Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
¿QUE PASA EN ANOVA?04-01-2014
Es difícil de entender que una organización que aspira a gestionar los destinos de Galicia, este teniendo una trayectoria tan irregular e inestable. Lo que podría demostrar que lo estaba ocurriendo hace 2 años en el BNG, era consecuencia de este tipo de incoherencias. ¿Alguien informada/o, nos podría informar de ello?
leo


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?04-01-2014
LEO.

Si che informo, non se pode ter un loco a cabeza, ese jurasico tiña que estar nas cavernas.
XAXA
04-01-2014
El mensaje ha sido editado por el administrador del foro.
No es necesario utilizar insultos para dar una opinión.
E ASI
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?04-01-2014
O problema e que non me deixan mandar e son a única que o sabe facer, xa me pasou antes no bng, e estes pipiolos non se decatan que naide o pode facer mellor ca min.
conchacarola
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?04-01-2014
eses dous son dous infiltrados do BNg, que non aceptan a democrasia participativa. En Anova, temos un discurso novo, acaído aos tempos q corren, e sobre todo pragmático, non como os de antes, que eran coma curas
Edelmiro
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?04-01-2014
pero vamos ver os fachas como XAXA que o único para que están neste mundo e para andar arrastrado posto que non recoñece que o único que afusilou a xente foi o seu xefe franco e que levan una dictadura igual que a de antes engañando e mentindo a xente agora os que din a verdade son os malos jajajaja fora fachas e mentireiros asi como corruptos e ladrons que sodes os fachas o que pasa seguro en ANOVA e que non deixan facer o que eles queren se non os fachas joderianse asi de claro
sigue
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?04-01-2014
En ANOVA pasa que non se pode facer unha coalición con dous programas distintos, sobre todo cando un deles non é autónomo e está baixo as órdenes de Madrid.
Que non se me entenda mal, eu non quero quero que fracase calquera coalición de esquerdas na Galiza, pero os resultados ahí están.
Esperemos que o resolvan da millor maneira posible, pero xa comprobamos como "Izquierda Unida" non respetou os pactos, si ben foi unhna sola militante a que o incumpliu.
En canto ós que están abandoando o barco achacando que xa non é un proxecto "ilusionante"...
en fin, parece que falta un pouco de madurez.
Tira-puxa
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?05-01-2014
Bueno pois por decir as verdades te clausuran e mentira e invito a todos que o vexan si na carretera de berducedo e sabaceda os coches atrancan tendo que pasar uns e frenar outros asi que a iso non lle chaman ser corruptos os fachas dictadores e o seu defensor XAXA outro lamecus do facurello se non e el a ver si e mentira invito a xente a ver si e mentira que atrancan a carretera e por que por que hay sobre e as leis solo as cumplen os parvos, pero eso se sabe que todos son iguales, corrupción e falsedades teñennas idos pero mais os fachas mentireiros e falsos asi como corruptos
E ASI
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?05-01-2014
Estimado E ASI.
No me interesa lo que pasa en el PP. El debate quiere saber si realmente había una alternativa al BNG en Moaña. O simplemente se trataba la máxima quítate tu que me pongo yo. El espectáculo dado por AGE tanto en Cangas como en Moaña, no es de recibo. Lo que hizo AGE/ACE en Cangas es entregarle el gobierno al PP, con el acoso y derribo al BNG. En Moaña el trabajo lo hacen otros, de momento pero también hubo cooperadores necesarios en las municipales del 2011. La solución es que esa militancia de izquierdas se una en torno al BNG, y las posiciones colaboracionistas con el PP, queden identificadas o simplemente se integren en el PP (tenemos el ejemplo de IU en Extremadura, etc). En Moaña nos deben explicar a que juegan. Hay una elecciones europeas a la vista que van tener una gran trascendencia.
leo
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?05-01-2014
mira la política que tiene anova no va con la del bng ya que el bng junto con los del psoe aa veces apoyan al pp si no lla ves lo que pasa en moaña ahora dejan que los fachas dictadores gobiernen, es decir que la política es una mierda, solo se ven intereses asi como la corrupción y mentiras, todos son iguales y como e dicho con una diferencia los fachas definden a los ricos, es decir roban al pobre para dárselo al rico eso es lo que hay y anova no puede hacer lo que quiere por que no los apoyaran seguro
respuesta
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?05-01-2014
"RESPUESTA" andas depistado e sigues cometendo o erro que tanto lle gusta á dereita, e é repetir o mantra de que "todos son iguales".
En Moaña des-goberna o PP porque o PSOE non repetou o pacto nacional BNG-PSOE, e despois de dous anos o PSOE sigue negándose a apoiar unha moción de censura, polo tanto de iguais nada.
En Vigo a cousa foi ó revés, pero o BNG sí repetou o pacto e por iso des-goberna o Caballero e non o Figueroa.
En canto a AGE de Moaña fíxolle un favor ó Bloque levando a Concha con eles, é mui amiguiña de ordenarlle as vida ós demáis sin consultar con ninguén.
Tira-puxa
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?05-01-2014
pero vamos ver si estamos mirando que en moaña os fachas fan e desfan cando non teñen a maioria , e decir estanse reindo da xente que votou os bng e psoes, outra cousa non e a ver que fixo o facurello NADA DE NADA todo esta facendo o LACAZAN que iso debiallo a moaña dende hay moitos anos pero eles como non gobernaban non había arreglos o que pasa e sigo decindo e que a corrupción vela en moaña empezando po lo facurello e terminando po los outros partidos que non teñen o que deberían ter para chimpalos fora, o facurello xunto coa sua banda seguirá igual como sempre corrupto solo lle valen os sobres e non cumplir nen facer cumplir a ley como debería ser eso e
resposta
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?05-01-2014
SÑRS.
Estan perdendo o tempo con o E ASI, ten o disco rayado, por un lado os fachas son o que non ai, por outro todos politicos son iguales.

Eu preguntome sñrs, por que non ai unha critica contra ese barbaro, solo ai criticas contra os que somos de dereitas, que ostia de democratas sodes, xa o sei a do embudo.


E ASI solo che falta o arco e as flechas si non andas con elas.
XAXA
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?05-01-2014
Edelmiro, porque non lees un pouco e aprendes o que significa o PRAGMATISMO.

A ultima vez que lle oin a un politico falar de esa cousa
foi a o TRAIDOR de Felipe que xunto con toda a prensa de dereitas arrastraron a todo dios na direccion na que agora nos encontramos. Pero el e mais o resto dos PRAGMATICOS, presiden os CONCELLOS DE ASMINISTRACION dos BANCOS, das ELECTRICAS, dos SEGUROS, e de todo o que nos fai a vida imposible. Asi que fillinho si queres PRAGMATISMO metete no PSOE, ou no PP, ou no UPyD, pero SOBRE TODO ESTUDIA FILLINHO "ESTUDIA".
MEMORIA INMORTAL
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?05-01-2014
Se non fora q o falar non ten cancelas, calquera é capaz de chegar como Anova e pasar por novo.

De chamarlle dinosaurio a outro, de predicar que non se pode vivir da polítca e estar sempre ou ir por libre e facer sempre o que che veña en gaña e despois ddecir que o aparato impide a democracia. Ou de denunciar a falla de democracia e cando votan todos os militantes e se perde, decir que é un pucheirazo.
Isto é realmente Anova: un cabalo de troia capaz de minguar a miseria de nacionalismo q ten este país, baseado no individualismo máis rancio que che permite certo protagonismo persoal pero un país ermo sen capacidade consolidar unha estructura de masas capaces de defendernos.

E ollo, este é o primeiro paso, destruir ao BNG. O próximo; a CIG
Ollo de boi
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?06-01-2014
as verdades ofenden XAXA mira para empezar direiche que os fachas sodes as personas mais falsas e mentireiras que hay posto que cada dia demostradesno mais e mentira que sodes corruptos cando aceptades que se faga o que un quere en moaña, cando dia a dia menideslle a xente con falsedades como o de non subimos e despois o doble etc etc per a ti explicarche isto e de tontos xa que eres o facha que defende o facurello e a sua banda e que queredes facer creer a xente que son tontos o facervos caso eu podo decirllea xente que se de una volta por moaña e que o vexa ti non xa que cagariasna, sodes mentireiros, corruptos e falsos e a xente que ten un pouco de sentido xa o ve.
E ASI
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?06-01-2014
Estimados amigos
Centremonos en el debate de ANOVA, es lo que nos interesa. Quien la financia, quien la patrocina. Cuanta gente se ha incorporado en MOAÑA. Es posible un acuerdo con el BNG. Llegarán a firmar un acuerdo con el PSOE. Facilitarán con su abstención (ejemplo Redondela) un nuevo gobierno del PP. Eso es lo que tenemos que saber. Ahora es el momento de empezar a discutirlo y no en la campña electoral.
leo
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?07-01-2014
Hola Leo,

en primer lugar, eso de "estimados amigos", en un foro caníbal como poco resulta insultante.

Lo de "...Centremonos en el debate de ANOVA, es lo que nos interesa..." Por favor, no tergivesemos, es lo que te interesa a tí, o es de lo que a ti te interesa que se hable, en cualquier caso, a ti, que eres quien ha abierto el hilo, hecho la denuncia.

En relación a todas las preguntas que planteas sobre Anova en Moaña, lo mejor creo que será que te pases este sábado por la asamblea que van a celebrar con motivo de la proximidad de las europeas, seguro que una vez se hayan tratado los temas propuestos en la orden del día no tienen inconveniente en responder a tus preguntas. Está fuera de lugar pretender esa información en un foro anónimo y caníbal como este. En relación a "...Quien la financia, quien la patrocina. ...", si realmente hay un mínimo interés más allá de sembrar una asquerosa duda intencionada, con que escribas en google "como se financian los partidos políticos en españa" a buen seguro te aparecerán unas cuantas referencias que tras leerlas, compararlas y contrastarlas, te serán suficientes para hacerte una vaga idea de como se financia Anova y todos los partidos políticos (exceptuando el partido popular de galicia que también se financia/ba con el narcotráfico).

Preocupante me parece "...Cuanta gente se ha incorporado en MOAÑA..." Qué pretendes? Qué es esto? Qué los vas a poner contra el paredón, a pasearlos? Son los apestados? La lista negra? Si realmente tienes un interés sano, creo que lo mejor será que te pases el sábado y lo habléis.

Por otra parte, me parece que estáis haciendo una empanada no se sabe muy bien de que, y me sabe mal. Una cosa es Anova, otra cosa es AGE y otra cosa es ACE. No voy a explicar las diferencias entre los partidos y coaliciones que hay detrás de estas siglas, creo que sería necesario ya que más de uno lo mezcla todo como si todo fuese lo mismo y nada más lejos.

Está claro que cada uno redirecciona el "debate"/"discusión" hacia donde más le conviene, pero eso evidencia y acentúa todavía más que puntos/focos de atención se pretende despejar.

Anova, Leo, no concurrió a las últimas elecciones municipales en Moaña, te lo recuerdo, porque parece que lo ignoras voluntaria o involuntariamente, por lo tanto Anova no tiene ninguna responsabilidad política local, no está en la corporación municipal, ni en el gobierno ni en la oposición (local).

En cualquier caso y bajo toda premisa el primer y único responsable del desgobierno que estamos sufriendo los vecinos de moaña es culpa del PARTIDO POPULAR DE MOAÑA y del ALCALDE JOSÉ FERVENZA.

Como responsables subsidiarios, y repartiendo la culpa de que gobierne en Moaña el Partido Popular y no una coalición de centro izquierda (BNG-PSOE), ambos son culpables de que la coalición no salga adelante. El PSOE incumple el pacto autonómico, y el BNG de un modo más o menos directo incitó a que ese pacto se incumpliese, por mucho que quieran la moción de censura y el PSOE se la negase. No hay ni buenos ni malos, ni siempre 2+2 son cuatro.


Por último Leo, mucho te afanas en que te dé explicaciones de lo que va a hacer o dejar de hacer un partido que ni siquiera se presentó a las pasadas elecciones, "...Ahora es el momento de empezar a discutirlo y no en la campña electoral..."

AHORA, los que deben dar explicaciones son los partidos que forman parte del grupo de gobierno local, todos sin excepción, sería mucho más sano para todos los moañeses.

Cuando estemos en campaña electoral Anova, como cualquier otro partido tendrá que exponer su programa, como ya hicieron en las autonómicas de 2012, ahora no es momento de que un partido que no está de explicaciones de nada, los que tienen que explicar lo que ocurre son los partidos que los moañeses eligieron, todos sin excepción, y asumir su parte de culpa ante el contínuo e imparable deterioro que está sufriendo el ayuntamiento de Moaña.


A las cosas por su nombre y por supuesto que no todos son iguales.

Pablo
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?07-01-2014
No te falta razón en muchas cosas Pablo, pero la culpable de la situación de Anova en Moaña tiene nombre propio y es Concha Trigo.
Todas las posturas son discutibles pero utilizar formas y modos autoritarios y caciquiles como eso de: yo siempre tengo la razón, yo lo hago todo bien, yo soy la que sé, yo soy la que tiene experiencia, yo, yo, yo...
CTC
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?07-01-2014
Lo que le ocurre a Anova en Moaña es que es un partido en formación, cualquier comparativa al respecto frente a los partidos ya consagrados en la política municipal moañesa la perderán siempre. Aunque entre sus filas acojan a personas que no son nuevas en política, con muchos años de afiliación y trabajo de base a sus espaldas; pero la propuesta política a nivel local se está formando y consolidando.

Es obvio que el linchamiento público responde a claros intereses, como dije antes, suele decir más lo que no se dice que lo que se manifiesta.

A mi me resulta dificil creer que una persona como se la describe haya acumulado una trayectoria política y social tan abultada. Hay algo que no cuadra, me parece que ni los buenos son tan buenos ni los malos son tan malos.
Pablo
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?08-01-2014
Pablo: O noso idioma é o Galego e quén te imos ler neste foro somos galegos. Pareces coñecer perfectamente Anova, e aclároche que é un partido nacionalista, polo menos no seu programa..
Sin entrar no fondo do que escribes, facer de menos o noso idioma é axudar a destruilo. Insultante.
Punto 11 de Quen é Anova. "O galego é a lingua propia da nación galega, apostamos pola súa defensa e promoción ate acadar o monolingüismo", son as suas verbas non as miñas
Galego
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?08-01-2014
Hola tocayo,

realmente resulta muy atractiva tu oferta de focalizar sobre otro punto, nuevamente, totalmente distinto, de veras apetecible pues considero que hay mucho que decir al respecto, pero sin embargo, nada tendría que ver con Anova (es extensible a todos los nacionalismos existentes en el estado español, incluso al propio nacionalismo español) ni con la política municipal moañesa, por lo que si lo consideras oportuno abre un hilo, un post, o lo que consideres, en el apartado del foro que tu o los administradores consideren más oportuno y si quieres lo hablamos.


"...Pareces coñecer perfectamente Anova..." Es un cumplido tan grande que hasta me parece bien que me pongas los pies en el suelo con tu aclaratorio "...aclároche que é un partido nacionalista...". Sin pretensión de resultar engreído te digo que no hacía falta ni una cosa ni la otra. Soy un vecino de Moaña que tiene un conocimiento dado sobre la situación política moañesa y los partidos que la conforman fruto de un interés propio y personal, la información y conocimiento que yo manejo está a disposición de cualquier otro vecino, sin más. No soy, ni he sido nunca, militante de ningún partido político. No tengo cabida.

"...Sin entrar no fondo do que escribes, facer de menos o noso idioma é axudar a destruilo. Insultante...." Que osado. La declaración de intenciones, el me paso por el forro lo que hayas escrito, lo que hayas argumentado, es propio del mismísimo XAXA, que joya.

Por lo demás, si decirme a mi que por no expresarme sobre el nacionalismo en otro idioma distinto al gallego ayudo a destruirlo, si decir eso hace que te sientas, mejor, más elevado o realizado, adelante. Pero ya te digo, abre un post hombre que es un tema bonito para tratar y no está tan trillado como otros.

El programa de Anova, al igual que el de los demás partidos políticos están disponibles en sus respectivas webs. Unas lecturas interesantes y divertidas sobre todo, te las recomiendo.
Pablo
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?08-01-2014
Pra Pablo: Polo que vexo coñeces perfectamente o idioma Galego, xa que foche quen de entender o que escribin, polo tanto deduzco que fas uso de outro idioma de xeito consciente. Polo qNon soio me reafirmo na miña crítica se non que a elevo
Galego
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?08-01-2014

Oes GALEGO, non te molestes mais con Pablo, eche dos de DELMIRO, un "PRAGMATICO", se lle falan en castelan ainda que sexa o vecinho do lado el xa ten a desculpa de falar o que tanto lle gusta, por aquilo do respeto, non me extranaria que LEO e mais PABLO, fosen a mesma persoa.
MEMORIA INMORTAL
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?09-01-2014
Pablo, non te molestes, estás dando en óso é xa conseguiron o que querían, desplaza-lo debate hacia calquer outro lado.
Ah!. E para eses dous "donos do galego", xa sei que ese "desplaza-lo" non se usa xa en escrito pero é que a min ségueme gustando.
¿Estarei tamén a destruir a nosa lingua?
Rojo
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?11-01-2014
Oes "ROJO", e ti de que rojo ves sendo?, de Carrillo,Tamames,Curiel, Felipe, Guerra, Callo Lara, LLamazares....Aclaranos un pouco o tema, porque os nomeados foron e son mui "PRAGMATICOS", pero iso si ABSOLUTAMENTE ANTINACIONALISTAS, alguns ata proponhen aplicar o artigo da constitucion que faculta o exercito a tomar CATALUNHA si prospera a consulta,
porque cando fiseron os pactos da moncloa forenche todos mui pero que mui "PRAGMATICOS", sobre todo para deisar "OS MORTOS NAS CUNETAS" e os "ASESINOS NOS DESPACHOS", e asi nos vai ate oxe.

En canto o noso idioma escribeo como mellor che pareza o importante "E NON DEISAR DE FALALO"
e non lle deas argumentos a aqueles que din : es que yo para hablarlo mal pues no lo hablo, e levan asi toda a vida, calquer disculpa lle vale para pisar "O NOSO IDIOMA".
MEMORIA INMORTAL
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?11-01-2014
Ha ber memoria inmortal se tanto che molesta o uso dun idioma ou outro supoño que a xente de esquerda unida q se senta cos de anova falan todos en galego e cando o bng vai a Madrid no congreso falan en galego no estrado (por aquilo da promocion da nosa lingua e a sua defensa) e q incluso en Bruselas se devera falalo tamen.
Mais o que queda en evidencia e que un se oculta detras do argumento que lle ven mais a man camdo se queda se eles
xurxo
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?11-01-2014
Ostiaaa como anda o palomar, falar por señas homes,que asi entendemos todos e non ai cabreo.
XAXA
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?12-01-2014
Estimados contertulios
Efectivamente vamos conociendo ANOVA. Ya sabemos, cual es su programa para las elecciones europeas; ya sabemos quien lo representa en Moaña. Pero no sabemos quien lo va representar en Cangas, Bueu, Marin y Vilaboa. Aunque doy por su puesto que seran los representantes de Moaña los que estarán sentados en Bruselas o quizas nó. Igual es el "Becario" ourensano que cumplió con creces su compromiso con sus votantes marchandose a menos de un año y entregando el acta de parlamentaria a IU, . O mejor dicho la representante de IU "enganchó" un salario de mas de 50000 euros. ¿Serán esos nuestros represantantes?. ¡Yo espero que no!.
Nos esperan meses interesantes de debate, propuestas realistas y sobre todo lo que vamos a ver es una formidable división en la izquierda nacionalista que hará que el partido popular se consolide en el poder durante otros 20 años. El Morrazo es un ejemplo de ello, con la existencia de no menos de tres o cuatro partidos. Eso si que es una aptitud "canival" ver como se destrozan opciones mayoritarias por el simple hecho de querer estar en la pomada y no renunciar al protagonismo personal o como está de moda a la sobreactuación para marcar diferencias en las formas.
Por alusiones a Pablo le digo: cuando se quiere participar en un debate no se contesta a una pregunta concreta con otra pregunta, o haciendo juicios de valor sobre la pregunta o restarle legitimidad a la pregunta fundamental o dar respuestas sobre aspectos que no se han preguntado. Pero sobre todo no se ha de buscar la desviación de la discusión para no entrar en el fondo del debate. Eso es de tertulianos de TV y radio que a lo unico que van es dar espectaculo a cambio de dinero.
El intentar un debate "educado" nunca es insultante entre personas inteligentes. Simplemente que impere la razón sobre la "testosterona" y que como era y es mi objetivo conseguir que la discusión se centre en el contenido y no en las formas. Es la unica manera de no caer en la confusión y en la "demagogia barata".
El ejercicio de la politica es ademas de ideología, ética, generosidad, humildad y vocación de servicio por el interés general. Eso es a lo que debe aspirar ANOVA para gobernar. No debe aspirar a ser uno más de la oposición con lo que nunca se puede ofrecer a la sociedad soluciones a sus problemas y si determinadas personas pueden cumplir sus ambiciones personales de estar en la pomada. De eso por ejemplo el ayuntamiento de Cangas es el máximo exponente. Llevan los mismos en la pomada, mas de 25 años y cuando llega alguien con nuevas ideas le hacen la vida imposible.
Para finalizar me gustaria que los debates en este Foro de Denuncia sean cordiales y lo suficientemente claros e incluso duros pero en el contenido y no en el continente. Con ello conseguiremos una amplia participación y quizá surja alguna "amistad" aunque sea virtual.
Un saludo a todos/as
leo
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?12-01-2014
Leo e Ollo de boi...diferentes, en idioma??? e tanto en común, medo a ANOVA.
luis b
RE: ¿QUE PASA EN ANOVA?14-01-2014
na asamblea de Anova que se celebrou no ximnasio do colexio de Reibon, na foto do faro so aparece a jefa e mais o poeta, ¿porque non se amplia a foto?
presumimos de transparencia,e logo agochamos pa que non se vexa a asistencia.
Transparensia
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados