Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
Sonase que hoxe sobre as 7 da mañá houbo un novo accidente no corredor.

¿Alguen sabe algo?

Isto xa da medo, eu creo que vou a deixar de ir por esta estrada definitivamente ainda que teña que madrugar un pouco mais...
una


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=311328
Belen
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
Eu xa dende que a miña monitora de autoescola nos advertira que ia ser unha trampa mortal cando nin estaba aberta o tráfico, o que fago é:
si me ven un coche de fronte metome case pisando a linea do arcén,xa cando pasa, vou case polo medio e medio ata que miro que ven outro coche (mais que nada polos lixeiros abaneos que me mete o coche cando menos o esperas),sinceramente esta "técnica" so me vale para que os típicos que conducen EN TODO MOMENTO polo medio da carretera non me leven por diante si me relaxo e vou coma eles,por ahora estame sendo de gran axuda,ainda que teño moi claro que como se de a casualidade que nos despistemos eu mais o que ven no outro sentido,ainda que vaiamos a 80 km/h, vai ser un cristo igual,xa que non hai nin unha triste mediana que me separe.
Vamos!!que agora os defensores deste trampa mortal diranche que estarian adiantando onde non deberían,e nada!xa está xustificada a desfeita mais grande que fixeron no Morrazo!!
veciña
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
http://www.elcorreogallego.es/galicia/ecg/heridas-tres-personas-colision-tres-vehiculos-implicados-corredor-do-morrazo-moana/idEdicion-2010-03-16/idNoticia-526561/
correo gallego
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
O Farol de Vigo a publica tamén con velocidade de lóstrego:
http://www.farodevigo.es/sucesos/2010/03/16/tres-heridos--corredor-do-morrazo-nueva-colision/420750.html
Non a abrades porque é a mesma nova de Europa Press (posta as 10:52) e teredes que sofrer a lentitude da páxina e a saturación de publicidade.
prensa-cuchiso
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
Demasiada xente comete imprudencias nunha vía na que non hai escape para apartarse e na que se circula a 100km/h. Paso a diario por ela dende q se abriu e non é a primeira nin a segunda nin a terceria vez que me adiantan en liña continua, que me adiantan pola dereita, aproveitando un carril de incorporación ou semellantes. Non é a primera vez nin a segunda que circulando a 100 ou 110km/h teño un coche cheirándome o cú e dándome luces. Persoalmente, estou farto de que xoguen coa miña vida. Un pouco de sentido común, por favor.
Sustos
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
Ya me río por no llorar. ¿Pero que le pasa a la gente?, hubo accidentes desde siempre, pero lo estos últimos tres meses.... joder.

En fín, esperemos que este séa el último.
Cosas que pasan
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
Seica na estrada de Herbello xa van dous accidentes graves no que vai de ano, o mellor houbo algun máis, no o sei, pero no primeiro desgraciadamente tuvemos que lamentar a morte dun motorista, neste caso non houbo tanto barullo, e no segundo accidente dixeronme que o tipo esnafrouse a 165 Km/h. e ca taxa do alcohol polas nubes, este polo menos non morreu e cando volva a andar espero que conte a súa historia e sirva de algo, de todos modos esta información, que non ten que ser menos certa, non esta sacada de ningún medio oficial, pero faime que pensar, son será esta vía tamen mui perigosa? dado que o volumen de tráfico que soporta e muito menor que o do Corredor.
Non lle faría falta tamen unha medianera?
Non lle faría falta en estudio de impacto ambiental pra expropiar un par de metros a cada veira é dotala de arcens?
Joder cas vías cada vez corren máis...
Lobo
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
A 165 e borracho... eu non espero que conte nada, só que vaia po caldeiro unha boa tempada
f&r
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
A verdade é que eu persoalmente estou empezando a prantexarme non usar esa vía. Que sí, que teñen razón os que pieden a mediana de marras, pero non nos enganemos: os que pisan o pedal son os conductores irresponsables, os que poñen os seus coches a esas velocidades son eses sinvergonzas sen respeto de ningún tipo para as vidas dos demais - e mesmo as súas propias - ; os que causan tanta dor e incluso medo son eses auténticos "gallitos" que se toman as vias públicas coma circuitos personais. Por deus! Que nos veña a sensatez. A todos.
Amodiño
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
Vamos a ver Lobo,non me compares unha estrada que leva mais tempo feita(ou cando menos trazada) ca ti mais eu nesta vida, en casco urbano, na que a velocidade MÁXIMA son 50 km/h(co cal non digo que non lle fagan falla algúns arranxos)con unha que se construiu a correr,levando por diante os nosos montes,en definitiva,para que catro politicuchos se enchan os bolsillos sin importarlle quen morra nesa vía,vía que non leva mais que uns anos aberta o tráfico e xa pensan en desdobrala,andan a recoller os derrumbes continuos despois das choivas...en fin,que non digo que a xente non sexa unha irresponsable,pero non manipuledes a xente home,que a estrada que pos de exemplo non ten nada que ver ca outra.Outra cousiña:¿que pretendes que me ensine unha persoa que se estampou a mais de 150 km/h e borracha,si o peor é que esa xente,por norma xeral, non cambia??En fin,me imaxino que non crees o que dis,porque sinon,valghame Deus tamen!!
veciña
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
Veciña: Tes razón muller, suscribo o que dis, o que pasa e que as veces se censura a miña opinión sin coñecerme, por iso o entendo, pasame ahí fora, hasta que me coñecen, o que pasa co meu comentario iba como de seguro te decatache iba en tono ironico, sin animo de manipular, nunca o fixen, meu fin era nada máis que despertar conciencias, nada máis nin nada menos, tes razón, neste caso polo menos coincido contigo, e non hai máis, hasta F&r co distintos que somos o pensar dos diferentes temas o di todo nunha boa e escueta frase.
Aproveito ahora que vou embalado para decir que tampouco me gusta que roturen os montes, nin estes nin outros, pero como un mal raio non leve, cada vez somos máis con coches na casa por algun sitio temos que ir.
Lobo
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR16-03-2010
bla ..bla,,bla,, e.t.c. e.tc. de contos é parbadas está ó mundo cheo o corredor leva dous anos aberto e en dous meses morreron cinco ¿Cal é o problema o corredor?? que eu saiba esta igual que cando foi aberto pero da igual cada quen consolase como quere
yo
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR17-03-2010
o do acidente da moto de herbello esta morto fai uns quince dias asi que xa non pode contar nada e si non morrera pouco poderia dicir,as veces e mellor morrer no momento, a xente que provoca acidentes, deberian pararse a pensar nas consecuencias
sentidiño
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR17-03-2010
Pero vamos a ver,no momento no que un se monta no coche claro que fai falla sentidiño,pero iso vaias polo corredor ou vaias pola carretera de herbello,ou de camiño a cuntis,iso está claro que é o básico,e que xa me aburro de repetilo que unha cousa non quita a outra, e esta vía rápida que nos meteron miredes como o queirades mirar é unha merda,e cando a fixeron xa sabían moi ben o que facían,e que é tan dificil de entender??Estou de acordo en que cada vez somos mais coches e que por algún lado temos que ir,pero ti crees que a vía rápida non fixo que veñan o triple de coches??si,e sabíase que ía ser así, de feito estou segura que foi un dos moitos motivos polos que se fixo...bueno,non vos vou dar a chapa agora,en definitiva,que necesitemos sitio x onde pasar os coches, non me parece nin de coña unha excusa para facer as cousas do xeito que se fixeron,e mais cando non é por sitio,senon por chegar antes!!
veciña
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR17-03-2010
Por alusions noutro fio que foi cerrado polo administrador quero decir que eu non vou na misma chalana que Vigo de Pro, penso por mesmo sempre firmo con Lobo, non me escondo detrás de outros nomes diferentes, eu solo bastome para capear as criticas que me podar vir polos meus comentarios e si dixen que lle miraba os tres pes o "jato" na última denuncia de Vigo de Pro non foi por facer de avogado do demo con ese fulano, sinon que polo menos nesta última denuncia retirada, ainda que abonda no mismo, non lle falta o respeto a ningen, co facil que é non contestar, en fin viva a libertade de expresión...
Lobo
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR17-03-2010
Lo que queráis, pero por mucho que el corredor sea una mierda (que lo es) con mayor motivo hay que ser responsables al volante: no es de recibo ir a 160 por la vía, no es de recibo adelantar en linea continua (que se hace y mucho), no es de recibo adelantar por la derecha en los carrilles de aceleración (que se hace bastante), no es de recibo ir a 100 pegadito al de delante y haciendo luces porque va "lento" y llegamos tarde al trabajo... todos estos comportamientos son muy irresponsables y aumentan las posibilidades de accidentes trágicos... ¿El corredor de por sí es una trampa y está mal hecho? Con mayor motivo hay que ser más responsables y evitar nefástos comportamientos con consecuencias irreparables... ¿si respetamos las normas y a los demás se evitarían todos los accidentes? quizás no todos, pero una gran parte desde luego que si... las posibilidades de accidentes disminuirán de manera proporcional al cumplimiento de las normas y al respeto por los demás... Que sí, que todos andamos demasiado acelerados, que no se respeta a los demás... que más vale llegar tarde a trabajar que no llegar (y si no más vale madrugar 10 minutos antes)...
No podemos plantearnos sólo el hecho de que la vía rápida es una trampa y está mal hecha... Todos tenemos una responsabilidad desde el momento en que hemos obtenido el permiso de conducir, la responsabilidad de nuestras vidas y de la de los demás (que no vivimos sólos, vivimos en sociedad). Las normas están para ayudarnos, no para "jodernos" y para regular la convivencia diaria... Además de que la vía rápida está mal hecha y es peligrosa de por sí, no podemos olvidarnos de que la irresponsabilidad y la falta de respeto hacia las normas y hacia los demás acarrean graves consecuencias, desgraciadamente irreparables...
La vía rápida es peligrosa, pero me parece irresponsable hacer hincapíé sólo en este aspecto y olvidarnos que a mayor irresponsabilidad automovilística mayor probabilidad de accidentes graves... Desde luego, desconozco (y espero que no fuera así) si en estos casos trágicos sucedidos hasta ahora fueron motivos de irresponsabilidad... Sería demasiado fácil echar la culpa sin conocimiento de causa... No es esa mi afirmación... Pero ciertamente que no podemos estar tranquilos con algún ¿conductor? que pone en peligro su vida y la de los que con él podamos coincidir en la vía rápida... Porque por mucho que tratemos de ir con precaución (sabiendo que la vía rápida está mal hecha y es peligrosa en sí misma) si los demás no se toman la conducción con responsabilidad y respeto las probabilidades de que desgracias así vuelvan a repetirse no disminuirán...
Creo que debemos poner acento en todos los factores, y desde luego el factor humano no es el menos importante.
Un saludo y perdón por extenderme demasiado, pero creo que la vida es demasiado bonita y que todos tenemos derecho a disfrutarla, no más muertes en la carretera...
Lo que queráis
RE: UN NOVO ACCIDENTE NO CORREDOR18-03-2010
Con algúns matices sen importancia, suscribo as verbas de "lo que queráis".

Se en anteriores denuncias, comentaba a CHAPUZADA da realización do Corredor do Morrazo, é porque todos sabemos que esa infraestructura podería proxectarse e executarse dunha maneira máis acorde os estándares europeos, cun trazado de vía máis seguro e un maior respeto polo patrimonio cultural-histórico e medio ambiental.

O que non se pode NEGAR, é que a inmensa maioria dos accidentes, son producidos polo denominado factor humano. A solución, é un maior respeto polas normas de circulación.

Un saúdo.
Señor Louzán
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados