Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN "CON CONTUNDENCIA" PARA EXIGIR EL CENTRO DE SALUD03-05-2011
La plataforma de asociaciones vecinales de la parroquia de O Hío se siente "enganada sistematicamente" por la Consellería de Sanidade, a cuyos responsables acusa de incumplir su compromiso de agilizar la construcción de un centro de salud en O Viso, en la parcela comprada por el Concello y puesta a disposición del Sergas. Los colectivos centran sus críticas en la subdirectora de Investimentos, Belén Currás, por darle largas en este asunto y no haber hecho las gestiones que les prometió en una reunión celebrada el pasado 31 de diciembre. Y para dejar patente que no piensan ceder en sus demandas anuncian que van a poner en marcha "tódalas mobilizacións que consideren necesarias" para que ese departamento autonómico "se poña a traballar e deixe de vender fume neste asunto". "Estamos afeitos a ter que loitar polos nosos dereitos máis básicos, e farémolo con tenacidade e contundencia", advierten los afectados.
El colectivo que vertebra las demandas sociales de la parroquia –y que canalizó con la alcaldesa la cesión de una parcela para el inmueble– solicitó en varias ocasiones reunirse con Belén Currás, que recibió a cuatro representantes en Santiago, hace cuatro meses. "nesta xuntanza explicou o plan do Sergas para a construcción do centro e a inversión de 50.000 euros para iniciar ese proxecto", explica Marco Antonio Pena, miembro del colectivo. La subdirectora de Investimentos los invitó a ponerse en contacto con el departamento autonómico en el siguiente trimestre, "en marzo ou abril", para informarles de los avances en el proceso de construcción, pero la espera fue en balde, lamentan, ya que la representante política acabó por comunicarles, vía telefónica, que no procede convocarlos aún. "Non ten obxecto que teñamos outra xuntanza, porque aínda está pendente de contratar a redacción do proxecto do centro médico", afirman que se excusó. "É decir, que non contrataron á empresa que vai redactar o proxecto de construcción. Que non fixeron nada de nada", protestan.

El Sergas se defiende

Desde el Sergas rechazaron ayer que el proyecto esté estancado, aseguran que "la planificación del centro de salud sigue adelante" y que debe superar los trámites legales que corresponden a cualquier proyecto de este tipo antes de licitarse. Entre ellos, falta formalizar la escritura pública de cesión de los terrenos, en un acto ante notario en el que deben comparecer la alcaldesa y representantes de la Consellería de Sanidade y al que aún no se ha puesto fecha. "Ya se dio cuenta a Patrimonio de la cesión de terrenos, y ahora hay que formalizar la escritura pública", afirma una portavoz de la Xunta, que insiste en que la obra "no está paralizada" y está sujeta a los trámites legales.
crer ou non crer


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 03-05-2011
E dos 10.000 euros de máis que pagou Clara polo solar sobre o prezo que acordara Abalo non din nada os da plataforma?
un changüí
RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 03-05-2011
Dixo non, pero do que sí se falou foi da comida que tivo ese home cos de Marina Atlantica. ¡cómo lle justan as papadas, jajaja!
lambón cos teóricos especuladores
RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 03-05-2011
¡Será por comidas! ¡Qué pregunten por las que se celebraban en el salón Regio del Círculo Mercantil de Vigo con conocidos promotores! Esa memoria, como nos falla esa memoria...
caronte
RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 03-05-2011
E o que acordara Abalo non sería tamén certas recalificacións para máis chalets??? Ou iso ou non sabe facer contas
De contas sabe Abalo moito
RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 04-05-2011
Esta despereda clarita está engando a todo mundo
ainda que o J...C & FARÓL & caixa ROUBA estén apoiallando a esta franquiña é o séu canciño xa non ten credibilidade pra naide ,VENDIDOS .
MEDICO COCHE MACHACA CHOFER E BAIXADA A PILETA
RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 04-05-2011
Ao señor Sotelo que non se lle ocurra pasar por O Hio a pedir votos. Que se marche para Aldán. Aquí non o queremos, nin a el nin a sua tropa de mentireiros.
Un de hio
RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 04-05-2011
seguro que ese e o mellor sitio para o centro de saude de hio-aldan.la opinion de muchos vecinos es que la situacion no rs la mejor para los de donon,vilanova, pintens nos queda lejisimos hay jente mayor no hay aparcamientos,y la parada del bus no se situa cerca y non falemos da xente de aldan.esa pltaforma non representa a os veciños do hio
hio city
RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 05-05-2011
Se eu mandara, quitaba todos os centros de salú, e todo dios a consulta de canjas.
De esa maneira toda esta xente ruín aprendería a apreciar o que outras xentes non teñen tan cerca dos seus fogares.
As xentes de cangas somos especiais, pero os de Aldan e mais o Hio, en fin...bou evitar calificativos.
Que sepan estes que as parroquias de darbo e coiro non teñen nada en comparación a estes.
un mais
RE: LOS VECINOS DE O HíO SE MOVILIZARáN 10-05-2011
Onde estaba esa plataforma durante 4 anos? Como se nota que vos chegan a eleccions, e a Clarita andalle o cu. No Hio primeiro diciades: "CONSULTORIO XA" e despois de 4 anos que caladiños estabades....Xa basta de politizar e de engañar o pobo do Hio Sra Alcaldesa, o Centro de Saude estara feito no tempo que sexa necesario pero non gracias a ti e a tua xestion... que iso son palabras maiores para o nefasto goberno que nos representa e que votamos, dadesme pena!!!!!!!
yo
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados