Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://cheapessaysbe.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
HABLANDO DE CONTAMINACION22-05-2010
Haz click para ampliar A ver si alguien le mete caña a los bateeros porque ayer en la costa de Limens estaba todo perdido de restos de fuel que caen al mar cuando "los señoritos" petrolean las bateas y eso por no hablar de la peste que había ¿ A estos no hay quien les meta mano o que ?
Stop contaminación


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: HABLANDO DE CONTAMINACION22-05-2010
Son os donos da ría...
f&r
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION22-05-2010
cuando "los señoritos" petrolean las bateas)
¡COÑOO! ¿dende cando se petrolean as bateas, e para que? téndesme abrallado cos coñecementos que tendes.
Estoume a preguntar si estaredes a escreber dende Madrid.
Ministro de ambiente enteiro
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION22-05-2010
Sr, Ministro de todo ambiente as bateas non se petrolean, se non, que se lles da unha capa de alquitran para que a madeira non rache co sol e pudra. (que creo que agora esta prohibido dar alquitran, e teñen a obriga de dar un producto menos contaminante.) e co Sr f&r non podo estar de acordo que son os amos da ria., senon que son uns dos mafiosos mais grandes da ria.
Antonio Maria rouco Varela
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION22-05-2010
Bueno llamale petrolear, alquitranar, calafatear o lo que te salga de los huevos pero es una verguenza que se consienta eso. Todo el agua lleno de gotas de alquitrán de más de cinco centímetros de diámetro, igual que cuando fue lo del Prestige. Y aqui no pasa nada. ¿ Que hacen la Guardia civil del mar y el Seprona ?
Stop contaminación
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION23-05-2010
O cultivo do mexilón é moi importante, son máis de 350.000 toneladas anuais que saen ao ano do mar, pero iso non debera ser obstaculo para que as cousas se fixeran ben e outros sectores non contribuíran con perdas aos beneficios do bateeiros.
É proverbial a falla de coidado da xente que traballa na batea, botando residuos ao mar.
E os fondos das bateas están totalmente alterados polos resíduos naturais ou non que caen delas. Penso que non sería tan complicado, e ate penso que é obrigatorio manter eses fondos limpos, con rastros, mergulladores, chuponas ou poñendo tolvas fixas baixo as bateas.
O mar é de tod*s e tod*s deberamos poder beneficiarnos del, pero que non sexa a costa das perdas dos demáis.
miñoca
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION24-05-2010
Ostiás ministro, ¿e ló? ¿que é para tí o alquitrán? ¿esterco de ovella?

Ala ala, que vas quedar cego tanto ler
f&r
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION24-05-2010
A, pois mira vou rectificar, xa que hai varios tipos de alquitrán.
f&r
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION25-05-2010
tengo leido chorradas en este foro pero esta se llema la palma de oro sin ningun tipo de duda, pero lo mejor de todo es que alguno aun le da la razon a las chorradas que el stop contaminacion pone aqui, y luego se pluraliza llamando a los bateiros mafiosos da ria y se quedan tan anchos.... cuanto ecolojista de salon y cuanto rojillo de pacotilla que hace horas estra en el andamio para poder comprarse un BMW ME DAIS LA PUTA RISA, y a ver si utilizais el foro para denunciar cosas son fundamento y no la primera chorrada que al iluminado de turno le pase por la cabeza
canta iluminasion
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION25-05-2010
Falar mal do poderoso = iluminación.
Non sei como Jalisia enteira non está chea de Budas, porque o que é caciques hai a ostia!
shidarta
RE: HABLANDO DE CONTAMINACION25-05-2010
Teño que decirlle a este que ten tanta iluminasion, que non hai ecoloxistas de salon, loitan poli noso, jodeche muito que un hobrero colgado no andamio merque un bmw, que pasa, e que so os bateeiros poden ter vos coches, pois non, si son contaminadores compulsivos, e si tendes muito metelo onde vos quepa.Pero e serto que os bateeiros son os unicos que non cuidan , sinon todo o contrario, o medio que lles da de comer, que an que lle joda e de todos, e aprender un pouco de respeto polo medioambiente non lles faria mal.
O can
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados