Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
writing a compare and contrast essay high school
Indispensables
Donde ...
Guia
COHETES INDISCRIMINADOS26-06-2011
Me gustaría saber si no hay alguna reglamentación que impida que haya "personas" que se dediquen dia sí y día también a tirar cohetes: a las 8:00 de la mañana, a las 9:00, ... hasta las 12:00 de la noche.
¿Qué finalidad tienen? ¿molestar? Personalmente pienso que lo hacen mucho.
tenemos que agunatar las del futbol (todos los trofeos habidos y por haber, derbys y no derbys), las de las fiestas catolicas, el Fin de Año, las gastronómicas...
¿No hay algo mejor en que gastar el dinero que en quemarlo? que inviten a vinos y no molesten más. Hoy ha sido en Tirán y en la Xunqueira, pero ¿de que van? ¿No hay una reglamentación que obligue a pedir permiso y den solo los que se crean necesarios?
Sinceramente no lo entiendo. Por lo de ahora el año pasado fue el último que dí dinero para que lo quemen en las fiestas.
cote1


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
e as 2 da madrugada e mais as tres,haiche moito festeiro neste pobo.
xa deberian botar mas disto
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
con este tipo de comentarios a verdade xa flipo hai sente pa todo xa lle molesta asta os foguetes das festas.....
pesimo
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
Si, o que se pode facer é prohibir os foguetes das festas, o ruido do entroido, os pasarrúas das bandas, as gaitas... mira filliña si non queres dar pas festas no das e punto, pero criticar iso é pa flipar, en fin...
Por certo ¿non usarás o claxon do teu coche non?...
en fin...
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
A ver, que sepas, que para las fiestas, si se dan permisos, si hay una reglamentación, si hay muchas más cosas en las que se gasta el dinero para hacer una fiesta, no se suele invitar a vinos si lo quieres lo pagas, no estás obligada a dar para las fiestas, no se tiran cohetes todos los días, si en verano hay muchas fiestas.... ¿solo te molestan los cohetes de las fiestas? porque a mi me molestan muchas otras cosas ruidosas pero entiendo que las celebraciones generan ruido, como las atracciones de las fiestas, las orquestas, las comparsas del carnaval, el tráfico, etc, etc... supongo que hay que tener un poco de comprensión ¿no?...
entérate
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
En mi caso mi perra se vuelve loca con los cohetes e incluso se ha escapado una vez por esta causa (la "protectora" dijo que pasa mucho cuando hay cohetes).
Supongo que a nadie le importa lo que le pase a mi perra (que lo pase muy mal, no coma en varios dias y se golpee con los cristales), pues lo importante es que "alguien se divierta" tirando cohetes (o ¿es que la gente se divierte escuchandolos y no le vamos a privar de ello?).
A mí no me gustan y sobre todo no les veo la utilidad: Las campanas suenan todos los días para avisar a misa o durante horas en los entierros y le veo su utilidad. Los pasacalles y las atracciones (o los conciertos) divierten a la gente (aunque puedan molestar a alguien, si están muy altos). Incluso se puede soportar todo un día de ruido de helicoptero retransmitiendo las regatas de traiñas, porque Moaña salga en la TV o lo puedan ver los aficionados de otros sitios por la TVG. Puedo entender los "fuegos artificiales" (son bonitos, aunque puedan hacer ruido).
No entiendo la utilidad de que ayer a las 8:00 hacia la zona de Tirán lanzasen cohetes, a las 13:00 en San Martiño y todo el día desde la Xunqueira (incluido un molesto cohete cada 3-5 minutos de 21:00 a 22:00 horas). Que los tiren todos de golpe si quieren anunciar algo (como hicieron con las campanas sobre esa hora).
A mí también me parece que es "quemar dinero".
Por último algunos de los que los tiran demuestran su respeto a los demás, como cuando el año pasado en San Martiño no dejaron ni oir la actuación que hubo al mediodía, demostrando que lo importante es "tirar petardos" y no celebrar una fiesta.
Jose
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
a tirada de foguetes(sempre dentro dun orden, e cos permisos necesarios) forman parte das festas.
O de Tiran, creo que foi pola festa do Corpus, non estou de todo seguro, pero fanno todos os anos.
Fogueteiro
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
Pois eu tamén estou farto. Nas festas do Espiritu Santo xa van varios anos seguidos que tiran foguetes contra as 4 da mañán ó rematar as festas, na madrugada do luns. ¿Qué sentido ten?
Acepto que teña que escoitar unha orquesta no medio da calle, aínda que non me deixe dormir, pero tirar foguetes despois é de descerebrados.
eu
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
Estou total mente de acordo co comentario anterior, as do espíritu santo foron as 4 da madrugada!!! iso ten que ser hasta denunciable!!está ben que os boten todo o día...que co ruido que hai, amortigua... non se está falando de que molesten os foguetes, estase a falar de que molestan a horas intempestivas!!
canguesa
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
Nun fojete había que mandar a máis de un por aquí... destino Marte polo menos... Jejeje!
Apolo XIII
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
na miña opinión os foguetes forman parte das festas e como dí fogueteiro, con permisos e dentro dun orden me parecen ben e a mín si me gustan, agora ben, botar foguetes as 4 da mañán, dacordo que non ten sentido. E por certo non se debe interrumpir un concerto ou actuación, ahí tamén estou dacordo, teño entendido que nas festas de tirán non fan a tirada ata que remata o concerto da banda de música, iso pareceme que é facer as cousas ben, na de san martiño é certo que non o fan pero supoño que todo é cuestión de cambier as cousas.
Con respecto e facendo ben as cousas todos podemos divertirnos e disfrutar de moitas formas de diversión ou celebración, nalgún momento haberá cousas que non nos gusten e outras s ins gusten.
Esa é a miña opinión
facelo ben
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
Eu creo que os podian botar no cú que seguro que tamen fan ruido (que é o que importa non?).
Que si as nove da mañan, vale, son festas e ademais tradicion. As 10 da noite, bueeeno, vale. Pero imos ver, o outro dia, a noite de San xoan, as 1:30 da mañan, en dia laborable, ¿que sentido ten? ¿dar polo cú? Pois enton xa o decía ó principio...
sauron
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
ide a rascala , xa que non podedes dormir , saude .
moaha
RE: COHETES INDISCRIMINADOS27-06-2011
eu enterabame de pequena cando remataban as festas pola noite polos fuegos i sempre recordo iso mais non recordo a ninguen queixarse de ixo.
nada novo
RE: COHETES INDISCRIMINADOS28-06-2011
Polo menos que aprendan a tiralos. que en san pedro keimaron fincas enteiras. menuda panda de panolis, poñen o tipico vello a tirar os fojos e o carayo. que cangas non e como fai 50 anos!!! despertade vellos
odecoiro
RE: COHETES INDISCRIMINADOS30-06-2011
Por outro motivo a Xunta puxo cordura e prohibió os fogos polos lumes. A mín aparecenme algúns no xardin (en un quemou nun tellado de plastico) e cando buscas quen é o responsable (para pagar) ninguen o din.
Si somos tan valentes para tiralos debemos se-lo para paga-las consecuencias.
Como dixo alguen antes de Canagas, Moaña tampouco é o que era, e agora no se pode disparar e esconde-la man.
Carlos
RE: COHETES INDISCRIMINADOS01-07-2011
Pero en Moaña nos pasamos as prohibicions polo...
Xa están cos cohetes toda a tarde no centro do pobo.
Carlos
RE: COHETES INDISCRIMINADOS06-07-2011
Mima,como está o panorama...a min o único que me da pena e o can que tropeza cos cristais,aajaj!!o meu fai igual,pero creo que unhas festas sen foguetes...non son festas.Igual ti traballas o día seguinte pero hai xente que está de festa ainda que ti traballes...non sei,plantéxome que me desperte un foguete as 4 da mañan... e que queredes que vos diga!no momento cágome en todo fijo,pero o día seguinte seguro que nin me acorda...pero entendo que non todos somos iguais.
veciña
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados