Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://essaytop.technology/
Indispensables
Donde ...
Guia
CONCENTRACIÓN POLA SUPRESIÓN DA AMBULANCIA DO 061 EN MARÍN20-08-2011
Haz click para ampliar O PP comeza a eliminación de ambulancias por todo o páis. O Morrazo se verá afectado pola supresión da única ambulancias de servizo urxente que ten Marín. Isto é unha cadea que nos afecta a todo o Morrazo. Se non hai ambulancia en Marín, acudirá a de Bueu, cando faga falla en Bueu, acudirá a de Cangas e cando se precise en Cangas, virá de Moaña... e así sucesivamente. Non o podemos consentir.
VECIÑ@ MOBILIZATE! ISTO NON SÓ É UN PROBLEMA LABORAL, E POLA TÚA SAÚDE!
Venres, 26 de Agosto ás 20:30 diante do Concello de Marín.


El nombre de la imagen ha sido editado por el administrador. Recuerda que los nombres de los archivos de imagen que se suben al servidor no deben contener " ñ" o acentos, o la imagen no se mostrará correctamente.
>> Ampliar datos Moribundo


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: CONCENTRACIÓN POLA SUPRESIÓN DA AMBULANCIA DO 061 EN MARÍN23-08-2011
onde estan os fanaticos do pp no morrazo , que non opinan en esta nova , acaso non usan as ambulancias , porca miseria , sodes todos iguais , pensades que cando vos faga falla, chamades a feijoo e xa vos manda a ambulancia , coma ovellas , asco de fachas inorantes .Mirades o que fai ese señor que dixo que remataba co paro en cuarenta dias si era persidente da xunta , asi nos vai .
morrazo
RE: CONCENTRACIÓN POLA SUPRESIÓN DA AMBULANCIA DO 061 EN MARÍN23-08-2011
Aquí é onde se ve que neste foro só escriben os da FPG e os do PP, ousexa, os mesmos. Cando se fala de algo tan grave que deberan apoiar todos... Mutis por el "foro"
Foreiro
RE: CONCENTRACIÓN POLA SUPRESIÓN DA AMBULANCIA DO 061 EN MARÍN24-08-2011
De pena, empiezan por quitar servicios como ambulancias y acabarán haciendonos pagar las consultas médicas. Esta es la bonita gestión de los PPeros, se veía venir pero tenemos lo que merecemos .... Y visto lo visto, pensar en las elecciones generales es para echarse a temblar. Los que están no hay por donde cogerlos pero ojito con los que vienen que esto no acaba más que de empezar.
Virgencita que me quede como estoy
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados