Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://fastessaylb.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
CAMPO DE FUTBOL DE BUEU30-03-2011
Es cierto que el Bueu todavía no puede entrenar en el campo? y sigue entrenando en la estacada?, si es así me parece muy grave que se haya inagurando unas instalaciones solamente por sacarse la foto, pero lo que aun me parece triste es que la directiva del Bueu sea complice de esta situación.
1.300.000 euros se inaguran y no se pueden utilizar las instalaciones menuda verguenza.
un de bueu


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: CAMPO DE FUTBOL DE BUEU30-03-2011
según mis fuentes, el problema es que con estas lluvias se encharcaron diferentes zonas del campo.
y después, en el día de la presentación, algún directivo presumía de que el piso del terreno de juego no llevaba asfalto como otros (campo beluso).
jajajajaja
viva o bng
RE: CAMPO DE FUTBOL DE BUEU30-03-2011
Pois que sigan presumindo de campo, que así lles vai, por ahora que sigan disfrutando do campo da estacada, mentres tanto nin directiva nin aficionados abren a boca, será porque están moi a gustos o lle deben favores o alcalde.
anonimo
RE: CAMPO DE FUTBOL DE BUEU30-03-2011
Eu tamén escoitei como un amiguiño do Felix alardeaba do campo do Bueu, dicindo que era o mellor e que os que tiñan asfalto eran unha merda. Diciao ben alto para que todo o mundo o escoitase e agora resulta que nen sequera poden entrenar nel.
As veces, amiguiño, as palabras veñense en contra de un. A ver se respetamos.
anónima
RE: CAMPO DE FUTBOL DE BUEU31-03-2011
E certo, eu teño vision direta desde a miña casa ó campo e agora mesmo están traballando nel a esgallo, mesmo estan desfacendo cousas que puxeron agantadas con pinzas para a inauguración. Paréceme denigrante que se inauguren unhas instalacións a medio facer e despois xa sen presa acabámolas, que penoso!! Felix ten medo a perder a maioria ou que? que vergoña!
Un veciño
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados