Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES16-03-2011
Pero quiénes se creen estos señores del Comité de vagos? Resulta que critican lo que no hicieron cuando les afectó a ellos. Me parece muy bien que denuncien que se intente enchufar a alguien en una empresa pública, pero que ellos mismo se hagan una pregunta. ¿Cuantos no entraron en la misma situación? Eso no es demagogia? Cuantos han aprobado una examen?

Que no se confundan. Ellos no son funcionarios. Espero que algún día llegue un político con dos huevos y los manda, a aquellos que se pasan horas y horas en las cafeterías, a sus casas. Eso es la única solución que tiene este ayuntamiento.
No son funcionarios


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES16-03-2011
Moitos membros do comite son dos mais burros de Cangas que non teñen nin exb e entraron enchufados e ainda se atreven a criticar ,denunciar e joderlle a vida a xente.
Eu genio o´bicho
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES16-03-2011
PANDA DE ENCHUFADOS;QUE ESTADES AHI SO POLO VOSO INTERES PARTICULAR;EIVOS DESPEDIR COMO GAÑE OUTRA VEZ.
ALCALDESA
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES16-03-2011
¿que fai ahi o Jancho ,na foto do faro?Ese sabe ler?E Bobi,aprobou aljun examen?!Dende lojo,menos mal que emigrei deste pobo fai tempo porque o que hai que ver aqui,isto e pa non durmir !
EX-FUTBOLISTA DO ALONDRAS
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES16-03-2011
NON SON FUNCIONARIOS...,NIN NUNCA O SERAN...,NIN NUNCA O SERAN.
BOBI ESPONJA
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES16-03-2011
A parte de escribir aqui algun envidioso o colega de la alcaldesa ¿ hay alguien normal? lo que no se puede entender es que una politica (por llamarle de alguna manera) intente, a dos meses vista de acabarse su carrera politica, meter a sus amigas del cafe a trabajar en la administración pública de manera fraudulenta y aún por encima se critique a los emplados públicos por denunciarlo.
Os queria ver a los inteligentes que criticais tanto , pasar una oposición.
doohan, yo si soy funcionario y que ?
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES17-03-2011
Douche toda a razón a ver si estes do comité de empresa son capaces de preparar e superar unha oposición
Pois tes razón
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES17-03-2011
ufffff como ladran os do BNG isto si que e para non durmir teñen a rabia os bnways.... e para iso que estan en minoria dios mio si nos colle una mayoria do BNG en cangas tendrian que quedar eles solos ou matalos a todos
canta rabia
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES17-03-2011
Cando saen comentarios contra os "enchufados" contra o pp ou contra Ace saides rabiosos decindo que son os do Bng quenes escriben, mirades lobos en todas partes e o conto xa sabedes como remata.
Que aquí estamos moitos que non somos bng pero miramos o que hai e xa afarta ter tanto listillo que se excuda no anonimato para lanzar continuas burlas e acusar de todo a outros.
Non queredes escoitar as verdades? pois todos a votar o psoe que vos enchufou a maioría ou a marianito que meteu os seus pero virá o pp e cagaredes e tragaredes como fixestes ata agora por un puñado de euros.
Vades de listillos pero non tragamos
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES17-03-2011
Doohan...tu serás funcionario. Pero cuantos más de todo el personal que hay en el Concello? Y una pregunta más: ¿Cuantas horas pasas tú en el café? Gracias.

PD: Y no soy amigo de clarita, soy votante de PSOE desde hace más de 20 años, aunque creo que en las próximas elecciones municipales votaré en blanco porque el señor Otero y su equipo han sido lo peor que ha pasado por nuestro partido en muchos años
manuel lorenzo
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES18-03-2011
Soy funcionario del estado, no de este ayuntamiento. Y te repito, Clara Millan es una sinverguenza que no mide sus palabras. Asi le va .....No se puede escupir en la prensa insultos contra los trabajadores. Los habra que trabajen mas , menos y hasta los que se pasen de largo pero ella no puede hacer eso, ni generalizar.
doohan
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES18-03-2011
No me parecen nada exagerados los comentarios vertidos por la Alcaldesa en esta nota de prensa. Lo cierto es que es así: personas que en su día entraron "no-se-sabe-como" pretenden ahora consolidarse ahi y evitar que otros entren por procedimientos en todo caso más transparentes de lo que fueron los suyos. No es ninguna novedad lo que nos cuenta esta noticia. Me parece que la alcaldesa es valiente. Como referencia, véase la pose en la que aparecen las personas en la foto que ilustra la noticia del Faro. Todo un modelo de disposición ante el trabajo. La razón en este caso es de la Alcaldesa.
xelmírez
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES18-03-2011
¡¡¡¡¡ LIMPEZA XERAL NO CONCELLO DE CANGAS ¡¡¡¡ Fora todos estes politicuchos que estan a gobernar e na oposicion, e tod@s "traballad@res de este concello. Pandilla de vagos e sinverguenzas.
antonio maria rouco varela
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES18-03-2011
Estou de acordo, LIMPEZA!!!
funcionarios e non funcionarios, non sei quen será máis vago...
todos á calle, moitos só pisan o axuntamento para protestar porque non lle pagan a vintetntos do mes, manda carallo!!
canguesa
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES19-03-2011
Nunca me podría imaxinar os meus anos que tendría que votar a dereita,pero realmente é o único que pode afastar do mandato pírrico a unha mulher que se cree Cleopatra (de Marco Antonio é melhor non falar)

Un veciño que creía, defendía e sempre foi fiel o BNG...
lelo
RE: CANGAS NO SE MERECE ESTOS TRABAJADORES19-03-2011
foron a falar os mais millores, os mais listos do pueblo, os que nunca aprobaron unha oposición, os que solo defenden os seus intereses persoais, os que saen catro veces a tomar cafe, os que cobran por pasearse e tocarse os collóns, os que tiñan que estar mais que caladiños e tomanse a libertade de ir a prensa a contar o que lles pete ainda que sexa inventado, parabéns señores sindicalistas de pacotilla, así se defende os dereitos dos traballadores, denunciando e calumniando si señor, con un par
juasón
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados