Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
college application essay describe the world you come from
Indispensables
Donde ...
Guia
HIPÓCRITAS25-02-2010
En una burda y astracanada manifestación ante la prensa la señora alcaldesa y su sumiso teniente de alcalde, coinciden en sus descalificaciones hacía el PP y ACE por coincidir en unas votaciones democráticas que han dejado en avidencia al gobierno minoritario y de subsistencia de nacionalistas y socialistas.

Lo han hecho sin sonrojarse, haciendo gala de una descarada hipocresía y queriendo obviar que son ellos los que tienen firmado un pacto y han gobernado con ACE, y no el PP.

Pero el mayor atrevimiento parte, como siempre, del que menos sabe. El señor Otero se atreve a echar en cara a PP y a ACE que ambos coincidieran en sus votaciones contra el gobierno minoritario cuando hace unos días se habían visto la cara en los tribunales.

Al desmemoriado señor Otero hay que recordarle que si de querencias y disputas se trata, muchos de sus compañeros socialistas deben estar echando espumarajos por la boca tras haberle visto pactando, gobernando y riéndo las gracias de los mismos, o sus herederos políticos, que desde los tiempos de Pena y hasta hace muy pocos años les tenían "acogotados", por utilizar un término muy suave.

Aplíquese el cuento el señor Otero especialista en ver la paja en ojo ajeno y no ver los vigones en el propio.
lector


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
ladra can¡¡
desmemoriado
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
Haber, que otero non che e gay, que xa sabemos que tes obsesion por el, pero non vai por esa via.
que carallo dis de sumiso, que si rie, que si os espumarejos, dedicate a lectura e deixa de insutar, descalificar gratuitamente.
por certo, e mentira que o Sr. Mariano e o Sr. Sotelo miraronse as caras nos tribunais?
fillo da tua nai
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
Algún escandalízase de que coincidan bng e psoe en dicir que é raro ver votar xuntos a pp-ace, escandalízase da coincidencia e atrévese a falar de "pajas en el ojo ajeno y vigas en el propio"...
Entendo que Rosa Díez sexa a polítca máis valorada, é despreciable no sentido menos peyorativo, pero coma esta ahí no medio, e ao rival dáselle un cero, ela con puntuacións indiferentes, chega a ser a máis valorada.
Falta un mínimo de respeto polo rival, e por posturas distintas á de un. Pódese estar en desacordo e respetar, incluso gobernar, se houbera un chisco de respeto. Tanto Clara, como Mariano demostran escasa capacidade para chegar a acordos, se cabe Clara xa o fixo antes con Begoña (que tamén terá a súa parte). A maioría de votantes de esquerdas (non os que insultan por sistema) mereceríamos uns políticos máis capaces de chegar a acordos.
Paz
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
Claro que é verdade.E non é verdade que o Sr. Otero ten firmado a día de hoxe un pacto co Sr. Abalo,a súa vez auténtico ideólogo das maiores aberracións e humillacións contra os socialistas cangueses.Muitos deles están avergoñados dese pacto e do Sr. Otero.
PROBAS
25-02-2010
A VECES SE DAN CIRCUNSTACIAS EN QUE LA QUE EN TEORIA LLAMADA DERECHA , QUEDA COMO , IZQUIERDA PUESTO QUE EL NAZISMO
DEL BNG Y EL PSOE , HACÉN QUE DOS FUERZAS OPUESTAS , COINCIDÁN EN SACÁR DE LA POLTRONA A ESTOS , DOS SIN-VERGUENZAS
HIPOCRITAS Y FALSOS DESNSORES DEL PUEBLO DE CANGAS , LO QUE DEBERIAN HACER , ES PRESENTAR UNA MOCION DE CENSURA YA!! Y SACAR A ESTA CARA DURA Y A SU COMPLICE DE
LA ALCALDIA ,ES UNA PENA QUE NO PRESENTE LA MOCIÓN BEGOÑA STA CLARA , YO CASI APOSTARIA A QUE LA ALCALDESA , SE HARIA PIS , EN ESE SILLÓN QUE NO QUISO DEJAR POR LAS BUENAS , AHORA YA ES TARDE EL PUEBLO DE CANGAS SALDRA A LA CALLE EN MASA MUY PRONTO PIDIENDO LA DIMISIÓN DE ESTA NAZI Y DE SU NUEVO AMIGO EL SR OTERO , NO LLEGAN AL VERANO Y VEREMOS , QUE HICIERÓN CON EL DINERO QUE ES DE TODOS LADRONES.

En internet el uso INDISCRIMINADO DE MAYÚSCULAS equivale a estar gritando y se considera de mala educación.
Te agradeceríamos que enviaras tus aportaciones en minúsculas.
fidel
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
O voso é de psiquiatra de turno. Insultos, odio irracional e máis insultos. ¿Vos sabedes de qué estades a falar? ¿ quén roubou e qué se roubou? ¿ti sabes en que consistían os métodos utilizados polos nazis para chegar ó poder? Vouche refrescar a memoria, porque vexo que non estás moi informado. En primeiro lugar, utilizaron un grupo chamado as S.A. que eran expertos en crear liortas. Reventaban manifestacións, ameazaban e agredían ós líderes dos partidos de esquerdas e sindicais. E o seu obxectivo fundamental era crear un estado de inseguridade para poderen presentarse logo como o único garante da estabilidade e da paz social. ¿Estás cego e non ves as similitudes coas actitudes de ACE? ¿Quen se vai beneficiar do ambiente irrespirable que creades catro talibáns? ¿Porqué sempre lle facedes o traballo suxo ó PP?
Para Fidel Castro
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
jaja, igual que en Bueu hace años querían gobernar con minoría absoluta los del Bng, pero a diferencia de cangas en Bueu le hicieron la moción de censura, y la jugada le salio redonda al victima de Felix Juncal, tres años después mayoría absoluta, y en cangas se venir lo mismo, los de la oposición pidiendo una moción de confianza a la alcaldesa y la alcaldesa de víctima pidiendo lo más antipopular la moción de censura.
un calquera
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
Ollo, non equivoquedes, non émesmo ser o mais valorado ou votado que o que máis sea nos medios desinformativos,

Digoo polo de rosiña como politica valorada jejej que xa me da a risa.
f&r
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
Increible pero Rosa foi a máis valorada na última enquisa con 4 e pouco, por encima de zapatero que foi o segundo con 4 pelado. O de Rosa e ser galego zp, non ten nome, porque xa o dixera de feijoo nas eleccións, e foi criticada por dicilo, así que foi con alevosía
Rosiña
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
O do psiquiatra, limpa un pouco a lingua antes de falar. Esas actitudes que ti chamas fascistas de ACE son ben simples de explicar:
Sotelo presentou no 2005 un plan xeral que poñía Cangas en mans dos especuladores e a xente reaccionou, con alegacións, manifestacións e berros nos plenos. E defensa pacífica no Salgueirón para que non abriran por atrás a porta do mesmo plan especulador.
Clara Millán pretendeu deixar pasar a Marina Atlántica para o mesmo, de xeito coordinado cos antidisturbios, e a xente reaccionou igual: denuncias xudiciais, manifestacións e berros nos plenos.
Curiosamente Clara Millán participaba na primeira parte dos feitos e beneficiouse diso.
Que nada máis chegara ao poder trocara de bando mostra ben clara a súa integridade e a dos seus asesores familiares.
poder podre
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
¿Es cierto que Mariano y Sotelo se vieron las caras en los tribunales? SI, ES CIERTO.

¿Es cierto que el señor Otero pactó, gobernó y rió las gracias con los mismos, o sus herederos políticos, que hasta hace bien poco tenían "acogotados" a los socialistas en Cangas? SÍ, ES CIERTO.

¿No es un ejercicio de hipocresía política criticar a los demás lo que uno viene haciendo desde el 2007? SÍ, TAMBIÉN ESO ES MUY CIERTO.

¿Tiene bula el señor Otero para hacer lo que le venga en gana sin ser objeto de crítica? NO, NO TIENE BULA. Y no me pataleen ahora los coleguitas que ya son mayorcitos para eso.

(Lo he puesto así de sencillito para que incluso "desmemoriado" y "fillo da tua nai" sean capaces de entenderlo sin que les provoque un cortocircuito.)
lector
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
Sotelo e Clara Millán: os mesmos lobos con distintas peles
demo?cracia
RE: HIPÓCRITAS25-02-2010
Para o lector:
Ide pensando en poñerlle unha estatua a Manito, porque sen o seu traballo, seríades oposición eterna en Cangas. Xa vos fixo o traballo suxo no 89 e agora volta a facérvolo outra vez. Vos os peperos sodes quen de xustificar calquera cousa ¿tamén un acordo con ACE? ¿vale todo? Un pouco de coherencia.
pepetroleiro
RE: HIPÓCRITAS26-02-2010
carallo mira o señor hector co caladiño que estaba agora como fala.... que tera hector con clarita millan por que aqui hay jato enserrado por que este duo non peja nin con lotite, polo carallo o señor hector posicionouse no tema de Masso..... canto cadaver politico hay por cangas .....
que dios non colla confesados
RE: HIPÓCRITAS26-02-2010
Falas de cadáveres políticos ¿en quen pensas, en Sangabriel, en Pazos, no Manito ou na Marimacho? Porque o voso si que é renovación, novos valores: Pazos, Manito. Políticos emerxentes e sabia nova.
Para o cura e as súas confesións
RE: HIPÓCRITAS26-02-2010
Clara millán , xa non representa a cangas , e a moción de censura , sera presentada no vindeiro pleno mais vale un cacique coñocido que unha VENDIDA , e aburguesada , alcaldesa do bng en companhia , do sin-verguenza do otero
VENDIDOS /NAZIS / TRAIDORES /
porque non espera a que a xente fale en rogos e preguntas ,agora que vai facer seguir
gobernado por ...., cangas nestes intres nón ten goberno , que fai que non deixa nunca falar , ó grañita , ou a giraldez ?? sera porque nin se enterán do que vale un peine , ou poñense nerviosos?? ojala vai a clrita ó talego , ainda que sexa un par de noites na comisaria , probiña , ia cagár por ela ,e todo despeluxada , a ver que modeliño pon hoxe para ó pleno ?? xa estara o seu "fotografo particular " esperando para sacarlle unha foto onde non se lle vexa arisa de VAMPIRA
que ten , a traballár clrarita provocadora fachita
boluda , en cuba te queria yo ver .."CHE" a cortar caña sin-ver-guen-ZA
fidel
RE: HIPÓCRITAS26-02-2010
Sen entrar en polemica, e sen animo de que nadie pense rollitos macabeos, o que eu entendo e que este sr, Otero, metese e ben co papelon do PP, e pola sua coincidencia co tema da votación. eu non oin a este tipo meterse con ace, e mais, coma el sorprendese moita peña, porque non e moi doado ollar e ver ese tipo de coincidencia, a sabendas de que estan nas antipodas como din eles , un do outro.
e por certo eu votei a mariano, e o seguirei votando, pero tampouco mola linchar a peña gratuitamente.
deica e
saude¡¡
saudiña
RE: HIPÓCRITAS26-02-2010
Pepetroleiro

El PP gobernará o no, si los electores deciden votarle con una mayoría, cosa que no ocurrirá nunca ni con BNG, ni con PSOE, ni con ACE, que no tienen otro remedio que soportarse para poder formar un gobierno. Claro que a pesar de las evidentes incompatibilidades entre sus líderes hacen una y otra vez el esfuerzo y el resultado es el mismo: traiciones y deslealtades entre los socios que conducen al hastío de alguno de ellos y, en consecuencia, la ruptura.

Naturalmente, nacionalistas y socialistas acusan demagógicamente a ACE de ser los responsables, pero para desgracia de todos ellos, a estas alturas todos los cangueses conocen perfectamente las broncas habidas en el gobierno tripartido entre todos ellos. Complementariamente, conocemos además el contenido del pacto al que se comprometieron todos ellos y que han incumplido claramente BNG y PSOE. Lo demás, pura chachara.

Al menos ACE ha tenido dignidad. Aunque le ha costado decidirse, todo hay que decirlo, ha puesto punto final a las reiteradas humillaciones sufridas por sus concejales, especialmente el señor Abalo, a manos de la déspota (persona que abusa de su autoridad), señora Millán y con el consentimiento, por omisión, del irrelevante señor Otero.

No hace falta recordar que antes del señor Abalo hubo una larga lista de humillaciones públicas de concejales de un determinado partido (no miro a nadie para que no se irriten los chavalines), que comenzó como una demostración de fuerza y que acabó como una exhibición, muy poco pudorosa, de sometimiento y pleitesía.

La cuestión es saber el precio que está dispuesto a pagar cada uno por mantener su dignidad intacta.



Creo que he sido lo bastante fino como para evitar que los amiguetes del galáctico intervengan en el foro y nos inunden con sus ridículas pretensiones de censura o sus absurdas babosadas (simplezas, boberías).
lelctor
RE: HIPÓCRITAS26-02-2010
Cierto, saudiña, pero algunos pensamos que es sólo porque les tiene pánico.

Sólo hay que recordar sus papelones cuando le tocó presidir, en funciones, los plenos y el personal del Foro se le sublevaba. Tranquilo, Toñito, tranquilo, le decía al irascible Sangabriel con voz trémula. Tranquilo, Toñito, tranquilo, insistía blanco como el papel.
lector
RE: HIPÓCRITAS28-02-2010
Un participante neste debate, comparaba a ACE co partido nacionalsocialista alemán, e argumenta unha serie de feitos, que cun pouco de memoria histórica, tamén se lle poden achacar o BNG de Cangas durante o conflicto co Bochechón e durante o conflicto do Plan Xeral con Sotelo (esa memoría... que vos falla moito). Acusaba a ACE de facilitarlle o camiño o PP nas próximas eleccións, como si a xente do pobo de Cangas fora obrigada a votar o PP. A xente (mal que vos pese...), vota libremente, e se votan o PP, é porque non atopan outra alternativa mellor... O mellor pensades, que con invitar os vellos a unha empanada xa tedes os seus votos... (Aiiii Quintana, ias para Fraga e non chegaches nin a Zapato Veloz...)

En definitiva, un pouquiño de memoria en todos os sentidos...

Un saúdo.
Señor Louzán
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados