Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
essay writing on importance of water
Indispensables
Donde ...
Guia
CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
Noraboa por ser elixida alcaldesa de Moaña, espero e desexo que poidas facer unha boa xestión pola conta que me ten como moañés, pola conta que nos ten a todos, preparada creo que estás.
Penso que empezas mal e vou tratar de explicarme:
Eu síntome e estou orgulloso de ser galego e tamén de ser español e creo que foi un erro retirar a bandeira de España do teu despacho.
Coma votante do PSOE foches elixida grazas o meu voto (entre outros moitos) e a verdade ese feito paréceme mal e ademáis o considero un feito que divide en vez de unir (ten o mesmo sentido que retiraras a galega, ou sexa ningún).
Marabilloso poñer o retrato de Castelao, un dos máis grandes homes que deu esta terra, pero o da bandeira sobraba.
Non me vale que me digas que é o despacho onde desenrolarás boa parte do teu traballo e o decoras o teu xeito, lembra que é unha dependencia pública pagada por todos, os que se sinten soio galegos, galegos e españóis ou soio españois e en teoría representas a todos os moañeses e moañesas.
Xa teño moitos aniños enriba como para poñerme a despotricar con tanto odio como se ve en comentarios anteriores (que xa pasei moitas).
Soio espero que sexas a alcaldesa de todos os moañeses e moañesas e non soio dos que che votaron directamente e lembra que estás ahí grazas a moitos que non che votaron a tí.
Polo demáis adiante e a facer o teu traballo con forza. So un detalle máis, non perdas esa sonrisa que sempre "levas enriba", servirache para levar mellor os malos momentos que virán e serán moitos.
Un saúdo
Lolo


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
Tan xoven e tan radical? Non eres alcaldesa so do bloque se non de moaña o psoe sa se xustificou diciendo que e algo personal creo que non vades poder defender todo o que estés fan e mais a bandeira e o cuadro estas depositados en comisaria
Coma deportista de elite que aconsellas a os rapaces que non cheguen a competir no campeonato de españa? Por que ti estiveche oí non eras ti ?;unha cousa mais son de moaña galego e español digo no para todos aqueles que non son de moaña leen a prensa que non todos somos iguais.
Ahí que ser chamar a prensa pa poñer un cuadro ufff
xixi
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
estes do bloque, pa mover un pao xa chaman a prensa, o paripe.

e o de cambiar o cuadro e por imperativo legal

manolo mira a culpa non a ten a leti a teñen ustedes por darlle o apoyo, un dia o soe xa foi despreciado, e volvera a selo, por estes non cambian, xa o levan nos gens, tempo o tempo, manolo un saludo
un
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
Igual nin les estes comentarios porque estaras muy ocupada arranxando os `problemas do pobo "Ojallá" fose asi pero de todolos xeitos a ver si tes un momentiño e pos a bandeira no seu sitio que non estorba e si che estorba a ti deixa a silla e marchate `para Barcelona coa señora colao, e mais digoche que o retrato do rei tamen deberia de estar porque non iban a pelear nin el nin castelao, date conta que non tod@s os veciñ@s somos nin independentistas nin separatistas, si as queimaches elimina unha exclusividad das catro que pusestes e compra unha nova
un
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
Pero deberias de ter un pouquiño mais de respeto por os veciños e veciñas que te votaron ahi porque ademais non tes maioria absoluta asi que tamen hay votos con outras ideoloxias, e de prepotentes sa estamos cansad@os e de que conmigo ou contra min iso era outra epoca,
Unha aperta e recapacita que non pasa nada todo@s cometemos erros e rectificar e de sabios
un
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
Que pesados coa bandeira, que no seu despacho non e obligatorio, pode poñer o que queira. Irlle decir o alcalde de Beade (Ourense) que quite as fotos de Franco do seu, non te fastidia.
De Francoooooooooooo, a estas alturas. O que ahí que aguantar. E estades dale que dale con la banderita.
A bandeira e mais a foto, do vello non do novo, Xa están no salón de plenos, que e o establecido legalmente.
Keltia
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
E a do psoe defendendo anda Marta por deus vas quedar co cu o aire por estar o lado de esta todo vale son unha secta a eles rinse pero nos vamos a chorar,se non quería polemica con facelo o calado tiña ,pero non champú a o faro nazzis
jose
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
Estoy totalmente de acuerdo con tu carta, Lolo, yo tampoco estoy de acuerdo en que se retire la bandera de un despacho público, ya que somos gallegos pero sobre todo Españoles y orgullosos de ser lo uno y lo otro.
De acuerdo también en que es un despacho público y por respeto no se tendría que quitar, así como tampoco la gallega, espero que recapacite por su juventud tal vez no lo pensó.
Yo también espero que sea una buena alcaldesa y que sepa escuchar

de Moaña
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
"Lolo" e "Un de Moaña", ¿non vos chega con mirar a bandeira do Puchi todos os días no cabeceiro da cama?, home, xa está ben, ¿tamén queredes que a alcaldesa teña que padecer a bandeira de Franco e a foto dun rei posto ahí por un dictador, ou quen pensades que lle deu paso ó pai deste rei?.
Lolo fala de Castelao como si supera que foi. Leede o "Sempre en Galiza" e xa saberedes porque unha alcaldesa galega non lle ten aprecio a ningún símbolo centralista, e poderíamos decir máis, símbolos franquistas.
PKK
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
Moita carta aberta e moita demagoxia papanateira coa bandeira e co retrato, pois tamén podiades decirlle á xente de Moaña que foi o único que deixaron os fachas, a bandeira e o retrato, porque por non deixar non deixaron nin o ordenador, nin papeis nin hostias.
Karra Puchiña Bermella
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA16-06-2015
Manda huevos que lo primero que hace la señor alcaldesa es quitar la bandera y el retrato. Anda que no habrá cosas más importantes que hacer en Moaña que eso. ¡Pon a las brigadas a limpiar los bordes de los caminos que nos comen las silvas guapa!
Lo primero es lo primero
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA17-06-2015
"Banderiiita tu eres roooja;/ banderiiiiita tu eres gualda./Llevas sangre de los hooombres/ que murieron por Ehpaña" (revista de 1921, antes de Annual). Ánimo, Leti, e ós casposos nin caso.
APACHE
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA17-06-2015
Aver, aver... Tamén nisto podemos chegar a un consenso. Podemos poner a bandeira na farola do medio da rotonda, como estuvo con Fervi durante dous anos, a pesar de ofendernos e avergonzarnos a todos... Hasta que caiu a cachos. Consensuemos.
CONSENSUAL
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA17-06-2015
Keltia, por suposto que o do alcalde de Beade a min me parece lamentable que quede claro, pero eu refirome o que pasa no meu pobo.
Consensual a bandeira da rotonda fruto da victoria da selección no 2010 estivo case un ano co goberno de Millán e non se quitou, e iso de que ofendeu a todos nada, a min non me contes.
PKK tal como te expresas sempre faltando o respeto a quen non pensa coma ti xa o di todo.
Dubido que leras Sempre en Galiza porque co teu sectarismo e que o mellor non entendeches nada, o propio Castelao nas diversas partes da obra ten opinions as veces encontradas, pero xa estas ti para falar de autodeterminación ou federalismo por exemplo, non si pkk?



Lolo
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA17-06-2015
Lolo, lín o teu comentario na Voz de onte. Paréceme moi correcto o teu comentario, pero e a tua opinión. Non tes que estar ofendido porque a alcaldesa amose a usa ideoloxia no seu despacho, ela non está incumprindo a Lei, e debemos aceptala democráticamente, igual que eu teño que aceptar cousas doutros partidos que non me gustan nada, e coas que non estou acordo, como dar cartos públicos para festas relixiosas, por poñer un exemplo sinxelo.
Keltia
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA17-06-2015
Keltia da gusto poder debatir/comentar con educación coa xente, grazas.
Dito isto eu sintome excluido con ese xesto porque o meu voto a puxo ahí tamen, e son galego e español que é respetable igual wue ser nacionalista e ten que representarme tamen e a 2000 que votaron psoe. Non me meto coa sua ideoloxia ainda que non a comparta, pero ela debería saber que o doble dos votos que se emitiron no pobo non foron nacionalistas, enton cabe preguntarse si representa a todos ou non, espero que quede ben explicado.
Lolo
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA17-06-2015
Esperemos que na sua ideoloxia tamen entre a idea de que loitar po lo pobo non obriga ater que cobrar si e asi enton pode poñer o que queira pero si cobra non ten direito ningun a quitar e si a respetar a enseña nacional entre outras cousas porque sa estaba ahi antes de que ela chegara tan siquera a este mundo e ninguen a chamou para ese cargo se non que se presentou ela voluntariamente po lo tanto ten a obriga de respetar as normas establecidas
un
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA17-06-2015
Ghua ghua rrrrrrrrrr rrrrrr roede
O Paraghuero
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA17-06-2015
Un: non hai ningunha "norma establecida" para o despacho do alcalde. Hai que informarse un pouco antes de falar.
Lolo: e certo que non seria alcaldesa sin apoio do psoe, pero ese apoio non condiciona os seus ideais, condiciona a tarefa de Goberno. En todo caso, terias que decidir si prefieres apoiar un partido de esquerda nacionalista, ou deixar que goberne o PP. Coido que maila a todo optarías polo BNG, anque discrepes lexitimamente dos sus principios nacionalistas. Un saudo.
Keltia
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA18-06-2015
No soy de ningún Partido político es más fui a votar pero en blanco y el motivo por lo que lo hago es por que no estoy de acuerdo con ningún tipo de pacto ya que considero que haciendolo no respectas a los ciudadanos.
Con respecto a quitar cuadro o bandera no lo veo tan importante como el hacerlo llamando prensa y haciendo polémica que fue lo que está tía hizo eso es ensañamiento y venganza y me pregunto a quien? Por que los que antes gobernaron lo hicieron por que vosotros no ganasteis entonces ese rencor debería ser hacia vuestros votantes estais ahí para fastidiar a la oposicion o para mejorar nuestro pueblo?además leti tu y yo nos conocemos y llevas un año para aquí hablando gallego y si mal no recuerdo algún campeonato de españa fuiste ,gallegista radical desde cuando no hagas creer más a la gente que el bng es un secta y se tu ese papel no te pega,ahora ponerme verde con comentarios pero esto es Galicia y Galicia pertenece a España una España que nuestros ante pasados dieron a conocer por otros paises ,y recuerda tu eres alcaldesa de moaña donde hay vecinos que no son gallegos y pagan impuestos sólo por un min de respecto que no sólo eres alcaldesa de los del bloque aparta tus ideas politicas x cierto castelao no tenía ordenador y fue un gran escritor siempre puedes intentarlo tu y quien sabe ....
Los que pactaron con vosotros son los que tenían que parar esto y si quieres ser portada de revista Haz una Interviú
chisxa
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA18-06-2015
PKK, tu no piences que eres mejor que franco, ni tu ni muchos radicales separatas, que abundan en moaña
un
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA18-06-2015
Por haber nacido na terra de GALICIA non me fai sentir que son o dono dela.
Deberíano Aprender uns cantos....
Galego ata as trancas
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA18-06-2015
empezamos bien Leticia, si lo se el voto no va para el BNG, es más hace años que no coincido contigo y hablo, pero antes hablabas castellano o mejor dicho ESPAÑOL y no gallego, que no digo que este mal, me es igual, solo recordarte que antes te sentias española y es volver a colocar la bandera en el despacho tampoco pasa nada, errar es humano y retificar es de sabios. No hay nadie que tenga la verdad absoluta y el que crea que la tiene es alguien que le falta mucho conocimiento.

Todos cambiamos con el tiempo y creo que lo vas a hacer mejor que lo que había (muy difícil no lo tienes) pese a quien le pese, pero piensa que estas representando a unas 20.000 personas así que la ideología de los moañeses va a ser heterogénea.

PD: al que dice de cortar las silvas de las cunetas ojalá se haga, pero que tampoco se olvide que es una herencia del señor Fervenza

AR
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA18-06-2015
Y tanto que lo de las cunetas llenas de silvas es herencia de Fervenza. Para este señor la atención a los barrios nunca estuvo en su orden del dia. Me hubiera gustado que Leti diera que hablar por una gestión inmediata de asuntos como éste y otros de interés para la gente de Moaña, pero no, por desgracia la nueva alcadesa está en boca de todos por quitar banderas y cambiar retratos. Me reitero ¿No había nada más importante que hacer? y añado: ¿Era tan necesario ponerlo en conocimiento de la prensa? Otros lo hicieron antes sin darle tanto bombo ...
Lo primero es lo primero
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA19-06-2015
xa e res Alcaldesa do BNG mais coñecida en Galicia,espero que pases do que diche Vence de comerlle o tarro os veciños de Moaña por o dereito a decidir a ide pendencia,os cataláns dan marcha atrás pero vos erre que erre
Lince
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA19-06-2015
Ti sigue arreglando o tema filliña, ti sigue....
Chorradas SA
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA19-06-2015
Quizás deberías ver un poco para atrás y ver tu infancia y gracias a quien tu tienes cositas ,de humildad tienes poco y de soberbia mucho ahora te puedes creer importante por que los tuyos aplauden todo
Sólo un indiccio en la tv ayer dijiste que moaña quiso al bloque mentirosa y lo sabes si la Marta no te apolla tu no serias nada oye lo que no entiendo es lo de Marta me parece una tía inteligente y que se alista con vosotros me dejó muerto ,así el psoe jamás va ganar pierde
sudana
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA19-06-2015
O de Marta non no entendemos moitos por que ela si que non e asi ou engañounos
fito
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA20-06-2015
Vaya soberbia y prepotencia tiene la chica esta, un poco de humildad que ni siquiera has ganado las elecciones.
Sus declaraciones en V televisión son para mear y no echar gota.
El problema es que según dice la ley cuando firmes resoluciones de alcaldía o ordenanzas municipales tendremos que cumplirlas aunque sean chorradas. Mecachis...
RC
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA20-06-2015
hai leticia,Leticia leti,moito vas dar que falar nons plenos con ese radicalismo que mostras,non en pexaches a gobernar e xa te volvidas de que Moaña non toda e bloquista vai preparando e que fixo Millan cerrar as portas do concello e a policía pos plenos
vidente
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA21-06-2015
Martiña, Martiña a ver si aprendes do teu xefe Pedro, polo da bandeira e disque o PSOE une...
Ups
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA22-06-2015
para estes que se alporizan tanto polo dichoso retrato e bandeira incluido o señor lolo mirade unha cousiña creo que o 25 xullo o señor feijoo e compañia van levarlle flores a tumba de castelao se tanto vos molesta porque non criticades isa hipocresia porque o que vos molesta e iso non
suso de costa
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA22-06-2015
¿E por qué vai a molestar?
¿Pensas que Castelao é patrimonio do bng?
¿hai que ter pensamento único?
como dixo vence o bng e unha alternativa soberanista e rupturista o que non dixo que en Galicia esa alternativa supón como moito o 20% dos votos dende hai máis ou menos 40 anos, puntiño porcentual arriba ou abaixo.
Resumindo o bng e demáis forzas nacionalistas posen ser sobernaistas e rupturistas outra cousa e que o sexan a maioría dos galegos.
Lolo
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA22-06-2015
Canta razón tes lolo. Non sei porqué os do BNG cren que todo o mundo pensa coma eles e verdadeiramente fai anos que son minoría.
nel
RE: CARTA ABERTA A ALCALDESA DE MOAÑA25-06-2015
estos del bng piensan que son unicos, y ya vemos como le va, es un bloque roto, no es de estraño por que quieren que todo el mundo piense como ellos, y si no piensas eres facha franco y muchas lindezas mas, pobres
uno
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados