Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
VICTOR PASTORIZA SE VA01-09-2011
Despues del éxito cosechado en las municipales, de la brillante gestión de ordenacion de las filas socialistas tras la dimisión de su correlegionario y de la magnifica acogida de su nueva compañera de viaje llega la espantada.
Por fin se acaba de filtrar que marcha. Sin tiempo no era y ahora con calma a ver por fin los socialistas recuperamos el norte y comenzamos a consolidar las bases para ser una alternativa a partir del 2015. Buena suerte y mejor no tenerte conocido
nintendo


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: VICTOR PASTORIZA SE VA01-09-2011
jajajaj, iso e o que querias ti¡¡
si si
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA01-09-2011
cala pailan despois de o que esta facendo e mellor que se largue ou dedicase o pobo ou se non que se busque outro traballo non tan soio e roubar e baixar os pantalons, pastorrisa non o penses mais e largate mentras poidas
nono
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA01-09-2011
Non lle perdonades os bngais a PASTORIZA vos solo queredes o baston de mando o baston queriadelo vos pero no lombo pa ver si o agachades de uha ves, traballar de uha ves e darvos conta que estades na oposicion.
A CRUZ
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA01-09-2011
Tes toda razon A CRUZ estes estan esperando por a carnasa como os buitres carroñeiros teñen todo manipulado, eles son os reis do mambo.
non superon respetar a PASTORIZA e ahora queren linchalo todo por falta de poder e eu tamen digo que traballen.
coyote o rach...
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA03-09-2011
a mi victor no me parece mal tio.. simplemente esta quemado de tanta injusticia y ya no aguanta mas. yo en su lugar haria lo mismo, dejaria tirado a millan y a todos los conspiradores del bng moañes, por incompetentes y materialistas... a picar pedra poñianos eu, a traballar vagos!!! jajajaja
ai que ver
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA04-09-2011
AIQUEVER.
Non seas tan duro cos do regime du caudilliño MILLAN
coyote o rach...
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA06-09-2011
que se vaia dunha vez , que gracias a el e fervenza , os cartos do centro de saude , que e para tdodo o pobo , van para o club de xubilados de meira , que sendo importante e necesario , e mais o centro de saude , e si os cartos non chegan , polo menos para mercar o resto dos terreos sobra , , pero claro ai que asegurar os votos que e no que pensan , polo tanto idevos os dous , total para facer bulto xa sobran .
Moaña
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA07-09-2011
Mira que ya cullestes cos jubilados de meira pa vos eta xente nin merecen vivir.
non fai falta preguntar solo ai que leer pa saver que eres un dicipulo do caudilliño MILLAN e non soportades os demais fagan ven ou mal vos non mirades iso solo mirades quen goberna.
coyote o rach...
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA08-09-2011
eu pido un sentro de saude , creo que e para que vivan e se atendan melloor os xubilados , estupido coiote , xa fedes tio .
Moaña
RE: VICTOR PASTORIZA SE VA09-09-2011
Para MOAÑA:
Para tu informacion el centro de jubilados de Meira va ser financiada por costas de galicia, antes de hablar informate, y si Moaña no tiene centro de salud, es por culpa deque el señor MILLAN y PASTORIZA y compañia no gestionaron bien y ademas es necesario que el pan xeral este totalmente aprobado, listo, tambien Moaña iba a tener un auditorio hace 4 años hasta habia venido la conselleira de cultura del bi- partido de la xunta y sabes donde esta, por que yo no lo veo.
Y en cuanto a Victor Pastoriza, no es mala persona, pero esta quemado de ser el titere del BNG. yo haria igual y que se rieran de otra persona, le deseo a Victor Pastoriza que la decision que haga le vaya por buen camino y todo lo mejor y que no se haga engañar por nadie que vale mucho como persona.
Un saludo
persefone
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados