Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
OUTRA MORTE NO CORREDOR27-04-2010
Hoxe sobre as 15:30 colisionaron frontalmente 2 vehiculos no Corredor do Morrazo, o resultado 1 morto e 2 feridos moi graves. Todo indica a un adiantamento indevido en linea continua.
Outra mais


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR27-04-2010
Ala veña, a ver quen deixa o carro máis bonito.
f&r
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR27-04-2010
Para el mamoncito que abrió este hilo. (no tiene otro nombre, burrito, hablar por hablar)

Murió una pariente lejana mía. Nadie hizo un adelantamiento indebido, simplemente el mamón que venía de frente y al cual me crucé con el (yo pasé por la vía rápida a las 15:25, así que me lo tuve que cruzar...) SE QUEDÓ DORMIDO, y se es-nafró contra una familia muy conocida de aldea de arriba, en coiro. Así que no poner burradas.

Accidentes hay todos los días, de echo ayer hubo uno muy bueno en el puente de rande, a las 15:30, igual que este y nadie pone nunca nada.

El verdadero problema está en este pueblo, donde en vez de exigir vías en condiciones, solo se intenta boicotear todo tipo de actuación.

Mucho verde hay por estos lares, pero si en vez de protestar por cumplir con el proyecto que se redacto en el primer momento, que era una autovía, menos muertes o ninguna habría, pero claro, en este pueblo es el NO POR EL NO. Y lo único que se hizo fue impedir a toda costa la construcción, no de exigir la autovía. Y así tenemos lo que tenemos.

Verdes de pacotilla.

Eso si, una vez construida, LA UTILIZAMOS COMO EL QUE MÁS.

Vergüenza os tenia que dar a todos los que pusisteis trabas y ahora venga, menuda vía de mierda, eso si, coger, la cojo que no hay alternativa seria.

Yo seguiré cogiendo-la porque accidentes, los hay todos los días, y los presencio muy a menudo, porque el que anda en la carretera, sabe perfectamente que le puede tocar a uno.

Así de simple.
Cosas que pasan
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR27-04-2010
Peche da Via Rapida á Outra Vida XA....e non abrila ata que non este mellorada
aghuantamedeaquimaria
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR27-04-2010
para el iluminado de cousas que pasan e pensas que coa autovia ibase a evitar o accidente si se pega a hostia 100 por hora che aseguro que pasa o outro lado o que hai que andar a modo e non como moitos locos que fan o que lle petan e do accidente da ponte de rande e polo de sempre que non se guardan distancias ou se atravesan para salir
lolo
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR27-04-2010
estoy totalmente de acuerdo en todo con "cosas que pasan", por lo que todos estos borregos que salen en trompa para quejarse de la via "rapida" son los mismos que no querian que se hiciera autovia, como por ejemplo algunos concejales del grupo de gobierno de moaña, que en aquel momento solo se dedicaban a mangonear a los ignorantes que cortaban el trafico en el cruce de meira, todos los que necesitamos salir de esta m de pueblo a trabajar, u otros que denunciaba a sus vecinos a la guardia civil a cambio de que no le sancioran a el. para los que van a salir a partir de ahora a escupir tonterias decirle que hablo con conocimiento de causa, mi trabajo me permite saberlo. estos para mi son los verdaderos culpables de estas desgracias.
enfermeira
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR27-04-2010
Sí, agora a culpa dos que continuamos rexeitando esa merda de estrada, e non dos vasalos de sotelito coma a enfermeira esta ou o "cousas que pasan". Vides a sacarvos as culpas da merda que nos fixestes tragar, a toda presa para inagurala antes de que botasen fóra a fraga.
f&r
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR27-04-2010
ENFERMEIRA:
En "trompa" para falares da vía rápida só sales ti.
Seguro que non saes dopada do choio?
Cóidate!
FARRUCO
28-04-2010
outra nova desgracia no corredor da morte, cando vai parar esta sangria, ¿ temos culpa os conductores? sejuro que pa la administracion diran que si, pero eu kreo que non, non temos culpa nos, os maximos responsables son a merda de politicos , que trazaron 1º a via da morte do salnes, 2º a via da morte do barbanza 3º a via da morte do morrazo, todas tiveron que desdoblar como xa fixeron na do salnes o no do barbanza, agora falta a do morrazo,MERDA DE POLITICOS, SABEN BEM O QUE FAN, OS DESDOBLAMENTOS DAN MAIS CARTOS,kreo que deberian investigar a esta merda de politicos, son uns pandilleros corruptos , en fins


El mensaje ha sido movido a este hilo por el webmaster desde una nueva denuncia que ha sido eliminada. Según las normas que rigen el foro, no debe abrirse un nuevo hilo para tratar un tema abierto recientemente.

Agradecemos vuestra colaboración y el respeto a las normas de este foro de denuncias por el bien de todos, y os recordamos que cualquier mensaje de denuncia que no se ajuste a las normas puede ser directamentamente eliminado.
nonseiquenicpoñer
28-04-2010
os que trazaron esta via, mais os politicos responsables, a chirona con eles
por certo,., os casos de politicos corruptos que salen a luz nos medios , soio representa o 10% os demais non se saben o quedan impunes, SON UNS VERDADEIROS JOLFOSSS coido que ten que aver un levantamento ciudadan en contra de estos chourizos, VIVA O ESTADO DE DEREITO, FORA OS CHOURISOS QUE TEMOS DE POLITICOS

El mensaje ha sido movido a este hilo por el webmaster desde una nueva denuncia que ha sido eliminada. Según las normas que rigen el foro, no debe abrirse un nuevo hilo para tratar un tema abierto recientemente.

Agradecemos vuestra colaboración y el respeto a las normas de este foro de denuncias por el bien de todos, y os recordamos que cualquier mensaje de denuncia que no se ajuste a las normas puede ser directamentamente eliminado.
maqui
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
http://www.agalega.info/videos/?emi=9977&corte=2010-04-27&hora=20:33:50&canle=tvg1
na galega
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
O que de verdade se esta cabrendo son eu... a ver porque CARALLO, sistematicamente, sempre se insulta as persoas que non pensan coma vós, ademais, sempre discutimos o mesmo cando existen accidentes mortais...

A xente que estaba en contra desa VÍA tiña os seus argumentos, e aínda que nos doa, estanse cumplindo reiteradamente (será por isto que vós ghode tanto...). É unha infraestructura PÉSIMA, que o único en que beneficiou a esta comarca foi con 15 minutos máis "para estar tirados no sofá"... Bueno, agora que o penso tamén beneficiou a Juan Lago que revalorizou os seu terreos ROUBADOS á parroquía de Aldán...

Isto é o que penso, e non solicitedes RESPETO cando estades INSULTANDO sistematicamente e utilizando os fío de contido tráxico para o voso proveito particular, defendendo o indefendible...

Un saúdo
Señor Louzán
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
Desculpademe..., acabo de leer as perlas da señora "enfermera"...

Non me gusta descalificar, así que agradézoche que te descalifiques TI mesma coas túas verbas... Bonita forma de darlle "a volta a tortilla", segundo os teus argumentos os responsables últimos das MORTES acontecidas no CORREDOR do Morrazo SON os que se posicionaron en contra desta infraestructura... Os políticos e técnicos que promoveron e construiron esa estrada, eses NON son responsables de NADITA (IM-PRESIONADITO...).

Que conste, que o argumento desta "señora" non é novo. Culpabilizar ás víctimas sempre foi unha ferramenta moi utilizada polo FASCISMO deste pais, tamén noutros estados utilizaron estes argumentos con anterioridade...

Nestes casos, sempre recordo as verbas dun tenente das SS da Alemania NAZI, que cando se lle responsabilizou da matanza de xudeus, contestou decindo que os únicos responsables eran os xudeus (as VÍCTIMAS), por querer vivir...

Un saúdo.
Señor Louzán
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
A verdade que é unha pena que teña ocurrido isto, e o meu pesame a familia e desexarlles os accidentados unha pronta recuperación, sobre todo e en especial para o bebe inocente.

Tamen quisera por de manifesto, que ainda que teñan ocurrido varios accidentes este ano e por desgracia morto moitas persoas, ainda continua habendo moito "kamikaze" solto transitando polas nosas carreteras.

Moitas veces queixamonos de que a Guardia Civil se pasa coas multas, que teñen afan recaudatorio, etc.. pero penso que a moitos deberíanlle quitar o carne de por vida.

Sen ir mai lonxe onte pola noite sobre as 22:30 hrs viña tan tranquilo do traballo, respetando as normas de circulacion e sobre todo ainda conmocionado pola traxedia ocurrida. Pasando por Domaio a altura da pensión do "Cuncho vello", me adiantou un "psicopata-kamikaze" a unha velocidade que nin vos conto, nunha zona de liña continua e con pasos de peatons, etc. Pero aindo non lle chegou conmigo que a uns 200 mts. chegando no parque da "cerradiña" fixo o mesmo, e dizir en linha continua e con pouca visivilidade, adiantou a outro vehiculo que iba diante miña, e sabe Deus cantas barbarides faría mais ate chegar o seu destino, ou ate que se tope un de frente e faga outra desfeita.

En resumo, que esperamos con este tipo de xente, que sigan ocasionando accidentes é que un dia nos toque a calquera de nós. Por favor as autoridades que tomen nota e que persigan a este tipo de individuos, que non se merecen estar nas estradas.
Moaña
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
Alguén sabe como evolucionan @s ferid@s? Son amig meus.
Eu
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
Moaña estou dacordo contigo que ós hay é vaia seguir avendo pero o que temos que facer nós cando miramos a ún LOC@ ASASIN@ porque os hay nos dous bandos é facer pública a matricula ou cando menos alguns datos dó coche por si algun Poli pasa por aquí que teñan unha referencia de eses chalad@s Kamikaces é a ver si lles monta un pouquiño mais de control. Que algo a de facerlle
un
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
ENFERMEIRA, ou manipulas ou tes amnesia,o tema das manifas e follons que houbo daquela en Moaña,non eran na contra da vía, era para que se fixera sin arrasar,que repararan as fendas das casas coa dinamita,que non eliminaran camiños...que se fixera con respeto,nadie estivo en contra.e siqueres mandoche o video da manifa,grande manifa que hounbo en moaña, co lema da pancarta da cabeceira,asi que de en contra nadie, de respeto todo Moaña menos ti.
LOIS
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
Conzco a los ocupantes de ambos coches, que a su vez se conocían, y esto es una desgracia dolorosísima para todos, por lo tanto os pido un poco de respeto para toda esta gente y sus conocidos, que estan sufriendo en estos momentos lo que nosotros no nos podemos imaginar. A su vez, ser conscientes de que por desgracia va a haber mas muertes en esta vía, y espero que no, pero nos puede tocar a cualquiera. Esto se sabe desde que se construyó, de hecho ya no se construyen por su siniestrabilidad, son vías donde se circula rápido, con trazados amplios con respeto a una carretera comarcal, pero en las que un despiste es la muerte casi segura. Y señores un despite es la causa real de todos los accidentes que hubo hasta ahora, sea sueño (la mayoría) distracción, relajación, confianza, ahora decirme cuantos de vosotros no os habeis despistado nunca en carretera? soys maquinas perfectas o seres humanos? ah claro, los errores solo los cometen los demas, y a su vez estos merecen la orca. A partir de ahora a todo aquel que le de la moqueada conduciendo (algo que es muy raro que suceda, lo fusilamos). Solo os doy un dato, sabeis cuanto bajo la siniestrabilidad en el Salnés y el Barbanza con el dedoblamiento? UN 85%, claro ahora al circular por autovía la gente no se duerme, sabeis cunto bajo la siniestrabilidad cuando se construtyó la A6 entre Orense y Vigo? UN 85%, que casualidad, pero claro es que al circular de media entre 130 y 140 Km/h frente a los escasos 70 Km/h de antes, pues resulta que van mas despacio por eso bajan las muertes. Pero a pesar de esta realidad que figura en las estadísticas de la DGT, la gente sigue creyendo que la seguridad en carretera se limita única y exclusivamente a bajar la velocidad, por eso hoy en la vía rápida te encuentras a un coche circulando a 60 Km/h (totalmente respetable) pero pisando la linea continua e incluso el carril contrario pasando a escasos 30cm de los coches que vienen de frente...
Desgracia
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
Totalmente de acuerdo con el último comentario. De hecho yo iba a decir lo mismo.
Yo también conozco a las personas que iban en el coche siniestrado y es una verdadera tragedia, toda una familia rota por este triste suceso, así que ante todo respeto.
Está claro que el rpoblema en este tipo de vías no viene tanto del exceso de velocidad o adelantamientos indebidos, como de los despistes. A la mínima que bajes un poco la guardia ya estás en el otro carril, y si tienes la mala suerte de que venga alguien de frente justo en ese momento pasa lo que pasó en los últimos accidentes.
Me revienta la gente que dice "Otro accidente en la vía rápida? claro, es que van como locos". Pues no señores, como dice "desgracia" el principal problema está siendo el tipo de vía.

Solo espero que se recuperen pronto y ojalá que el bebé, pobre criatura, salga adelante.
Animo

Desolada
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR28-04-2010
pauliña espero que te recuperes pronto al igual que tu cuñada y el bebe,Fran mucho animo un beso muy grande
cr
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR29-04-2010
Desgracia estou de acordoen parte contigo, agora o que comentas do sono hai moito que discutir, se non estas en condicións para conducir non deberías coller o coche, iso é unha imprudencia gravísima.
O SINIOR AFRANIO
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR29-04-2010
En 1 Seg a 100Km/h recorres 20m, en 0,5 Seg 10m... es ovio lo que dices, pero tu te crees capacitado para determinar cada vez que cojes el coche si vas o no a tener una desatención provocada por sueño, cansancio modorra o como quieras llamarlo de 0,5 seg o menos, porque yo no, y creo que nadie puede garantizar que no le va a suceder eso. Otra cosa es que si tu detectas que te está entrando el sueño, inmediatamente pares el coche y duermas, yo lo he hecho, incluso estando a 2km de casa, pero estamos hablando de el recorrido que haces diariamente de casa a tu trabajo, todos los días, por el mismo sitio desde hace 5 años, esto convierte la conducción en una rutina, casi un acto reflejo sin uso de la consciencia. En otras palabras tenemos que asumir que los depistes o distracciones son endémicos del género humano, no somos máquinas perfectas, y esto está perfectamente estudiado y demostrado, por lo tanto corresponde a las administraciones, teniendo en cuenta esta realidad, tomar medidas para que esto no ocasione muertes, pero no, siempre se opta por demonizar al que comete el error y de esa forma eludir sus responsabilidades. Pretender ahora que los conductores no se amodorren al volante es una quimera, es algo casi imposible, ojalá fuera posible...
Desgracia
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR29-04-2010
coñezo o rapaz que provocou o accidente. Ë unha persoa excepcional, moi respetuosa e sana, igual que a sua familia. Estou seguro de que tivo que sofrer un desmaio o algo parecido. A sua familia está soferndo moitísimo, igual que a familia das víctimas que provocou. So agardo que todos se poidan recuperar.
Como protesta poderíamos organizar unha pitada cada vez que utilicemos este corredor da morte. Animo a todos os afectados e sorte para todos que diariamente nos xogamos a vida neste vial.
choni
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR29-04-2010
si hai algun politico culpable en esta desfeita e o actual presidente da xunta, recordades cando beu a moaña a poñer a primeira pedra desta gran estrada feita polo pp como algo espectacular, recordar aqueles dias, esa e a estrada que fixo o señor feijoo. Ainda que os verdadeiros culpables somos nos mesmos.
o can
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR29-04-2010
Mi más sentido pésame a las víctimas de este accidente. Con respecto al "presunto culpable" de esta tragedia, que una investigación exaustiva permita conocer si intervinieron otros condicionantes en el impacto. Todos sabemos que ademas del abuso del alcohol existen otros tóxicos que hacen que disminuya la capacidad de conducir. Si eso fuera aí este tipo de conductores debería serle retirado la licencia de conducción. Dios quiera que este no sea el caso.
Con respecto al carretera/corredor es una infraestructura que reune todas las condiciones de seguridad y por lo tanto los conductores debemos adaptar la forma de conducción a la vía.
Lo que ahora algunos hemos detectado en estas semanas es que una minoría de conductorres incumple de manera sistemática las normas más básicas (prohibición de adelantar y limite de velocidad) en la C-551. Os invito a denunciar a estos/as infrantores. Yo personalmente lo voy hacer. No estoy dispuesto a que me asesinen.
leo
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR30-04-2010
a emfermeira , notase bem, que unha mais, unha mais enchufada , do PP, ixo quere decir que ten o estamago bem cheo, estomago agradecido, e os favores que tes que pagar, e defender a teus jefes corruptos, me das asco
euu
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR30-04-2010
Sinto o muito por os que morreron e mais po los seus familiares pero iso no quita de que o corredor está ahí mal lu ben pero está po-lo tánto a nós só nos queda que tratar de respetar as normas e de extremar as precaucións,Porque ¿ A quen se lle ocorreia ir por un camiño sen asfaltar a oitenta ou noventa Kl,? sendo así é con toda a dor do meu corazón só me queda que decir que as veces somos nós os culpables é deixemonos xa de falabarato é de aprobeitar as desgrazas alleas para ir subíndo peldaños na politica ou en calisquera escala social
yo
RE: OUTRA MORTE NO CORREDOR01-05-2010
E dalle... Amigo "yo", TI non lees os PUÑETEROS medios de comunicación ou que??? Este desgraciado accidente foi producido por un despiste na conducción (un dos conductores quedouse dormido), e TI xa estas CRIMINALIZANDO á xente... Un pouco de respeto, e deixa de cuspir veleno...

Unha cousa está clara, mañá pode ser calquera de nós, o que quede definitivamente nesa estrada da MORTE, e se fose EU, ou calquera familiar ou amigo, non me gustaría que se me/lle criminalizase sen probas e a traición, como fan algunhas persoas deste foro...

Un saúdo.
Señor Louzán
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados