Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
YA HAY DINERO PARA EL SON DE CANGAS07-01-2010
por fin ya hay pasta para pagar los pufos del son de cangas chavales.
>> Ampliar datos ya hay dinero para el son de cangas


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: YA HAY DINERO PARA EL SON DE CANGAS07-01-2010
Non vaias tan rápido. Na noticia non se nomea pra nada ó Son de Cangas, senón que máis ben a Fenosa e a Movexvial. Dame a min que pra que cobren os do Son de Cangas vai pasar moito tempo, e se non xa veredes. Esta noticia foi máis que nada pa calma-los animos e evitar que non se lles encabrone máis o rollo... E aínda que pagasen iso non quita a actitude despótica e irresponsable do BNG nas súas respectivas áreas (empezando pola alcaldesa) e aquí en concreto co señor Óscar Graña, que se aproveitou da boa fe de grupos e colaboradores do Son de Cangas. Cabe recordarlle a este tipo que a excravitude foi abolida hai moitos anos e que ninguén traballa de balde nin se pode xogar coas ilusións dos novos artistas.
baixista cabreado
RE: YA HAY DINERO PARA EL SON DE CANGAS07-01-2010
bla bla bla bla bla bla..... buena voluntad para todos.... Creemos en Papa Noel y los Reyes magos se pasaran por aqui a lo largo de este mes.
"Si no quereis participar en el Son de cangas 2010, peor para vosotros: mas para repartir entre los que me coman el ombligo" (oscar graña: "politico")
"yo no te obligo a que participes, te puedo putear todo lo que quiera a lo largo del año, y despues recordarte que no sabes ni tocar, y que ya te pagaré cuando me hagas una manifa en la puerta de MI concejalía (oscar graña:"politico")
Yes we can
RE: YA HAY DINERO PARA EL SON DE CANGAS07-01-2010
Bueno,bueno, a ver sies verdad, porque estos cada vez que hablan, sube el pan.
Pero que paguen de una puta vez, empezando por las empresas, que nos estan obligando a cerrar, pero a ellos que cojones les importa.
UNO MAS
RE: YA HAY DINERO PARA EL SON DE CANGAS07-01-2010
no hay dinero ni verguenza por parte de Oscar Graña
un mais
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados