Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://fastessaylb.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
ADIOS AL AHORRO GALLEGO 28-11-2012
La situación oscura de la entidad financiera denominada Nueva Galicia Banco esta llegando a su fin. Hoy ya sabemos lo que era "vox populi", que el objetivo de intervenirla era "sanearla" y posteriormente enajenarla al mejor postor. Para que esto pudiera ser posible tenia que haber varios colaboradores necesarios el más importante era el gobierno de la Xunta de Galicia presidido por el señor Feijóo. Una de las manera de hacero es a traves de un instrumento jurídico utilizado para ganar tiempo como es el del arbitraje con el tema de la estafa de las preferentes y subordinadas. lo demuestra el hecho que en el Parlamento Europeo han contestado a estas personas afectadas, con una sinceridad que asusta. Les han dicho que acudan a los tribunales si quieren recuperar su dinero. creo firmennte que van ser la unica manera de que nos entermos el resto de los ciudadanos, que había detras de estas entidades y como las mangoneaban un grupo de irresponsables, cuyo unico objetivo ha sido forrarse a costa nuestra. Sinceramento pienso que no nos podemos quedar quietos con esta "desfeita". Es el momento oportuno de que la sociedad civil ponga en marcha iniciativas para evitar este expolio"psudolegal" de nuesto dinero, pero sobre todo del futuro financiero de Galicia.
LEO


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: ADIOS AL AHORRO GALLEGO 28-11-2012
Presentei a miña reclamacion no mes de xullo,por causa de esta estafa e nunca me citaron para o arbitraxe.
Como sexa que non me devolvan os meus cartos,non sei que locura podo chegar a facer.
Estafadores H.D.P.
Estafado
RE: ADIOS AL AHORRO GALLEGO 29-11-2012
Estafado:
mi màs sincero apoyo a todos los estafados por esta banda de cuatreros que no llegan ni a tener el calificativo de hijos de p... simplemente porque no tienen madre. Solo le deseo que su botìn le sea de utilidad para pagarse un tratamiento en Houston.
simon cirineo
RE: ADIOS AL AHORRO GALLEGO 30-11-2012
Podo entender a desesperación da xente que ve como os aforros de toda unha vida lle son saqueados impunemente por unha banda de facinerosos. E por iso comprendo que moitos deles confiaran nas autoridades (Xunta de Feijóo neste caso) e aceptaran a trampa da arbitraxe sin caer na conta que o "´árbitro" tamén o poñen os timadores. Eles teñen o poder eles poñen as reglas.
Había varios anos que ADICAE viña avisando sobre as "preferentes", e recordo que tamén decía a arbitraxe non era a millor solución.
Estase a demostrar que tiñan razón. Solucionaron o problema de uns poucos para desmobilizar á xente, e dividir ós afectados.
Agora poñen as cartas boca arriba con descaro e sin vergoña. Xa non a necesitan, xa pasaron as eleccións.
Soio queda a loita contínua dos afectados e do resto da xente que poidamos apoialos, polo ben deles e polo noso propio ben, que todos nos están roubando o presente e o futuro.
O Vello rosmón
RE: ADIOS AL AHORRO GALLEGO 01-12-2012
Eu tamen son un afectado mais, e estou fatal,pero o mismo tempo tamen me cabrea que culpedes a un partido politico solo, eu penso que todos son da misma calaña, por que todos savemos que cando foi das fucions das caixas foi co apoio do pp e do bng, ou xa non vos acorda, ou non queredes acordarvos,por favor non culpedes a un solo partido por que todos son iguales, politicos e banqueros, son os mismos chourizos, pero todos non fagades politica dunha cousa tan grave.
UN
RE: ADIOS AL AHORRO GALLEGO 01-12-2012
Iso jajajaj non culpedes a un só partido, jajaj culpade a... dous!!!
f&r
02-12-2012
El mensaje ha sido editado por el administrador del foro.
No es necesario utilizar insultos para dar una opinión.
Para F&R
RE: ADIOS AL AHORRO GALLEGO 03-12-2012
.


CAIXA ROUBA ESTAFADORES
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados