Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://www.cpalondon.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?08-05-2011
¿Que pretenden os previlexiados jubilados do clube privado Santiago Apostol de Cangas, amenazando a un goberno en funcions? ¿Que se non lles dan o que eles piden, van a votar a outros? (chantaxe da direita mais reaccionaria) ¿Ou queren todo pra eles e pra os demais nada? (xa teñen as mediciñas gratis ventaxas nos transportes, viaxar case de valde, mentras os demais, traballador@s, parados con e sen subsidios, sexan cal sexan os seus ingresos, non poden nen subsistir) E van dicindo por aí que eles xa pagaron e exixen que os demais sexamos os seus lacaios; (todo o que pagaron xa o gastaron con creces en papel ixienico) Eu dende eiqui digolle a todos os politicos que os traballadores,parados, xente sen recursos, xoves, etc. etc. tamen existimos , e que non cambien un puñado de votos de un colectivo de egoistas e miserables, e que fagan politica para unha sociedade mais dinamica e xusta en favor dos nosos xovens que seran os que teran que manter esta sociedadedo "benestar" que ata agora so favorece a alguns. NON A O CHANTAXE DUN COLECTIVO QUE SO MIRA PA O SEU CÚ.
antonio maria rouco varela


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?08-05-2011
Eu só engadiría unha aclaración... no canto de "goberno en funcións" eu diria "goberno en defunción" que é máis apropiado...

Un saudiño.
Aclara d'or
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?08-05-2011
tes toda a razón estes que se creen que pensan que son os reyes de cangas ou que ou acaso en cangas non hay mais asociacions e colectivos que necesitan urxentemente un local mentras estes xa teñen un local, espero que o goberne que gonerne non vindiros anos poña a estes xubilados no seu lugar e os proximos gobernantes se preocupen un pouco mais das asociacions culturais e colectivos que hoxe en dia non teñen un triste local donde reunirse, e que non veñan catro xubilados amenazando e mais cando teñen xa un local, e agora queren toda a casa do mar para eles jajaja isto e pa flipar entre estes e os dos Santos jajajaja
mentrantas tanto todos os demais colectivos que fan cousas no pobo e para o pobo non teñen donde reunirse... hai que joderse.... algun de estes ainda pensa que vive na epoca de Franco
Jubilado dopado
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?08-05-2011
rojos a la hoguera¡¡¡
jubilado
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?09-05-2011
Hasta ahora, para Clara y Héctor, era todo correr a sacarse fotos de las "visitas técnicas" a la obras rodeados de jubilados. Quizás es que alguien prometió algo que no puede cumplir. De cualquier manera, que no se preocupen demasiados los jubilados, si Clara y Héctor está arreglando un campo de futbol privado, convenientemente municipalizado para la ocasión, con dinero público, no le será difícil al próximo alcalde hacerle un regalo similar al colectivo de los jubilados.

Está claro que ellos sí saben a quien tienen que votar.
bailando con la más FEA
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?09-05-2011
este tema o dos clubs de xubilados , e un problema en todo o morrazo , so miran o deles sim pensar no resto do pobo , que ren , esixen , queren ...... Hai un bo feixe de colectivos nos concellos de diferentes actividades que non teñen nin sequera onde se reunir, mentras os xubilados todo lles parece pouco , que pagen os locais do seu bolsillo , que todos temos dereitos e oblogacions , xa esta ben de rirse dos demais . O mesmo trato para todos os colectivos que traballan polos pobos , e non so pensan en baillar .
o marques das estrugas
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?09-05-2011
Creo que se merecen un local para ellos y no tres locales dispersos por Cangas donde hay que pagar alquiles, mientras que si estuvieran juntos en ese edificio no habría que pagar ningun alquiler y se podría organizar más cursos y actividades.
O corredor do morrazo
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?09-05-2011
Cierto es que todos los colectivos se merecen los mismos privilegios, cierto es que ninguno es más que otro, cierto es que ya que les ponen centros a su disposición deberían estar más que agradecidos.... FÍJENSE hasta que punto es fácil callarles la boca, PERO NO, tiene que llegar la Clarita Millán y C.I.A. y prometerles el oro y el moro, prometerles un centro, prometerles una pista de baile enorme, prometerles un sinfín de cosas que son, en muchos casos, inviables. y ahora les parece extrañas las quejas???? ¿Ahora les parece extraño lo que piden y exigen este colectivo? cuando es justo lo que les ha prometido esta señorita. Con lo fácil que podía haber sido "claros" desde el principio nada más. Clarita, no haces honor a tu nombre, como siempre de todo menos "Clara". y este tema por desgracia no queda aquí.
No solo has querido ,a través del plan E, marcarte un punto y hacer creer a todo el pueblo que esa construcción es gracias a tu gestión, no solo has querido llevarte con ese plan E los votos de esa asociación. Sino que has hecho lo mismo con otros grupos a los cuales les has prometido un hueco en ese edificio.
Como Don quijote, donde hay molinos el veía gigantes. La claríta Millán donde hay construcciones nuevas ella ve hurnas gigantes, y se cree que la gente son las papeletas ( del bloque por supuesto) y cuanto más papeletas en su interior...,mejor.
Así ahora, ese edificio lo tiene apalabrado con esa asociación, con las de adeca, con los de informática, con proteción civil, con la policía... ¿A quien más has prometido?
Mou
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?09-05-2011
Ese edificio tiene un nombre claro PLAN ZAPATERO, y que nadie mas se lo atribuya que ya sabemos todos la demagogia que se usa en política
todo ten un nome
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?09-05-2011
Eu sigo a pensar que se non se construíra nada e quedara como plaza estaría moito mellor.
espazos abertos
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?09-05-2011
ttalmente de acordo con espazos abertos
eu
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?10-05-2011
Hay que tenerlos bien grandes para intentar meter la cuña. No, muchachuelo, te equivocas, el nombre de ese edificio no es "plan zapatero", ni "plan psoe", es "plan con el dinero de todos". Ya está bien de sinverguenzas que quiere apropiarse del dinero de todos para colocarse medallitas. Zapatero, de momento, lo que ha hecho con este Estado es sumirlo es la ruina más absoluta y batir el récor de números de parados. Siguiendo los pasos del maestro su discípulo en Cangas ha colaborado activamente no sólo en malgastar el dinero del Plan E, el dinero de todos, sino que a puesto su granito de arena en llevar al ayuntamiento a la situación económica más caótica que recordamos. No quiero ni imaginar como acabaría la tesorería del ayuntamiento si se diera la desgracia de caer en sus manos.

Este "nuevo rico" de la política llegó creyendo que con el cargo se acompañaba una VISA ORO para sus caprichos y así nos ha ido. Malgastó en tarjetitas con su nombre y su cargo de teniente de alcalde, malgastó en rotular sus despachos (fueron varios porque don caprichitos no estaba cómodo y llegó a pasar hasta por tres despachos en el ayuntamiento), malgastó en rotular "sus" furgones de Obras para que todos supieran que eran de su "tenencia de alcaldía". Y a muchos nos gustaría saber, si los virus informáticos algún día lo permiten, cúal es el gasto de este concejal en cheques gasolina y en teléfono móvil. De éste y de algunos otros. Claro que, a lo mejor, me equivoco y lo paga todo él de su bolsillo.

Dicen que en el PSOE tienen un código ético. ¿Le dan algún uso?
JETAS
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?10-05-2011
A estes do PP hai que dicirlles que no que a cagou Zapatero foi precisamente en seguir coas políticas que levaba encamiñadas o PP. Cagouna ao non cortar a especulación de raíz, ao non quitar o primeiro día a permisividade de construír en chan rústico, ao deixar desbocado o prezo da vivenda, ao non cortarlle aos bancos as súas hipotecas draconianas e ao non prever para os concellos unha financiación distinta a do ladrillo.

Cagouna en non cortar polo san e en non dedicar os cartos públicos a unha educación igualitaria e de nivel, a unha atención sanitaria nos mesmos termos, á investigación e ao aumento da produtividade no que realmente produce riqueza, non na destrución do territorio, da costa e da paisaxe.

Cagouna ao facernos depender do exterior, da comida do exterior, da enerxía do exterior, e ter que mandar aos soldadiños para axudar a esquilmar aos que teñen os recursos.

Cagouna facendo o que estaba facendo Aznar, e agora veñen estes outra vez dicindo que o fixo moi mal e que van voltar eles a endereitar a situación. Facendo qué? O mesmo, porque a política do PP baséase en cortarlle o gañote á galiña e comela xa e que o que veña detrás que lle vaia a roubar a galiña a outro, porque ovos xa non hai máis.
Bloque, Psoe, PP...
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?10-05-2011
Dices que "cajouna Sapatero". vale , de acuerdo. pero si fue él, que carrallada dices del PP diciendo que fueron ellos!!!. Pero vamos a ver, como va a tener la culpa un gobierno que dejo hace casi ya 8 años de gobernar. si si 8 añazos ya de aquella.Anda que no pudieron hacer y deshacer desde entonces. he hicieron.. si,si.Bueno, Más bien deshicieron.
El PP nacional se aprovechó de la especulación inmoviliaria. SI,es más, todos se aprovecharon.¿o acaso tu no conoces a alguien que no comprara?¿o que no comprara y vendiera? partidos...bancos...particulares. fue un puto escándalo y los resultados nos los merecemos por ser tan capullos y ponernos a jugar a las casitas. Ahora bien, que todos jugaron menos vosotros. NO TE LO CREES NI TU!!!!
Mou
RE: ¿QUE QUEREN OS PREVILEXIADOS DO CLUBE S. APOSTOL?10-05-2011
Si, guai, todos culpables, Izquierda Unida incluída, e agora, cal é a receita do PP???

Digocho eu: a mesma, ladrillo, baixarlle impostos aos ricos, desprotexer máis o medio ambiente, construír na costa, legalizar todas as aberracións habidas e por haber, crear unha rede clientelar alimentada por cartos públicos e disfrutar da impunidade que da contar co apoio do poder xudicial. O alucinante é que leven un só voto, debe ser que aínda non pasaron os efectos da burbulla e hai algúns que aínda cren que todos somos ricos e que os cartos que che da o banco son teus, votantes do PP, Putos Panolis.
vótame que soy guay
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados