Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
isaac newton essay KY
Indispensables
Donde ...
Guia
"EN MOAñA NO IRá NINGUNA ESTRUCTURA DE ESTE TIPO29-03-2011
Ante esta postura de la compañía Fenosa-Gas Natural el portavoz del PP, José Fervenza, mantiene la calma y asegura que tiene el convencimiento de que esa infraestructura no se construirá finalmente. "Tanto eu como a Consellería de Industria garantimos que a subestación non se vai construir en Trigás", apuntó. Para ello confía en el compromiso adquirido entre la Xunta y los responsables de la empresa en febrero. "Diante miña e do conselleiro Javier Guerra, os responsables de Fenosa dixeron claramente que renunciaban a esta infraestructura. É máis, incluso garantiron que, de momento, non se vai construir ningunha subestación en Moaña, nin en Trigás nin en outro barrio", alega.
Así, y ante el escrito remitido por Fenosa al Concello, el portavoz local advierte de que si la compañía ha cambiado de postura por algún motivo "non o comunicou, nin a min nin á Xunta".
Critica que este escrito de Fenosa "parte dunha estratexia de Millán para querer enganar e enfrontar aos veciños co Partido Popular". Fervenza incluso desliza que se puede deber a que "o propio Millán teña un compromiso con Fenosa para sacar adiante este proxecto".
Hay que recordar que Fervenza participó en la reunión entre Xunta y Fenosa, acompañado del concejal Ángel González. También estuvo presente el director xeral de Industria, Ángel Bernardo Tahoces.
Si Fenosa decide continuar con el proyecto en Trigás, sería el segundo cambio de decisión repentino de la compañía suministradora de electricidad. No en vano, unos días antes de que la Xunta anunciase su renuncia al proyecto, la empresa había hecho pública su intención de seguir adelante con el proyecto e incluso urgía al Concello a agilizar el estudio de su solicitud de licencia de obra.
Los informes realizados previamente por los técnicos municipales sobre esta obra son desfavorables, por lo que la compañía tendría difícil obtener la licencia municipal. Además, si se aprueba el PXOM estas parcelas pasarán a ser calificadas como suelo dotacional deportivo.


Se tiveras un pouco de dignidade, collias o martillo e o sisel e poñiaste a picar pedra, que iso e o teu, maicromachine.
ferveduras


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: 29-03-2011
A MANIFESTARSE XA!!!!
Un
RE: 29-03-2011
cheiraba mal este tema , eu sempre dicen que o final o armatroste o faran en trigas , por unha razon simple , ninguen quere enfrentarse a fenosa , esa empresa que non chupa o sangue , mentras a clase politica otorga e cala .
o CAN
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados