Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
someone to write an essay online help
Indispensables
Donde ...
Guia
O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS25-10-2010
farodevigo.es » Portada de O Morrazo Actividad preelectoral
Feijóo invita a Sotelo a revalidar sus "medallas" en un acto en el que se llamó a la unidad de la derecha
Louzán recuerda que las puertas del partido están abiertas a todos, "aos que hoxe ao mellor non están, pero poden estar"


- CANGAS El presidente del PP y de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, acudió a Cangas a arropar a su candidato a alcalde, José Enrique Sotelo, aunque su mente aún estaba puesta en los presupuestos de la Xunta y en la crisis de gobierno provocada por el presidente José Luis Rodríguez Zapatero. De ahí que mantuviera un discurso en clave muy estatal, aunque con indudables tintes electoralistas. Pero con Sotelo había una asignatura pendiente y se quiso aprobar. Núñez Feijóo dejó claro que Sotelo era el candidato adecuado, el mejor y aprovechó las medallas olímpicas de los regatistas de Cangas para realizar un símil: "Como bó deportista, Sotelo non tirou a toalla, o contrario, gañou varias medallas olímpicas con maioría absoluta e agora está a competir para sacar outra". Feijóo hizo referencia al "desgobierno" que reina en Cangas y no desaprovechó la ocasión que se le ofrecía para criticar con dureza a los gobiernos bipartitos que forman PSOE y BNG por numerosos municipios de Galicia. "Se un barco o levan dous capitáns, cada un vai para un sitio, se o levan tres non se sabe a donde vai e se o levan catro vai a pique seguro", dijo.
Pero Alberto Núñez Feijóo no dio la clave del mitin preelectoral. La dio Rafael Louzán. Lo hizo ya al inaugurar media hora antes la nueva sede del PP y después cuando abrió las intervenciones en el Auditorio. Rafael Louzán ejerció de secretario provincial desde la tribuna e hizo más que guiños "aos que hoxe ao mellor non están pero poden estar. As portas e as ventanas do PP en Cangas están abertas para todos. Só podemos gañar se estamos todos xuntos. É unha invitación para conformar una gran maioría co mellor candidato".
José Enrique Sotelo siguió enviando mensajes de este tipo en su rápida alocución (la comitiva se tenía que desplazar a la presentación de Corina Porro como candidata del PP en Vigo). Mencionó que antes de la comida de Navidad se celebrará una asamblea para remodelar la junta local: "Todos os que queiran aportar algo terán cabida. Todos, todos somos necesarios, aunque nadie é imprescindible". Evidentemente, el trabajo de Rafael Louzán estaba hecho.
Sotelo criticó la prepotencia del gobierno bipartito de Cangas, que lo calificó como "minigobierno, manipulador, mentiroso y chantajista", que pretendía echar la culpa de todos los males de Cangas al PP y coincidió con Feijóo al señalar que los pactos de los gobiernos de coalición duran lo que dura el acto de investidura. Se comprometió a visitar todos los rincones del municipio, a reunirse con todos los colectivos y basar su futura política en tres ejes fundamentales: empleo, infraestructura e Sanidade, "non pedimos, esiximos ter o mesmos dereitos que calquera outro galego".
Ante un público mayoritariamente mayor, José Enrique Sotelo se comprometió con ellos a dotar a Cangas de un edificio de uso exclusivo para los mayores, buscando para Policía Local y Protección Civil, otras alternativas, "que as hai ben fáciles"
Feijóo tenía el punto de mira puesto en Zapatero. Contra él dirigió gran parte de su discurso. La crisis de gobierno y el nuevo hombre fuerte, si es que no era ya, de Zapatero, Pérez Rubalcaba, fueron sus dianas de un mensaje encaminado a menospreciar la remodelación del Gobierno e inculcar en la opinión de la gente que un cambio de cara no significa un cambio de políticas.
Tanto Feijóo como Louzán y José Sotelo pusieron el acento en lo que consideran el gran proyecto para O Morrazo: convertir O Corredor en autovía. Los tres recordaron la época en la que los que ahora defienden la autovía se ponían delante de las máquinas para paralizar las obras del corredor, que según le trasladó el conselleiro de Medio Ambiente e Infraestructura, Agustín Hernández, al presidente de la Xunta, ya habría podido ser autovía, de no haber existido esa oposición.


Pois si señores, Feijoo nun baño de multitudes (a maioría eran de fora ou vellos) presentando o candidato "·ideal" para Cangas porque ninguén sabe quen é nin o que fixo (mellor dito desfixo) o Sr Sotelo e por suposto arroupado por Louzán ese gran presidente da Deputación que regala cartos a esgalla (cartos de todos, non do seu peto) para comprar os votos.
Os de agora teñen dificil se non cambian pero Sotelo Dios nos libre!!outra vez, seremos jilipollas e será o "Fraga" de Cangas?



>> Ampliar datos O Fraga de Cangas


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS25-10-2010
Si home si son mellores os que estan agora en cangas la caudilla de clara e compañia........
oooo que miedo .......
RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS25-10-2010
Antón tontón vai traballar po-lo que che pagan os cangueses ,que non é para dicir boberías neste Foro.Por certo a túa prima comparada con Sotelo é de extremadereita.
Antón Piruleiro,para cobrar o primeiro
RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS26-10-2010
Bloquiños iso e o que vos queda, ahora soio facedes calumniar neste foro, e non vedes o que está facendo a vosa alcaldiña no noso concello, que o está fundindo. NON TENDES VERGONZA
lolo
RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS26-10-2010
salia muy juapo anton pirulero na presentacion do comic parecian salidos dun comic jajajajaja vaia presentacion mais apoteosica, merchi , clara, oliver, xose xuan, oscar graña, anton pirulero e os amigos de oscar graña que cobran por facer isto bueno un acto intimo ingnorando a todos aqueles que durante 13 anos estuvemos traballando gratis por este salon ENORA BOA OSCAR GRAÑA e CLARA MILLAN
PA SKIR NA FOTO SEMPRE HAI ALGUN DO BNG
RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS26-10-2010
Ala que veñen de novo a saquear o pobo a camorra pepera
f&r
RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS26-10-2010
Como andades os do pp!!! jajajaja, so sabedes insultar, tranquilos, xa teredes tempo para desfacer máis aínda, o voso é de xulgado de garda pero alimentados por o odio dos que so saben caciquear tragades con todo....
PP rabiosos
RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS27-10-2010
feijoo presentou o caciquismo mais rancio da provincia , a sotelo , aluno de louzan , como e posible que estos elementos estean en politica en un estado democratico , asi nos vai .
o can
RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS27-10-2010
Afundindo? O Concelleo hai tempo que está afundido, e non polos que están agora, senón que fagan repaso da débeda e de cando é. Xa non digo o tema de facturas, porque se están a aprecer parquímetros, semáforos... onde onon os hai... imos ben
Dalle dalle
RE: O FEIJOO PRESENTA AO FRAGA DE CANGAS27-10-2010
Non, nun estado democrático non teñen cabida. Nós vivimos nunha monarquia
f&r
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados