Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?23-11-2009
hoxe parece ser que o circo actuou de novo en cangas, actuaron , clarita la chulita, abalito el malito y hectorito el guapito, y quien falto? sotelito¡¡¡
menuda vergonza de pleno, menuda actitude de prepotencia, de chuleria, sacouse toda a merda a palestra, hostia vai hostia ven, si VIcalia e as tuas mans sucias, si as conspiracións, si a prensa e unha merda que somentes leen 4 jatos, se niñerias, se procesións dos caladiños ( pero lojo votamos a favor), que si a responsabilidade... e todo sen o PP e sen Santaclara, que pena de desgoberno, que demagoxia mais absurda, que suicidio colectivo da esquerda, ¡ menuda clase politica¡
a que espera o sr otero a marcharse de este desgoberno? a que espera o sr. abalo , o exconcelleiro de urbanismo a rompelo pacto e irse a oposicion? non teñen dignidade? cual e a razon pola que non deixan a esta suicida que se mate politicamente soiña ela e os seus abrazafarolas?
señores socialistas, demostren o que moita xente pensan de vostedes, que son persoas do mais aporveitable de ese desgoberno e den unha lección indose a traballar por cangas dende a oposicion, señores de ace, rompan o pacto por coherencia e non lle siga facendo a ola a esta xentuza, que desgraciadamente pensan que teñen e son donos da verdade absoluta e sobor de todo son xentes que contan 1 e suman 21, que pena señores do bng, ollo somentes un pronostico, ...
teñan coidado que nas vindeiras eleccións poden pasar a seren a 4 forza politica en cangas, e o tempo sera quen poña a cada un no seu sitio.
observador


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
¡otero e mariano non se van que teñen que cobrar do concello, onde van a ires senon teñen onde cairse mortos?
clara adiante¡¡
claro, clarito, clarisimo
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
Hectorito el guapito no cobra ni un eurito del concellito, queda clarito,¡¡¡¡
e marianito el malito, mañan mismito se quere empeza a traballar no seu puestito de correitos, queda clarito¡¡
y clarita donde va si no cobra del cortellito? AL PARITO¡¡¡ o a vivir de Francisquito, el exdelegadito?
COBRADOR DEL FRAK
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
Soy Boullosaman, el repareitor del dignisimo pueblo de Cangas, aunque yo vivo en la gran urbe de Vigo.
Yo solo yo, se como solucionar el DESGOBIERNO, tengo a la candidata perfecta para esto, QUIEN ME PARIO, LA BOULLOSAAA¡¡¡ Ella seria una estupenda alcaldesa, ella seria quien de poner orden en Cangas, ella pondria andar a todo DIOS¡¡ Todos los trabajadores a misa de la 8, a las 11.00 a cantar CARA EL SOL¡¡
HAY QUE ACABAR CON EL COMUNISMO-NACIONALISMO-SOCIALISMO JUDEO MASONICO, ya quedan solo año y medio y yo y la CORINA de Cangas vamos a cambiar LA ILUSTRE VILLA, ella NOS SALVARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA¡¡¡
DIMISIÓN DE CLARA, DIMISION DE HECTOR, DIMISION DE MARIANO, DIMISION DE SOTELO, hostia NO¡¡ que ese es de los mios,... bueno vecinos , entre todos a cambiar CANGAS¡¡ EL 29 DE MAYO DE 2011 VOLVEMOS¡¡¡
BOULLOSAMANNNNNNNNNNNNNNNN¡¡
PD: MARIANO ABALO FOREVER¡¡¡
BOULLOSAMAN
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
jajajjaja, este derradeiro e boisimo¡¡ por un momento vos imaxinades a pelicula....? jajajajjaja
lector-as
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
Irse do goberno? e deixar a Clara coas mans libres para mangonear aínda máis do que o fai agora?
A xente non é parva, a actitude de chulería sen ter idea de nada da presidenta do concello é evidente.
Ela e catro concelleiros máis. Onde quere ir esta muller? Vive nun conto de fadas?
Estase a rir de Cangas e a xogar cos seus cidadáns...
demo?cracia
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
¡Qué lástima no haber podido disfrutar del glorioso espectáculo de esa cosa que llaman tripartito escupiéndose sus verdades los unos a los otros este lunes!

Quienes tuvieron la dicha de presenciar el tormentoso evento salieron del pleno absolutamente anonadados ante la inquina y el veneno que destilaban todos los intervinientes.

Ese es el pleno que deberían ver todos los cangueses y después preguntarse ¿para qué votaron a estos señores? ¿Tiene sentido que el PP acuda a los plenos cuando el espectáculo ya lo montan solitos los "socios" del tripartito?

Lo estupendo es que encima cobran por ello, porque estos del gobierno tripartito sí que cobran unas estupendas dedicaciones exclusivas por enmerdarse los unos a los otros.

Por cierto, "el cobrador del Frak" que tanto se molesta por ello sabe que "Hectorito el guapito no cobra ni un eurito del concellito", ahora que por fin encontró otro chollito mejor pagado, de lo cual nos alegramos todos, pero que estuvo chupando de las ubres del ayuntamiento hasta hace dos días. Y "marianito el malito" no debería esperar a mañana para presentar su dimisión y volver a trabajar "no seu puestito de correitos" dado que en urbanismo ni pincha ni corta ni ná de ná.

...y Clarita... Clarita se merece ella sola un imperio. Nunca podremos agradecerle lo suficiente a Clarita todo lo que está haciendo en pro de nuestra vuelta al ayuntamiento de Cangas. Gracias Clara Millán, muchas gracias por organizar esta monumental "desfeita".
lectorito
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
Yo opino que si lo estan haciendo tan mal, gobierno y oposicion. (que si lo estan haciendo)............. los cangueses deberiamos de fusilarlos .
primo derebeca
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
En honor a la verdad hay que decir que sólo un concejal de los allí presentes fue, de alguna manera, coherente con su voto. El concejal Pazos hizo lo que tenía que hacer, votar con la propuesta de su alcaldesa aunque no estuviera de acuerdo. Otra cuestión es que la alcaldesa actúe con secretismo y de espaldas a sus socios, tal y como ellos mismos denuncian a diario, pero la obligación de los miembros del gobierno es apoyar a su alcaldesa o presentar de inmediato la dimisión si no están de acuerdo con ella y, luego, ya fuera del gobierno, se podrán hacer las piruetas que se quieran y justificarlas como les plazcan.

El papelón lo hacen Abalo y Otero (y troupes correspondientes) lloriqueando como niños y protestando como colegiales porque la profesora no les informa de lo que hace. Entonces va, me enfado y me abstengo. No, señores, la solución no es abstenerse, la solución es plantar cara a esos cinco concejales que se burlan de sus socios porque saben, tienen la seguridad, de que tragaran lo que haga falta antes que perder sus chollos.

Si existiera un resquicio de dignidad y de coherencia políticas, a estas horas ya se habrían presentado varias dimisiones.
lectorito
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?24-11-2009
Bonitas leccións de política matraqueira as temos que ouvir aquí!!

Que un membro dun goberno ten a obriga de votar o que di a súa alcaldesa!!

Unha alcaldesa que actúa contra os acordos asinados...

Que actúa contra o seu propio programa...

Que usurpa as funcións dos seus COMPAÑEIROS de goberno...

Que carece totalmente de capacidade de diálogo con persoas normais, soamente se entende coas que demostran o servilismo máis rastreiro, verdade Oliver?...

Que está poñendo en ridículo anos e anos de loita nacionalista e actuando de valedora do capitalismo máis depredador...

Ide preparando vosa maquinaria xerárquica, caciquil e corruta, esta alcaldesa volo está poñendo ben fácil, pero non calibredes mal a mentalidade da xente, estades máis pasados que as peinetas e o rosario...
ora pro nobis
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?25-11-2009
ben falado! (ai! non ese non que xa o quitou feijoo da tvg)
ben dito, entón
totus tuus
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?25-11-2009
¿Qué parte no ha entendido, ora pro novis?

Vuelvo a repetir, un concejal del gobierno no puede ser desleal con su alcaldesa y votar en contra de una propuesta de su propio gobierno. Los problemas de entendimiento de una alcaldesa con sus concejales no incumben a los ciudadanos que lo que desean es trabajo y efectividad, y no espectáculos dantescos que averguenzan no sólo a los propios protagonistas sino a sus votantes.

Y reitero, lo coherente y lo digno, si no se está de acuerdo con quien es tu jefa en el gobierno, es presentar la dimisión. Tienes razón en toda esa retahila de desagravios que podrían firmarlos cualquiera de los concejales del PSOE y de ACE, porque son ciertos. Cualquiera que esté al tanto de la política canguesa sabe de las humillaciones que han padecido casi la práctica totalidad de los concejales socios de gobierno. Pero también hay que decir que esas humillaciones son bien merecidas porque ninguno de ellos ha sido capaz de pararle los pies a esta señora, simplemente se han doblegado porque lo que interesaba era mantener el cargo. Está muy bien poner a parir a la alcaldesa en un pleno, a ella parece que no le importa, incluso se crece y es capaz de devolverlas con más saña, pero no creo que sea eso lo que esperan los votantes o los militantes de un partido. Lo que esperan de sus líderes es que sepan actuar con dignidad en defensa de lo que representan sus siglas y no sólo en defensa de sus intereses personalísimos. Sólo hay que oir en estos días a conocidos simpatizantes del PSOE y de ACE quejarse amargamente del tristísimo espectáculo que dan sus representantes.

Lo peor es el momumental desastre al que están llevanto, todos ellos, a nuestro ayuntamiento.
lectorito
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?25-11-2009
Parece que fai falla algunha aclaración circunstancial:

A lei de bases de réxime local é tremendamente presidencialista e eu diría que pouco democrática, dálle todo o poder ao alcalde-presidente. Isto, según ti facilita o goberno, pero provoca situacións de tiranía como as que coñecemos ben en Cangas: Lois Pena, Enrique Sotelo e Clara Millán, tres tiranos tres ocupando a meirande parte dos últimos 20 anos en Cangas.

O que si pode ser é que ACE e PSdeG PSOE pecaran de inxenuidade ao non esixir co pacto de goberno as sinaturas delegadas, eu non sei por qué non se fixo. Pero a situación é a que é e soamente unha moción de censura pactando co tirano Sotelo sería unha saída política a esta situación antes das eleccións. Ou unha sentenza xurídica...

Magoa de tempo perdido, temos muito que aprender e tristemente o facemos con paus..
ora et labora
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?25-11-2009
SONCHE SIMPATIZANTE DE ACE E Ainda non oin a ninguen decir nada. e dame o corpo que ti, LECTOR, non te codeas muito con nos, asi que fala de ti e non enmerdes a outras forzas politicas.
et pro novias
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?25-11-2009
Que falta de rigor!!, cantas mentiras que repetidas continuamente queren facer verdades!! os que tanto saben da vida municipal, das humillacións dos pobres socialistas!!!, saben tamén do boicot continuo, do blindaxe das súas áreas para non axudar as dos socios? cando certas áreas están para o servizo de todos e so atenden o que lles convén deixando a propósito desatendidas as que non son da súa cor?. Fallos teñen todos pero a deslealdade que se deu en este pacto desde o principio e as traicións son dunha ruindade inimaxinable. A estas alturas e despois de soportar tanto! que esperades que se siga tragando con todo? polo ben de cangas, nunca máis tripartitos e pactos con xente ruin e mezquina e xa está ben de calar e tragar!!! Mellor na oposición que con socios coma estes que van de encantadores na rua e de inmorais e traidores detrás, que todos nos coñecemos e sabemos o que se di e se fala nos corredores e nas cafeterías e en algunhas zonas da casa de cristal!!!
Nunca mais pactos
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?25-11-2009
O que estades é rabiosos porque non lle chegades nin á suela dos zapatos a Clara Millán.
apoio
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?25-11-2009
A envexa! Ahhhhhh! Claro, iso explica todo!!

A enorme altura moral de Clara Millán, as súas tres carreiras (nas medias), a súa incrible traxectoria profesional, a súa beleza, a súa puntualidade (as dez e media), o seu don de xentes, as súas boas relacións coa cúpula do club financeiro..

Por iso xente como Begoña, que ía no nº 3 da súa lista, saíu disparada do grupo de “atemorizados”. .

Non hai nada como unha boa explicación
queremos ser como ela!!!
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?25-11-2009
o meu comentario referíase as ruindades dos socialistas por se algún non capta a finalidade do comentario, e de esa señora do último comentario como para min e para moita outra xente non existe mellor nin nomeala
Nunca máis pactos
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?26-11-2009
Non captamos, non:

...non existe mellor, nin a nomeedes,,?
Ou:
...non existe mellor cousa que non nomeala..?

Sexa como sexa parece que existe unha dificultade evidente de fiar correctamente as ideas, será por iso de estar habituados a que os/as demáis pensen por un/ha mesmo/a?
alcaldesa por soplo divino
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?26-11-2009
Que nada, que parece que non se entera algún, non existe esa muller que chamades Begoña ( agora si a nomeei), e non por gusto, porque repito non existe, so foi un mal soño
Nunca máis pactos
RE: ¿PRA CANDO A RUPTURA DO DESGOBERNO?26-11-2009
porque pusovos as cousas no seu sitio...
o nazismo desapareceu fai tempo
"a miña loita"
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados