Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://essaytop.technology/why-i-want-to-become-a-teacher-essay/
Indispensables
Donde ...
Guia
POLA DEFENSA DA LAGOA DE VILARIÑO02-01-2011
Haz click para ampliar O día de aninovo ás 12'00 h. na praia de Vilariño, fronte ao local social fixose a travesía a nado ata a Pinela de Vilariño
1ª Fase de selección natural: Percorrido pola praia dende a Poza ata o Río Esteiro para quentar os ánimos e recoller aos que queden sen folgos polo camiño.
2ª Fase de concienciación: Avistamento da Pinela dende a praia e autoconcienciación das capacidades persoais, fase tamén chamada "eu vou pero teño que voltar"
3ª Fase de aclimatación ou de mergullo na beira do mar para evitar agarrotamentos posteriores.
4º Fase de travesía ou "vou e teño que volver porque non sei si hai zodiac e quero probar o caldo"

A organización recompensará aos ousados nadadores cun bo caldo para quentar o corpo e agradecerlles a súa participación.
Este acto reivindicativo en defensa do entorno natural da aldea celébrase este ano en defensa da Lagoa de Vilariño.
.


El nombre de la imagen ha sido editado por el administrador. Recuerda que los nombres de los archivos de imagen que se suben al servidor no deben contener " ñ" o acentos, o la imagen no se mostrará correctamente.
>> Ampliar datos O ghato


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: POLA DEFENSA DA LAGOA DE VILARIÑO02-01-2011
A realización da travesía foi anunciada na sección de noticias desta páxina e xa celebrada no día de aninovo.
O noso colectivo non se identifica, polas súas formas, coa realización desta denuncia e pedimos á persoa denunciante que non emprege un alcume que o vincule coas nosas organizacións e de lugar a equívoco.
Asoc. veciños Pedra Amarrada e Asoc. O Gato
RE: POLA DEFENSA DA LAGOA DE VILARIÑO03-01-2011
La travesía a nado, en defensa de la Lagoa de Vilariño, que organizó de forma reivindicativa el pasado sábado la asociación local de vecinos Pedra Amarrada, en colaboración con el colectivo cultural O Gato, ha desatado las primeras voces críticas de propios vecinos de la zona. Aunque conscientes de la necesidad de proteger este humedal de la parroquia de O Hío, junto a la playa de Vilariño en el fondo de la ría de Aldán, reprochan a la asociación que ahora pida que el Concello paralice la licencia para la construcción de un edificio de bajo, dos plantas y aprovechamiento bajo cubierta para salvar la lagoa, cuando nada hizo en el caso de otros dos de reciente construcción. Aseguran los vecinos, que quieren mantenerse en el anonimato para evitar una guerra vecinal, que la asociación que preside Manuel Domínguez, estuvo callada cuando se vendió una parcela para construir un edificio junto al regato y tampoco alzó la voz en 2005 con otra licencia para otro edificio que se construyó en la época de gobierno de José Enrique Sotelo. Los vecinos critican que ahora la asociación diga tan libremente que esta nueva licencia no se ajusta a la legalidad "cuando hay terrenos a la misma distancia que se vendieron antes para construir por personas vinculadas a las que ahora piden que no se den licencias".
La asociación Pedra Amarrada reunió en su II Travesía a Nado a una treintena de personas. La primera edición la había dedicado a reivindicar la salvación de la pulga de la playa y la de este año la dedicó, a raíz de esta licencia, a la salvación de la Lagoa, un espacio que realmente sí merece una protección urbanística.
El gobierno local de Cangas asegura que hoy se pronunciará mientras que el ex edil de Urbanismo, Mariano Abalo, fuera ya del gobierno, dice que en su época se dio una licencia pero no estaba cuestionada y que la polémica debe de ser de reciente concesión. Sí reconoce que los vecinos presentaron ahora un escrito en el Concello criticando tanto esta licencia como otra anterior.
a hipocresía reina en Cangas
RE: POLA DEFENSA DA LAGOA DE VILARIÑO03-01-2011
Parece que entre estes dous colectivos hai moitas discrepancias dades noxo.
CARALLO
RE: POLA DEFENSA DA LAGOA DE VILARIÑO03-01-2011
Parece que anda Clarita facendo guerra sucia por Vilariño.
Esta cantado
RE: POLA DEFENSA DA LAGOA DE VILARIÑO04-01-2011
Como anda a xente o anónimo do faro non tivo tempo para ir ao xulgado a denunciar, nin á asamblea veciñal pero si que correu ao xornal para manifestarse¿¿¿¿?????? coa intención de defender a aldea ¿¿¿¿???? Manda carallo!!!!!!!
Que caralludo
RE: POLA DEFENSA DA LAGOA DE VILARIÑO04-01-2011
Dar o nome aqui e unha locura ,apoio esta denuncia .
veciño
RE: POLA DEFENSA DA LAGOA DE VILARIÑO05-01-2011
o importante e que se protexa e ben esa lagoa e toda a zona que a rodea, hai que poñela en valor dunha vez, todo vilariño ten ahi unha autentica xoia que se deixa perder, e que se deixen de demagoxias politicas alguns e traballen na defensa dese patrimonio, xa esta ben de atacar a calquera que intenta facer algo en positivo, saudos os organizadores do acto en defensa da lagoa
juanete
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados