Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://essaytop.technology/proofread-my-essay-online/
Indispensables
Donde ...
Guia
PESCA NAS CIES16-10-2011
E incrible isto so pode pasar aqui en galicia.
Donde se viu un parque natural donde se poida exercer a pesca de calquer tipo
como digo so pode parar aqui
CARACTERÍSTICAS QUE DEBE TER UN PARQUE NACIONAL
Para que un espazo poida ser declarado parque nacional ten que ter as seguintes características:
1.Representación: representar o sistema natural ao que pertence.
2.Extensión: ter unha superficie adecuada para permitir a evolución natural, de modo que manteña as súas características e garantir o funcionamento dos procesos ecolóxicos no presente.
3.Condición: superar en moito as condicións naturais e funcionalidade ecolóxica. A intervención humana nos seus valores debe ser mínima ou nula.

O punto 3 non parece que se cumpla
Sargo


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: PESCA NAS CIES16-10-2011
Se dende as administracions, non se lle mentira a todo o sector pesqueiro artesanal i a os colectivos que viven arredor de dita pesca, hoxe non seria parque Natural, porque no seu dia non se permitiria, por parte de ditos colectivos.
O Señor Manolo
RE: PESCA NAS CIES16-10-2011
Dende que eu recordo i teño escoitado a os meus antepasados, sempre conviviron a pesca artesanal i a fauna e flora de ditas illas. Que agora se cataloge como "parque nacional" por os intereses de alguns para cobrar uns soldos sustanciosos, non quere decir que ata agora non fose un verxel. Dende fai seculos en esas illas viviron poblacions en concordancia co a flora e fauna en perfecto equilibrio sen desfases. Agora pretenden culpar a pesca artesanal do estres, e a baixa de poboacion de algunghas especies, non tendo en conta o furtivismo salvaxe que campou as suas anchas en ditas illas duranta anos, escudandose en campeonatos i pesca deportiva para autoconsumo (que ian a parar a pescaderias e a os millores restaurantes e marisquerias) i a entrada sen control nos meses estivais de persoas sen escrupulos i montando festas ata a saida do sol, i os vertidos sen depurar que a dia de hoxe ainda se fan a o mar un pouco a o sur do lago dos nenos. Señores politicos, directivos de parques, pescadores deportivos furtivos; vaian a enganar a outros que os mariñeiros poden ser pobres pero non tan analfabetos como antaño, vaian traballar honrradamente sen joder a os demais.
pombo
RE: PESCA NAS CIES16-10-2011
E increible que se diga isto
que a baixa de poboacion das especies mariñas sexa por culpa da pesca deportiva cando xa fai anos que non se practica nas illas polo menos de forma legal, furtivos si hai pero eu che podo decir cales son os mais grandes os que enchen os barcos de marisco e de peixe dia e noite todolos dias do ano sen excepcion
Eu
RE: PESCA NAS CIES16-10-2011
Non sei que significa para vos parque natural pero para min e un sitio donde dentro de 20 ou 30 anos lle poida enseñar os meus netos como era o mar antes de que o queimaran alguns colectivos
Eu
RE: PESCA NAS CIES17-10-2011
Sr. Pombo

Soy pescador deportivo desde hace mucos años, y he pescado en Cies, en Ons, en Salvora. Tanto mis compañeros como yo, hemos respetado siempre tanto el nº de capturas como las medidas mínimas. No meta en el mismo saco a furtivos y a pescadores deportivos.

Debemos recordar que la dinamita se lanza al mar desde los barcos de ¿pescadores, deportivos? NO, y esto es un hecho probado. El resto son elucubraciones mentales.

¿Porque molesta el pescador deportivo? Porque va a la piedra a lanzar una caña, y de paso, denuncia las redes o las nasas de un profesional que están metidas en la roca.

Ya hace muchos años que nos han prohibido pescar en las islas, con el pretexto de que "espantábamos a las gaviotas". Los pobladores de Ons nos recordarán, en invierno, cada quince días compartíamos barco. Siempre hemos respetado el medio ambiente, y furtivos los hay, pero no son pescadores deportivos.

alucinante
RE: PESCA NAS CIES17-10-2011
Si se sinte molesto pidolle disculpas,Pero non era a miña intenciòn meter a todos no mismo saco; Quero decir que moitos pescadores profesionais do furtivismo e xubilados, i alguns mariñeiros tamen, escudanse na pesca deportiva para "saquear" o mar, decindo que è para autoconsumo; (totalmente falso na maioria dos casos) En canto a Dinamita tampouco Ud meta no mesmo saco a todos os mariñeiros, pois non todos votan dinamita e os que "a votaban" a maioria xa càiron. Respecto a que tiran as redes e nasas na pedra,¿donde quere que larguen os aparellos? largarannos donde esten autorizados, e si asi non fora, seria denunciable, xa para eso hai unha lei de pesca que è bastanta restrictiva;Que as autoridades a fagan cumplir. E para rematar eu creo que pode exixtir un parque natural en concordancia co a pesca artesanal como pasou dende sempre, con unha pesca sostible ,i que os mariñeiros son os que mais desexan que iso ocurra porque è o seu medio de vida y dos futuros mariñeiros.
pombo
RE: PESCA NAS CIES17-10-2011
Para o da denuncia: a lei de parques recoñece, como non podía ser menos, que os territorios dos parques son o produto da interacción histórica da sociedade coa natureza.

Sempre se pescou nas illas e a pesca non desapareceu, seguramente está modelada pola man do home, igual que a fauna en terra non é igual se hai cultivos ou se non os hai, pero lembra que hai cantidade de especies de páxaros que viven precisamente nas zonas cultivadas.

A lei de creación do parque das illas atlánticas detallaba que non se ía prohibir a pesca artesanal, e era unha lei, non pode vir agora un simple plan de xestión a alterar o que está especificado en lei.

Saíu fai soamente un mes un borrador de plan director para a rede natura en Galicia que permitía auténticas barbaridades en espazos protexidos: manter canteiras a ceo aberto, manter e repotenciar parques eólicos e centrais hidoeléctricas, manter e obrar en urbanizacións existentes, usar biocidas e herbicidas, facer piscifactorías, manter plantacións de eucaliptos, facer depuradoras de augas residuais, meter liñas de alta tensión, facer desmontes e dragados, soltar no medio natural organismos modificados xenéticamente, facer depósitos de lodos de depuradoras industriais ou urbanas...

Todo isto, á Xunta lle parece ben que se faga en espazos naturais de Rede Natura, pero agora co parque NACIONAL queren quedar de guais e facer o bisnes co da mellor praia do mundo, a masificación turística e cousas así, e aproveitar para darlle un golpe mortal á pesca de baixura.

Eu penso que se debería permitir tamén a pesca deportiva, pero regulándoa estritamente e en función da capacidade real, igual que se fai co fondeo de embarcacións. Pero esta xente non está pola labor de exercer máis control, iso daría muito traballo, queren prohibir e pechar, aínda sabendo que o furtivismo ía aumentar e non o ían controlar, quedar cara á galería como que defenden a pesca e deixar que os furtivos traballen por detrás

Hai que desenmascarar a esta borralla e non caír na súa trampa de que nos poñamos a pelexar entre nós
na illa
RE: PESCA NAS CIES17-10-2011
A pesca nas Illas Atlanticas , sempre que sexa sostible e fundamental para os traballadores do mar , por que desde o prncipio dos tempos vivimos do mar , non estamos a inventar nada novo . Pode ser parque e tamen fonte de riqueza para os mariñeiros que pagan os seus impostos e viven de ese traballo . Outra cousa e o da pesca deportiva , ou dos xubilados , iso se poderia estudiar a sua proibicion , cando oubera escaces de especies . Digo isto e me da igual como se poñan , os xubilados , ou aficionados a oesca , poden pescar para comer , no mellor dos casos , o que non pòden e ir a pescar lura e chocos , desde a maña ata a tarde , para despois vebder nos bares , restaurantes, e particulares como psaou este ano e outros . E unha vergoña este tipo de pesca descriminada . Os mariñeiros teñen dereito a pescar , vender a sua pesca , e gañar cartos , por que paga , seguros , gasolio , aparellos etc . Os pescadores aficionados , ou setima lista , tiñan que ser mais respetuosos coa pesca que parctican , xa que eles non viven de iso . Se pode ter Parque Natural , Mariñeiros de baixura , e pescadores aficcionados responsables , todos poden convivir si se respeta o medio e as formas .
A bacaloura
RE: PESCA NAS CIES17-10-2011
Vamos a ver, dejemoslo bien claro.
Aquella persona que pesca, sin ser profesional, y vende lo que pesca, no es un pescador deportivo. es, con todas las letras y sin faltar una, un furtivo, que debe ser sancionado.

Respecto a las restricciones de pesca, la ley dice:

"En cualquier modalidad de pesca marítima de recreo se podrá capturar un máximo de cinco kilogramos por licencia y día, pudiendo no computarse el peso de una pieza que exceda el peso del tope establecido. Sólo se permitirá la tenencia de una pieza que exceda el peso del tope establecido"



Alucinante
RE: PESCA NAS CIES17-10-2011
NA ILLA estou de acordo en todo o que dices
A BACALOURA parece que para ti so son furtivos os que practican a pesca deportiva xa sexan de cana, submarina ou xubilados
eu podoche decir que furtivo e calquera que non cumpla a lei da igual que sexa submarinista ou mariñeiro
a quen collan infrinxindo a lei deberianno queimar ben queimado
pero vamos a deixar de discriminar a pesca deportiva o que hai e que vixiar ben e a todos por igual
e deixar de decir que a pesca deportiva acaba co mar

O FURTIVISMO e o que acaba co mar en calquera das suas facetas
sargo
RE: PESCA NAS CIES18-10-2011
Sargo. menos mal que vas collendo cordura.
pombo
RE: PESCA NAS CIES18-10-2011
Pombo eu cordura xa fai tempo que a teño
pero non estou de acordo coa tua opinion
para ti furtivo e todo aquel que non sexa mariñeiro
e para nada estou de acordo con iso, volvo a repetir o mismo
furtivos ainos en todos os sectores, o que hai e que acabar con eles pero da igual que sexan mariñeiros ou pescadores deportivos
sargo
RE: PESCA NAS CIES18-10-2011
Sargo aparte da cordura, lee ven o meu comentario; en el tamben fago menciòn a os mariñeiros, que tamen hai de todo como en todas partes.
pombo
RE: PESCA NAS CIES22-10-2011
EU creo que e mais importante o saneamento da ria, agora esta mais contaminada que antes de funcianar as depuradoras, xusto onde estan no hay vida no mar, vai todo o mar e de vergoña, e todos sectores do mar calados, mariñeiros, ameixeiros, mariscadores de a pe, bateeiros, naseiros, etc etc , e todos son responsables , uns por seu silencio,(mariñeiros) e outros por mirar pa outro lado(politicos)
un mais
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados