Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://www.fw-harburg.de/
Indispensables
Donde ...
Guia
NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO10-02-2006
dicen por ahi y salio ayer en el Faro de Vigo que Norman Foster presentara el proyecto de Masso la semana que viene, y que lo va a presentar en Vigo al lado de uvaldino, esto ya es el mayor desprecio que le pueden dar al Pueblo, ¿de que tienen miedo? vaya bacile........
jj


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO10-02-2006
¿ Y donde quieres que lo presente en Masso rodeados de guardias civiles y con los cuatro de siempre boicoteando ? Vaya cosas se os ocurren
Susana
RE: NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO10-02-2006
Xa estaba eu flipando, ti non debes saber leer tio. O que di e que vaise presentar o proxecto non que o vaia presentar Norman Foster.
paco
RE: NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO10-02-2006
ya pero lo presente quien lo presente lo normal es ke lo presenten en Cangas,no, joder o esa obra se va hacer en vigo , digo yo por que esto es una falta de respeto total hacia el pueblo pienso yo, desde mi ignorancia eh
POR SI TE SIRVE, TAMBIEN SE PRESENTARá EN CANGAS10-02-2006
Es lo que dice el faro de Vigo de hoy :

Los representantes políticos de Cangas están invitados en Vigo a la presentación del proyecto para desarrollar el área de Massó elaborado por el prestigioso arquitecto Norman Foster, a instancias de la promotora Residencia Marina Atlántica. Posteriormente, la maqueta y la documentación de estos planes serán expuestos en Cangas, "posiblemente en la Capela do Hospital", según las previsiones del alcalde en funciones, Carlos Vázquez Marinelli.

Marinelli considera positivo que el máximo responsable de la promotora, Ubaldino Rodríguez, "cumpla el compromiso" de explicar a los representantes de la corporación canguesa los pormenores de la actuación que quiere llevar a cabo en O Salgueirón, pero considera "lógico" que el proyecto se conozca en el municipio donde se pretende ejecutar y se exponga al público.

Aunque dice desconocer el documento, Marinelli afirma que sólo el hecho de que Foster se encargue del diseño le concede un valor añadido a las obras. No sólo al hotel o al puerto deportivo, sino también a los edificios residenciales que se quiere construir.

Juan
RE: NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO11-02-2006
vaya verguenza, que se le que da pequeño Cangas al norman foster este o que, lo logico seria que lo presentaran es cangas ¿no?
LADRÓNS SEN ESCRÚPULOS11-02-2006
Como non mira a miña casa na maqueta voulle pegar unha patada que vou mandar todo polo aire.
Caña contra eses ladróns. Iso nos pasa por darlle a maioría ó PP con impresentables como Sotelo, Marinellie, Gómez Millán,...
Susi
RE: NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO11-02-2006
Os tempos de loita son chegados.
Arteplán xa caiu.
Así e todo os camións seguen a intentar entrar en Massó, polo tanto a través do porto deportivo queren colarnos o mesmo plan xeral. Non llo podemos permitir e poñeremos tóda a carne no asador. Aínda que manden máis forza policial, sóbranos intelixencia, paciencia e moita mala ostia.
Salvemos Massó!!!!!!!!!
Adán
RE: NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO11-02-2006
Éstimados compañeiros que participades neste foro de debate, hoxe a prensa anuncia que Arteplán xa caeu. Esta é a segunda gran victoria. A primeira foi estar aguantando máis de catro meses parando as obras en Massó. As seguintes batallas son que se redacte un novo plan xeral sen inxerencias dos axentes especuladores. Non se pode consentir que nos metan o mesmo plan xeral pero maquillado. Pido a todos os gruopos que din que se opoñen que amosen a competencia debida neste asunto e que fagan valer o seu peso na Xunta para acadar a paralización do porto deportivo, punta de lanza do vello plan.
CANGAS NON SE VENDE!!!!!
Matías
UBALDINO GO HOME11-02-2006
Estamos até os collóns do señor Ubaldino e de que decida o futuro deste concello nunha sala de Caixanova en VIgo. Por certo, o sitio está ben adecuado dado que este banco vai sacar tallada. Podían aprender de Caixa Galicia que nun principio estaba pero colleu medo e saliu por pernas. Pero non, a avaricia rompe co saco. E o grupo de goberno ha de acabar levando unhas hostias como se lles ocurra mandar forza policial a Massó.
David
CANGAS NON SE VENDE11-02-2006
Concordo co que dis da forza policial sr. David. Con todo coido que convén facer responsable á garda civil da vila. Ou acaso vanse salvar eses que en vez de defender a legalidade andan a tocarlle as pelotas os veciños.
Cangas en loita por un futuro digno!!!
Moncho
PARA MONCHO11-02-2006
Tranquilo Moncho que aquí ha de haber para todos. A ver si se creen que se van a salvar porque manden a uns maromos de fóra. Estes que van quedar a vivir aquí son os que máis van sufrilas consecuencias, se non tempo.
SITO
RE: NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO11-02-2006
de pena, vaya comentarios, ni que estuvieramos salvajes, si estos son los defensores de Cangas me rio yo de los estremistas islamicos.PALETOS.
eu
PARA EU, ESE PIJOTERA DEREITOSO11-02-2006
A ver lambecús, poida que para ti ós que defenden un futuro digno para Cangas sexamos uns paletos. Ti o que tés é unha empanada de moito carallo amigo. Se somos paletos por reivindicar industria e espazos de verdadeiro disfrute público en vez de un porto deportivo privado en uns chalés de luxo adosados, pois ti verás señorito. O fodido é que posiblemente, talibán do carallo, non teñas onde caer morto e seguramente teñas a cachola chea de paxuros e soñes con vivir en Beverly Hills, Marbella... e demais bazofia iankee e españoleira á que nunca terás acceso, mamón. Que a peña xulgue quen é o paleto aquí.
Avante coa paralización das obras do porto deportivo!!
BIN LADEN
RE: NORMAN FOSTER PRESENTA EL PROYECTO DE MASSO EN VIGO12-02-2006
Quero responder a Eu, que din que en cangas somos paletos,mamon, parece que queres vivir nunha miniciudade de luxo. Pois vaite enfrente que xente coma ti non fai falta no povo.
Animo a todos os que loitades por Cangas
un de cangas
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados