Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Full Article
Indispensables
Donde ...
Guia
ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO30-08-2009
aqui os dejo parte de la entrevista que hoy el Farol de vigo Hace a Hector Otero.
por cierto yo le preguntaria a este señor
¿que hizo el Psoe para intentar paralizar las obras cuando el cacique de Abel Caballero estaba en la autoridad portuaria, ¿por que ningun concejal del Psoe de cangas no participo en ninguna movilizacion contra el puerto deportivo de masso si dicen que ese puerto es tan dañino para la zona?. ¿por que tardo tanto el psoe en decir que ahora que esta contra ese puerto deportivo? ¿por que Juan Calvo da tanta importancia a la quema de un cajero de caixanova y no se le da tanta importancia al terrorismo mediambiental que esta haciendo caixanova en Masso?
Aqui os dejo una parte de una entrevista politicamente correcta y mojandose lo minimo, solo me gustaria decir una cosa si fuera por la actitud que tienen estos del PSOE, PP, BNG el puerto deportivo de Masso estaria echo y si no estan esas obras echas tenemos que darle las gracias al FORO SOCIAL, COFRADIA DE PESCADORES, ACE, y VECINOS que fueron y son los que estan paralizando esa aberracion en Masso, solo espero ver al Señor Otero en las proximas movilizaciones y recordarles que hay muchos vecinos denunciados por la guardia civil y la empresa que tienen multas por defender la Legalidad y por la defensa del litoral.



"Massó tiene que ser la oportunidad de Cangas, pero siempre desde el consenso"

"Si Abalo se volcara tanto en el PXOM como en el conflicto de la zona, la aprobación inicial sería ya realidad"




Héctor Otero, líder socialista de Cangas. Joel Martínez


Héctor Otero ejerce el liderazgo del PSOE en Cangas desde el año 2007, cuando optó a la alcaldía. En julio abandonó la dedicación exclusiva de primer teniente de alcalde para trabajar en el juzgado de Paz de Salceda de Caselas, hecho que le valió aplausos incluso de sus enemigos. Quiere afrontar la asamblea local de septiembre sin guardarse nada en la mochila.

J.C. - CANGAS La asamblea socialista local está a la vuelta de la esquina. Por primera vez en mucho tiempo se presenta en un ambiente sosegado y con un respaldo tan serio como los resultados de las elecciones europeas. Pero en las filas socialistas hay preocupación. Los silencios sobre Massó se entienden en algunas facciones y en otras se pide ser claros. El portavoz socialista y secretario xeral del PSOE de Cangas, Héctor Otero, abandona los juegos de equilibrio y rompe a hablar de Massó, de la gestión del tripartito, del Plan Xeral y de Moaña.

–La pregunta es inevitable. ¿Cuál es su postura ante el conflicto Massó?

–Lo primero que debemos hacer es preguntarnos qué queremos para esa zona y, sobre todo, ceñirnos al avance del PXOM. No podemos condenar con ese puerto deportivo dicha zona. Es necesario un gran pacto político-social que evite situaciones que no benefician a nadie y degradan nuestra imagen.

–¿Y qué haría usted?

–Me ofrezco para convocar una mesa de diálogo donde las tres patas de este conflicto saquemos conclusiones, deliberaciones que ayuden a desenquistar la situación en la que nos encontramos.

–¿Paralizar la obra, no?

–Sólo un estamento es quien de paralizar la obra del puerto deportivo, y se llama Autoridad Portuaria, con su presidencia y su consejo al frente. Creo recordar que sus presidentes fueron Julio Pedrosa, Abel Caballero, Jesús Paz y ahora Corina Porro. Será ella quien deba ejecutar esa paralización por su responsabilidad exclusiva en esa zona marítima-portuaria.

–Se les ha acusado, con perdón, de cierta cobardía y de doble discurso en este conflicto.

–Sí, lo sé, pero el PSOE de Cangas desea y quiere que Massó deje de ser unas ruinas y un símbolo del pasado. Massó tiene que ser la oportunidad de Cangas, pero siempre y cuando (cofradía, empresa y políticos) demos con la tecla que desarrolle de forma no especulativa-sostenible, certera y no dañina en esa zona..

–Hermosas palabras, pero aún no sabemos nada del PXOM, sólo un avance lleno de nebulosas sobre Massó.

– Es intolerable que a día de hoy la aprobación inicial del PXOM sea una quimera. Desde todos los estamentos sociales y económicos se nos debe exigir, principalmente al titular del área de Urbanismo. que de una vez por todas el PXOM salga adelante con fechas y plazos reales. Seguramente si Mariano Abalo se volcara tanto en el PXOM como en Massó, hoy la aprobación inicial sería realidad.

–-Menudo recadito le manda a su compañero de gobierno.

–No es un recado es una exigencia a él, pero consecuentemente también a todo el grupo de gobierno.

–Claro, pero después lo que permanece en la opinión pública es la lucha interna, no la gestión.

–Discrepo. Hicimos infinidad de obras. No nos hemos dedicado sólo a mostrar nuestras discrepancias. Quizás no hubo demasiada comunicación ni altura de miras.

–¿Parece que está preocupado por lo de los atentados y que echó bastantes cosas de menos?

–Si, la convocatoria de una manifestación social de condena. Sería una buena oportunidad para despejar dudas sobre quienes dudan de ciertas organizaciones.

–¿Y no le sorprende que no hubiera detenidos aún?

–Algo debe estar fallando en algún estamento cuando después de tres atentados las pesquisas todavía no dieron resultado. Pero lo que me parece peor es que nos estemos acostumbrando a que eso suceda, a que sea normal.

veciño de cangas


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

30-08-2009
que o plan xera non está feito di. que hai que tomalo como un chiste ou como unha ameaza? se deixasen traballar a abalo e colaborasen en vez meterlle zancadillas moito millor nos iría... a onde chega a hipocresía... ... Editado por el administrador ...
o porco de pé
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO30-08-2009
sinceramente actitudes como as que se amosan nesa entrevista de hoxe, difiren moito da que lle fixeron a clarita, e de agradecer.
Por certo Otero non di que este en contra do porto, di que hai que apostar pola via do dialogo, e niso temos que estar dacordo todos.
visiño de cangas.
30-08-2009
Este tipo esta a vivir da sopa tonta.Faga o que faga ... Editado por el administrador ... esta ben feito.¿De onde saiu?
TIMON
30-08-2009
saiu de vender coches, de traballar no metal con sangrabiel en vulcano, e aljun astillero mais..., e de santiago sacando a carreira, ijualiño ca ti¡¡
... Editado por el administrador ... este jana os cartos traballando fora do concello, por moito q te joda ou trates de enmerdar¡¡
menuda mafia de peña¡¡¡
nick editado
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO30-08-2009
eu non discuto a capacidade profesional que este mozo teña (aínda que dubido que traballase no metal aínda que si o pai). ese non é o tema. o tema é que ten a cara dura de falar de pxom cando o seu partido e o bloque non fan mais que dificultar a terefa a Urbanismo. iso é o que hai. e unha cousa: ou se está cos mariñeiros no de massó ou se está coa promotora de caixanova. e estar cos mariñeiros significa arroupalos, impedir as obras, solidarizarse con eles se son detidos, non poñer trabas para poñer os sinais e, sobre todo, instar a alcaldesa a que paralice as obras.
jicho:pillámoste unha vez máis
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO31-08-2009
prejuntallo o teu coleguita de batallas, o amijo sangra, e si tal aljun mais ....
da ijual, dija o que dija otero, o importante e enmerdalo, chamarlle vendido, vajo, delincuente,....
simplemente un par de casos moi curiosos, onde esta o camarada pazos nas 1º semanas do conflicto?
agachado e sen dar mostras de nada...
da ijual repito, para vos so existe un deus, MARIANO, pero xa mais dalgun mariñeiro vai despertando e decatase de que a estes importalle pouco a defensa do mariñeiro, importalle mais a defensa e discurso politico do - NON-.
E ajora poñelo a feder que e o que mais mola¡¡
¿por certo justariame oir a mariano, si este se entrometeu nos traballos do PXOM?
un jicho con un par
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO31-08-2009
Claro e moi correcto, ese e o camiño que se ten que implantar para que dunha vez por todas en Cangas non se fale de bombas, non de revoltas, estaredes comigo de que sen dialogo non se vai a ningures.
hai muitos jenojichos defendendo a otero
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO31-08-2009
Que dous otero e o jicho, non fai falta ser moi listo para saber que fan estes dous no concello e non é nada bo desde logo e o jicho unha figura, sempre está, non lle importanta con quen con tal de levar o seu, viva quen venza, e cando este neno non lle sirva unha patada no cu e a cambiar a chaqueta

¡vaia tropa! ¡escondede as carteiras!
outro viciño de Cangas
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO31-08-2009
Este hombre,Hector Otero,notase quelle gusta traballar no Metal,tipo metalico para dormir e para vivir----suspendido por el administrador----dos cidadans de Cangas e dos Socialistas que inda quedan grazas a deus.Fora a dereita corrupta do Povo mais traballador que non ten reparo en traballar co lombo antes que roubar.
TINO
31-08-2009
o mellor ********** ti es o que non sabes o que o metalico, somentes pra durmir, o importante e enmerdalo, enchelo de merda ben, porque argumentos o que se di argumentos poucos hai pra descalificalo vilmente, pero repito, o importante e enmerdalo ben, porque os unicos puros e castos que hai neste pobo sodes unicamente vos.
constan-atino
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO31-08-2009
Amigos,por moito que nos fastidie Don Hector Otero e un MarKeting a lo Cangues.¿Que politicos preparados ten Cangas?¿Sotelo?Non ese e doctor.Non temos argumentos porque non temos Politicos.Pero si xente coma Abalo,Pazos e outros moitos agochados que precisa Cangas para gobernar para todos os cidadans
BANDERA AZUL
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO31-08-2009
Tod@s temos que estar en contra de esta aberracion urbanistica en Masso, por que isto e un pelotozo en toda regla que solo favorece a catro listos que o unico que buscan e lucrarse e sudalla o pobo de cangas MASSO PARA O POBO DE CANGAS NON PARA CATRO CACIQUES
JAMAKUKO
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO31-08-2009
Jamakukito.... e que quer facer o pobo de Cangas con MASSÓ ? NADA NADA NADA porque deixarvos a vos facer en Massó iso si que vai ser a destrucción masiva si non vos poñedes de cordo en nada nin para ir xuntos o "retrete"porque seguro que vos iades pelexar polo papel MASSÓ PARA ADIANTE
MM
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO31-08-2009
Hector Otero forma parte da mesma estratexia coa que xoga Caixanova e Puentes: Dicir que a responsabilidade está na Autoridade Portuaria e que hai que negociar (coa empresa) e que o que non negocie é un terrorista e hai que botalo ou darlle paus cos antidisturbios.

1º- O concello pode paralas obras XA!, non teñen licenza e non fai falla ningún informe para saber que non a teñen e que incumpren a lei

2º- Non se pode negociar algo que é ILEGAL. Que adapten o seu proxecto á legalidade e despois falamos

3º- O PXOM ten que decidir o que se fai en Massó e ten que ser transparente e participativo. Que nos expliquen ben onde pretenden meter as zonas verdes en Cangas. No monte non valen.
PARTICIPACIÓN
RE: ENTREVISTA DE HECTOR OTERO EN EL FAROL DE VIGO05-09-2009
no puedo pensar que cuatro señores si sele puede llamar señores,que estan de guardia en masso tiago y conpañia porque no se puso tambien de guardia hiciero esas moles en la finca de su familia .anda ya si te tiraran a la ria
elena
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados