Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
XA NIN O BNG DO MORRAZO SE ENTENDEN28-07-2010
Cangas critica el avance de la ampliación de Castiñeiras por poco ambicioso y Bueu lo aplaude

Clara Millán lamenta que no se aproveche para regularizar la situación de las naves e industrias del área de A Portela


Los ayuntamientos de Cangas y Bueu están gobernados por el BNG, pero ayer sus regidores hicieron una lectura distinta de la presentación del avance para la ampliación del polígono industrial de Castiñeiras. La alcaldesa canguesa, Clara Millán, atacó a Xestur por "desfacer e destruír todo canto deixou o anterior goberno" y no comparte la decisión de aparcar el macroproyecto de 1,5 millones de metros cuadrados. "A comarca merece un parque importante como o que estaba previsto e non este microparque", sentencia. Por su parte, Félix Juncal aplaude la propuesta que se presentó en la sede de Fecimo, aunque también precisa que "o futuro vai requerir un polígono das dimensións que se plantexaban antes".
En el municipio buenense se valora especialmente el hecho de que la propuesta que se maneja recoja la inclusión de las once industrias que se sitúan en los aledaños de Castiñeiras y que se hallan en una situación de fuera de ordenación, algo que defienden tanto el Concello como Fecimo. En Cangas no se oponen a esto, pero su alcaldesa lamenta que no se haga ya lo mismo con las instalaciones que se hallan en A Portela en una tesitura similar. "Ésta era unha boa oportunidad e evitar que os afectados teñan que poñer cartos do seu bolsillo para presentar unha modificación puntual da norma", razona.
Millán defiende la viabilidad de la propuesta presentada en Cangas durante el anterior gobierno bipartito de la Xunta de Galicia y no entiende que se rechace "por ser demasiado ambiciosa, sobre todo tendo en conta os niveis de paro que se rexistran nestes intres". No obstante se muestra escéptica acerca de lo anunciado y recuerda que se trata de un "avance no que non hai memoria económica e no que se fala de prazos moi xenéricos porque os que dan nin eles mesmos os cren".
Mientras, Juncal subraya que el Concello de Bueu "apoiou todas as iniciativas para ampliar Castiñeiras" y reclama que los flecos que quedaron pendientes en la presentación "se despexen de forma rápida". El alcalde buenense considera "esencial" un estudio sobre los costes económicos de la instalación de los servicios básicos como el saneamiento, abastecimiento de agua y suministro eléctrico.


que bueno


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: XA NIN O BNG DO MORRAZO SE ENTENDEN28-07-2010
En primeiro lugar, é noxento que o Farol poña en titular "Cangas critica.." cando é a súa alcaldesa ilexítima a que fala.

Despois, a susodita lle chama "microparque" a un proxecto de 410.000 m2 cando ela non é sequera quen de legalizar e desenrolar o "microscópico" parque da Portela.

E xa é alucinante dicir que non comprende que non se aborde o plan do bipartito "tendo en conta os niveis de paro actuais"...Pero se hai chan industrial a esgalla en toda Galicia e estan as parcelas baleiras.. O PEIM do BNG era unha alucinación que pretendía arrasar co Monte Borrallido enteiro e cos nacementos do Orxás e o Nosedo, situado a menos de 500 m de Rede Natura, vertendo á ría de Aldán e arrasando con todolos xacementos arqueolóxicos da zona e o paisaxe enteiro da ría de Aldán..
Massó: 30.000 m2 de naves baleiras
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados