Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://fastessaylb.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
DESCARO05-10-2010
Haz click para ampliar Qué intereses concretos defende Hector?

Sen entrar en máis lerias, está claro que a UA5 non prevé vivenda protexida como pide a lei, e como debera pedir alguén que esta onde está porque o votaron os cidadáns.

Por qué o concello vaise a meter a máis gastos xudiciais para recorrer esta sentenza?

A min paréceme politicamente inxustificable e un xeito descarado de utilizar a política para favorecer intereses particulares e actuar como se a xente fora parva e non se enterara de nada.
a lei? que é iso


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: DESCARO05-10-2010
Cómo se lle pode dar para adiante a un proxecto cun informe do arquitecto municipal en contra? Non sei se será xudicialmente vinculante, pero iso cheira a inconsciencia, irresponsabilidade e querer darlle adiante ao prezo que sexa
clep
RE: DESCARO05-10-2010
os contratistas teñen moito poder, xenon que yo dijan os de .... que mercaron terreos no Hio por catro duros e venderonllos a estes politicuchos iluminados por o triple do seu valor pa o centro de saude . ¿ que abra de rebiro ?
pombo
RE: DESCARO06-10-2010
De todos es conocido que el concejal socialista Otero era, en julio de 2008, un verdadero experto en urbanismo producto de su gran experiencia en este sector como ex-responsable de ventas de automoción. (Por si alguien no lo coge, es una ironía). Junto a él, sus compañeras de partido, las concejalas Toñi y Maise, ambas también con grandes conocimientos en urbanismo, fueron los tres únicos concejales que el 16 de julio de 2008 votaron en junta de gobierno a favor del proyecto de compensación de la UA nº 5. En aquella votación, la señora Millán y los concejales del BNG, listos ellos, se lavaron las manos absteniéndose y dejando toda la responsabilidad sobre los novatos socialistas. ACE votó en contra y lo argumentó apoyándose en un informe del arquitecto municipal.

Ahora, octubre de 2010, y tras la sentencia de un juzgado anulando dicho acuerdo el concejal Otero proclama que “votó en conciencia”.

conciencia = conocimiento reflexivo de las cosas

Uno se pregunta ¿cual es la cuestión de conciencia en este asunto? Cuesta creer que en una votación tan técnica como aprobar un proyecto de compensación urbanístico alguien pueda escudarse en cuestiones de conciencia y no mostrar ninguna duda a pesar de los informes contradictorios de dos expertos como son el jefe de urbanismo y el arquitecto municipal, o incluso de la posición de sus propios socios, abstención o voto en contra, más veteranos en estas cuestiones y seguramente mucho más puestos en cuestiones urbanísticas.

En aquellas fechas, algunos aún se preguntaban qué motivos tendría el concejal Otero, y su grupo, para meterse en semejante berenjenal. Tras dos años sufriéndolo, ¿alguien cree que hace falta responder a esta pregunta?
actor
RE: DESCARO06-10-2010
Xa é curioso que aínda non caíran máis sentenzas contra as obras realizadas contando cos expertos informes do afamado urbanista Marnotes, responsable de chafallar e enturbiar todalas desfeitas urbanísticas de Cangas dende 2001.
murcia
RE: DESCARO06-10-2010
Xá CHE DIGHO e todo un espesialista ...un muda marcos
menudo exemplár.
marmotes mán
RE: DESCARO06-10-2010
ACTOR, LECTOR, luisito bou, a verdade que a tua obsesion enfermiza e xa preocupante, que pensas que non sabemos as tuas intencións..... dedicate a traballar un pouco home, que CONSUMES moito tempo diante do pc.
MIRA QUEN VAI FALAR
RE: DESCARO06-10-2010
Dende logo nin o PP nin o Boullosa, pola parte que lle toca, poden falar porque fixeron sempre o mesmo, pero agora estase a falar de Hector, ese rapaz tan sonreínte sempre, de tan bó rolliño. Por qué lle parece mal que haxa vivenda protexida? Porque así os promotores gañarían menos? Non se me ocurre outra.

E, por suposto, recorren si a "superxefa" da vía libre a ese gasto, polo que é tan responsable coma el.
promotorcracia
RE: DESCARO07-10-2010
E logo? non hai sequera un pequeno, débil, testimonial intento de defenderse?
Aceitades que PSdeG PSOE e BNG sodes uns vendidos ao que máis pasta ten, uns ratos que utilizan o seu posto no concello para traballar para os promotores?
a cousa clara
RE: DESCARO07-10-2010
Do PSOE non sorprende nada, levan tempo co discurso "responsable" de que para que a economía estea ben aos empresarios lles ten que ir ben; pero o BNG chegou ao poder cun discurso de partido de clase, nacionalista pero de clase, certamente era o sinal de identidade do que muitos sentíamonos orgullosos; pero coa chegada de Quintana virou o rumbo, hai que atender as necesidades dos empresarios galegos: Reganosa, Caixa Galicia, Construcciones San José.. e apareceu un partido copia de Ciu e PNV, partidos de dereitas con verniz nacionalista.. Pensades que vades a algures?
a NOSA terra
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados