Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
O señor alcalde anuncia que TODOS OS MOAÑESES temos que pagar 15.000,- euros cada ano para que os xubilados de Meira se "ancheen" porque local xa teñen, pagado por todos nos tamén, e se queda tan fresco.....señores reaccionen!!! isto é un despropósito! que hai familias que non teñen nin para comer!!!! e con 1,250 euros cada mes tirados, pero que pasa xa somos RICOS OUTRA VEZ OU QUE? xa está ben!!!
LOS LUNES AL SOL


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
Austeridad, si señor, esto es austeridad. El partido popular es así, dice una cosa y hace otra.
Mariano
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
Es una vergüenza lo que ocurre. Mucho me jode estar como estamos y que este señor se baje los pantalones ante la directiva del club de jubilados de Meira.

Despues también el "empedrado" del atrio de la capilla de Samertolameu. Poca vergüenza tiene, comprando votos de los viejos, pero que no se preocupen ni unos ni otros. A uno la carrera de cacique se le acaba y a los otros se les hace tarde.


Mención aparte merecen las declaraciones del presidente de la directiva del club de jubilados de Meira, el Sr. Valentín Brañas:

"No puede ser que un concejal esté en contra de una necesidad del pueblo pero le pedimos que no entorpezca la apertura de un edificio que acogerá muchas actividades"

"una necesidad que tenemos desde hace años..."

Pero de que necesidad del pueblo habla. ¿De crear puestos de trabajo? ¿De la necesidad de impedir que la generación mejor formada de la historia de Moaña tenga que emigrar como mano de obra barata como hicieron nuestros padres y abuelos?

Todos sabemos que ese edificio no acogerá más actividades que las propias del club de jubilados de Meira, pues en la parroquia ya existen centros socioculturales. Hay que tener cara.

¿No hay ya un club de jubilados en Moaña? Si no les gusta hay otro en Domaio, pero aquí seguimos duplicando y duplicando competencias/servicios y así nos va.

El siguiente club de jubilados será el de San Martiño y/o el de Tirán. Se constituirán los clubs en el momento de la inauguración de los respectivos "edificios que acogerán muchas actividades" como dice el Sr. Brañas.

Al fin y al cabo no dejan de ser las dos únicas parroquias que faltan por tener su propio club de jubilados y local por supuesto. Cuanta ignorancia dios mío! Qué asco!

No sobrarán mejores sitios donde invertir el poco dinero que tienen hoy en día las instituciones que enterrárlo ahí. Por qué motivo se favorece a la gente mayor, jubilados que ya han trabajado toda una vida y tienen una paga todos los meses (que se han ganado). Y no se favorece a sus nietos ni a sus hijos, con políticas de empleo? con 15.000 euros anuales el ayuntamiento podría contratar a 2 personas a media jornada todo el año. Pero no es un año el que se van a pagar esos 15.000 € son todos los años, con lo que se podría dar empleo a 2 personas este año, a otras dos el siguiente, a otras dos el siguiente,.... pero no hay que contentar a los jubilados que esos son los que nos botan. Hasta bajándole las pensiones y robándole parte de ellas a los que estuvieron toda la vida trabajando fuera, pues hasta ahí, los votos están en los clubs de jubilados.


Para Fervenza lo importante es hacer el nuevo club de jubilados de Meira, que a nadie engaña, ni espacio público ni chorradas.

Mientras la Casa Da Xuventude reduce el espacio de la biblioteca y de usos múltiples a la mitad; ya que el actual alcalde de Moaña, por ahorrarse el alquiler de un local en el que se venían realizando cursos de formación a trabajadores ha metido todo apelotonado en la Casa da Xuventude.

Es decir, se niegan a pagar el alquiler de un local en el que se realizaban cursos de formación a trabajadores.

Trasladan esos cursos al espacio de la Biblioteca y usos múltiples de la Casa da Xuventude (quedando así prácticamente inutilizadas las instalaciones de cara al fin al que fueron construidas).

Construye un nuevo club para los jubilados de Meira, "porque hacía mucha falta" y "es una necesidad que tenemos desde hace años". Es una necesidad que pueden tener los jubilados de Meira, pero no el conjunto de los vecinos de Moaña. Necesidad que tenemos los vecinos de Moaña, y desde hace tiempo, es la necesidad de un trabajo, la necesidad de acabar de estudiar y tener un trabajo al acabar tus estudios, esa es una necesidad que tenemos en todas las familias de Moaña. Que nuestros jóvenes puedan trabajar y hacer sus vidas, y así Moaña crecerá en todos los aspectos.

Esta es la política social del partido popular, pero tampoco se puede esperar más del partido político más corrupto de europa.

Fervenza/PP= + jubilados -gente joven (nada nuevo)



Piensan que esto es como cuando nuestros padres y nuestros abuelos tuvieron que marchar fuera, están muy equivocados. Marchar, marcharemos, y no podremos estar aquí para despedir a nuestros mayores cuando se vayan, o a algún amigo o familiar que se escape con premura; pero os habéis de joder que no vais a tener quien trabaje para mantener el circo de las pensiones
Maika
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
xa sairon hoxe os xubilados xustificando o despilfarro e pedindolle o diputado do bloque que mire pa outro lado, non teñen vergonza nin lles importa prostituirse con tal de ter local en primeira linea de praia.
Juanjo
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
Pero quen se cree este señor que pensa que nos chupamos o dedo, todos os días recortandonos os dereitos básicos e agora máis despilfarro para eles ou para os que os votan, os maiores non poden ser tan egoistas nin este alcalde (por non ofender) tan irresponsable.
xenial, así nos vai
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
Como cambian os tempos. De ter que ir chorar a Cangas, ahora para que nos humillen, baixalos pantalóns e converternos en lambecús, temos que ser de Meira, e a máis inri, pertecer ao club de xulidados.
Xa o decíamos moitos xubilados de Meira: queremos o club de xubilados, pero con dignidade, porque queremos mellorar. Non arrastrarnos e acabar colaborando con unha "trapallada" como di o deputado do bloque
P. Martinez
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
Este alcalducho acabará facendolle compañia a Barcenas que cho digo eu, tantas chapuzas e irregularidades que en algunha vai caer!
hai que poñerlle morro
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
1. En Cangas xa lles chega co deles. O de ir a chorar alá acabouse fai tempo.

2. "para que nos humillen" Humillan a todos os moañeses/as tanto Fervenza coas suas decisións como as declaracións do Sr. Brañas, antepoñendo as necesidades dun colectivo dunha parroquia, ás necesidades de todos os moañeses/as.

3. "baixalos pantalóns e converternos en lambecus" Báixanos o Facu, consentíndolle os caprichos a un colectivo dunha parroquia, asumindo un alto custo económico anual que podía estar destinado a outros fins máis acordes a situación social que viven todos os veciños. Como algunha das que se propuxo anteriormente, relee.
A cambio de votos, por suposto, non te esquezas diso.

4."temos que ser de Meira, e a máis inri, pertecer ao club de xulidados" Da igual de onde se sexas e a onde pertenzas, o único beneficiario desas instalacións que van supoñer un custo anual de 15.000 euros vai ser o clube de xubilados de Meira, ou de que estamos a falar?
Se o clube de xubilados tiña deficiencias cunha pequena partida presupostaria, os 15.000 euros que custará anualmente as novas instalacións. Arranxaban as carencias. E o seguinte ano no se pagaba.

5."queremos o club de xubilados, pero con dignidade, porque queremos mellorar. Non arrastrarnos e acabar colaborando con unha trapallada". A dignidade non ten nada que ver con locais nin edificios, nin con mellorar se me apuras, mellorar todos queremos sempre, pero ás veces, cando pretendo mellorar eu ou que melloren os meus, esa melloría, para outros non resulta digna, e máis COA QUE ESTÁ CAENDO.

Ninguén fala de arrastrarse, e moi comprensible reclamar melloras para un (individualidade ou colectivo) pero hai que abrir os ollos e mirar o redor, e saber que custo teñen esas melloras, para min e tamén para os que non as van a desfrutar (o resto dos veciños de Moaña).


E trapallada, UNHA GRANDE E MOI CARA, coa que está caendo.
Terca
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
Non podo crer o que leo; Fervi leva dous anos engañandp a tpdp mundo e ademais ahora meteuse cantinero e pagalle a xunta un aluguer para toda a vida JAJAJAJAAJAJAJA de mais de mil euros nada menos jajajajaja e os vellos prostituindose por orden do alcalde e pedindo publicamente que non se denuncie unha falcatruada deste calibre jajajajajajajaj.
Cantinero de cuba
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
Bueno y que esperabais , Fervenza es el resultado de la formación que recibió en Santiago, lo que pasa es que los tan buenos maestros que tuvo le están saliendo un poco "rana". ... Y lo de Puertos y sus "cositas" pensé que solo pasaban en el norte, ingenua de mi, pero ya veo que aquí igual, con mas discreción, pero igual... en fin que desengaño...
Agueda
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
Espero que disfruten mucho del local y que hagan muchos bailes, y que se acuerden cuando vayan a echar la partida y pasar el rato que para esto si hay dinero pero para políticas de empleo no, y no me vale el... ya estaba presupuestado o el dinero viene de la Unión Europa por el acuerdo no se que.., que ese cuento ya nos lo sabemos de memoria.
Agueda
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...11-07-2013
sinto vergonza do presidente do club de xubilados de Meira, nunca pensei que este sr. puidera arrastrarse de esa maneira,e todo por acadar unha obra no seu mandato,...
veciño de Meira
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...12-07-2013
Si xa somos ricos, pero solo para beneficiar a quen nos votou, volvemos a despilfarrar, pero solo para beneficiar a quen nos axudou na campaña, volvemos a ter cartos, pero solo para pagar favores, volvemos a SER RICOS, pero solo para o que nos da a nos a gana, este é o Fervuras que nos tocou en sorte..........................
Ruina
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...12-07-2013
¿pero donde está a oposición? este tio de que vai, fai o que lle da a gana, cambia un museo que estaba muy ben donde estaba, promete un club novo para os xubilados e ten que ser donde el quere.... e ahora hay que pagalo toda a vida...pero que pasa? non hai quen o poña no seu sitio? non se pode facer nada? pregunto
Francino
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...12-07-2013
Fervenza os cartos de "portos de Galicia" son para invertir en obras portuarias, para favorecer o traballo dos mariñeiros, o pantalán de meira non ten agua nin luz,...a ampliación do muelle da mosqueira,os bloques de cemento están podres,.. e tí andas a facer chiringuitos para bailar os vellos,.. primeiro e o traballo e despois o titirití,,dos maiores....trampón que eres un trampón,, vas a acabar no caldeiro coma o Bárcenas,...
mariñeiro
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...13-07-2013
tiramos os cartos nun clube de xubilados e non se gastan os euros en contratar socorristas para as praias, según teño entendido non pondrán socorristas na xunqueira e soamente haberá socorristas nas praias de bandeira azul, todos estos subencionados pola xunta.

deus queira que non pase unha desgraza, pero sempre quedará o clube de xubilados de meira.

lamentable
cartos
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...13-07-2013
no me lo puedo creer,como dices que no van a contratar socorristas para la playa de la junquera, ,la semana pasada susana Varela dijo en la prensa que contratarian dos vigilantes a mayores ,y ahor no contratan a ninguno?,...no creamos puestos de trabajo , ni damos seguridad a los usuarios de la playa...esto es ya el colmo! !!!
fina
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...13-07-2013
hola fina, polo que entendín descartaron a contratación de socorristas por parte do concello e soamente contratan coa axuda da xunta, e dicir 4 socorristas e 2 patrons que cubrirán as praias de bandeira azul, que son o con, o porto, a borna.

e creo que empezaban este fin de semán a traballar, o que non sei e coma faran, por que un único socorrista por Praia tampouco é que sea moi boa idea, e sendo 3 praias para 6 persoas, algún día tendrán que descansar.

non sei pero o goberno local debería plantexarse as inversión por que o meu gusto non se está facendo de forma correcta, pero a miña opinión non conta e parece que a do pobo ven pouco
cartos
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...14-07-2013
ni la tuya , ni la mia, ni la del pueblo , y hasta pongo en duda que la de Fervenza cuente, y por su puesto la de sus secuaces cero a la izquierda....
Agueda
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...18-07-2013
ñlkññlk
hobama
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...18-07-2013
ESTOU ESPERANDO POLA FAMOSA MOCION DE CENSURA, E A UNION DO UPG CO PSOE PRA PODER GOBERNAR , COIDO QUE SERA LOGO, ¿NON SI? XA QUE O ACTUAL FAINO TAN MAL...................
JHON WAYNE
RE: COA QUE ESTÁ CAENDO E FERVANZA FACENDO DAS SÚAS...18-07-2013
esta claro que o PP protexe seu caladeiro de votos, para os xubilados fai locais ou clubs, na practica simples bares, bailes ceas e excrusions nas que frecuentemente os acompaña o alcalde do PP de turno e lles da o discurso, asi se lle permitiu ampliar o local de moaña hacia o mar ( o que esta frente a sede do partido) .
veciño indignado
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados