Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
what should i write a persuasive essay about uniforms
Indispensables
Donde ...
Guia
GALIñA AZUL HIO26-06-2015
Por fin termina el curso escolar y puedo quitar al pequeño de la guardería. Por motivos laborales he tenido que enviarlo y siempre dude en llevarlo a una privada o no, pero el precio y que me lo cogieron hizo que lo llevase a esa guardería que tiene sus carencias de estructura, pero peores son las deficiencias de sus profesoras, por delante te ponen esa falsa sonrisa, pero por detrás estoy seguro que te ponen verde, solo hay que ir a recoger al niño un poco mas tarde de lo común y ya te ven mal, eso si no te dicen nada para que no te quejes y seguir sin hacer nada, no es la primera vez que los niños están desatendidos mientras 2 educadoras hablando o mirando el ordenador, niños comiendo pintura y sacan la foto y no se molestan en enseñar nada, lo que me cuesta que tire por la cisterna, el niño me dice en el colé no se hace. Luego los muebles llenos de mierda, hasta los coches llenos de tierra y ni un trapo se les debe pasar y quieren hacernos pensar que los niños hacen cosas jajaja. Tenia que deshahogarme. Si tengo otro hijo no ira allí ni loco. Espero que la experiencia no fuesecigual para todos pero un pequeño grupo de familias opinamos así.
polo


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: GALIñA AZUL HIO27-06-2015
Penso que pouco ten que ver levar o neno á privada ou a pública. A cuestión é ter sorte, na pública tamén hai profesoras profesionais e cariñosas cos nenos pero é o que che digo, hai que dar con elas.
carmen
RE: GALIñA AZUL HIO01-07-2015
O mellor é que poñas unha reclamación na gardería para que ninguén pase polo que pasaches ti. Os nosos fillos son o primeiro, se non o fas a túa denuncia non será tido en conta e a gardería seguirá na súa liña. Dis que a maior deficiencia é das "profesionais "( por dicir algo xa que están ahí para coidar e vixiar os nosos fillos en non para estar de cháchara ou co ordenador) e o que máis impresionoume, eu tampouco soporto as falsos sorrisos. Por iso insisto en que poñas unha reclamación na gardería para rematar con ésas actitudes e que os nosos fillos son o primeiro. Faino polo teu fillo e polos fillos doutras familias que posiblemente non teñan nin idea do que está a pasar.
suser-name
RE: GALIñA AZUL HIO01-07-2015
Eu nunca entro o trapo...pero o que denuncia esta tipiña por chamarlle algo non ten nome, que utilice os nenos pondo en duda a profesionalidade das traballadoras do colexio en moi grave, DENUNCIA onde teis que denunciar e con probas. Eu que estou de paso nesta escola, que a sinto como miña, cos ollos pechados deixaría os meus fillos.
Ninguén ten que manchar o nome da nosa escola!!!!!!
Chicas seguide así que o estades facendo xenial, que viva o Hio , que viva a nosa escola, lalalalalala
Tere
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados