Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
Hace poco se inició un debate con este título. El autor del mensaje estaba en contra de que el concello hiciera un campo de fútbol público porque según él el Alondras era un club privado y tenía que pagárselo él. Pues bien, yo aplico la misma ley, y digo que después de lo visto ayer, la Comunidad de Darbo sí es una empresa privada que gestiona como tal los montes, que ya no son de todos, son de ellos, y sólo lo ponen a disposición del resto de cangueses si le damos dinero, qué triste la verdad. Al final todo se reduce a unas contraprestaciones, es decir, el puto dinero. Pues bien, dado que el monte es de ellos, suplico al concello que no les dé un punto duro más, que ellos se coman el monte, y si un incendio arrasa con todo, que lo apaguen ellos, los comuneros, yo iré a ver como arde todo con las manos en los bolsillos, y si arde una cosa de algún comunero, pues que mala suerte.
Qué asco de pueblo que decepción. Así tuvimos y tenemos lo que nos mereces, tuvimos 8 años al cacique de sotelo y ahora tenemos a estes tripartito patético.
exiliado


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
Amigo, a túa denuncia, é constitutiva de delito, estas ameazando e coaccionando a persoas concretas.

Co corazón na man, penso que deberías rectificar e pedir desculpas (porque a lo mellor deixacheste levar pola "sangre quente" do momento), porfavor cho pido, recticar é de sabios...

Un saúdo.
Aquila
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
¿Amenazas? ¿Dónde? Yo no he dicho que fuese a hacer daño a nadie, sólo he dicho que en caso de incendio no moveré un dedo para apagarlo, y no lo haré. Tiene huevos que sea yo el que tenga que pedir disculpas después de las cosas que se dicen en este foro.
el delincuente
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
A verdade, eres moi duro coa túa denuncia, eu polo menos penso que non ofendín directamente a ninguén, e se alguén lle faltei o respeto, pido desculpas e perdón. Pero penso, sinceiramente, que a túa denuncia é moi dura, cando todos somos conscientes do problema dos incendios forestais, e aínda que o monte sexa dos comuneiros, todos os veciños de cangas desfrutamos de él.

Un saúdo.
Aquila
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
Recolle un vale pola túa demagoxia na lonxa de Cangas.
exiliado
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
Exiliado , tendes o futbol tan metido no cerebro,que sodes tan violentos verbalmente, como cando vades a os campos de fútbol, ou mirades a television, insultando a os arbitros, xuices de liña, xogadores do equipo contrario etc... Sinceramente penso que tiñades que visitar un psicologo, paraque vos fixera ver que en este mundo , tamen existen outras cousas. (non todos os aficionados a o fútbol son violentos)
Antonio Maria rouco Varela
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
Pero que carallo e iso que o monte é dos comuneiros, o monte é de todos, o que teria e que cambiar dunha puta vez esa lei prehistorica das camunidades de montes que na maioria das veces non sirven máis que como tentáculos de catro iluminados e de grupos que non acadan nunca maioria na sociedade. Os monte públicos Xa! iso si é progreso. Xestión pública Xa!!!!!!!!
Hasta os huevos
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
Totalmente de acordo con "hasta los huevos", TODAS as propiedades privadas en solo forestal tiñan que ser xestionadas por entidades públicas, que carallo, que un ben, a todas luces de interese público, estea en mans privadas. Eu comezaría con tódalas TOMADAS privadas en monte, que promoven o minifundismo (cómo pode ser que escritos de fai máis de 100 anos lle dean a propiedade a particulares, papel mollado, Todo ese terreo ten que ser Público), e porsuposto comunidades de Montes e empresas como PROMALAR, EXPROPIACIÓN XA!!!!
EXPROPIACIÓN XA
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO20-12-2009
Se é da comunidade de montes é que é público xa. non me compares a xunta de montes con promalar, en todo caso compárana co alondras que ten características similares: entidade privada e escuros intereses.
ronaldinho
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO21-12-2009
¿Non dicides que os montes son de todos? Pois eu non quero que se lle de nin un metro ó Alondras que para iso é unha entidade privada. Que aforren e merquen uns terreos, tanta carallada e tanto mendigar.
Nin auga
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO21-12-2009
si xa che digo, tanto ir de vítima en plan pedigüeño e logo resulta que o tipo representa os construtores e promotores...
chouriso
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO21-12-2009
Luis leva pedindo un campo de herba cando era profesor dunha academia, daquela tamén quería especular? Mixturades cousas que non veñen a conto, o que eu digo, movédeos por fobias personais, davos igual a quen perxudique a vosa fobia.
Unha pregunta, os comuneiros canto pagaron por todo ese monte que din é deles?
publicista
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO21-12-2009
Claro que no todo es fútbol en esta vida, ahí estamos de acuerdo, pero un club que tiene más de 80 años de historia y que jamás repartió dividendos entre sus socios ni sus directivos, digo yo que debería tener un mínimo apoyo para llevar a cabo su labor. Qué daño le hacía a la comunidad de montes que el campo de tierra de ahora tenga hierba artificial? Mi padre jugó en el Alondras, yo también jugué en el Alondras, y me gustaría que mi hijo también lo pudiera hacer, pero creo que eso va a ser imposible por culpa de la insolidaridad de muchos. Pues nada, tendremos una gneración de chavales fumando petas, jugando a la play, chateando por internet y montando en motos rectificadas.
Aludido
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO21-12-2009
si si e teus fillos e mais os meus van fumar porros e andar con motos retificadas porque os malos malísimos dos comuneros de darbo non deixan meter herba artificicial nunha propiedade colectiva, que non privada. A educación que ti e mais eu lles deamos na casa, iso non conta, a culpa de que os nosos fillos poidan andar na droja é dos comuneros. Claro, home e que máis?
eludido
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO21-12-2009
Los comuneros pasan drogas?
drogata retifiado
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO21-12-2009
eu miro que a algún aquí lle segue intersando confundir churras con merinas. que non é cuestión de meterlle herba ou non... non sei cantas veces o hai que dicir. Trátase de privatizar un campo de fútbol que agora mesmo é para disfrute público e se queda en mans do alondras, só alí poderán parar os que sexan dese clube. entendido xa ou haberá que repetilo??? pra que os rapaces do alondras non queden desamparados hai que levalos para o campo de massó, que vos parece??? ou que pasa, ó señor Guimeráns non lle gusta que os seus rapaces respiren brisa mariña???
man común
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO22-12-2009
aer majos, qeeeee el campo no iva a se para uso del alondras solo, qe tb para los veteranos x ejemplos


sois pesaditos, comeros vuestro puto campo
.
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO22-12-2009
e dálle cos veteranos. que nós queremos que sexa pra todo o mundo. que máis alá do alondras hai vida tio... que vos credes? o F.C. Barcelona??? e o campo non o queremos pa nós, querémolo pra todos. Ir a Massó e amañade ese campo que é o de toda a vida e deixarvos de armar polémica cos veciños. Enfrentaros ós poderosos, os mafiosos e ós ladróns de caixanova que fan o que queren é o que lle dá a gana coa nosa vila. e ainda vades vós a facerlle a cama...
menos chutar e máis pensar...
comuneiro
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO22-12-2009
¡Claro que no es tan difícil de entender! La cuestión radica en engañar y falsear la realidad. El campo de Montecarrasco existe ahora y es utilizado libremente. Y si quieren poner hierba artificial seguro que no hay ningún problema. Pero, al parecer, el ayuntamiento, o su negociador el señor Otero, pretendían una concesión por 40 años y se negaban a aceptar una cláusula que impidiera la cesión por parte del ayuntamiento a un tercero. Aquí radica la cuestión más importante. ¿Por qué no puede ser la propia comunidad de montes de Darbo quien controle y administre ese campo durante el tiempo que dure la concesión? ¿Por qué necesita el ayuntamiento tener las manos libres en esta cuestión? La única explicación pausible nos remite a ese club privado que durante varios procesos electorales se manifestó ante este gobierno tripartito exigiendo un campo de hierba artificial. ¿Cómo se puede luego hablar de politización? Amiguismo, háblennos de amiguismo, de favoritismo, de prepotencia o de soberbia, pero no nos hablen de la "politización" del asunto.
lector
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO23-12-2009
lector definitivamente tes obsesión con Otero, joder macho o teu na meirande parte dos teus comentarios non hai un que non o menciones, non seras da outra acera macho, xa che dijo que el non e¡¡
manito , clarita e otero quiseron mellorar unhas instalacións, non te fagas pallas mentais, que sobran dementes¡¡¡
lector guay
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO24-12-2009
La nueva casta de los intocables. Al lector guay le molestan las críticas dirigidas al concejal Otero. Si la obsesión fuera con Millán, Abalo o Sotelo, al lector guay, defensor de su querido Otero, no le importaría lo más mínimo e incluso aplaudiría, pero al señor Otero y a sus amigos no les gustan las críticas. Quizás sea el lector guay quien tenga problemas de identidad sexual. Ya se sabe como nos traiciona a veces el subconsciente.

El señor Otero sale a colación en muchas ocasiones debido, principalmente, a que le gusta ser el perejil de todas las salsas. En el asunto del campo de Montecarrasco, y de acuerdo con la prensa, el negociador con los comuneros era el señor Otero. Y a tenor de los resultados un pésimo negociador. Podía haber sido la concejalía de Deportes quien llevara la negociación, que aunque parezca increíble también existe... y ahora, si no me equivoco, hasta cobra. Pero no, el señor Otero quería llevarse los méritos de haber conseguido un magnífico regalo de Navidad para el club privado del que fue vicepresidente y no ha sido posible. Debería preguntarse el por qué de semejante fiasco.

¿Quizás resultaba demasiado evidente quien era el verdadero beneficiado de este asunto?

¿Quizás en el afán por conseguir un bonito regalo con lazo el negociador se excedió con esos 40 ó 50 años de concesión?

¿Quizás el negarse a dejar por escrito que el ayuntamiento no podría ceder esa concesión a un tercero? (Todo un secreto a voces)

¿Es posible que un exceso de prepotencia?
lector
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO24-12-2009
ademais de ter moito tempo libre para criticar sen ningun tipo de criterio, e con moita sinverguenceria, o teu xa e de coña.
debe ser delito agora querer lograr a mellora dun campo, LOUZAN debe ser o maior dos delincuentes neste caso, pero ti somentes tes olliños pra el, pra o teu ansiado Otero, cada dia que pasa tes mais pinta de ser ese tipo de xente demete que non ten mais que criticar, ensuciar e calumniar, pero ala, NORABOA NOVAMENTE¡¡
LECTOR GRACIAS POLA TUA COLABORACION POR LOGRAR UNHAS INSTALACIONS MAIS DIGNAS.
por certo, feliz navidad a todos aqueles que queren mellorar o pobo, a ti amijo , como din moitos de cangas, que non se che atrajante o pavo, que o teu funeral eu non ei de asistir.
pesado o lector este¡¡
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO24-12-2009
Como vos fode cando alguén argumenta. Que vian a raña-la os do Alondriñas que os demáis tamén queren ter un campo pra xogar.
Lectora
RE: CADA UNO QUE SE PAGA LO SUYO28-12-2009
Es cierto aquello de "no hay más sordo que quien no quiere oir".

La prepotencia, la autocomplacencia y el engreimiento de muchos de nuestros actuales políticos locales se la debemos, especialmente, a la existencia de unos perniciosos personajillos dedicados en cuerpo y alma a decirle a sus amos y señores lo guapos, lo buenos y lo bien que lo hacen todo. O sea, lo que conocemos desde siempre como lameculos. Voilà un especimen cum laude.
lector
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados