Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
O concello debeme pasta dende fai 3 anos e dinme que hay voluntad política para pajarme. A min me estan chejando cada dous por tres cartas certificadas para pajar o Oral e o Iva. Eu tamen teño voluntad política para pajar pero non teño cartos porque estiven traballando para este concello con voluntad política e voluntad de cobrar os traballos que fixen. Teño as contas embarjadas polo concello pero eu non lle podo romper os dentes a nadie. Polo menos podería ir descontando o importe endebedado por cada dente roto.
O dentista acosador


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
Especifica por favor
O SINIOR AFRANIO
RE: MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
O Concello de Cangas; O Son de Cangas, A banda de música, as agrupacions folclóricas, as empresas de servicios.... toda esa xente que traballa contratada polo Concello e nadie cobra.
O interventor e toda esta xente agora di que vamos a la deriva por culpa do anterior goberno. A min dame igual de quen é a culpa. O que sei e que non cobro os traballos que levo feito dende fai tempo. E por encima de non cobrar, quedome sen traballo coa excusa de que a este xa se lle deben moitos cartos.
A solución segun eles e que denuncie. O señor que me contrata dime que si quero cobrar teño que denuncialo, que e a unica forma de cobrar. Isto que é? Eu preferiría romperlle os dentes porque me parece unha tomadura de pelo.
Este ano, como ben di a banda de música, se lle adeuda O DOBLE que os anos anteriores, as festas foron mais grandes, o Son de Cangas foi o doble ou o triple de grande que o ano pasado. Temos un parque Intergalactico 4 veces mais grande que o anterior. Vamos a por camaras para non jodelo. Facemos casa da musica, casa de ensallos casa do mar e moitas mais casas. Campos de herba por aqui e campos de herba por alá. Claro todo iso está financiado con outros fondos. E distinto. Ven do plan E.... por unha parte creamos postos de traballo temporales e por outro minamos a todala xente do pobo con deudas con tal de sair bonito nas fotos. E non protestes moito que en seguida te tachamos de demagogo, chantajista do PP, radical compulsivo e chorradas de ese tipo. Menos mal que temos unha pista de skate... podemos ir a quitar o estres chimpando.
Ainda estan coas contas do 2006. E xa no 2006 ibamos a la deriva. No 2010 isto xa esta mais fundido co Titanic.
E vergonzoso mirar como os colectivos adiantan o diñeiro que ten que pór o concello para as iniciativas, que moitas de elas parten do propio concello, e logo mirar como toda esa xente se come as uñas por estar metidos a bordo de este naufragio. E inda por riba cortannos o internet :) A culpa e do chachacha... Iba a ter rasón Rosa Diez...
Gallego DE PRO
RE: MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
Estamos obligados a sair na prensa denunciando a situación porque non nos fan caso. Pasanse a bola; fala con este e fala con aquel. Pide cita por aqui, pide cita por alá. Non te pagamos, non te damos unha solución pero contamos contigo para o ano que ven, no? No? A, pois nada, denuncia y a otra cosa, xa chamarei a outro que poida empufar uns cantos anos mais, mentras ti te lias coa xusticia.... que non che asegura que vayas a cobrar ainda con unha sentencia firme.
Eu traballo ti paga. Si eu traballo e ti non pagas vamos andar mal. Si eu traballo e ti te escaqueas vamos a andar mal. Si eu traballo e ti ameazas vamos a andar mal.
Hoxe ten que sair outra vez a banda de música no periodico xustificando o seu traballo. "NOS LO TRABAJAMOS".
A ver con que sae Oscar Graña esta vez para descalificar a banda. Xa se mirou o outro dia que habia voces criticas... Como estan ensallando nun sitio donde non hai goteras, non deberían protestar.


Gallego DE PRO
RE: MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
Denuncia, pero lo que tu dices es igual, hay quien tiene sentencia firme y todavia no vio un euro, esto son unos sinverguenzas, eso si tu paga, o si no recargo que dios te crio, ademas de embargos, son todos unos puferos, desde orcar graña, hata el amigo oliver, otro que tambien le gusta lo de ser pufero.
Haria que ponerse de acuerdo todos a los que nos deben dinero, para fostiaos. atajo de puferos.
UNO MAS
RE: MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
So falta o outro anunciando o Son de Cangas 2010 a bombo y platillo, nunca mellor dito. "Teño 6000 euros amigos! apuntaros para non quedar del todo mal!" Xa ten o CD dende fai un mes e non sabe que facer con el. Como dicía aquel empresario do cagadero; o traballo esta feito a pesar de non habelo cobrado. A pesar de traballar baixo presión de anular as facturas de outros traballos. Where is Oscar Graña? Outra vez me la metió doblada.
Sigo tendo as facturas por ahi olvidadas? Porque si as anularon xa non me molesto en denunciar, porque non habera nada que denunciar.
Llamame el lunes mi amor, que hace tiempo que no se nada de ti.
Francés del PP
RE: MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
Tenemos un gobierno local formado por nuevos ricos. Ese es el problema. Las riendas de este ayuntamiento están en las inexpertas manos de quienes nunca han dispuesto de tanto y embriagados ahora de poder han perdido el sentido de la realidad.
Apenas son capaces de mantener el funcionamiento de los servicios básicos e imprescindibles de nuestro municipio pero se han descubierto como unos generosos despilfarradores del dinero público. La señora Millán y su cómplice el señor Otero, cuya falta de capacitación ya ha quedado en evidencia, son los máximos responsables de este tremento socavón económico y social en el se está metiendo nuestro ayuntamiento. Y lo peor es que no parece importarles nada. No hay día en que algún pequeño empresario, autónomo o particular se acerque al ayuntamiento para suplicar que le pagen su trabajo realizado. La respuesta invariable es no hay dinero. La gente se vuelve a casa cabreada, furiosa, sintiéndose engañada y maltratada por una pandilla de políticuchos mediocres, de nuevos ricos, que creen que pueden jugar con el trabajo de los demás. Y el mismo que le dice que no hay dinero para pagar su trabajo posa luego sonriente ante la prensa, feliz de haberse conocido, henchido de satisfacción, anunciando alguno de sus nuevos caprichos que se comprará con un dinero que no hay.
Ahora el capricho político nos puede salir a los cangueses por 35.000 euros. Los primeros 35.000 euros porque ya nos han avisado que no va incluída la "obra civil" de la instación de cámaras de videovigilancia. El próposito de este nuevo despilfarro no es otro que vigilar a los "peligrosos delincuentes" que a diario asaltan los jardines del Señal. Un ridículo espantoso. Hoy la concejala a tiempo parcial de la policía local entusiasmada con una idea que parece tener el marchamo socialista ha sugerido ampliar a más zonas ese proyecto de videovigilancia. Al final va a resultar que tenemos un gobierno en minoria con una peligrosa tendencia orweliana (orweliana en el sentido peyorativo del término que diría la ¿socialista? Rosa Dïez).
Yo les voy a sugerir un lugar ideal para colocar esas cámaras de videovigilancia. Seguramente controlando lo que pasa en ese lugar muchos de los problemas disminuirían en Cangas. Yo, las cámaras de vigilancias, las pondría en el ayuntamiento. A quienes me gustaría ver y oir, saber lo que hacen, con quien y cómo negocian las inversiones que hacen con nuestro dinero es a nuestros gobernantes políticos. No me interesa ver grabada la gamberrada de un chaval en el inútil parque galáctico. Las gamberradas que me preocupan son las que protagonizan nuestros gobernantes cuando despilfarran nuestro dinero, cuando no cumplen sus compromisos, cuando son cómplices de la situación precaria de pequeñas empresas, de autónomos, de trabajadores, de asociaciones sociales y culturales, a los que pretenden someter de manera vergonzante.
leedor
RE: MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
que risa, jajajaja
riome de ti feedor
RE: MENUDA CARA ....MILLAN30-03-2010
rite que eime de rir eu mirando como te ris sen dentes.
smile
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
la verdad es que esto no va terminar muy bien por que son decenas las empresas asociaciones etc que se le debe dinero, y que a mas de uno lo arruinaron, pero parece que esto a mas de uno del BNG le da la risa y aun por encima se dedican amenazar y a coacionar a la gente, luego cuando le rompan los dientes alguno seremos nostros los violentos, habra que empezar a tomar medidas contra estos inutiles que tenemos en el concello, por que aqui se sigue pagando lo que ellos quieren, a mi que no me vengan con chorradas de que no tienen dinero ¿o acaso la señora alcaldesa no cobra todos los meses? MOVILIZACION YA, PARA EL PROXIMO PLENO VAMOS TODOS a verle el careto a estos impresentables... cuando es el proximo pleno......
vamos todos
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
Pues yo no le veo la gracia por ningún lado "feedor".

¿Qué es lo que tiene tanta gracia? Vamos cuéntanoslo y nos reiremos todos.

¿Te divierte ver cabreada y deprimida a la gente que tiene problemas económicos porque no les pagais? ¿Eso es lo que tanta gracia te hace?

¿Te divierte el sufrimiento de los demás? ¡Hay que tener coj... que esté la gente sin cobrar y encima a alguno le parezca divertido!

¡Menuda panda de inmorales!
leedor
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
EU RIOME DE TI, E DA TUA CARA
SIJOME RINDO
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
ya veis como son los sectarios del BNG aqui teneis un caso muy claro en el BNG de cangas de reirse de los vecinos, aun por encima de deber dinero se rien VAYA SINVERGUENZAS
Borregos No Gracias
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
han de sair favorecidos nas fotos do Faro sen dentes. Xa miraras como non se rin tanto.
smile
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
Eu o que non entendo e como día tras día estase falando de millons de euros para acondicionar campos de fubol, desdoblar vias rapidas, facer parques, facer pistas de skate e locales de ensallos, poñer camaras de seguridad de 35000 euros, reparar tellados de 140000 euros e logo ir o concello a reclamar deudas de fai 3 anos e que che digan que non hay diñeiro para pagar pufos ridículos comparado cos imensos proxectos que se estan a realizar. que alguen me explique por que non me colle na cabeza. Debo ser corto.
O do cagadero cobrou o final?
fucking basta
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
e sijome rindo de ti, e da tua cara, e sobre todo do feedor que soltan aljuns que van de puritanos e sonche a maior lacra que pode haber, me entiendes, te lo dijo en jallejo porque non sei falar en espanjol.
eu son o do cajadero
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
y este?
???
RE: MENUDA CARA ....MILLAN31-03-2010
peor lacra que pase por el ayuntamiento visto a los FASCISTAS del BNG dudo mucho que vuelva a pasar, imaginaros a estos paletos con mayoria absoluta, tendriamos que emigrar de cangas...
BNG = SECTARIOS PREPOTENTES FORA DE CANGAS
eu flipo cada dia mais
RE: MENUDA CARA ....MILLAN01-04-2010
Co sistema actual, nin fai falla maioría absoluta, o alcalde ten case todo o poder.
Só outra proba máis da pseudodemocracia que nos goberna, con partidos autarquicos dirixidos dende os bancos e os poderes económicos, cargos que deciden eles mesmos os seus salarios, adxudicación de proxectos ás empresas amigas, xustiza organizada según esquemas políticos como espellismo de acceso a igualdade e en realidade legalizadora da represión, exercida esta polos de sempre: a forza sen cerebro nin sequera dereitos
oligocracia
RE: MENUDA CARA ....MILLAN01-04-2010
HAY UN FALLO EN EL SISTEMA- SYSTEM ERROR
MATRIX
RE: MENUDA CARA ....MILLAN01-04-2010
Hasta ahora sólo conocíamos al feedor caprichoso, ahora también al intolerante. Hablaré y escribiré en castellano o en gallego según me parezca, sociolisto de pacotilla. Y ya veremos quien se ríe en el 2011 cuando empecemos a revisar algunas facturitas. ¿Entiendes, verdad, feedor? Ya no engañas a nadie. Trabaja un poquito anda, que es una verguenza cómo está Cangas por vuestra culpa. Menos fotos y más trabajo gandules.
lector
RE: MENUDA CARA ....MILLAN02-04-2010
sijome rindo de ti, e non sei a conto de que me chamas socialisto, pinpin do carallo, eu riome dos fascistas coma ti. facturitas as de matas, ou as de camps, ou algunhas varias das de sotelo, bobo do carallo.
e si non entendes ben, sijo falando e escribindo en jallejo, e o das fotos de que carallo me falas tontolaba do carallo
adios facturitas, e non te volvas a confundir de novo que das mais que noxo a min e a moitos como min, facha¡¡
sijome rindo de ti no 2011, no 2012, e sempre¡¡
RE: MENUDA CARA ....MILLAN06-04-2010
Adios facturitas? Ti si que estas confundido. Hay moitas formas de cobrar deudas non te preocupes. O noxo e mutuo.
jallejo con J
RE: MENUDA CARA ....MILLAN23-04-2010
A min tamén , se non pagamos nadie , que se fodán ladr@ons , menuda banda !!!!
BOICOT NON PGÁR A ESTES LADRÓNS
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados