Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
for capital punishment persuasive essay
Indispensables
Donde ...
Guia
QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
La técnico de xuventude Merchi Lorenzo se quiere hacer famosa a costa de su vitimismo. Le ha pedido al PP que lleve su asunto al pleno para poder desprestigiar a su jefe.
Cuando se va a tratar que esta tía no da palo al agua, que se pasa el día tomandose cafecitos, que no llega puntual a trabajar ni el día que dan la paga, que acosa a sus compañeras y a cualquiera que le hace sombra, que lleva 6 años contratando a sus amiguitos y familiares, que lo único que hacía era irse de copas en horario laboral, mientras veía conciertos y comía de gorra con sus colaboradores.
¿Esta tía es la que va de víctima? Me alegraría que la pusiesen en su sitio. ¿Cuando va a volver de la baja esta curranta?
Miauuuuu


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
non tedes verjonsa! Como ides así a pola xente que non é da vosa corda? Pero isto que é? E inda por riba, escribindo en español, para que non se saiba que fostes vós, nacionalistos do carallo!!
alusinado
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
esta es la cara del BNG unos putos sinverguenzas, y hablan estos de victimismo que poca verguenza tienen y que cara mas dura ¡¡DIMISION!!
eu flipo cada dia mais co BNG
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
"Cuando se va a tratar que esta tía no da palo al agua, que se pasa el día tomandose cafecitos, que no llega puntual a trabajar ni el día que dan la paga, que acosa a sus compañeras y a cualquiera que le hace sombra, que lleva 6 años contratando a sus amiguitos y familiares, que lo único que hacía era irse de copas en horario laboral, mientras veía conciertos y comía de gorra con sus colaboradores".Antón cada día sorpréndesnos máis,en perfecto castelán defines a Alcaldesa e dis que e outra persoa,que fenómeno.Este parágrafo clava a Alcaldesa e a súa xestión,só falta a mala educación para completar a descripción precisa da Abadesa de Cangas.De todolos xeitos o concelleiro implicado soalle a palabra mobbing?...
Antón Piruleiro,para cobrar o primeiro
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
puedo leer hoy en faro de vigo las nuevas declaraciones de Oscar Graña y la verdad lo de este chico es de juzgado de guardia, mira Oscar la prensa esta para denunciar irregularidades de personajillos como tu, es incrible que despues de intentar tapar esta noticia en la prensa el desorientado de Oscar graña aun tenga la jeta de decir las babosadas que dice hoy en el faro de vigo, esto es de juzgado de guardia, el sectarismo y la prepotencia del BNG no tiene limites y estas con ellos o estas contra de ellos y el que quiera abrir la boca para protestar no les faltara tiempo para despestrigiar con mentiras prepotencia y chantaje este es el BNG de cangas estos son los nuevos fascistas que gracias a dios son una minoria aplastante OSCAR GRAÑA ¡¡¡DIMISION PERO ANTES DE PIRARTE PAGA LO QUE DEBES CA...!!!!!
que nerviosos estAN, OSCAR GRAÑA Y SUS AMIGOTES
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
PARA EL miauuu Qque bueno lode QUE MALOS SON TODOS Y QUE BUENA SOY YO, eso es curiosamente lo que dice constantemente el BNG por que la culpa siempre es de ace o del PP ellos siempre son las victimas, asi que amigo te confundiste de eslogan, que ese os queda muy bien a vosotros, y quien intente protestar o destapar sus mentiras son condenados a su propaganda de insultos descalificaciones etc etc etc asi es como funciona el BNG en cangas un ejemplo de democracia.
oscar graña dimision!!!!!!!!!! xa cheira.....
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
hablan de comidas estos cuando hay bares de la zona de aldan que ya no les dan de comer por las deudas que tienen, y por cierto quien pago las comidas del famoso simulacro y con que dinero pago oscar graña a sus amigos los de las ambulancias........... caladiños estades mellor que xa non tedes por donde lebalas pinpins
pinpins
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
Non hai mellor resposta que non facer caso destes noxentos e case mellor non contestar porque eles mesmos descalifícanse. TOLERANCIA CERO CO ACOSO LABORAL
FORA MOBBING
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS28-09-2010
totalmente de acordo TOLERANCIA CERO CO ACOSO LABORAL E TOLERANCIA CERO CONTRA A PREPOTENCIA DE Oscar Graña e compañia
jamakuko
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS29-09-2010
Obsceno, muyobsceno.

Me pregunto a qué espera la señora Millán para tomar medidas disciplinarias contra un concejal de su partido que trata de semejante manera a una trabajadora municipal a través de la prensa.

Lo peor es comprobar como dos supuestos partidos políticos que dicen representar a los trabajadores, BNG y PSOE, permanecen mudos y desaparecidos ante semejante iniquidad. ¿Donde esta el partido de los obreros? ¿O es que ahora es el partido de los señoritos y no se mezclan con simples trabajdores?

Vengonzoso.
lector
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS29-09-2010
Que bien escribe este tio, si señor. Será concejal o algo asi no?
Son de Canjas (e non o nejo)
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS29-09-2010
Joder! é a o... que un tema como é unha queixa dun traballador sexa da empresa que sexa se airee na prensa e nos foros coma este. Que o seu nome esté por todas partes é dun infantilismo total, ou de afan de protagonismo ou de ser un correveidile dos políticos que saben aproveitalo.
Hai sitios onde tratar isto e demostrar se é verdade ou non, o que non vale é que un partido vaia de abogado defensor na prensa e utilice o xogo de votar merda sobre outro para gañár votos (lembremos qué partido é e que o único que busca son votiños, ou somos parvos?)
Non me gusta este concejal de xuventude pero recoñezo que menos o outro que había, cousas coma esta so demostran que algúns e algunhas non saben defenderse si non é lanzando merda e misturando todo, os políticos que se meneen e fagan política sen aproveitarse dos traballadores e os traballadores que defendan os seus dereitos ante a lei sen deixar que os utilicen coma arma política.
Hai moitos traballadores que lles gusta facer política pero sen dar a cara nunhas eleccións: os que queiran facer política que se presenten e se maten entre eles, e en este pobo hai moitos en moitas concejalías desde a planta baixa ata a alta e non falemos do resto das instalacións que están fora do concello... así nos vai: estes facendo política e a traballar os idiotas
Politica basura
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS30-09-2010
Oscar graña = manipulador, fora de cangas
eu
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS30-09-2010
Pero que rasón ten o concelleiro Oscar esta señora porque agora e señora antes era señorita e facia o mesmo sí señores o mesmo cafeciño sí ,pitilliño tamen cafeciño sí pitilliño tamen..... e así todolos días no Plantasións enfrente do seu traballo no me extraña que non se atopara nunca no seu traballo pero leva facendo esto dende que entrou a traballar no concello , a culpa non e dela senon de quen llo consentiu sempre poR aqueles tempos Don Lao e ben certo que Deus dalle pan a quen non ten dentes. A traballar que os cartos haI QUE GAÑALOS TRABALLANDO.
mUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
RE: QUE BUENA SOY YO Y QUE MALOS SON TODOS07-10-2010
Esta bem que firmedes parecido, un de gato e outro de touro, debedes de ser da mesma granxa. Non sei por que unha denuncia laboral chega os medios, pero esta mal aproveitar un partido e outro para darse leña, de todas formas, creo que si unha traballadora denuncia que non lle deixan traballar, e porque ten interes en facer a sua labor, mellor estaria si e como dice miauuuu sin facer nada, asi poderia tomar cafe cando lle pete. Outra cousa que me chama a atención e que a xornada laboral sexa un venres ou sabado pola noite cando ai concertos, debe ter un horario mui amplio esa xornada.
Por favor ser serios cando denunciedes algo e non botar merda sobre a xente.
Esto e como si uma muller denuncia unha violación e ainda algun descerebrado a acusa de provocar.
Eu so
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados