Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó01-10-2009
El BNG pide responsabilidades por la actuación policial contra mariscadores en Massó

--------------------------------------------------------------------------------

Etiquetas: Lobeira, BNG, policía, Massó

23/09/2009 - DP (Cangas)

El diputado del BNG Bieito Lobeira reclamó hoy que el Gobierno central "depuren responsabilidades" por una "brutal actuación policial" realizada contra los mariscadores que protestaron contra el puerto deportivo de Cangas.

En una iniciativa parlamentaria, indicó que los camiones que iban a hacer rellenos en el puerto de O Salgueirón "circulaban por un lugar no apto y sin asfaltar" y "sin ningún tipo de permiso por una pista privada", lo que originó una protesta de un grupo de personas que se oponen al puerto deportivo.

Sin embargo, el diputado nacionalista denunció que los Cuerpos y Fuerzas de Seguridad del Estado que se desplazaron hasta el lugar "no impidieron el paso ilegal de los camiones" por terrenos privados y "ampararon esta actuación irregular" con el uso de la "fuerza".

Lobeira consideró estos hechos de "extrema gravedad" y criticó la "doble vara de medir", es decir, la que "reprime, golpea y priva de libertad a mariscadores que cometen el delito de defender su puesto de trabajo y el de proteger una empresa que de forma ilegal realiza acciones contrarias a los intereses sociales".


YA QUEDA CLARO QUE CLARA MILLAN NI REPRESENTA A LOS QUE ESTAN EN EL BNG
MIENTRAS CLARA MILLAN LOS CRIMINALIZA


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó01-10-2009
CLARa MILLAN ERES UN CADAVER POLITICO nin no teu partido xa te queren a que espera o BNG para votar esta incompetente de cangas
pirate ya fascistoite
jajaja buen tiron de orejas a clarita millan y asus monigotes
RE: EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó01-10-2009
E o do circo tamén lle chega ben... Que pouco considerada con estes traballadores do espectáculo, que terán que currar o seu pra anuniciar o circo, montar as infrastruturas do circo, etc. Clarita, estás perdendo o norte.

http://www.lavozdegalicia.com/vigo/2009/10/01/0003_8006791.htm
Clara Millán vende Massó
RE: EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó01-10-2009
los del circo que la vayan a buscar al concello y que la metan en una jaula con los leones seguro que agotan las entradas es mas haberia reventa
jamakuko
RE: EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó01-10-2009
O dos parlamentarios do BNG non é máis que xogo hipócrita, a estratéxia é a mesma de Clara, botarlle as culpas ao PP.

Bieito Lobeira abanea no parlamento o "informe" da secretaria municipal que di que a alcaldesa non pode paralas obras e usa unha información pésima, di que o informe desfavorable de pesca chegou sete meses máis tarde cando chegou en xullo (está documentado).

Di que ninguén mirou o segundo informe favorable e non é certo, a confraría o ten, outra cousa é que a administración non o quera mostrar muito posto que non ven asinado por ningún cargo só polo técnico de turno (e non é un informe técnico en absoluto).
sos massó
RE: EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó01-10-2009
como se columpian estos listillos del BNG estos ya no tienen ni pizca de dignidad son simplemente cadaveres politicos y van de victimas estos manipuladores do carallo
ahi que votalos
RE: EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó02-10-2009
Estes do BNG son topos da dereita Española.Moito ollo,pois queren acabar co nacionalismo galego das esquerdas.Non o conseguiran xamais.Galiza Ceive e POPULAR.
MACHORRA
RE: EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó04-10-2009
Hai que ter morro por parte da señora Clara Millán xa que non hai tanto tempo poñíase detrás da pancarta para protestar polo porto deportivo e agora cando está no outro lado ponse a denunciar ós que ela apoiou non hai tanto tempo. Hai que facer menos demagoxia señora alcaldesa e ser un pouco máis consecuente co que se fai. Vaiase señora Millán
un de cangas
RE: EL BNG PIDE RESPONSABILIDADES POR LA ACTUACIóN POLICIAL CONTRA MARISCADORES EN MASSó04-10-2009
Hai que ser ben sinverguenza, Clara Millán, para seguir estando ó frente da alcaldia en Cangas e pasearse polo noso pobo.
Estase vendo claramente que
todos os que lle fan sombra vostede os aniquila. Lle importe ben pouco se son mariñeiros, políticos ou xente de ben. Dictadora. Teña vergonza e váiase deste pobo e déixenos vivir en paz. É vostede unha lacra.
Lóstrego
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados