Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
writing techniques for essays
Indispensables
Donde ...
Guia
AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO05-12-2010
onte non pasou nada comparado co que pudo pasar , a subestación pudo ter explotado como a de patraix que chegaron os cachos a 120 metros o arder e queimar os miles de litros deaceite que teñen probocando unha nube de fumo negro e toxico, que obrigara a evacuar a todolos veciños, lembremos que esta a so 2 metros da primeira vivenda. esa subestacion fora de ahi xa
linjote


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO06-12-2010
"Faro de Vigo, 30 de enero de 2008

FENOSA PRONOSTICA CORTES EN CANGAS SI NO LE PERMITEN MEJORAR LA SUBESTACIÓN.

La subestación de Fenosa en San Pedro no tiene las características óptimas para abastecer de energía eléctrica a Cangas, y el municipio está expuesto a quedar sin luz si se produce algún fallo en el transformador"

Esto es lo que representantes de Fenosa trasladaron a la señora Millán en esas fechas. Los vecinos pedían un compromiso para el traslado de la subestación y recordaban el convenio firmado por el señor Sotelo en el 2004. La señora Millán tachó de "burla" a los vecinos aquel convenio, así como de "trampa" del anterior alcalde para callar a los vecinos.

Hoy, y tras un apagón de cinco horas, por fin nos enteramos los cangueses de varias cosas que algunos ignorábamos.

Primera. El incendio de la subestación de Unión Fenosa en San pedro dejó a Cangas, ¡¡¡Moaña, Bueu y parte de Marín y Redondela!!! sin luz. Lo cual quiere decir que alguien mintió en la prensa cuando maniestaba que la subestación de San Pedro no podía abastecer Cangas y por eso había que ampliar su potencia. Y mintió porque lo que no acababa de explicar es que el aumento no era sólo para dar servicio a Cangas, que visto lo ocurrido ahora parece nos sobraba potencia, sino para dar servicio a otras poblaciones a costa de crearle perjuicios a los vecinos del bario de San Pedro y ante la indiferencia de nuestros gobierno municipal.

Segundo. La señora Millán, a la que suponíamos mejor informada que el resto de los mortales por su condición de alcaldesa de Cangas, se mostró "sorprendida" cuando se le informó (siempre según Faro de Vigo, 05-12-2010) que la subestación de Cangas no sólo daba servicio a Cangas sino también "a Moaña, Bueu y zonas de Redondela". Los sorprendidos somos todos los cangueses. O la señora Millán miente a los cangueses cuando se muestra sorprendida por esos datos, o a la señora Millán le han engañado al no suministrarle información veraz y completa sobre las necesidades de Cangas y, eventualmente, las de otras poblaciones o, simplemente, tenemos una alcaldesa a la que nunca le ha preocupado tener información veraz y completa sobre todo aquello que origina problemas a los vecinos de San pedro o de cualquier otro barrio cangués.

La señora Millán haría un gran favor a todos los cangueses, a su partido y a sí misma, si tuviera a bien presentar su dimisión. Su falta de talento político sólo ha servido para aumentar de manera escandalosa el deterioro económico y social de nuestro ayuntamiento.

La señora Millán será recordada, que no le quepa duda, durante muchos en años en Cangas... para su desgracia y la del BNG.
hágale un favor a Cangas, dimita
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO06-12-2010
Claro home claro, e voltamos ó século XVII e iluminámonos con velas. A subestación ardeu porque é unha merda obsoleta e individuos coma ti non permiten que se poñan novas subestacions.
Anda e vai rañala.
Fran
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO06-12-2010
O de sempre. Non queremos subestacións, pero queremos electricidade para todo. NOn queremos antenas de teléfono pero todo dios ten un mobil (ou dous), Non queremos carreteras, pero todo o mundo anda en coche, non quermos, non queremos, non queremos.... pero o final... Hai que ser realistas, a subestación rebentou porque non se permite que a melloren, senon non tería rebentado. Se non queremos subestación, que a quiten, e volvemos a funcionar con candís e velas. E o tlefonos móbiles volvemos as sinais de fumo. O caso é que non existe lugar onde facer estas instalacións, porque por haches u bes en todos lados hai problemas.
Fumanchí
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO06-12-2010
Home, particularmente estou a favor do progreso, pero hai formas e formas. Por exemplo, en Vigo, trala presión veciñal, a subestación do parque do Castro está soterrada, e ninguén se percata dela.
Se o cableado se tirase por un coralumes soterrado a unha profundidade que non supoña ningún perigo para a xente, e respetando o medio ambiente. Seguro que todo o mundo o aplaudiría.
Agora ben, eu particularmente non estou disposto a consentir que destrúan o meu entorno e saúde, para que Fenosa/Gas Natural saquen máis cartos aforrando en infraestruturas.
Se estamos dispostos a seguir dándolle máis poder ós que xa son poderosos, fodidos imos e fodido futuro terán os nosos netos.

Un saúdo.
estevo
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO06-12-2010
xa estan os de cangas co seu maldito egoismo nos nos e nos que si forades o centro do mundo
pedro
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO06-12-2010
Quem e o Estevo este ouro Turrorista XA ESTOU FARTIÑA .O vindeiro pleno as 00 a ver quem me tose
ei fisilar a mais de un jajjajajjajajajajja.
clrarita vende Masso
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO06-12-2010
Estevo tes toda razón e mais moito eso e falár.
veciña
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO06-12-2010
Chapuzas, máis chapuzas e improvisación. Tanto traballo costa atopar un sitio adecuado para estas subestacións? No parque industrial de Castiñeiras, en calquera sitio onde non haxa veciños a menos de 200 m.. Agora veñen con presas e hai que concederlles licenza para seguir facendo chapuzadas perigosas para os veciños/as e seguramente por aforrar uns miles de euros que nos sacan continuamente na factura.
cleptócratas
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO07-12-2010
lo que teniamos que hacer es no pagar el recibo de la luz este y que se vayan a robar a otro lado NOS TRATAN COMO LO QUE SOMOS PUTOS BORREGOS
EU
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO07-12-2010
para fran e fumanchi, parece que nas vosas cabeciñas non collen alternativas de emplazamento, si dende cangas se avastece moaña, bueu redondela, que ninguen veña a decir que dende unha distancia de 1000 metros as vivendas non se pode dar o mesmo servicio, que aqui parece que si non vai onde di FENOSA e que queremos voltar as cavernas, da gusto con xente tan mandadiña coma vos.
linjote
RE: AS SUBESTACIONS O LADO DAS CASAS SON UN PERIGO07-12-2010
La solución es bien facil, tanto Doña Clara como los que quieran ampliar la subestación que manden un escrito o mejor llamen a Union Fenosa que es mas rapido y que les ofrezcan su finca o trozo de jardin para sus instalaciones. Y si no, que se dejen de decir babosadas. Actualmente la casa mas cercana esta a 20 centimetros de las instalaciones y no nos olvidemos que primero estaba la casa. Tenemos que seguir agachando la cabeza y poner el culo en pompa? Yo, no estoy dispuesta. Y vosotros?
MARISOL
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados