Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://www.crearplast.es/index.php/mary-wollstonecraft-essay/
Indispensables
Donde ...
Guia
AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
O Faro confirma a saída de Clara e xa avisa dun novo abandono no supergrupo de amijachos que dicían ser o BNG de Cangas. Ábrense as apostas!!
Eu voto por José Juan, marchou a ditadora, marcha tamén o guardaespaldas. Inda que o eterno segundón, o que deixou a U para entrar en máis Paliza tamén debe andar doente ao mirar que lle meteron nos fuciños o novo candidato.
>> Ampliar datos fontaneiro


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
Es difícil entender como encontrándonos a pocos días de que Cangas vuelva a la normalidad con un gobierno serio y responsable, todavía haya quien le esté dando vueltas a ese grupito de perdedores que forman BNG y PSOE.

En pocos días Cangas volverá a tener el gobierno que se merece. Incluso esos pobres tontos que por una foto de la señora Millán y Nardito en la prensa creyeron que éste se iba a rendir a los pies de la perdedora tendrán que asumir ahora que sus pretensiones no eran más que otra de sus estupideces. Nardito volverá al redil, de donde nunca debió salir, porque a nuestro Nardito lo que le priva en realidad, es salir en la prensa. Sólo ha hecho falta que le diéramos un pelin de protagonismo y ahí lo tenemos, comiendo de la mano. Eso, que aprenda la señora Millán, es inteligencia, y no lo que ella hizo con Begoña Pérez Santaclara.

Eso sí, hay que reconocer que la señora Millán, con todo, tiene palabra. Mandó a Toñito a recoger apoyos, no encontró ni uno y se va del ayuntamiento. No será concejala. Marchando la jefa, la que les obligo a todos ellos a aguantar, la estampida será de película. Cuando hoy la prensa se pregunta quien más dejará el ayuntamiento: Oliver, Merchi o Xosé Xoan, la respuesta es: LOS TRES. Cangas ya sabe a estas alturas que no todo en el BNG era paz y armonía. A algunos les entraba el tembleque cuando les hablaban de candidaturas pero la presión fue muy fuerte. No tengo la menor duda de que ninguno de los cuatro electos del BNG acabará su mandato. Esto es un: sálvese quien pueda.

Del PSOE mejor ni hablar. Al señor Otero ni con agua caliente le despegan de su sillón. Pocos políticos, por muy mediocres que sean, aguantan un derrota semejante en las urnas sin largarse con un poquito de dignidad. El tipo se aferra mientras parece que para algunos de su propio partido el señor Otero no es más que un lastre. Eso está muy bien ahora, pero ¿dónde estaban esos remilgados cuando el señor Otero colaboraba activamente en el destrozo municipal? ¿Qué pasa, que es más importante su partido que Cangas y ahora que hundió a su partido le piden que se vaya pero cuando colaboraba con su destrosa gestión en el hundimiento de Cangas no movieron un dedo? Igual que en Moaña, partidos que sólo piensan en su supervivencia y no en lo mejor para el pueblo. Menuda pandilla. De cualquier manera, si no es con Clara, vamos a disfrutar con un Héctor sentado en la oposición y sin esos aires de grandeza que se daba en el gobierno.
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
-Voltar a “normalidade” cun goberno “serio e responsable” -.......

A “normalidade” vai ser que as facturas sigan sen pagarse.
A “normalidade” vai ser que as contas soamente as manexe o alcalde
A “normalidade” vai ser que non se faga a famosa auditoría
A “normalidade” vai ser que as débedas continúen a aumentar
A “normalidade” vai ser que as licencias daranse a dedo e amañando os informes
A “normalidade” vai ser que entrarán máis enchufados/as
A “normalidade” vai ser que haberá funcionarios/as rascándose a barriga
A “normalidade” vai ser que todo pase por pedir un favor ao alcalde
A “normalidade” vai ser que o clientelismo medre
A “normalidade” vai ser que haxa represión nos plenos
A “normalidade” vai ser que non se resposte as preguntas
A “normalidade” vai ser que todo se amañe coa persiana do despacho baixada
A “normalidade” vai ser que os convenios continúen no PXOM e aos veciños se lle expropien as leiras...

Coñecemos esa “normalidade” e o voso concepto de seriedade e responsabilidade, pero penso que Nardito aínda nos pode dar algunha que outra alegría...Non vos desexo sorte, deséxovos xustiza, pero da boa
PP: asociación para a delincuencia
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
Pois eu penso que Heitor é unha boa noticia, xa se necesitaba sangue nova
Celtarra
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
pero esa "normalidade" que ti dis tamén a vivimos con clarita&héctor. PUNTO POR PUNTO. Que facemos logo? Ir po xardín de Andreíta??
jaialai
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
Clarita cumpliu e foi que de dimitir(tarde pero dimitiu), en canto Oterito el fantastico(Bocazas)que a noite electoral e vendo a debacle electoral puxo o seu cargo a disposicion do partido(nada de nada) , ten o cu pegado a poltrona ou tera medo de que se ventilen certas operacions que fixo neste catro anos e asi estando dentro sempre pode atallar
alondras
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
¿si ti sabes as operacións, porque non as denuncias?
merda e mais merda, ata afogalo na merda, ainda que depois nos haxa nada de nada, e senon o tempo
Alondritas
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
So desexo que o PP faga a prometida auditoria, este seria un punto de inflexion moi importante para este concello cheo de Xenios, e que trataron os concello coma se fose a sua finca pero con financiacion publica
alondras
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
Iso digo eu merda e máis merda. Catro anos a dicir que o Concello podía paralizar e vai o xulgado e dálle a razón a Clara.
Mentirosooos
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
Estoy de acuerdo con Celtarra. La noticia de que Heitor Mera pueda ser concejal me produce mucha curiosidad. Comprobaremos si es un aleccionado más o tiene ideas propias. Vamos a ver cuanto dura.
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
E sorprendente como alguns peperos, como o amigo lector, seguen autoengañandose e, o peor de todo, intentando engañar aos cangueses.

1) O Partido Popular pouca credibilidade ten cando moitas das facturas que están sen pagar son do seu mandado (así o indica os diferentes xuices que tiveron que intervir nas denuncias contra o Axuntamento de Cangas). Por iso, estou convencido de que a PROMETIDA auditoría do señor Sotelo non chegará NUNCA. Moitos todavía seguimos esperando que nos expliquen onde se meteron os 3 millons de euros que adiantou a empresa que ía facer o proxecto de Massó e dos que nunca máis se soubo nada. Ese foi un dos erros do TRIPARTITO de Cangas e por iso agora están na oposición.

2) O señor Nardito non vai defender os intereses dos cangueses, únicamente os seus. Se buscara o ben do pobo sería consecuente coas suas palabras. Nardito dixit: "Solo pactaré con el PP si Berta es número 1". O que acaba de facer é mentir, por moito que él diga que os seus votantes prefiren pactar co PP. Iso é falso, ou acaso coñece el a todos os seus votantes? Por tanto, é un mentireiro.

Cangas non se merece un goberno do PP como dis. Se queremos avanzar, ser o motor do Morrazo, o noso pobo necesita que os que axudaron ao endeudamento do Concello non volvan ao goberno.

PD: Como coñeces tan ben a casa do poder (PP), espero que nos adiantes se todos aqueles que foron enchufados durante o mandato de Sotelo no Concello e logo pediron indemnizacións millonarias volveran a entrar na CASA DE GRAN HERMANO.


As grandes mentiras do PP
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
para alondras: se tanto dis que oterito ten medo de que saian a luz certas operacions que según ti levou a cabo nestes catro anos, lémbrote que foi o UNICO POLITICO (polo de agora) que fixo público o seu patrimonio, exiguo por outro lado...
pode o teu amigo calique dicir o mesmo? ah, non claro, o do psoe necesitou medio folio, a sotelo non lle chega nin un pergamino exipcio... o bipartito foi jauja comparado co tandem sotelo-nardo que nos ven enriba... istes dous non chegan nin as festas do cristo sen montar un idem...pero ollo, que non miremos que no 1º pleno se asignan un soldo cada un...
vila de cangas
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
¿A qué viene tanto rencor? Si el PP vuelve a ser, una vez más, el partido más votado de Cangas es porque así lo quieren los cangueses. Sí además el pueblo de Cangas ha decidido apoyar a una escisión del PP, que también es derecha, y con ello otorgar al centro-derecha una mayoría sufiente para gobernar ¿por qué no habrían de unirse? O sea que lo que es bueno para la izquierda, tripartito o bipartito, ¿está prohibido para la derecha? A eso se le llama cinismo.

Deudas. Las deudas no son del PP, ni del BNG-PSOE, son del ayuntamiento. Y la obligación de todo gobernate es intentar saldarlas de acuerdo con sus posibilidades económicas. Eso, y la tontería de los 3 millones, sólo sirven para que unos pocos ignorantes fabriquen una carnaza imaginaria. Baste decir que si hubiera alguna irregularidad o faltase cualquier cantidad por mínima que fuera estoy seguro que la señora Millán lo hubiera puesto en manos de la fiscalía como es su obligación. La señora Millán no echó en falta esos tres millones durante su gobierno y queda muy tonto ahora seguir insistiendo cuando ni el tripartito ni el bipartito han denunciado nunca nada sobre este asunto cuando podían hacerlo como gobierno. Pataleta de niño pequeño.

Hablar de incumplimientos con el gobierno derrotado todavía de cuerpo presente es un mal chiste de quien no sabe aceptar los resultados democráticos. Ha ganado el PP porque lo quieren los ciudadanos de Cangas que ya han dado su opinión sobre el tripartito-bipartito. ¡Fuera copn ellos!
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO07-06-2011
Non é unha cuestión de cinismo, señor. Non intentes desviar a atención. Eu non critico ningún pacto de goberno. Non me escoitarías criticar ao señor Sotelo por pactar con UPAC, pero si teño e debo criticar ao señor Nardo Fardo porque mentiu tanto na campaña electoral (podes escoitalo nos seus mitins que están en internet) como posteriormente, nunha entrevista na Cadena Ser-Vigo na que dicía que únicamente dicía que pactaría co PP se Berta era a número un. Iso é cinismo? NON. Iso é mentir. Buscao na RAG ou RAE.

E que a señora Millán ou aos señores Otero e Abalo non lle preocuparan os 3 millons de euros non xustifica que á unha maioría deste pobo si nos importe. A empresa recoñeceu que adiantou eses cartos. Sotelo non da ningún tipo de explicación de a onde se destinaron, ainda que moitos sabemos que eses cartos foron para pagar ao personal do Concello. Ou non? Aquí todo se sabe.

PD: Ainda estou agardando a tua resposta sobre as indemnizacións que se levaron algúns dos enchufados? Ou tampouco é certo? Claro que sí, igual de certo que algún era familiar directo dun alta mando do Partido Popular de Cangas. Ou non??
As grandes mentiras do PP
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
Que equivocados estades.
Vades máis perfidos amijos!
eu
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
As ratas son sempre ratas.Os grandes politicos da banca,son os primeiros en roubar a os cidadans e marchar do trasatlantico de luxo para irse para outro mais bonito e logo vivir coma as ratas del consenso y el progreso.
Qeixo
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
Quizás conviene hablar con propiedad cuando se asegura que alguien cobró una indemnización millonaria por ser familia de nosequien.

Lo que yo conozco son casos de trabajadores que han sido despedidos de manera improcedente por el ayuntamiento (así lo dictó en su momento maguistratura), y por lo tanto tienen derecho a una indemnización si el ayuntamiento no accede al reingreso. A eso le llamas como tú quieras pero para mi son trabajadores ejerciendo sus derechos.

Claro que queda feo que un trabajador (¿porque tú eres un trabajador, no?), pretenda que se conculquen los derechos de otro trabajador, se le despida y encima no tenga derecho a una indemnización por despido improcedente.

No sé por qué me da que la izquierda entiende muy parcialmente eso de defender a los trabajadores. Quizás debería atreverse a decir en alto que no todos los trabajadores son iguales y los que libremente eligen opciones ideológicas de centro-derecha, deben ser condenados, expurgados y enviados a los infiernos del paro sólo por ejercer su derecho democrático a defender su ideas.
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
Nardito, como dice la canción, volverá a casa por Navidad.

lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
Penso que te tripites, non quedarías por casualidade raiado?
racaraca
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
Fálanos da prevista política de furibundo apoio ao ladrillo que pensades practicar. Non son tempos de pensar xa doutra maneira? formación, investigación, agricultura ecolóxica, pesca artesanal e calidade, calidade de vida, coidado dos montes, transparencia, participación, presupostos participativos, fomento do asociacionismo, respecto ao medio ambiente, reciclaxe, aforro enerxético, tratamento racional de resíduos, recuperación ambiental...
solo urbanizable por licenza directa
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
memoria histórica..
de amplo rango
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
Amigo lector, non tes que darnos ningún noción dos dereitos que temos os traballadores. Obviamente todo traballador que é despedido irregularmente debe ter dereito a unha indemnización, pero como veo que eres moito listiño voute dicir un par de cousas as cales me gustaría que me responderas.

Parécete lícito que ún político meta a traballar a un amigo ou familiar nunha administración pública como é o noso concello ÚNICAMENTE por iso, ser amigo ou familiar? Iso NON É DESIGUALDADE? Ti mellor que ninguén deberías de saber que certos familiares traballaron nun determinado posto para o cal non tiñan a titulación necesaria, cousa que outros cangueses e galegos si tiñamos. A iso que cómo lle chamas?

E agora se queres cóntame que non sabes do que che estou falando, pero non te creerei; non é a primeira vez que che fago unha pregunta e non atopo resposta.
As grandes mentiras do PP
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
para vila de cangas, ti ven sabes que a declaracion de patrimonio que cada un ten ( e que dis que publicou Oterito -...o cal deberian de facer todos..-), pode no reflexar o outentico patrimonio. Estou contigo que o que se aveciña ten moi mala pinta pero isto non xustifica os desmans que fixeron os outros. ¿Por que o tri-partito non fixo unha auditoria?
alondras
08-06-2011
Ya veo que a algunos les gusta mucho preguntar, pero nunca responder a nada. Este gobierno tripartito despidió a algunos trabajadores. De hecho Maruchi Alvarez llegó a solicitar en el presupuesto de 2008 una partida destinada a indemnizaciones (¡Tiene bemoles una sindicalista pidiendo una partida para mandar a la gente al paro!). Curiosamente casi todos los despidos improcedentes acabaron con los trabajadores en la calle y por lo tanto hubo que destinar dinero a indemnizaciones. He dicho CASI TODOS, porque hubo algún caso en el que ¡sorpresa! se decidió (¿quien tiene la ultima palabra en el ayuntamiento?) el reintegro del puesto de trabajo.
Vamos, haced un esfuerzo, ¿quién salió beneficiado de la benevolencia del gobierno tripartito? Sí, la palabra que define a todas estas quejas de izquierdistas rencorosos es CINISMO.
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
alondras: segue coa túa teima: se cres que o concellal de obras en funcions non declarou todo o que ten, ( que non o digo eu, o seu patrimonio saiu publicado nos medios) denúnciao na fiscalía, pero ah, para acusar dun delito, por sorte nesta democracia, hai que dispoñer de probas...adícate aos que en verdade deben ser investigados e deixa aos desempregados remontar as súas vidas..
vila de cangas
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO08-06-2011
Eso está muy bien, dejar tranquilos a los desempleados que bastante tienen con lo suyo, pero en el caso del señor Otero todo parece un poco extraño. Leíamos en Faro de Vigo el viernes día 20 de mayo lo siguiente:

"El candidato socialista a la alcaldía de Cangas, Héctor Otero, hizo públicos ayer los datos relacionados con su patrimonio y su vida laboral. Presentó documentos bancarios de la Tesorería General de la Seguridad Social y del Inem. Héctor Otero ES AHORA UN CIUDADANO MÁS EN PARO. Desde el mes de abril está desvinculado de la empresa de construcción en la que trabajaba en Vilaboa, en donde ENTRÓ A TRABAJAR EL 29 DE NOVIEMBRE DE 2010. SU SITUACIÓN DE PARO no obecede a ningún despido, ya que SE TRATA DE UNA RESCISIÓN AMISTOSA."

En los tiempos que corren resulta muy extraño encontrar trabajo precisamente en una empresa de construcción, ahora que están casi todas paradas, pero aún resulta más extraño que alguien abandone un trabajo de manera voluntaria, precisamente en el mes de abril (en los preliminares de la campaña electoral) para irse tranquilamente al paro. Raro, raro, raro.
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
Estou alucinando, serán as pastillas que me recetou o médico. O primeiro que leo no primeiro comentario é: "Es difícil entender como encontrándonos a pocos días de que Cangas vuelva a la normalidad con un gobierno serio y responsable, todavía haya quien le esté dando vueltas a ese grupito de perdedores que forman BNG y PSOE"
Primeiro, voltar a normalidade con esa xentiña que vai no pp con menos luces que un apagón de fenosa, xa teremos tempo de analizar un a un, hai para dar e tomar e falo porque coñezo a traxectoria de todos e cada un deles, levarían sorpresa de saber o que sei e como o sei; pero iso co tempo, temos 4 aniños para desgranar.
Segundo un goberno serio e responsable, iso é o conto do lobo, quen non vos coñeza que vos compre...
Terceiro, dar voltas a un grupiño de perdedores di; pois claro porque son a vosa oposición, porque vos sae a vea prepotente que levades dentro, se vos perdedes calades e atacades, se gañades denigrades e atacades, os únicos bos e xenerosos de este pais sodes vos. Os que nos ides a sacar da crisis pero por si acaso pasaredes 3 anos atacando os de antes como fixestes do 99 ao 2007, que estivestes 8 anos botando as culpas de todo, todo os de antes, agora tocaralle a estes.
Din que hai que saber perder pero tamén hai que saber gañar e ir pavoneándose por todas partes demostra a clase de persoas que sodes.
Votei en branco e non son nin do psoe nin do bng, votei en branco porque ningún me amosaba confianza e moito menos os que coñezo tan ben, coidado cos pavoneos e as chulerías que xa sabedes que non se pode escupir o ceo.

Pavoneos do pp
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
Lector, tanto tes tanto sabes: polo que vexo en estes anos de seguir os teus escritos non me amosas ningúnha lucidez.
Nun tempo creín que poderías chegar a facer análisis serios e que irías correxindo certas actitudes pero non vai así, o teu eu non che deixa mirar máis aló.
Por maís longos que fagas os teus comentarios, por máis que te repitas unha e outra vez seguirás a ter a vista con esas limitacións que amosas e non terás máis razón.
Tes catro longos anos para disfrutar, espero todavía que un raio de espranza te amose o camiño.
NOn tes cura
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
Agradezco mucho vuestros comentarios porque me ayudan a comprender esa frustración que destilan vuestros escritos. Es la frustración de los perdedores. De los que nunca han ganado, ni siquiera en el 2007, porque el gobierno tripartito fue, desde el primer día, un culebrón bananero mal dirigido y peor interpretado. Un culebrón donde el elenco estaba formado por la mediocridad política que impera en la izquierda.

Vamos a tener que decirlo una vez más: la culpa de que el PP volviera, nuevamente, a ser la fuerza más votada de Cangas corresponde únicamente a los tres líderes firmantes de un pacto imposible, en el que sólo fueron capaces de ponerse de acuerdo en el reparto de los sueldos. Mucho tendrán que pensárselo los cangueses para volver a cometer el error de dejar el gobierno de Cangas en manos tan incapaces.

Por eso comprendo muy bien vuestros enrabietados comentarios. Sabéis que la culpa es vuestra y sólo vuestra… y eso duele mucho. Tened el valor de limpiar la mugre que tenéis instalada en vuestros partidos y quizás, sólo quizás, el pueblo de Cangas algún día sea capaz de olvidar todo el daño que le habéis hecho. Mientras tanto, asumid vuestra derrota con un poquito de dignidad. Vuestros escritos suenan a lloriqueo, a rabieta infantil, a impotencia. ¡Qué triste!
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
A túa prepotencia e hipocrisía non causan tristeza, son para chorar de risa. Como di outro neste fío, se vos coñece perfectamente, e despois de poñer cariña de ovellas durante catro anos xa estades alimentando a crispación que necesitades para xustificar voso xeito de actuar autoritario, delincuente e fascista. E o primeiro que necesitades e agochar vosas accións, transparencia? iso é para dicir na campaña nada máis...Tapade, tapade ben, muitos ollos vos miran, fai tempo que a xente sabe realmente de que vades.

E eu non aseguraría tanto o dos catro anos...un ano é muito tempo e poden pasar muitas cousas..
ven chorar a Cangas
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
¡Que falta de serenidad! ¡Sentad la cabeza y haced autocrítica! Es muy doloroso, lo comprendo, tener que admitir que la vulgaridad de vuestra política ha comprometido a todos los cangueses, incluso a esos pobres ilusos que aún mantienen la fe en vosotros.

Desgraciadamente, para vosotros, la sensatez del próximo gobierno mayoritario, le impedira repetir los dantescos expectáculos que hemos presenciado durante estos penosos cuatro años. Habrá un gobierno fuerte y duradero. Incluso aunque alguno ya esté pensando en subvertir la legalidad o en intentar montar asonadas bananeras propias de la izquierda radical y marginal. No será el caso porque, a pesar de algunos bocazas del foro, individuos generalmente asilvestrados, tanto BNG como PSOE como ACE son firmes defensores de la legalidad y juntos formaremos una piña en contra de esos energúmenos.

Buen gobierno para los ganadores y autocrítica para los perdedores.
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
Eu recoñezo perfectamente a merda de goberno que tivemos estes catro anos, e podedes atribuírlle todo o merito de que agora levedes a alcaldía. Perderon eles, non o esquezas, non gañastedes vos, que me ghustaría oir como se revolven as tripas do Calique ao ter que neghosiar con Nardito.

E encántame escoitarche facer votos de que todo vai ir ben, ánimo, concentración, autoconvencemento..., escápaseche un pouco esa referencia a asonadas fora da lei, tranquilo, reláxate, nada pode pasar, todo está controlado, os xuíces están de vosa parte, tedes moita información coa que tapar bocas..o consenso está asegurado..

Cuidádevos soamente dos días 13 e dos ghatos neghros...
está todo ben atado
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
LECTOR. Déixate de dar a lata e respondeme, ou faras como moitas outras veces, mirar para outro lado e respostar só ao que che convén.

Parécete lícito que ún político meta a traballar a un amigo ou familiar nunha administración pública como é o noso concello ÚNICAMENTE por iso, ser amigo ou familiar? Iso NON É DESIGUALDADE? Ti mellor que ninguén deberías de saber que certos familiares traballaron nun determinado posto para o cal non tiñan a titulación necesaria, cousa que outros cangueses e galegos si tiñamos. A iso que cómo lle chamas?
As grandes mentiras do PP
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
De acuerdo. Una vez que ya he encontrado a uno que se atreve a decir la verdad dejo las fanfarronadas y las provocaciones (si es el juego que quieren jugar algunos yo también sé hacerlo), y convengo contigo que el PP ha tenido mucha suerte con un gobierno que lo ha hecho muy mal. Ha ganado por la mínima y, seguramente Sotelo no se merecía volver a ser alcalde porque también ha cometido grave errores durante sus mandatos. Pero las veces son más fuertes los odios que los amores y ahí tenemos un ejemplo. Los odios a esa pareja desdeñable que son Clara Millán y Héctor Otero han servido para aupar al PP a una buena situación electoral a pesar de contar con un cansino Sotelo.

Junto a él tenemos a Nardito, seguramente uno de los políticos menos de fiar que existen en Cangas. Un individuo movido primero por la venganza contra Sotelo y luego por sus exacerbadas ansias de protagonismo, por su exhibicionismo vergonzante. Un individuo que prometió que Sotelo no gobernaría nunca con sus votos y, a la vista lo tendremos, que faltará a esa promesa que hizo a sus electores. Su cartel electoral con dos significativos huevos de gallina, ahora tendría que reconvertirse dejando sólo a un gallina, esa es la imagen que tenemos de Nardito.

Pero cuando digo que deseo una normalidad en Cangas lo digo de verdad. No me hubiera importado si esa normalidad hubiera sido posible con la señora Millán y el señor Otero, pero ahora cuando ya se les conoce más se comprende que era mucho pedir. Algo ocurre con los políticos que cuando están en la oposición parecen personas razonables y se transforman en tipos engreídos y prepotentes cuando llegan al gobierno.
Le ocurrió a Sotelo durante su mandato y ya hemos visto el resultado con “la parejita”.

Sinceramente, nada me gustaría más que José Enrique Sotelo, una vez cumplido su reto de ganar al bipartito, dejara el paso libre a otras generaciones del PP. Hay muy buena gente también en el PP, aunque a algunos les cueste creerlo, sí que la hay. Sólo deseo que sea esa gente la que sobresalga e imprima un nuevo estilo, diferente a lo que hemos visto hasta ahora, con diálogo y acuerdos en asuntos tan importantes como el PXOM o como el destino que queremos darle a un espacio tan emblemático como Massó. Son sólo buenos deseos.

está todo ben atado
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
Lector, me alegra saber que para ti Sotelo non debería ser alcade deste pobo por cometer graves e importantes errores. Faltouche dicir que o que fixeron enchufando a certas persoas rozou o delito, pero supoño que nalgún momento o dirás.

E claro que no PP pode haber vos políticos, igual que no PSOE, BNG, EU ou FPG. Pero un dos problemas que ten o Partido Popular é que é unha máquina de transformar aos políticos de base. Rápidamente aparecen conflictos de corrupción, misivas, presións....e iso é un grave problema para o noso país.
As grandes mentiras do PP
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO09-06-2011
Penso que o teu desexo non vai ser posible. Sotelo non é máis que unha marioneta nas mans dos poderes reais, como case todos o políticos. Entón terá que devolver favores e facer outra vez unha merda de pxom deseñado para os especuladores, e a xente vaise voltar a revirar, porque están detrás muitas xeracións defendendo esas terras como para que veña o primeiro espabilado a querer levalas pola puta cara.

E vai seguir favorecendo aos promotores, porque a súa imaxinación tampouco da para máis, que seguirán a facer un Cangas invivible, porque era moi bonito cobrar o 10% de aproveitamento lucrativo para facer obras de escaparate, pero as rúas hai que coidalas, bachealas, manter as beirarúas, reparar as farolas, pagar a electricidade e poñer policías para que non atropellen aos miúdos, e eses cartos eran precisamente para esas nimiedades.

Eu penso que Sotelo vai a entrar empufando Cangas a saco como está facendo Gallardón con Madrid, e vai poñer Cangas nas mans dos bancos, se es que estes atopan liquidez por algures, claro, que o castelo de naipes que tedes montado xa non hai por onde remendalo. E vos mesmos sabedes que non hai que soplar moi forte para que caia dunha vez...
ven nortada
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO10-06-2011
No iba yo tan descaminado cuando el día 7 decía que tras Clara Millán seguirían Oliver, Merchi y Xosé Xoan. Es lo lógico. Cuando un partido lo hace tan mal volver a colocar a los mismos individuos es la lista es una provocación absurda que trae como consecuencia el resultado que el BNG tuvo. Ahora deberían pensar en el BNG si no hubiera sido mejor presentar otra lista para intentar ilusionar a su gente que dejar a Clara Millán a su tropa destrozar su partido y dejar los restos para otros. Mucho egoísmo político se vislumbra en ese empeño.

El mismo, por cierto, de Héctor Otero que no le importa arrastrar a su partido, el PSOE, por los suelos mientras el siga haciendo de la suyas. Algún días se darán cuenta los socialistas que con esa carga no van a ningún lado. Cuando quieran poner remedio será ya muy tarde y el contagio les afectara a todos. Cuesta creer que algunos no sean capaces de ver con claridad la realidad política de Cangas. Claro que, eso será muy bueno para nosotros.
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO10-06-2011
Tamén podes dedicarte a falar do persoal que tedes vos dentro, que tampouco está nada mal.
cohecho
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO10-06-2011
Si hiciera eso, también estaría obligado a hablar de otro personal que entró en otras circunstancias. Desgraciadamente, ningún partido, ningun0, puede decir que él actuó de manera clara y diáfana cuendo gobernó en cuestiones de personal. Por suerte, aquí hubo alcaldes del PP (Chapela y Sotelo), pero también del PSOE (Pena) y del BNG (López y Millán). No olvidamos la presidencia de la Gestora del señor Abalo (como representante del sector más radical del BNG).

Así que venir con historias sobre el personal del ayuntamiento produce mucha risa.
lector
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO10-06-2011
Eu falaba do persoal en xeral, pero se xa me recoñeces que metéstedes persoal no concello máis fácil mo pos...
..
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO11-06-2011
que increible como cambian as cousas agora o enemigo resulta ser ACE para os do BNG resulta que teñen obsesion os bnjetas con ACE
rr
RE: AS RATAS SON A PRIMEIRAS EN ABANDONAR O BARCO11-06-2011
Non sei que che diga porque os de ACE parece que soñan con Clara Millán. Fai a proba, dilles que á asemblea do outro día foron os catro parados de largha durasión de toda a vida e xa verás como che contestan con algho do Bloque.
Non falla
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados