Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://cheapessaysbe.com/essay-on-steroids-in-sports/
Indispensables
Donde ...
Guia
MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
Este sabado dia 14 a las 8 de la tarde manifestacion por un corredor mas seguro,saldremos del poligono industrial de castiñeiras sera en coche por el corredor.Os esperamos,un saludo
cr


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
¿ainda hai manifestacións????
que???
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
pues si estamos haciendo una al mes hasta que pongan las medidas necesarias,ayer fueron 2 accidentes mas gracias a dios sin muertes,por que chocaron en los dos casos hacia el "arcen",yo me pergunto ¿que pasaria si en vez de irse al "arcen" se fueran hacia el carril contrario? uno fue por un amago de infarto y otro fue por un desmayo.un saludo
cr
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
atencion via rapida que produce fenomenos extraños non sabia iso debe ser a unica donde a xente se desmaia
lito
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
mamá!!! eu tamén quero montar unha asosiasión e faser manis polo corredor!
cristinita
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
a ver eu intento respetar a todo o mundo, e perdín a un amigo cercano no corredor, a Eloy de Moaña, pero non fun as manifestación nin irei, por que non hai nin unha soa proba que o corredor non sea seguro, os que non somos seguros somos nos.

E pobre señor que lle deu un desmallo ou o otro un amago de infarto, si lle da nunha estrada comarcal ou mesmo na carretera PO-313 que ves de marin e non ves a 30 nin a 50 tamén se pode ir ao carril contrario e matar a alguen....

Enton teremos que manifestarnos cada día por unha estrada diferente....

Sigo na mesma mais prudencia.... mais sentidiño e sobre todo moita sorte

E que queres que che diga... para non marearse non embarcarse, o conducir ten un riscos como calquera outra cousa da vida.

Animo pero eu non vou
sincera
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
A ver,pero volvemos o tema de sempre?Sincera:
1º)Non se pode comparar unha estrada que se foi construindo sen rumbo por necesidades de desprazamento"basico",(q se pode mellorar tamen,pero é mais complicado)con unha estrada que supostamente conta con varios estudos e feita fai poucos anos.
2º)Podo asegurarche que non é o mesmo un accidente a 30 ou 50 km/h,que outro no que POR LEI podes ir ti e o que veña de fronte a 100 km/h.
3º)Creo que o prezo que pagamos polo corredor antes de que morrera ninguen xa era suficiente para facer manifestacións,pero podo entender que non todos temos os mesmos valores,agora si,dunha vez que morreron veciños e no teu caso amigos...non sei,eu dende logo si creo que é necesario que algo cambie.
E non me refiro a colocación de carteis luminosos recomendando circular a 90 e unha dobre liña pintada,isto mais ben paréceme un cachondeo xa.
veciña
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
para veciña,tienes toda la razon del mundo y estoy totalmente de acuerdo contigo,pero parece ser que alguna gente no lo entiende y piensan que lo que estamos pidiendo es solo para nosotros y no se dan cuenta que lo que estamos pidiendo es para todo aquel que circula por ese corredor de la muerte.Un saludo
cr
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
a carretera de marín moaña ten tramos que podes circular a 90 Km/hora e na vía rápida a 100.

O que non se pode ir e a 140,150 nin 160 e iso non é culpa da carretera.

Dime so unha pregunta por favor ¿por que morreron as persoas e tiveron lugar os accidentes mais graves dun ano hacia agora?

Por que nos confiamos e cando nos confiamos deixamos de prestar a mesma atención ao volante e sobre todo ao pedal.

Eu por sorte ou desgracia traballo en vigo e vou todos os dias e pode que mañá me toque a min, pero ¿que fago? ¿deixo de ir,non me afronto a os medos? pois non.... si hay que ir se va.

Mira o desdobramento polo visto está en marcha, sabemos que as cousas de palacio van despacio... e antes do desdobramento que se pode facer????

Pouco penso eu, o que podemos facer é concenciarnos mais todos os que vamos a diario por esa estrada e os que non van a diario, (tanto nesa como en todas).

Sinto moito o que aconteceu nas vosas familias, sei de boa man o que doe, vivino con eloy pero tamén che digo doeme igual que fose no corredor ou na carretera de berducedo... o caso é o mesmo e o culpable non sempre son as carreteras, son os fallos humanos por diversos motivos e non podemos estar toda a vida a maldecir unha estrada cando está demostrado que non ten a culpa.

O dito, respeto pero non apoio.

Saudos
sincera
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES11-08-2010
a ver unha preguntiña se esos lamentables e tristes accidentes non ocorerran se manifestarian alguen? parece ser que todos os accidentes son culpa da estrada parece ser que todos somos bos o volante que non hai cafres que fan o que lle peta.Sin ir mais lexos fai uns dias un cafre ou sinvergüenza en moto dedicouse adiante o todo o mundo sin importalle a linea continua nin os que viñan de frente iso e culpa da estrada?
carballo
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
para carballo,claro que hay cafres,sinverguenzas,zulus,etc,para que ese bobo no adelantara ¿no estaria bien los pivotes que estamos pidiendo,para que los que van haciendo el cafre no puedan adelantar?
cr
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
Quem convoca a manifestación ??
e quem a convoca??
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
la que lo que organiza es una amiga,yo simplemente le hecho una mano.
cr
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
e cantos vades catro gatos
suso
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
para suso,4 gatos no,ante todo personas,no como tu,la unica pena que me da todo esto es,que si conseguimos que pongan las medidas necesarias,tambien lo vas a aprovechar tu y la gente que como tu no hace nada.Un saludo
cr
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
Esa vía está mal construída, aprovechen las manifestaciones para reunir dinero para encargar un informe pericial independiente. Los peraltes y las rasantes están mal, los viaductos superan los límites de tolerancia dimensionales, no hay protección a los vientos, la conducción de aguas de escorrentía es deficiente, el cálculo de los taludes deficiente y varias cosas más. Presenten un informe de un ingeniero de caminos y ya verán como no tienen otro remedio que hacerles caso.
visitante
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
amigo visitante tes toda a razon pero cando se fixo ninguen protestou e todos calaron e agora veññen a manifestarse porque no ultimo ano ocurreron uns tristes accidentes sino ninguen protestaba
suso
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
¡¡¡¡ A ver Cris.... en vez de facer tanta caravana ou manifestacións polo corredor, por que non vos poñedes nos sitios estratexicos,( isletas cambios de rasante ou liñas continuas) a vixiar o que fan alguns "Malnacidos i o denunciades.
antonio maria rouco varela
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES12-08-2010
para suso,como le dije en su dia a lito,cuando empezaron a hacer el corredor,muchos vecinos del morrazo ya fuimos alli para parar los camiones y no dejarlos pasar,por que entre otras cosas nos engañaron con el trazado que no era asi como lo hicieron y vinieron las autoridades con la orden de que nos dieran caña sin contemplaciones y asi lo hicieron muchos dias fuimos alli para no dejar pasar los camiones,pero como puedes ver no sirbio de nada incluso huvo personas que tuvieron que ser atendidas en el centro de salud,informate un poquito y ya veras como lo que te digo fue asi como paso.Un saludo
cr
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES13-08-2010
visitante, de onde sacas todo iso que dis? O problema do corredor non ven do deseño, o problema ven do mal uso que lle damos. Escorrentia deficiente so hai na saida de meira, os peraltes son de libro, e asi con todo, o problema somos @s condutor@s e mentres non cambiemos mal vamos. E eu tampouco apoio a mani, incluso non me parece ben que se permita un sabado de veran, esperemos que o previsible incremento de trafico pola carretera de abaixo non traia outra desgracia.
alusinado
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES13-08-2010
Pois eu creo que hai curvas que te botan delas, para comprobalo farían falla medicións de precisión, os radios non están ben feitos, tenta manter o volante fixo e tes que ir corrixindo o trazado e os viadutos non hai máis que mirarlle a liña do borde dende lonxe para darse conta que non están ben aliñados, na incorporación que hai dende San Lourenzo indo para Vigo a vía que entra chega con desnivel e se te vas ao arcén daste unha ostia, que sempre está marcado con neumáticos..
A vía foi feita a toda ostia e é unha gran chapuza
colle o diñeiro e corre
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES13-08-2010
e se fose certo que a via e unha gran chapuza, por que os accidentes graves e os mortos non se produciron ao pouco tempo de abrir a via? Reflexionade un pouco, as vias con problemas de trazado, etc. "cantan" os seus problemas en canto se inauguran, non 5 anos despois. A unica excepcion seria o peralte que pode chegar a variar se asenta a calzada, cousa que na miña opinion no corredor so pasou na altura da saida de meira, por iso embolsa auga nesa zona cando chove. en definitiva, creo que nos fai falta a tod@s un pouco mais de autocritica.
alusinado
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES13-08-2010
Que ía pasar isto xa se sabía, pero estas obras non se fan para solucionar necesidades senón para que as empresas dos amigos teñan obras fáciles e rápidas para encher o peto.

Mellorar a vía de abaixo, ancheala, facer carrís lentos, beirarúas, pasarelas de peóns, rotondas, as tan cacarexadas circunvalacións, organizar un transporte público racional e todo o que segue aínda facendo falla, iso, iso é moito traballo e os catro anos so dan para encher o peto ao máximo.
patada no cú
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES13-08-2010
Eu opino que se puseran, dous puticlubes cara a vigo e outros dous cara a aldàn, todos iriamos màis atentos e nòn haberia tantos asidentes.
pombo
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES14-08-2010
Para facér algho asi hai que ter un permiso ese amigho?? que tes " cr" e ti con el / ela, esta incumprindo a ley , a ver si ides tod@s po caldeiro , canto me ia rir.
quem a organiza???
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES16-08-2010
ya tenemos permiso y para saber quien la organiza,solo tienes que leer en los comentarios anteriores,ah por cierto haber si eprendes a escribir.Un saludo
cr
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES19-08-2010
Estoy leyendo las opiniones de unos y otros y más o menos las comparto. Pero cr, independientemente de lo "atacada" que te puedas sentir, antes de aconsejar a alguien que aprenda a escribir deberías corregir tus propias faltas de ortografía, que son muchas. Un ejemplo, "haber si aprendes...", lo correcto es "a ver si aprendendes...".
ana
RE: MANIFESTACION POR UN CARREDOR SIN MAS MUERTES19-08-2010
¿Ves como todos escribimos mal? "Aprendendes" no existe; volviendo al consejo, es "a ver si aprendes".
ana
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados