Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://cheapessaysbe.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO25-04-2010
Haz click para ampliar La moción de ACE para retirar los salarios de la alcaldesa y de los concejales con dedicación exclusiva no será debatida en la comisión informativa, que se celebra el lunes. La propuesta no se incluyó dentro del orden del día, así que el grupo que lidera Mariano Abalo tendrá que utilizar otras fórmulas para lograr que se debata en el pleno del próximo viernes. La verdad es que lo tiene fácil. Basta con presentar la moción por la vía de urgencia. La mayoría que respalda a la oposición (ACE, PP y edil no adscrita) hará el resto.
El portavoz de ACE, Xosé Manuel Pazos, no estaba ayer preocupado. Sabía que podía ocurrir, pero que también tenían los suficientes recursos para hacer que la moción se debata: vía de urgencia o forzar la convocatoria de un pleno extraordinario. Pazos afirma que es consciente de que puede ser una estrategia de la alcaldesa Clara Millán, aunque recuerda que la moción fue presentada en tiempo y forma. El PP fue el primero en alertar de que la polémica propuesta no se había incluido en el orden del día de las comisiones. Eso sí, se resiste a decir qué va a votar en el caso de que llegue a pleno de una u otra manera.
Pero la polémica retirada de salarios ha supuesto un "remexer nos papeis" que ponen al descubierto los entresijos salariales de los políticos locales., El concejal de Facenda, Xosé Xoán Santamaría, desempolva cuestiones como que el ex edil de Urbanismo y líder de ACE, Mariano Abalo, que antes de abandonar el gobierno contaba con dedicación exclusiva, optó por mantener su situación de funcionario de Correos y dejar su salud en manos de Muface, en vez de adscribirse al régimen general de la Seguridad Social. como el resto de los ediles. Asegura, además, que fue algo que él mismo solicitó a los servicios económicos del Concello de Cangas. Para Santamaría su elección es contradictoria con la defensa que realiza ACE de la sanidad pública. Para Mariano Abalo, esta acusación es una muestra de ignorancia, ya que Muface tiene carácter público y en ella están asegurados numerosos funcionarios.
Pero el edil de Facenda no repara sólo en ACE, que fue el grupo que presentó la moción, sino que lo hace también en el Partido Popular, por si tiene tentaciones de apoyar la propuesta. En este sentido, Santamaría rescató de los archivos municipales que el ex alcalde de Cangas, José Enrique Sotelo, y su primer teniente de alcalde, Pío Millán, que cobraban en su momento de las arcas municipales, estaban dentro del Plan de Jubilaciones del Concello de Cangas firmado en 2006 con Caixanova. Santamaría considera cuanto menos irregular su inclusión en este plan y de hecho ningún cargo electo con dedicación exclusiva del gobierno municipal fue incluido en este mandato en el plan de pensiones. El concejal de Facenda asegura que tiene que consultar si ese dinero del plan de pensiones se revertió al Concello de Cangas o a los propios concejales del PP.
También se detiene el concejal de Facenda en los asesores que tenía Mariano Abalo y que cobraban de las depauperadas arcas del Concello de Cangas. Afirma que cobraban 1.000 euros mensuales, pero que no estaban obligados a venir todos los días, que últimamente sólo lo hacían 2 días a la semana, por lo que comparativamente ganaban más incluso que la alcaldesa Clara Millán, que percibe unos emolumentos de 2.100 euros al mes.

Reacciones

El líder de ACE, Mariano Abalo, considera que estas acusaciones son un síntoma de la degradación política del BNG, "que o único que fai es descalificar, cando o seu pasado político é inexistente". Por su parte, José Enrique Sotelo califica de "miserable" el hecho de que se acuda a estas cuestiones para tratar de defenderse del asedio al que está sometido el gobierno. Recuerda que se trató de un acuerdo adoptado para todos los trabajadores, por el que se pagaban 150 euros. Dejó de hacerlo porque tenía otro plan de jubilación por su condición de médico.

MIRALOS COMO SE ACOJONAN!!!!!!


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO25-04-2010
carallo como se ajarran os sueldos os vajos do BNG jajajaja, ir a traballar!!!!!
un mais
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO25-04-2010
Qué es el INE"N"?
Sara
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO25-04-2010
El INEM preguntas?? El INEM es un local social donde te puedes encontrar personajes de todo tipo... desde yonkis yendo a sellar bajo los efectos de la heroina, hasta parejas, familias enteras o pandillas de chavales solicitando ayudas estatales por desempleo en masa. El garito lo regentan unos hipoglucidos adictos a la cafeina muy majos que no resuelven tus dudas a no ser que tus preguntas sean muuuuy concretas. A veces hay alguna oferta de empleo, pero la mayoria de las veces la gente que va al INEM sale de alli solamente habiendo saludado a amigos y conocidos, por que lo que se dice ofertas de empleo... pocas hay.
Tambien es conocido como "centro de colocacion" y es frecuente ver los viernes y sabados por la noche a jovenes en la puerta desempeñando esta tarea.. la de colocarse me refiero.
En resumen, eso es el INEM. Espero haberte ayudado, vecina. Saludos cordiales
Para Sara
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO25-04-2010
Todos estes individuos , sobor de todo os liberados do BNG de Cangas , non son politicos , e moito menos representantes da democracia social do noso pobo .
Responden sò a intereses particulares e individuais.
Para defender os seus intereses particulares fan lobbys de poder mantendonos deste xeito a bon recaudo .
Para nada influen os intereses sociais , medioambientais , productibos , ou de desenrolo econòmico do medio no que vivimos.
Pola contra o seu ùnico obxectivo è perpetuarse no poder a calquera prezo , baixo calquera situaciòn e por suposto sen as directrices de ningunha ideoloxia.
Esto è o que sucede cando a profesiòn da xente que nos representa è "polìtico" e un se promociona prostituindo a ideoloxìa dun grupo polìtico cunhas directrices sobradamente coñecidas polos cidadans de Galiza è traizoada polos intereses particulares , con tal de conseguir un posto de traballo de "Polìtico" a cambio de calquera prezo.
O que non entende esta xente , è que a polìtica non è un àrea de promociòn de emprego , donde un pode ascender apoiandose nun grupiño de aspirantes a señoritos.
O BNG non o fan os lobbys , se non serìa o PP.
O BNG fanno as tendencias ideoloxicas e canto maior solidez social e democratica teñen maior è a sua forza o longo do tempo
E todos estes individuos que pertencen o BNG se non ven unha retribuciòn marchan ou forman un grupo polìtico a parte que defenda mellor os seus intereses.
Non esquencer que o BNG è o ùnico instrumento Galego que ten representaciòn no parlamento, e que en todolos lados se cocen fabas, asì que sempre è bo unha purga , e canto mais natural e sinxela sexa mellor para a saude .
O pobo e quen deve falar cando toque , e non probocar situaciòns antinatura que o ùnico que fan è perxudicar a himaxe xa moi desgastada da esquerda no noso pobo.
Non son politicos
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO25-04-2010
Otra cosa no, pero que les quiten los sueldos eso si que va a movilizarlos. Se atreven a lanzar insinuaciones y acusaciones contra otros, caso de Sotelo y de Abalo, pero ellos son muchos peores porque harán lo que sea para evitar que le quiten esos inmerecidos sueldos. Ya veremos qué argumentos utilizan para intentar frenar las iniciativas de la oposición.
lector
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO25-04-2010
el ímen
jajaja
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
Para Sara :El INEM es la mayor empresa del país,impulsada por el Sr. Zapatero hasta llegar a más de cuatro millones de adscritos.
ZPARO
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
Primero, decir que yo pregunté qué era el INE"N", no el INE"M". Segundo, que sé que ERA el INEM (ahora no existe como tal) No teneis ni idea. Qué penita me dais.
Sara
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
RESUMIENDO SARA SI ES IMEN INEM O COMO CARALLO SEA o que esta claro que tua amiguita clara se vaya buscando un trabajo o que la metan en en la xunta a seguir chupando del bote
miralos como se acojonan
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
Pero bueno que pasa ?? xá esquecestes que eu , e só eu són a que manda en este pobo ?? agora ides a
fastidirarvos Turroristas , ei ponhér ó pleno a porta pechada , é as 9 da manhán , e tereie a MANOLINHO,
da burra é os meus , chavales de azul , precintando ó concello vinde ó pleno , pero deitadevos cedo ,ou tarde a min plim !! ides quedár fora , e coidadinho que doulle unha chamada a Galloso, é xá sabedes ó que hai , ou xá esquecestes tamén como vós , metin pres@s ó ano pasado a 16 de un só golpe , ide á trabalhár vaghos !! é os marinheiros que se andén cón moito ollo , que xá saben que ata mudei ó xuizo, dos irmaus eses cós tenho deibaixo dun dente!! para despois dó pleno , ainda ei prendér ó Patrón maior ese , xá me ten pero que farta , e para que vos chinchedes , este fin de semán xá fún a Rasgos, de compras , ei estrenár ó novo modelinho neste pleno , é taménn novo luck , ah!! pero que ghuapa que sóm!!
clarita vende masso
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
Chámase Servizo Galego de Colocación. O "INEN" só existe xa nas mentes preclaras e nada manipulables dos adalides da cultura. As competencias están transferidas, mais algún aínda non se enterou. E esa mesma incapacidade para comprender a realidade na que se vive é a que fai destes suxeitos uns elementos manipulables.
Algún fala de profesionais da política ¿a quén te refires a Manito ou a Pazos?
Servizo Galego de Colocación
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
Ó estalinista das purgas ten delito. A estas alturas da historia algún segue a defender as purgas. A Siberia coa alcaldesa, iso e o que fasía falta, dictadora.
Levades máis perigo que Passsos nunha juisquería.
Estalinistas
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
Antontorrón, homiño, ponte a traballar, que das pena...
secretario vaghoneta
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
PARA EL SERVICIO GALEGO DE COLOCACION xa lle gustaria a tua amiga clarita ter o nivel intelectual de pazos ou de mariano, pero ti donde vives rapas xa me diras ti cal e coheficiente mental de clara millan de xose xuan, de oscar graña de merchi ou oliver na historia de cangas creo que nunca hubo un equipo tan inutil no concello e non quero falar de hector e compañia os mais sumisos mesan por eles e din que chove, creo que calquera que viva en cangas con mirar o que pasa o seu alrededor xa se da conta de como vai todo resumiendo una puta ruina eu sigo pensando que esten no terminan a lexislatura
jajaja
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
que bueno asi que la señora alcaldesa no va incluir la mocion para la retirada de su sueldo, carallo teñen medo non son vos tamen retiraran a mocion para que o prepotente do Oscar graña presente todas as facturas e o desastre que ten montado na casa da xuventude, presentara as facturas que pasou por xuventude dos seus amigos os dos simulacros sabremos todos os cangueses os miles de euros que debe esa concelleria desde que chegou este inepto ou Clarita tamen vai retirar esta mocion para protexer do rediculo pblico o seu pupilo mais inutil e que siguen defendendo e tapando todas as inresponsabilidades que fai oscar graña, por que desde que chegou este mequetrefe non se mira nada de movimento na casa da xuventude, nin internet hay,,,, e ainda ten o morro de salir na prensa decindo tonterias e insultando a xente que lle debe cartos... Vaya valiente.....
bng manipulacion y mentira
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO26-04-2010
y que decir de xose xuan que o rapaz non se aclara coas contas leba 3 anos e vai terminar a lexislatura e non da feito o unico que fai e envalentonarse nos plenos mostrando una chuleria subrrealista, o puderon poñer de maton en vez de estar en facenda por que q verdade outro que queda claro que e un verdadeiro inutil, e si seguimos falando do BNG decir que carallo fai a Merchi agora en cultura, que alguen me lo explique que eu non entendo nada.... VAYA EQUIPO para mexar e non votar jota
suma y sigue
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO27-04-2010
eche bo carallo iva a tirar a pedra pa o seu tellado.jajajajajj
eu mismo
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO27-04-2010
Algún tería que ir ó psiquiatra a que lle traten a obsesión que ten con Clara. Deixade a xente en paz que xa está ben de calumniar. Panda de indocumentados ¿que fixo o BNG para que o acusedes de vender Massó?. O que vos pasa, é que non entendedes o papel de tontos útiles que estades a xogar. ¿Dende cando un alcalde ten competencias sobre a Garda Civil? Ide a aprender panda de iluminados. Tranquilos que dentro de pouco conseguiredes o que estades a desexar que chegue o PP e que fagan o porto deportivo pola forza. Iso é o único que sabedes facer deixarlle o traballo feito ó Calique.
Papapapapapanatas
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO27-04-2010
QUEM?? DECIA que ó porto nón se faria ?? se acadaba a alcaldia , estamos a vivir a peor era da histotoria de cangas , ctrepapapapapapapnatas , agora que tenho un porquinho coriichiño, NÓN lle chegades a , SOTELO AS SUELA DOS ZAPATOS , CARALHO DE QUE TEDES MEDO ??SE ó bng nestes intres e ó mesmo que forza nova /non a dama de ferro , que clhame a galloso , non dixo que traballaria para ó pobo ainda que fose sem soldo ?? hoxe e brAnco mañan e negro , cá levén a un siquiatrico !! canto antes millór estades acabando co pobo , nunca tivemos unha , alcaldia taN facha , despota prepoTEnte , e mentirera como esta , e se gaña ó PP e grazas a esta sra , que esta a ponhér nas sua mán a alcAldia de cangas , polo carallo se somete a unha moción de confianza !!nunca mais vendidos!!! e arrastra ó psoe tamÉn a onde estaba , na era do BOCHECHON!! TRAIDORES ...BOCHENA FORA DE CANGAS !!!
iluminados do bng
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO27-04-2010
Os parvos, e non precisamente útiles, foron os do BNG pensando que alguén ía crer esa historia de que o BNG está contra o porto de Massó. Nin con Bieito Lobeira esbardallando no parlamentiño, que aínda o vacilou o do PP dicindolle que repasara ben as competencias dun alcalde para precintar unha obra sin licencia...

Ou non o tedes claro aínda?. A xente non é parva, a lei está aí para que a lea que queira, e mira como lle parou Caballero a fonte cibernética da Porro, sodes malos, levades veleno e a xente dase conta
rumbo á extinción
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO27-04-2010
Pero como chian, como insultan, como descalifican, canto valente anda polos foros!!! Nen comen nen deixan comer, nen fan nen deixan facer, nen xestionan nen deixan xestionar, so os iluminados teñen a razón e o resto está errado. Pufos, moitos si, en todas as áreas incluidos os que deixaron os que marcharon sabendo cómo estaba para que non foxe con eles e son moitos moitos cuartos... como o resolverán? nin idea porque non caen do ceo, ao mellor a solución e deixar construir en massó para recaudar e pagar o que se debe e así máis de un estaría calado a conta dos berros de outros, non quedaría contento ninguén pero quén pode aportar unha solución? porque se sacan o dos soldos aforran pero non poden ir destinados a outros pagos, son de persoal, e tampouco se taparían moitas cousas con iso, é unha cantidade irrisoria comparado co que se debe. Qué solución lle dades? Marchar para casa e deixar todo, iso sería o máis facil... e quén viría, a quén se deixaría no goberno? outra xestora para meter xente coma no pasado?
Solucións claras se as tedes e non insultos e descalificacións que xa vedes que non fan falla para opinar.
tedes solución?
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO27-04-2010
Al burro que abrió el hilo.

CON M, INEM,
Cosas que pasan
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO27-04-2010
a solucion e botar os inutiles que temos agora mesmo neste concello que siguen hoxe en dia botanlle a culpa o pp cando eles leban mais de 3 anos gobernado e erre que erre, PUFEROS DO CARALLO que lle quiten os soldos xa!!!!
hhh
RE: MILLáN NO INCLUYE LA MOCIóN PARA RETIRAR SU SUELDO11-05-2010
O pobo è o que màis ordena .
Esa è a soluciòn , nen boa nen mala , pero serà a que teña que ser e a que os veciños decidan nas elecciòns municipais , ainda que algun lle gostaria que fose o que a el lle pete.
Todos os polìticos pasan pola pedra o dia das elecciòns , e uns dias antes pretenden que os veciños se esquezan de todalas falcatruadas que nos fan durante case catro anos , veñen onda tì e comezan a esbullar promesas e imos , imos imos , nos comprometemos e patatin patatan.Odemo os leve.
Os alcaldes , grupos de governo etc...
son xulgados nas elecciòns polos veciños, ou mais ben se xulga a sua xestiòn .
Se eles din que è marabillosa , e o teñen moi creido ,e os veciños din que non vale nin pa tomar ........ a hostia sera mais grande cando teñan que asumir a derrota.
O pobo e o que mais ordena
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados