Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://fastessaylb.com/capital-punishment-persuasive-essay/
Indispensables
Donde ...
Guia
DENDE A LEGALIDADE.18-10-2009
El Juzgado de lo Contencioso-Administrativo número 2 de Pontevedra ha admitido a trámite el recurso contencioso-administrativo de la Cofradía de Pescadores de Cangas contra la resolución de la alcaldesa, Clara Millán, por la que se desestimaba la denuncia presentada contra el Ayuntamiento y dos constructoras, en la cual se pedía la paralización de las obras del puerto deportivo de Massó.
Según ha informado a través de un comunicado la propia cofradía, el juzgado ha requerido al consistorio para que le remita en un plazo máximo de 20 días el expediente administrativo que contenga a las licencias municipales que debe tener la compañía promotora, Residencial Marina Atlántica.
Dado que la empresa no cuenta con dicha licencia porque la alcaldesa no la ha concedido al entender que los terrenos son competencia de la Autoridad Portuaria de Vigo, la cofradía asegura que Clara Millán tendrá que enviar también "los expedientes de reposición de la legalidad y sancionador al carecer la obra de los permisos".
Los pescadores sostienen que la regidora tiene potestad para otorgar la licencia municipal necesaria y basan su afirmación en varios informes judiciales y en diferentes sentencias precedentes. Tras conocer la admisión a trámite del recurso, la cofradía informó de que comunicará este hecho a la Fiscalía de Medio Ambiente de Pontevedra y a la Subdelegación del Gobierno "a fin de justificar la ilegalidad manifiesta de las obras del puerto deportivo de Massó".
Díxeno hai tempo, sen permisos municipais entre outros, iso e ilegal. Tamén e verdade que esa e unha "vaca" que pode dar moita leite, o problema e que quen vai mamar do teto, non e o pobo de Cangas senón as mamonas e mamóns de costume.
EL FRANCOTIRADOR


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: DENDE A LEGALIDADE.18-10-2009
Haber Francotirador dí quen son pra tí eses mamóns e mamones,mollate e saca a relucir os seus nomes sen descalificalos.Aproveito para decir S.OS.Massó,Salvemos o Salgueirón e non máis detid@s por defender a legalidade.
A CHE
RE: DENDE A LEGALIDADE.18-10-2009
A mi no me jorobes, pero si la cofradía llega a tener una sentencia a su favor ya no se realizarían las obras, lo que se admite a trámite es un contencioso administrativo contra la alcaldesa, y eso no cambia nada.-
quiero un parque de atracciones en massó
RE: DENDE A LEGALIDADE.18-10-2009
Siempre tirando cohetes al aire.
xa vos vale
chino
RE: DENDE A LEGALIDADE.18-10-2009
y la cofradia que pinta en Massó?
despiestado
RE: DENDE A LEGALIDADE.18-10-2009
Pos stá muy claro. Caixarouba quiere quitarnos una zona de pesca, construyendo una escollera como la pista de un aeropuerto, además de acabar con toda vida pesquera y marisquera en muchos miles de metros a la redonda, sin contar con la repercusión que para la Ría puede ocasionar una instalación como está. ¿Acaso te parece poco, desppistado?
Lo que yo me pregunto es cómo el que nos ha envenado (Sotelo) quiere ahora ofrecernos un antídoto al mal de Clarita? QUE SE VAYAN A LA RESERVA DE POLITICOS INÚTILES.
Helena la de Troya
RE: DENDE A LEGALIDADE.19-10-2009
lo que estan haciendo en Masso es una verguenza no hay derecho que cuatro millonetis hagan lo que les sale de los huevos ESTO ES UNA VERGUENZA donde esta la justicia para que esta la guardia civil para proteger a estos ladrones de guante blanco.
clara millan deja de engañar a los vecinos y marineros
que verguenza
RE: DENDE A LEGALIDADE.19-10-2009
clara millán contra as cordas
legalidade xa!
RE: DENDE A LEGALIDADE.19-10-2009
varios miles de kilometros a la redonda?
preguntarles a los marineros que fuern detenidos cuanta dinamita detonan para pescar. Y a ver si flipamos menos compañero
flipando en Cies
RE: DENDE A LEGALIDADE.19-10-2009
Flipando Cies,ainda que cambies de nome diariemente nas distintas denuncias presentadas ó final sempre eres a mesma metepatas.Ata agora os mariñeiros que foron detidos foron tres no que se atopaban 2 navalleiros,un da almexa e un mariñeiro que anda polas Cies.Onde sacas tí semellante barbaridade,porque si non o sabes estamos a falar da Ría de Vigo no do Gran Sol,As Malvinas,Mozambique.Deixa de decir memeces sobre os mariñeiros e vaite un par de días cunha barca a pescar ou mariscar e así miras e sentis na túa propia pel o duro que é o ese traballo co sol pegandoche de cheo ou coa choiva anagándote por todos lados.
ADMIRADOR
RE: DENDE A LEGALIDADE.20-10-2009
jajaja tendras que salir tu y seguir el consejo, porque estos marineros de sol en el pecho salen a faenar pola noche jjajaja
aiiaiaiaiaiaiaiiiii
flipando en cies
RE: DENDE A LEGALIDADE.20-10-2009
é que non son mariñeiros: son vampiros!!!
Uhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!
nosferatu
RE: DENDE A LEGALIDADE.21-10-2009
Irvos a dar unha volta pola costa da Ría de Vigo e mirade a cantidade de mariñeiros que están traballando dende o amaencer ata o mediodía e o duro que é ese traballo.Onte volveronse a juzgar a persoas que están impedindo que se faga esa obra ilegal en Massó,non máis detid@s,Garda Civil e Mariña Atlántica fora.
A CHE
RE: DENDE A LEGALIDADE.22-10-2009
Clariña que te viu e que te ve, Vendeste o capital como un rapaz a unha gominola
Tucho
OS SIMERGUENZAS DOS POLITICOS E OSPORDIAXEROS DE ALGUN MARIÑEIRO22-10-2009
UN NOBENTA PORCENTO NOMTRABAYAMOS OUTRO TOCA OS HOVOS PERO NON FAN NIDEIXAN facer menudos -- pero siforan as suas propiedades carallo son capaces de bender a calquer familiar sa LUDOS A esos listillos
YO MISMO
RE: DENDE A LEGALIDADE.24-10-2009
Gostariame saber cantos mensaxes OFF TOPIC. hai neste fio.
A pregunta vai dirixida a todos; Excepto a webmaster, xa que cando teña interese pola súa opinión me dirixirei a ela polo conduto que se marca nas SÚAS NOR MAS.
Biquiños corasao.
EL FRANCOTIRADOR
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados