Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
Los socialistas movilizaron este fin de semana en Domayo, a todas sus fuerzas en el Morrazo. El motivo, la celebración de un aniversario. Los ímprobos esfuerzos del calvito, promocionando el fiestorro durante toda la semana, tuvieron su recompensa. A tenor de las generosas fotografías de Carmen, en Faro de Vigo, cerca de una veintena de fieles socialistas acudieron a la llamada del jefe provincial de la cosa, el diputado fracasado y conocido perdedor de elecciones, don Modesto Pose, que por cierto, no invitó a los bocadillos

Los líderes locales socalistas movilizaron a sus bases. Cinco por vehículo. Todo un éxito.

Hasta allí tuvo la osadía de acercarse la exconselleira socialista Caride, bien conocida en el Morrazo por no haber invertido un euro durante su mandato.

El que no defraudó fue el expresidente de la Xunta don Emilio Pérez Touriño, que siguió sin aparecer por el Morrazo como durante los cuatro años de su nefasto mandato. Al menos, se agradece su coherencia.

Los restantes grupos políticos del Morrazo que se habían reunido de urgencia para analizar las consecuencias de la grandiosa convocatoria socialista optaron por abandonar la reunión al no ponerse de acuerdo sobre si eran veinte o veintiuno los asistentes de tan magna celebración.

Se ignora aún si los socialistas harán una nueva convocatoria para celebrar los más de cuatro millones de parados en España.
lector


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
se non estiveche ali, pra que falas pinpin
obsesivo
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
Si, eu asistín e teño que reconocer que como non metamos uns autobuses e digamos que ven unha pulpeira para que todos coman pola cara, non temos forma de traer xente.
O caso e que, despois da celebración dun acto que recorda un feito histórico (que non é o da supresión da peaxe tanto coma o de que outros antes a venderon) o que se che ocurre dicir e que eramos poucos...
Pois eramos os que eramos, pero o sair marchamos e cruzamo-la ponte.... sen pagar, claro, igual ca ti.
rojo
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
Os moañeses estanlle dando a primeira patada no cu ao goberno de Zapatero ao goberno do NON da prohibición e da ruina.

Foron os que ainda non se deron conta ou os que están presionados ou obligados con consaguiniede familiar ou amigos, pero machiños vos pensades que están os tempos para ir comer ao Golf e gastar 25 euros persoa so para mirarlle a cara a mais de un, pois claro que non, con 25 euros como varios dias na casa.

Desfilfarradores que sodes, si eses cartos os repartirades cos que os necesitan o comerades un bocadillo de chourizo celebrabase igual e non estariades a dispilfarrar e a facerlle ganas a quen non pode permitilo
gaviota
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
Vos equivocades co de non pagar.

O peaxe o pagamos tod*s, págase con cartos públicos, millón e medio de euros anuais ate o ano 2045, e ademáis os do morrazo quedamos de simpáticos porque os demáis tamén teñen que pagar o noso.

Expertos en cuchipandas son os do partido dun tal Álvarez Cascos, que lle prorrogou a Audasa o chollo por 25 anos sen contrapartida (que se sepa) algunha.
bloke pesoe pp a mesma ***** é
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
Ainda teño gravadas as declaracións dun fulanito (Alias el Señor de los Hilillos -de plastilina, claro-) que nunha entrevista na radio dicía: Mirusté, yo le prometo que si el PP gana las elecciones, al día siguiente eliminaremos el Peaje de Rande (ano 2000)
Resultado: concesión por 25 anos máis a AUDASIA e nada de nada do prometido...
Como suele decir este home: "MORALMENTE non estan lexitimados" para falar de este tema...
Memento
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
Yo comprendo que teneis pocas cosas que celebrar en el Morrazo, después de todo, nada habeis hecho durante cuatro años de Xunta, y menos aún durante estos tres últimos años perdidos en los ayuntamientos del Morrazo, especialmente en el de Cangas donde quedará un agujero histórico gracias al gobierno de manirrotos que preside la señora Millán y en el que participa, como no podía ser de otra manera hablando de despilfarro, el señor Otero.

(En Darbo pudieron inaugurar una pequeña fuente reconstruída gracias a las ayudas de la Diputación porque en el ayuntamiento de Cangas no hay dinero para minucias de este tipo. Más de siete millones de euros de dinero del Estado y no tienen para fondos para una pequeña fuente. Tampoco tenían los 9.000 del convenio para mantener las áreas recreativas de Darbo. Lo que parece es que tienen ganas de seguir fastidiando a los vecinos de Darbo y hacerles pagar por su atrevimiento en el asunto del campo de Montecarrasco)

Por cierto, no he leído aún en la prensa que estos dos líderes solidarios y ejemplarizantes hayan devuelto a las arcas municipales el 15% de las retribuciones cobradas hasta la fecha, y con efecto retroactivo desde junio de 2007. Ese sí que sería un buen ejemplo a seguir y no el de pedirle a quien todavía no ha cobrado nada que ceda lo que no tiene.

Aunque pensándolo bien ese 15% volvería al ayuntamiento para ser administrado por el señor Santamaría. ¿Y quién se fía de las dotes del señor Santamaría para administrar y gestionar nuestro dinero? Ni Dios. Mejor tirar el dinero directamente por una alcantarilla, hay más posibilidades así para que alguien lo aproveche.
lector
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
sr. lector, Vayase, vayase señor lector.
O PP non está lexitimado para decir nin tan sequera tonterías no Morrazo.
O peaxe e libre, grazas o pobo e tamén os politicos que fixeron esa realidade, e teñen dereito a publicitalo,falataría mais.
O PP , pode celebrar que nos quitou o libros de texto , por exemplo.

VAyase señor lector, vayase....
Arias Cañita
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
Xa miramos a xestión de Sotelo, nos anos de vacas gordas, con máis de 500 vivendas ó ano en Cangas, e o concello a ruchas.

Xa miramos como desaparecía o millón e medio de euros do fraudulento convenio Massó e a "galáctica" piscina con forma de balea apodrece en Verin.

Xa miramos a venta descarada e insaciable de Cangas no Plan Xeral, sesentaetantas areas de reparto ben repartidas entre os colegas. Barra libre para os cacos de Promalar e Rapiña Atlántica e carreteiras de 24 metros cos veciños poñendo gratis os seus terreos.

Xa miramos como aparece no cartaz das obras da baixada a Menduíña 350.000 € de orzamento, cando en realidade son 150.000, e nunha obra sen proxecto, presionando aos veciños e deixando a baixada como un paisaxe luar.

Dende logo que a que está agora non o está facendo mellor, pero que a baza forte do PP quera ser a política económica é para alucinar, contade, contade cómo é posible que un partido pode ter beneficios anuais de máis de 10,5 millóns de euros...
O Calique na súa mansión
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO24-05-2010
Domaio, con i.
LOIS
25-05-2010
joder como che responden colega, agora ben, diras que son os de sempre, estomagos agradecidos, barraganes, indoletes, borrallA,....., seran o que ti queiras pero ti mais eles, mais todolos veciños do Morrazo, pasan pola peaxe de RANDE GRATIS¡¡¡ ESCOITA BEN GRATISSSSSSS¡¡¡, e quen o suprimiu ,( da maneira que queiras), foi ZAPATERO e TOURIÑO, haber se o entendes, ZAPATERO E TOURIÑO, gobernos socialistas.
e agora xa sabes empeza a insultar como nos tes acostumados a todos, que diso tes un doctorado.
e por certo, da mesma maneira que ti defendes o sr. ese - O ASALARIADO DA DEPUTACION PROVINCIAL, O DOS 65.000€ ¿ Coñecelo?- , eu defendo a quen me peta, que polo menos, ainda que te moleste non leva vivindo da politica toda a sua puñetera vida.e POSTOS A DEVOLVER , o ILUSTRISIMO DOCTOR CALIQUE , QUE NOS DIGA O POBO DE CANGAS ONDE ESTAN OS MILLONS DOS CONVENIOS,....PORQUE NA PISCINA OS DA EMPRESA MOVEXVIAL SEICA COMENTAN QUE NON COBRARON UN PUÑETERO EURO¡¡¡
BOU QUE NON BOU
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO25-05-2010
o lector e a gaivota deben saber e sinon que se enteren que comenzou esta desfeita de imparable de parados, acaso non comenzou con aznar liberando a lei do solo`para construir a montes , ata que rebentou todo con millons de pisos sen vender, deberiades pensar un pouco antes de....
hai muita xente no pp que tiña que tapar a cara con un saco.
O can
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO25-05-2010
Tranquilidad, no hay que ponerse tan histéricas. Podeis celebrar lo que querais. Incluso ahora mismo, insisto, la ruina a la que estais llevando a todo el país. No quejamos en Cangas pero hay que ver la que nos va a dejar el señor Zapatero en toda España. Paro, hambre y miseria. Es lo mejor que saben hacer los socialistas empobrecer a nuestro país.

Pero lo que realmente me alegra es comprobar el tirón que tienen los socialistas en el Morrazo. Grandioso. Masas y masas de ciudadanos deseosos de agradecer sus desvelos a la señora Caride y al señor Pérez Touriño (¡perdón!, como ya dijimos el señor Pérez Touriño ni se acercó; no debe gustarle mucho nuestra comarca o, igual, lo que no le gusta es el personal que le representaba aquí y por eso nunca vino).

La verdad es que fotos como la domingo nos alegran el día. ¡Vaya foto de ganadores! Pero tranquilitos, sobre todo no perdais los nervios, que al final siempre acabais con los insultos y eso esta muy feo, pero que muy feo, sobre en todo en gente tan preparada y tan educada.

En cuanto a Cangas, ante la persistencia de nacionalistas y socialistas de seguir manteniendo la iniquidad de este gobierno, cuya legitimidad pasó a la historia, sólo nos queda esperar con paciencia, y temor, para comprobar las dimensiones del agujero económico que esta tropa de incapaces nos dejará. Lamentablemente aún tienen demasiado tiempo por delante para seguir empobreciendo a nuestro ayuntamiento.
lector
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO25-05-2010
O pior de Zapatero é que levounos a este punto precisamente por seguir as teorías do PP: ladrillo, infraestruturas faraónicas, moreas de cartos para "salvar" aos bancos e caixas, desmantelamento do sector primario, turistificación, falla de inversión en educación e investigación e cancha libre aos especuladores varios.
os cracks do crash
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO26-05-2010
Primeiro fala da celebración da peaxe, calaselle a boca. (facil, por certo, cando se trata de comentar a maravillosa actuación como oposición de estos señores, tanto localmente coma no ámbito nacional).
Cando mira que a sua verborrea non vale de nada, pasa o ámbito nacional, ahí, como non teñen a conciencia muy ben amueblada, pasará a falar da economía mundial da mala influencia que foi Zapatero para ela e bla bla bla, O caso e que mirasevos a ansiedad como rezuma por todos os poros da vosa pel, Teñen un medo que esfurrican, tan seguros queren parecer "los señoritos" que "todo lo tachan, todo lo juzgan y se les ve bien el plumero". O caso deste tema e a celebración do aniversario da supresión da peaxe. Onte volvín a pasar e seguía igual,.... GRATUITA... e pensei..."uf, ainda non goberna o PP" non sei se chamar uns amigos e este sábado volver a celebralo.
Rojo
RE: MULTITUDINARIA CELEBRACION EN DOMAYO26-05-2010
este lector debe estar convencido que Rajoy vai ser capaz de arreglar esto...ja,ja,ja...no Morrazo xa nos dixo unha vez no ano 2000 que si ganaba as eleccions el quitaba a peaxe, o mellor o lector non vivía nestas terras daquela época..."cóllese antes un mentiroso que a ún coxo".
En canto o problema "nacional" vamos ter que ir a Europa para poñer freno a boraxime economica dos capitalistas que nunca estan fartos , si sí os teus amigos..mira lector, vouche deixar un enlace para que te entreteñas e teñas unha opinion sobra a econoimía global.

http://www.documaniatv.com/social/documentos-tv-paraisos-fiscales-la-gran-evasion-video_deadc6420.html
Arias Cañita
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados