Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
XA ESTá BEN Có FAROL DE CANGAS16-05-2013
Menuda maneira de facer periodismo. Primeiro foi co señor Chulero, un personaxe "Popular" que o único que fixo foi por a Javier Barreiro de alcalde, é criminalizado por atravesar o parque para ir a súa casa, mentres ignora a responsabilidade do actual alcalde que se aproveita miserablemente dos problemas entre a veciñanza e esquencese de que debería velar pola concordia e o entendemento entre veciños.
E ahora o pobre de Pepe, por sufrir unha "crise" por non ter traballo nin espectativas de vida.
Un periodismo sensacionalista, cruel cos débiles, rancio no seu contido e casposo nos argumentos.
O Farol de Cangas non é periodismo. É sensacionalismo putrefacto.¡ Eu polo menos paso de mantelo!
Edelmiro


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: XA ESTá BEN Có FAROL DE CANGAS16-05-2013
De vergüenza ajena, pero mucha, mucha, y de juzgado lo del periodista y el periódico que lo permite, lo primero es poner iniciales, lo segundo dejarse de cotilleos chungos y exponer los hechos, no inventarse chorradas con los comentarios vecinales, lo de hoy ya es muy fuerte, la indefensión de alguien enfermo que no rige..quién permite sacar foto en camilla? Los sanitarios? La policía? El juzgado? Me parece un abuso y me repito,una falta de vergüenza y de ética periodística. Es más desde hoy no vuelvo a comprar esa M....da de periódico,y creo k mis vecinos tampoco, alguien se apunta?
AZ
RE: XA ESTá BEN Có FAROL DE CANGAS16-05-2013
Eu xa fai bos anos que me apuntei, non compro ningún periódico dos peperos (Faro, A voz, Atlántico, etc).
e falando do tema do cotilleo creo que é un dos males do país e dos paisanos, que xa teñen a mente chea de merda e vailles a merda. Tanto programa de cotilleo de morbo non podía ñevar a nada bó, e tendo en conta o que lle gusta á xente así se van formando os periodistas, á misma altura da merda.
xa estou apuntado
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados