Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
SUBARRENDAMENTOS CLANDESTINOS31-08-2019
Haz click para ampliar Hai xente de que se queixa que hai poucas vivendas en aluguer, que as casas están valeiras e non se alugan máis que, como moito , en tempada de verán.
Pois resulta que eu auguei a miña, con todos os requisitos legais, como vivenda permanente da miña inquilina, e agora atópome con que ésta está subarrendando as habitacións, pese a telo prohibido por contrato e a non estar permitido pola Ley 7/11, de 27 de octubre, del turismo de Galicia y en el Decreto 12/17 del 26 de enero por el que se establece la ordenación de apartamentos turísticos, viviendas turísticas y viviendas de uso turístico de la Comunidad Autónoma de Galicia.
Os anuncios (5) estaban en Airbnb. Montouse un negocio, supoño que clandestino na miña casa.
Ninguén se deu conta?
Tanto que din que están vixiando os hospedaxes turísticos e esta señora anunciase en internet sin que ninguén lle pida requisito algún.
Por certo, non busquedes o anuncio porque logo de denuncialo, quitáronno.
O caso é que postos en comunicación telefónica con Turismo, dinme que si hai unha denuncia, poden ir enriba do propietario. Hai dereito?
JOSÉ


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: SUBARRENDAMENTOS CLANDESTINOS05-09-2019
Menuda jeta que tiene la gente y después se quejarán de que no hay viviendas en alquiler para estancias largas fuera de vacaciones. Ahora bien, viendo que es negocio no te has planteado hacerlo tu mismo ?
Martina
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados