Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://www.galerie-diede.de/
Indispensables
Donde ...
Guia
ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ04-02-2006

Achegamos este texto para informar ó pobo do Cangas da actual situación no que atinxe á paralización do porto deportivo de Massó. Os traballadores da obra, como xa sabedes, dende hai dúas semanas non se lles permite entrar no recinto. Nesta xeira por continuarmos coa angueira de impedi-la aberración urbanística, económica e ambiental temos que sinalar que a situación nos últimos días é de aparente calma chicha. Así e todo non nos enganemos. O promotora Residencial Marina Atlántica está, de seguro, a intentar "legalizar" o máis posible o proxecto que asinou con este Concello, en colaboración con certas entidades bancarias as que habería que ir denunciando e ir poñendo en vereda. Todo chegará. De momento, a mobilización veciñal a través do Foro Social, as correspondentes xestións xurídicas promovidas polo mesmo e unha devoción por esta vila enorme están a facer posible que poidamos pretender aínda, e por sorte, vivir nun municipio susceptible dun desenvolvemento económico grazas a preservación dun solo industrial que terá que ser explotada polo pobo traballador. Doutra maneira non será, ou non permitiremos que sexa. No mesmo sentido, a mobilización conseguiu ata o de agora a preservación das nosas zonas marisqueiras e pesqueiras que se vían afectadas neste proxecto especulativo que botaremos abaixo entre todos coa anulación dos convenios de Massó e Aldán e rescisión do contrato da empresa redactora do proxecto en cuestión: Arteplán. Neste sentido non se pode obvia-las responsabilidades políticas do actual grupo de goberno e do que vaian facer os restantes grupos da oposición. Polos prexuizos económicos causados coas alegacións dos veciños e a chapuza de traballo que fixeron o NON a Arteplán deberá ser rotundo.
Polo demais decir que mantemo-la vixianza día e noite no entorno de Massó para impedir, como decimos, a política de feitos consumados.
Seguiremos á espreita.
Veciños en loita


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ04-02-2006

Concordo co que din os denunciantes de aparente calma chicha. Pero a situacíon non é de todo así dado que Ubaldino segue a mandar un camión coas vallas tódolos días. Hai que seguir ó loro para que non se produza o que todos sabemos.
Rafa
QUE NON DECAIGA04-02-2006

Estimado Rafa, aún en el supuesto caso de que consiguieran meter las vallas date cuenta que en cinco minutos el pueblo se situaría allí y no se dejaría entrar no a los guardias de seguridad por actuar con nocturnidad y alevosía.
ARTEPLÁN FUERA!!!
Pipo
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ04-02-2006

Estou absolutamentje dacordo co que plantexa a denuncia. Tamén no que fala de Arteplán. Hai xente que gastou moitos cartos coas alegacións por culpa deses comemerda que fixeron unha merda de proxecto dende todos os puntos de vista.
Salvemos Massó e Aldán!!!
CLAUDIO
NON Ó PORTO DEPORTIVO04-02-2006

Se o entorno que queren destruír ou darllo os ricachóns non vai ser sequera para uso público ou industrial merece a pena dar a batalla en tódolos frentes: fóra e dentro da legalidade.
Cangas é noso non dos especuladores, digo eu. E se ese porto deportivo vai ser o principio dese atentado contra a humanidade hai que llo impedir. Xa sabemos que temos todo en contra. A prensa barre para a casa do PP, o Psoe e o Bng non fan os deberes, a policía está con Ubaldino e non está máis porque ata o de agora non pudo.
Xi
04-02-2006

Yo pienso que aunque dieran hecho el puerto deportivo, poniéndonos en el peor de los casos, el pueblo se levantará al ver amenazadas sus fincas y viviendas. Juridicamente y moralmente está batalla está ganada en favor del pueblo. De lo que se trata es de impedir que se produzca ya que aunque la justicia nos dé la razón tiempo adelante de nada valdría si nos atierran Salgueirón y cominzan con los pantalanes y los espigones que dejarán a la playa de Rodeira en bragas. Asi que más vale ser consecuente ahara que cuando nos llegue la mierda al cuello.
Un saludo para los vecinos que paran las obras y para los grupos que integran el Foro que si hacen los deberes (como decían por ahí arriba).
Merchi
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ04-02-2006
Todos os dias veño mirar nesta web a ver que vos contades. Ainda que nunca escribin nela coido que xa e hora de facelo, esta ben ter na internet un recuncho de liberdade no cal poder atopar novas de primeira man sobre o que está a pasar en Cangas. Os xornais contan o que lles parece a eles ou ben o que lles deixan contar.
Douvos o meu apoio para parar esta desfeita e coido que estades a facelo moi ben.
Nando
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ06-02-2006
Lo cierto, amigos del Foro, es que nadie esperaba la resistencia que estais pertrechando en el asunto de Massó. Os doy mi más sincera enhorabuena por la labor cívica y digna que estais a llevar adelante en Cangas. Cuando visite vuestro entrañable pueblo el próximo verano no me gustaría ver en el ningún cambio que no fuese en beneficio popular. Pienso que Cangas tiene fama de pueblo luchador a pesar de las difamaciones que se oyen por parte de algunos sectores. Que sigais así y no dejeis que os fastidien por la cara vuestro entorno que es de lo mejor que hay en Europa.
Un saludo desde Compostela
Victor
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ06-02-2006

Opino que o que di Nando é certo. É incrible o que a prensa traballa para o poder neste tipo de asuntos. E neste caso é unha cousa vital para Cangas, xogámonos moito e paga a pena facer un exercicio de análise da situación e implicarse na resolución do conflicto que temos entre mans.
NON ÓS CONVENIOS!!
FÓRA ARTEPLÁN!!
Paco
FREIJEIRO E SOTELO: DELINCUENTES06-02-2006

Residencial Marina Atlántica está moi ó loro do que vai acontecer con Arteplán, a empresa redactora do PXOM que os veciños consecuentes queren botar deste proxecto por neglixentes e chapuzas. Para a empresa promotora é de vital importancia a continuidade de Arteplán, grupo que encabeza o Sr. Freijeiro. No anterior Consello Sectorial de Urbanismo acordouse grazas a presión dos grupos e veciños con dous dedos de fronte que chegarían a un acordo amistoso con Arteplán para que lle rescindisen o contrato de xeito amistoso para non entrar en litixios co Concello. Así e todo ben se sabe que Sotelo vai presionar a Freijeiro, que é da calaña de Ubaldinos e compañía, para que non ceda. Se non quere ceder que non ceda, atopará neste pobo unha forte oposición que fará saír por pernas ós especuladores. Esta claro que o camiño para o pobo non vai ser doado, pero o deles non vai ser tampouco un camiño de rosas.
Unha aperta para o Foro e para todos os veciños que pensan coa cabeza e non co cu ou coa carteira.
Rosa
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ06-02-2006
O que lle hay que pedir é o PSOE e o BNG que secunden a paralización veciñal para que todo fose máis doado. Están aí para defender os intereses do pobo traballador, quen os votou. Amais diso deberían facer valer o seu peso no goberno da Xunta e actuar dunha puta vez e deixar de facerse o sueco.
Pili
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ06-02-2006
Eu co que flipo é cos comentarios que soltan os interesados de que o Foro está pagado por Frigoríficos porque pretende recupera-la concasión. Iso é unha blasfema como unha casa. Todo o mundo sabe, e iso pódese demostrar con papeis que dita empresa, Charrúa e demais merda explotadora está no mejunge con Ubaldino. Así que os pusilánimes da vila, os fachotas, etc... que non veñan con milongas e que deixen actuar ós únicos que amosan dignidade neste asunto.
NON ÓS CONVENIOS DE MASSÓ E ALDÁN!!
CHARRÚA, FRIGORÍFICOS, UBALDINO...LADRÓNS!!!
Ruper
TODO é UNHA GOLFERíA06-02-2006

Opino que a única maneira de darlle bo fin a este asunto é acadar unidade popular e non agardar, como dixeron noutra ocasión, a que a merda nos chegue a porta da casa coas expropiacións e as vivendas afectadas. E os da Confraría xa podían espabilar o torrello dunha vez e recoñecer a tarefa dos que grazas os cales aínda teñen banco pesqueiro e marisqueiro.
CANGAS NON SE VENDE
Loli
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ06-02-2006

Lo que no se puede es bajar la guardia en lo que se refiere a la paralización de las obras. Y lo de rescindir el contrato a Arteplán por lo que se ve tambien nos es vital en este asunto. Los que quieran mirar para otro lado por intereses partidistas o por tengan parte en el embolado que se vayan a tomar por el culo.
Por último quisiera preguntar donde se pueden conseguir esas pegatinas que ponen " Eu non me fío de Arteplán". La campaña estuvo bien pero considero que debería de seguir teniendo en cuenta la gravedad del asunto.
Patri
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ07-02-2006
Es triste que penseis que todo el mundo está con vosotros en Cangas, que teneis la razon, que todo lo que se vaya hacer esté mal, seguiremos con la vaca, el burro, el azadon y la finca de las patacas por mucho tiempo. Así no se vá a ninguna parte, eso es lo que piensa el BNG el PSOE y el PP que están viendo lo cerrados que sois.
eu
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ07-02-2006
para eu, si eso es lo unico que puedes aportar ti@, el clasico discurso idiota y sin sentido, yo me pregunto ¿que es para ti el progreso? asfaltar los montes, aterrar el mar, puertos deportivos, areas comerciales.... ti@ pues ya sabes tienes una bonita ciudad ahi en frente ya sabes lo que tienes que hacer ¿no? yo creo que con obras de este tipo a Cangas no le beneficia nada por que estan rompendo salvajemente la forma de pueblo, yo pienso si un turista se biene a qui de vacaciones, biene buscando un pueblo con todos los encantos que tiene no una mini ciudad de mierda como lo que aki nos quieren montar, pero pasa lo de siempre con cuatro putos ignorantes como tu asi nos va todo, eso para mi no es progreso esto es especulacion salvaje en toda regla y los que nos vamos a joder seremos los vecinos de Cangas, piensa un poco lo que dices y enterate un poco antes de hablar
para eu
PARA EL QUE RESPONDE A EU07-02-2006
No me parece un discurso idiota y sin sentido como dices tu. Hablais de que masso sea una zona industrial ¿ Dices como el cocho en Moaña por ejemplo ? ¡ pues menuda mierda ! ¿ Es que que queeda mejor una mierda de marina seca o un astillero en masso que un super puerto deportivo? La verdad que me quedo con lo segundo. Y otra cosa, para llamar ignorantes a otros primero aprende a escribir que tu ortografia dice mucho de ti.Pensais que os comeis todo cuando la gran parte de la gente de Cangas lo que quiere es progreso para el pueblo. Los que estamos de acuerdo ni somos ignorantes, ni del PP ni somos unos vendidos al servicio de Sotelo. A ver si os enterais: Queremos que Cangas sea algo de una vez, para motivos politicos los vuestros.
Carlos
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ08-02-2006
vamos a ver, en todos los sitios están recuperando playas, quitando rellenos y asfalto, haciendo depuradoras y promoviendo el ecoturismo para que aquí que tenemos una naturaleza privilegiada que además da vieiras y robalos, nos la quieran joder para hacer segundas residencias que estarán vacías todo el año. Sotelo, Charrúa, Ubaldino, Juán Lago y Caixanova son gentes sin escrupulos que solo piensan en la pasta y encima son capaces de comerle el coco con bonitas palabras de progreso y dos farolas a algún IGNORANTE, de los que que afortunadamente cada vez hay menos
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ08-02-2006
Me alegra ver que hay gente que no está de acuerdo con la paralización de las obras de Massó, siempre pensé que Cangas tiene que crecer por esa zona y hacía Aldan. Tambien comprendo a los que están en contra, pero lo que me jode es que se creen que sólo ellos tienen razón, que los demás están equivocados, que no saben nada de ecologia de medio ambiente de progreso, sólo ellos dicen la verdad y están en lo cierto. Todo lo solucionan llamando especuladores a todo el mundo y yo me pregunto qué harian cada uno de ellos si vendieran su finca o algo de su propiedad, no les gustaría ganar, qué hacen en todos los negocios, inmobiliarias ,tiendas, mercado, comprar a un precio y vender más caro,
jesus
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ08-02-2006
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<¡porqué no compraron los terranos de masso los antiguos empleados o el Foro Social........porqué no estaba Mariano Abalo de alcalde que si no... menuda vicoca hubieran tenido ahora. Por eso les fastidia que la oportunidad sea de otros.
angel
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ08-02-2006
a ver padilla de descerebrados estais apollando unas obras que ni vosotros sabies el impacto medianbiental que esto nos supondra en la zona, con esto ya os digo todo, ¿esto es el progreso? antes de apoyar o estar a favor o en contra os digo que os informeis solo un poquito, y ver las consecuencias negativas y positivas que esto traera al pueblo de Cangas, yo estoy totalmente en desacuerdo con lo que ahi quieren montar, por que por lo que veo esto perjudicara al pueblo, pensar un poquito por vosotros mismos y que no os vendan esta moto que no anda ni pa'tras, yo solo os pido que os informeis y ver el pelotazo el chanchullo y demas mierda que ahi detras de esas obras, ¿o pensais que si esto fuera tan legal como estos señoritos dicen las obras estarian paradas? venga joder que no nos chupamos el dedo, aun que alguno se este chupando la mano entera
kalavera
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ09-02-2006
Ya estamos con los insultos y las descalificaciones, os pareceis a los dirigentes de PP, todos menos vosotros somos retrasados mentales o por el estilo. Si tú no estás de acuerdo, yo sí , y te aseguro que no tengo yate ni intereses en la zona pero quiero que mi pueblo prospere, que esté mas bonito, que las zonas feas, como las de Massó dejen de parecer del cuarto mundo y no me jodais con el "impacto" de las narices, que esa zona pide a gritos que la adecenten un poco y deje de ser nido de ratas y culebras y de inmovilestas como tú, defensor de causas perdidas.
Jesus
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ09-02-2006
Jesus asi va el mundo con ignorantes como tu tio, por que que no te importe el impacto mediambiental, joder lo que hay ke escuchar en pleno siglo veinte, aun hay esta especie de personas sueltas por ahi.... eso es de retrasado de imbecil de mal ciudadano, jilipollas y demas desde aqui te mando mi mas sincero desprecio tio , mete la cabeza en el vater y tira fuerte de la cadena tonto del culo
A LOS PARTICIPANTES EN ESTE HILO09-02-2006
Os ruego que expreseis vuestras opiniones evitando los insultos o descalificaciones personales.
Debatir un tema perdiendo los papeles, sin aportar más que insultos en lugar de razonamientos lógicos para rebatir al otro, no conduce a ninguna parte.
En lo sucesivo será borrado CUALQUIER MENSAJE de estas caracteristicas.
Hagamos de este espacio un lugar para debatir en serio ...
Gracias a todos por vuestra comprensión.
Webmaster
09-02-2006
O primeiro que quero dicir a webmaster e a tódolos tertulianos é que se non se quere que haxa saídas de tono é que certos personaxes non entren a provocar botando por fóra sen base fundamentada. Eu, coma veciño en contra do que queren facer en Cangas estes individuos teño que sinalar que o que nos opoñemos ó proxecto, e xa haberá tempo de amosa-la nosa forza (máis cedo ca tarde) cando menos ofrecemos argumentacións escritas e fundamentadas para opoñernos dende o punto de vesta legal e moral a esas aberracións que se queren acometer. Nosoutros non temos culpa de que os reaccionarios, os mesmos que boicotean as folgas e demais entren a provocar.
Chuspi
CANGAS NO SE VENDE09-02-2006
Propongo que los que estén a favor de lo que quieren hacer en Massó se concentren allí y se manifiesten si tienen lo que hay que tener. Por lo menos lo tendrían más fácil porque estoy segura de que tendrían la fuerza policial de su lado, de eso no cabe duda. Por lo demás que dejen de difamar con respecto a la gente que se opone con respecto a los pocos políticos sin corromper y que por suerte no viven de la política. Y si quieren poner poner a las fuerzas mayoritarias del mismo bando del PP ya veremos que pasa con los políticos oportunistas en cuanto a la gente le llegue la mierda al cuello y se heche a la calle a defender sus propiedades, la playa de Rodeira y todo aquello a lo que va a afectar ese proyecto devastador que quieren hacer en nuestro pueblo. Tiempo al tiempo que aquí lo que sobra es paciencia y mucha mala ostia.
Fran
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ09-02-2006
Tanto que falan de Mariano algún craneo previlexiado, habería que decirlle que se este político quixese exercer de alcalde estaría, por exemplo, nalgún dos partidos nos que é doado ocupar a poltrona do Concello e non do lado dos que defenden a democracia popular. E se tanto defenden estes personaxes a Ubaldino, Sotelo... e toda esa gandallada de mefiosos que pidan unha comisión da tallada que van sacar estes sinvergonzas a costa duns terreos que terían que estar para disfrute público e non privado, e orientado a dar saída a demanda laboral que hai en Cangas na nosa comarca.
Manu
ADIANTE COA PRESERVACIóN DE MASSó09-02-2006
O equipo de goberno o que debería facer é promover a devolución dos cartos das alegacións. Por outra banda se van quedar a vivir en Cangas miro moi arriscada pola súa parte que se queiran meter en camisas de once varas como se están metendo.
Peter
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ09-02-2006
Pido un poco de tranquilidad y que no nos pongamos nerviosos ante lo que se nos viene en cima. Ahora bien, por lo menos que tengan la decencia de tener todo en regla. Por que ni siquiera se cuidaron de tener todos los informes correctamente, por no hablar de las irregularidades escandalosas que hicieron en las tramitaciones. Con este panorama, la justicia debería dar la razón a los que pedimos la paralización de las obras. Lo que pasa es que en este puto mundo hay diferentes varas de medir. A la gente de a pie se nos aplica la justicia de manera implacable por cualquier manicorada. Por el contrario a estes ricachones y políticos que aspiran a ello se aplica la vista gorda con delitos que según la legislación que ellos mismos promueven esta penado con cárcel. Así tenían que acabar elementos como el Ubaldino ese.
Concha
RE: ESTADO ACTUAL DAS OBRAS DO PORTO DEPORTIVO DE MASSÓ11-02-2006
Bueno, hay que felicitarse porrque Arteplán ya renunció a seguir con el plan xeral de Cangas por lo que venía hoy en la prensa. Esto es un paso en el buen camino. Ahora, a nivel isnstitucional a seguir metiendo caña y a seguir con la paralización de las obras en Massó para que no nos jodan. Y los partidos veleta que vayan aprendiendo de la FPG, que por mucho que digan siempre están los mismos luchando. Por suerte al señor Sotelo también le salió un grano en el culo que se llama Foro Social, que todo este tiempo ha estado haciendo todo el trabajo. El "sucio", me refiero el de a pie de obra y también el que se corresponde con las gestiones y denuncias pertinentes para intentar conseguir la paralización cautelar. Y la Cofradía y el 90% de la oposición, que decían que tan sólo iban a intentar la paralización por los despachos, al final ni lo intentaron. Todo lo está haciendo el Foro. Pero no les da vergüenza?
SALVEMOS MASSÓ
Fita
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados