Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
essay writing service research paper
Indispensables
Donde ...
Guia
TRIUNFAN OS GAMBERROS03-01-2013
Xa conseguiron o que querian pechar a caixa nova , valientes sinverguenzas a verdade que non teñen perdon de dios , temos que pagar os veciños por culpa das vosas malas xestions si fora o contrario non andarides a repartir os cartos entre a xente, xa estaredes contentos jodendo os veciños,por que non contades as verdades que moitos compraron as preferentes de segundas e agora protestan valientes cacos non tendes perdon de dios
veciño


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS03-01-2013
Palabras necias, oidos sordos.
antonio maria rouco varela
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS03-01-2013
persoas como ti, e ó que lle da poder a os bancos,e tamen os politicos, canto mais ignorante sexa ó pobo, mais poder teñen eles , sin comentarios , PD: persoas como ti, me dan moita pena,
a ignorancia e atrevida
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS03-01-2013
que queredes decir con comprar de segunda volta.
que nos enteremos todos
justicia
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS03-01-2013
Para VECIÑO
¿De verdad que no te da verguenza poner esto aqui? ¿ como eres tan ignorante? ¿le pediste permiso al sentido antes de escribir esto? ¿ habias bebido antes? ¿ sabes de lo que estas hablando cuando pones comprar de segundas vueltas? ¿ sabes que ncgb está intentando manipular a la ciudadania en su propio beneficio ? ¿ sabes de lo que hablas, o hablas por lo que te cuenta el primer borracho que te encuentras por el muelle? ¿ sabes lo que significa la palabra estafa? ¿ sabes quien eres o aún te estas buscando en el diccionario?
modas la viciosa
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS03-01-2013
O veciño non sabe quen é, pero os demáis sabemos que é un lacaio, un can obediente, un lamecús, e tamén sabemos que a él non lle roubaron os aforros de toda unha vida de traballo...ó millor é porque nunca traballou honradamente.
Petade Koskotelos
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS04-01-2013
Non vos matedes a respostar que cando llo digades todo, abrirá outro fío para decir o mesmo.

E así ata repetir mil veces o mantra de "cerran pola vosa culpa, coitado banquiño", coa esperanza de que se faga realidade.
f&r
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS04-01-2013
¿ a vos non vos jode ir a praza e que o banco estea pechado e non poidas sacar cartos ? Pois a min si, e estou no meu dereito. E iso non quere decir que non apoie os afectados, pero que me jode si, me jode un huevo.
alcrique
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS04-01-2013
Una sola palabra lo define todo = "lamentable". El banco y sus "sequaces" están consiguiendo todo lo que querian, completar su hoja de ruta.
Intentan hacer culpables de todo el problema a los "estafados", echando encima al resto de clientes del Banco. Aprovechan para cerrar sus oficinas y a la vez, con este motivo, despedir a sus trabajadores.
Pero no lo veis, está clarisimo, están desactivando el Banco para que en unos meses venga otro, lo compre por 1 € y los "estafados" a reclamarmarle a quien?, a un banco fantasma.

En todo esto hay un culpable, a parte de los que ya sabemos, que son las autoridades, por permitir esta estafa , y a estas alturas no haber metido entre rejas a los culpables. Y
Ya os lo decia, totalmente "lamentable".
España va bien
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS04-01-2013
VAMOS A VER, EN VEZ DE ESCRIBIR ESTUPIDECES, CÁMBIATE DE BANCO Y DEJA A LA GENTE LUCHAR POR LO SUYO.
UNHA
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS04-01-2013
si todos nos cambiaramos de banco xa verias ti como viñan a buscarnos a casa, pero somos pouco solidarios. Eu penso anular a libreta a miña libreta en canto poida. Animo e seguir pelexando polo voso.
outra
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS04-01-2013
Non acabo de entender o problema..que o banco está pechado?? será por bancos..si vou a unha ferretería, por poñer un exemplo, e está chea de xente e a ferretería do lado está libre.. pois vou a do lado..cos bancos é igual, pechan oficinas? nin que foran nosas!! cambio a miña conta para outro banco que non me cree problemas e listo!!problema arranxado!!..así deixarían de manipular a opinión para ir en contra dos manifestantes e buscarían solución..
AZ
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS04-01-2013
Vecino eres un caracol ignorante
manolo
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS05-01-2013
Estoy de acuerdo contigo en que los que no tenemos prefenentes somos víctimas de una pésima gestión de la entidad. Lo que no estoy nada de acuerdo contigo es que la entidad tenga que permanecer abierta. Esta claro que desde que se decubrió el fraude de las preferentes y subordinadas todas las sucursales deberían permanecer cerradas inicialmente por órden judicial y que los colaboradores necesarios en su comercialización(apoderados, interventores, directores, etc) deberían estar detenidos y puestos a disposición judicial. Todavía no entiendo como los afectados no han emprendido acciones judiciales de tipo penal.
dragón
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS05-01-2013
dende logo compañeiro a iñorancia e atrevida,canto doe pensar que en Moaña, pulula xente coma ti,mezquina e miserable,que soio lle importa o seu cú.Tes pouco de moañés.vaite do pobo.
socrates
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS10-01-2013
Todos tenéis vuestra parte d razón.Los afectados deben reclamar lo suyo,todos lo haríamos,xo no es justo q mucha gente no pueda hacer sus cosas en el banco porque esta cerrado,porque la cola llega a la puerta...¿por qué hay q cambiarse de banco?todos son igual d estafadores y peseteros,todos ofrecen la misma mierda pero con distinto olor,y habrá personas q stan bien n ncg y q nunca tuvieron problemas,RESPETO PARA TODOS
aprendiz d la vida
RE: TRIUNFAN OS GAMBERROS14-01-2013
Aprendiz de la Vida ,en ese aprendizaje no te enseñaron lo que es la SOLIDARIDAD o el APOYO SOCIAL? Eres de la escuela de "cada uno que se safe".Así nos va...tu puedes retirar tu dinero en otra sucursal...yo no.Si mañana necesitas mi apoyo,porque la vida da muchas vueltas ,lo tendrás... soy de mejor escuela que la tuya.
AFECTADO
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados