Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
judaism views on good and evil
Indispensables
Donde ...
Guia
LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA05-07-2011
Cangas pierde varios de los programas estrella del verano
La causa son las deudas y la falta de previsión del anterior gobierno

Autor:
J. Santos
Localidad:
cangas / la voz
Fecha de publicación:
5/7/2011 - + Enviar Imprimir Volver Valoración de la noticia 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , (1 votos) Envíando datos... Espere, por favor. Gracias. El concejal de Cultura y Xuventude de Cangas, José Luis Gestido, reconoce que este año no se van a celebrar varias de las actividades que se venían organizando los últimos veranos. Las causas son las deudas que dejó el gobierno anterior con los organizadores y que no se hayan dejado programadas con la suficiente antelación.
Cae el Salón do Cómic, que llegó el pasado año a su edición número 15 tras cambiar de fecha. Hasta el 2009, el departamento de Xuventude asumía la organización con un presupuesto que no llegaba a los diez mil euros. En el 2010, el entonces concejal del área, el nacionalista Óscar Graña, decidió inicialmente suspender el salón y, después, retrasar la fecha y contratar la organización a una empresa. Se duplicó el presupuesto, pero no se le pagó a la empresa.
El nuevo edil de Xuventude pretende recuperar el formato anterior del Salón do Cómic, que apadrinaba Horacio Altuna, si bien admite que ya no es posible organizarlo para este año.
Afirma que los organizadores de la Feira do Libro le comunicaron que no la celebrarán este verano. El motivo es que no cobraron las dos ediciones anteriores, a razón de cinco mil euros cada una. La feria llegó el pasado año a la edición número 11.
El edil había puesto en marcha en el 2004 un programa llamado Directo Xove para promocionar las bandas de rock del municipio. Su sucesor optó por cambiarle el nombre. Pasó a llamarse Son de Cangas. Las deudas acumuladas con el productor, que dieron pie a varios enfrentamientos y una denuncia judicial por un supuesto delito de agresión al edil que el juez rebajó a falta, provocaron su anulación el pasado año. El nuevo responsable del departamento, que fue quien puso en marcha el programa hace siete años, pretende recuperarlo con el nombre original, pero reconoce que ya no es posible hacerlo este año.
El gobierno local logró recuperar la ayuda de la Xunta para celebrar uno de los campamentos de verano que no había sido solicitado en plazo. Se hará en Sada y el plazo de inscripción está todavía abierto. Será el único que se celebre. El anterior gobierno dejó sin pagar los campamentos del 2009 y del 2010, así como parte de la actividad de animación de la asociación Xirasol, que se ocupaba de los campamentos y otros eventos. Reclama 12.000 euros. La ludoteca municipal no abrirá este verano. Fue cerrada a principios de año tras tener a la responsable trabajando sin contrato.
¡¡¡ESCANDALO!!!!


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA05-07-2011
Mira ti e este monicroque era o que tanto defendia Clara Millan vaia panda de sinvergonzas e carotas a ver si lle rompen a cara un dia por listillo
..Y VIVAN LOS BNEJETAS
RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA05-07-2011
¡hai que ver!...e co limpiño que deixou o concello o Sotelo, sin unha deuda, todo ó día, proxectos progresistas, ¡bon pagador onde os haxa, si Sr., serio, responsable, humilde...¡¡unha maravilla de home!!.. hasta non paresía do PP, paresía un home normal...e, como son as cousas, chejaron os outros e todo é caos, débedas, pufos.
Quen o iba a decir, o concello máis saneado de Espanistán pisoteado polos bárbaros do norte.
Sotelista pajador
RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA05-07-2011
...e aforrador onde os haxa, oija, foi a China con Louzán ¡sin hastar un peso!...pajou a deputasión
aforrador
RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA06-07-2011
Oscar Graña o concelleiro mais sinvergonza que pasou polo concello de Cangas, e o que tuvo mais sorte que non lle romperan os dentes
h.p
RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA06-07-2011
este tipo tiña que estar preso por incompetente e Clara Millan con el, por consentir toda a desfeita de este fulano
un mais
RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA06-07-2011
MAL que pese, dun goberno progresista ESPERABAMOS UNHA MANEIRA DIFERENTE DE GOBERNAR, foi penoso, non defendades o indefendible así non axudas a levantar cabesa.
lamentabel
RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA06-07-2011
eu non vivía cando os barbaros do norte pero según a lenda case actúan coma eles, e a China non sei pero parece ser que o MOULEN ROUGE de Paris Clara fixo o mesmo, e critico ámbolos dous casos, ijualito,
non con parte dos meus cartos.
RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA07-07-2011
e non vos esquecer que a este perxonasillo o volveron a presentar nas listas e os que ahora estan na oposición do BNG tiveron a pouca vergoña de ir con este tipo de delincuentes nunha lista, por todas as que fixo espero que este personaxe termine nos xuzgados e pague todo o mal que fixo a concelleria de xuventude de Cangas NON PODE QUEDAR DE ROSITAS, OSCAR GRAÑA OS XUZGADOS DIRECTAMENTE.
fora do Morrazo e fora das ambulancias XA!!!
RE: LA HERENCIA DE UN IMPRESENTABLE LLAMADO OSCAR GRAñA08-07-2011
Pero sejides ijual, Oscar Graña por aquí, Oscar Graña por alá, a concellería non tiña un peso, o concello non tiña un peso, os que agora tanto defendedes deixaron pufos a esgalla, o Sr Gestido que parece o salvador, o único que facía antes era deixar en mans de empregados que se moven no seu círculo de amijos e fan e desfan como lles convén, e agora será a mesma m. que antes, este para as fotos e os empregaduchos que se creen os reis a jobernar como lles conveña para favorecer os coleguitas, seguirán facendo o mesmo traballo ou sexa, pasearse, chamar por teléfono para que os amijiños monten unha festiña e chejar tarde todas as mañáns pero claro, Gestido e o pp e os que se vos cortou as alas sejiredes dicindo que a culpa é do Oscar Graña. Se este non ten un peso para faser nada imaxina os de antes que non tiñan nin a diputación que tanto lles está largando agora, tiñan bloqueados cartos da xunta polo pp que agora aparecen de repente. Catro anos pasaremos escoitando a mesma cantiga e aínda aljuns estamos esperando disculpas dos que maljastaron cando había e esperando que aljen bote fora aos empleaduchos que se aproveitan e viven como reis....
Se as paredes falaran....
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados