Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Read Full Article
Indispensables
Donde ...
Guia
BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!21-11-2011
Ni más alto, ni más claro lo pudo decir el histórico líder del BNG. Xosé Manuel Beiras entró, queriendo, en el debate post-electoral para anunciar una reflexión interna a la dirección de su partido y anunció que, o el Bloque cambia su praxis, sus maneras políticas y realiza una "renovación total" en la asamblea de enero, o se irá de la formación que ayudó a fundar y de la que fue líder indiscutible durante más de 13 años. Y con él, el Encontro Irmandiño, el tercer grupo en importancia dentro del BNG.

Beiras reclamó a la dirección nacionalista que "restaure" la confianza de los ciudadanos, que "restaure" el proyecto del BNG y que impulse nuevas "normas de confianza" entre los grupos internos de la formación frentista. "Si no es así, no tenemos sitio en este BNG y, pase lo que pase, y a pesar de que fuera hace frío, emprenderemos el camino en solitario porque nuestro compromiso es con Galicia", subrayó.

En un acto convocado por Encontro Irmandiño para abordar la actual situación de la formación frentista, Beiras insistió en que, en la próxima asamblea, "se irá" si no hay un cambio de rumbo. "En 2009 no había propuesto conjunta dentro de EI que ahora hay. Hay quien quiere romper la baraja antes, pero decidimos llegar hasta el final porque este proceso será el definitivo", indicó.

'Cambio de rumbo'

Precisamente, los resultados de los nacionalistas en las elecciones de este domingo, en la que han conservado sus dos escaños en Madrid a pesar de haber perdido más de 30.000 votos con respecto al 2008, le valieron al líder para reclamar a los dirigentes del BNG un "cambio de rumbo" y una "seria reflexión" sobre lo que le está sucediendo a la formación frentista. Y, a pesar de mostrar su satisfacción porque el BNG haya conservado sus dos escaños, Beiras insistió en que "este BNG" no es capaz de "conectar" con su tradicional electorado ni, tan siquiera, pescar votos en el PSdeG. Unos votos, dijo, que se están marchando para otras formaciones como IU, que tiene un discurso "rupturista, que asume las demandas de los indignados, de los rebeldes".

Por ello, recordó que, cuando él dirigía el BNG, esta formación era una "referencia" para los gallegos con un "nacionalismo democrático". "Ahora pierde votos, aunque mantenga los dos escaños. Nos alegramos, pero hay electorado que está basculando hacia EU", dijo y comparó la situación de Galicia con la de Euskadi, donde, precisamente, "ocurre todo lo contrario", señaló al referirse al apoyo que ha recibido la formación Amaiur.

BNG 'enfermo'

El histórico líder nacionalista incluso fue más allá y destacó que el actual BNG "está enfermo" y necesita una asamblea -que se celebrará a finales del próximo enero- tras ser pospuesta al convocarse los comicios el 20-N. "En esa asamblea queremos hacer un ejercicio de responsabilidad para intentar regenerar al BNG y recuperar la confianza de los ciudadanos", insistió al volver a apelar a un discurso "más rebelde", de "actitudes emancipadoras" y diseñado desde una "democracia horizontal".

Y es que, el actual BNG no tiene, a criterio de Beiras y de los 'irmandiños', ningún elemento que lo haga atractivo para sus históricos votantes e, incluso, para captar nuevos electores o desencantados del PSdeG. Una situación, dijo, que se debe al discurso y a las maneras que mantiene la actual dirección que no quiere corregir la política del frente nacionalista.

Por eso, dijo no entender las palabras del portavoz nacional del BNG, Guillerme Vázquez, quien en la noche del domingo aseguró que era un "día feliz" para el BNG porque los resultados electorales demuestran que los gallegos "siguen confiando" en esta formación. "Si dice lo que piensa pues debe ser un 'pitoniso' o necesita lentes de aumento, pero si se dedica a decir lo que le dicen que diga, pues hace ese tipo de declaraciones", criticó.

'Traición' a los principios del BNG

No es la primera vez que Beiras critica duramente a la dirección de su formación y, esta ocasión, no fue diferente. Así, insistió en que la actual Ejecutiva nacionalista "está traicionando" los principios fundacionales del BNG. "Se están convirtiendo en unos oportunistas que quieren reproducirse como plantas carnívoras", subrayó.

E incluso fue más lejos, al asegurar que hay muchos militantes y simpatizantes del BNG que votaron el domingo por esta formación para que Galicia no pierda "una voz" en Madrid. "Yo mismo voté al BNG con esa clave mental al igual que cientos, miles de personas", y añadió, "a pesar de que la organización actual no lo merece".
iRMANDINHOS


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!21-11-2011
a peixeira, tacones lejanos, acompañante de ambulancia e demais parasitos entendo perfectamente o que di Beiras
un que foi
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!21-11-2011
O roio é poñer un engarce a fonte do texto.
f&r
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!21-11-2011
http://www.elmundo.es/elmundo/2011/11/21/galicia/1321884326.html
Aí o tes
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!22-11-2011
f&r non seras da UPG jajajajaja
eu
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!22-11-2011
"Yo mismo voté al BNG con esa clave mental al igual que cientos, miles de personas", y añadió, "a pesar de que la organización actual no lo merece".
Beiras
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!22-11-2011
Nun partido no que unha persoa desquiciada como Clara Millán tivo que saír polo seu propio pé, que ninguén foi quen de botala, as cousas non deben estar moi ben
a proba do alghodón
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!22-11-2011
Si os irmandiños se pñen pola sua conta , seremos moitos os que os acompañemos , por que o bloque tal e como esta termina por ser algo residual , so ai que ver como esquerda unida cada vez vai tendo mais votos e terminara por presentarse nas elecions a xunta e nas municipais . Ollo que aqui o que durme o comen .
ex militante
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!22-11-2011
Teñen que despertar e levantar o cu da poltrona, xa quentaron ben o sillon. Pra eles, mentras chupen da canoa e non perdan o seu escaño as cousas funcian ben, ainda que o partido baixe. Eu boume con Beiras.
Luis
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!22-11-2011
esta vez dinlle unha nova oportunidade, a próxima está por ver
un de tantos
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!22-11-2011
Esta claro que o bloque a pesares de manter os dous deputados , unha vez mais e xa van un feixe perde votantes , e unha vez mais , sin que a UPG se inmute , parese que para eles todo vai ven . Envexa me da o Pais Vasco que saben reformarse , chegar o pobo , estar co pobo . Por que o bloque perdeu a xuventude , non se pode negar , por que non se chega a xente tendo mais medios que antes , por que non se renova a xente que apodrese nos cargos , e se critica a outros , non ai inyteres en que outra xente avance no nacionalismo , por que naide sinte vergoña cando IU nos come terreo en Galicia . Mentras sigan pensando que con encher a quintana cada 25 de xulio xa chega , asi vamos camiñando para atras elecion tras elecion . Creo que si Beiras se organiza fora do bloque , sera o mellor para moitos nacionalistas descontentos e cansos , por que estes dirixentes queiman a militancia do bloque, si , aquela que non e da upg . Animo Beiras que somos moitos .
futuro irmandiño
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!22-11-2011
eu o que non termino de entender e que fai hoxe en dia Beiras no BNG, mirando o que estan facendo esta panda de sinvergonzas, e probriños os que aindan confian e votaron a estes caciques do BNG
hoy es el futuro
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!23-11-2011
Pois a solución está nunha limpeza a fondo. A única voz que se ouvíu estes días foi a de Teresa Taboas, de profesión trepa, a mesma que sendo conselleira de vivenda quería expropiar terreos a prezo irrisorio para poñerlles chan barato ós promotores. En pleno ano 2009 aínda programaba 244.000 vivendas en toda Galicia, e en Cangas bimbaba 106.000 m2 entre o Forte e Gruncheiras para seguir formigonando ata o último metro do municipio.
basoira
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!23-11-2011
Si todo BNG funciona como en MOAÑA claro que quere unha limpeza pero de urgencia, e teñen que empesar por MOAÑA barrer todos estes radicales que ai aqui.
coyote o rach...
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!23-11-2011
pero que preocupados estades polo BNG os "hermanitos".

¡ui, cuanto bajó el bloooque!, la gente ya no lo quiere, ahora la gente quiere al PP. Tenemos que traer a Beiras otra vez para que nos salve. Solo el puede conseguirlo!

éche ben verdade que temos un feixe de papahostias neste país.
papahostias preocupados
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!24-11-2011
Ter callos na man non gusta e para quen os ten sintese aillado.Un prato de callos todo mundo degusta,come e afarta.Resumindo,os do Partido Popular inda que teñan asco a xente traballadora chocan a man inda que dispois as desinfeten e outros non o fan por non ter que pasar o traballo de facelo.¿Quen ten mais merda nas mans?¿E na lingua?¿E no cerebro?...Os do bng creo que o que teñen e moita merma e si o traballo e saude o Señor Beiras non lle falta razon co diagnostico que deu.
Callos de man.
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!24-11-2011
Andades nervosos e co insulto fácil...
vv
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!24-11-2011
cando a barco se funde, as ratas son as primeiras en escapar.
velorio
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!24-11-2011
Moitas gracias "papahostias preocupados" cada vez deixas más claro as diferencias...aclaras ideas.
un de tantos
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!24-11-2011
A tropa esta tiña que dimitir toda a cupula e muito radicalismo e a xente deuse conta e por iso perderon 27000 votos de suicidio.
coyote o rach...
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!05-12-2011
Tarde piaCHE .
A tua Beira non
RE: BEIRAS PONE A LOS NIñ@TOS DEL BNG EN SU LUGAR AUPA BEIRAS!!!14-12-2011
Os que se poñan nerviosos que vaian o medico , pero o BNG xa non è un Bloque , e Ulises non ten que seguir buscando a Itaca , porque xa està nela , Itaca somos nos , os irmandiños, fomolo todo o rato dende que o bloque quedou sen a referencia de Beiras.
No pais Vasco , existen non unha se non varias forzas nacionalistas , e cada quen vota pola que cree que vai representar mellor os seus intereses, e non pasa nada.
Intentar monopolizar o nacionalismo nun bloque e dificil, por que confluen moitas formas de pensar .
A xente con ideal socialdemocrata , non e capaz de entrar nun partido e seguir as ordes dos seus superiores sen cuestionalas e por que non , debatilas antes pero a militancia de dereitas acostumbrada a trepar para consegui-los seus obxectivos persoais non lle costa nada.
Por suposto ocurre igoal cos que se autodenominan marxistas estalinistas , que so acatan ordes e estan donde lle din que estean e acatan o seu papel a espera de que lle den outro mellor .
En fin que Galiza deverà aprender moito do pais vasco ou Cataluña , onde moitos partidos nacionalistas as defenden e entre eles poden chegar a acordos para conseguilo.
"Xuntos pero non reboltos"
Saude.
irmandiño cangas
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados