Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
online publisher
Indispensables
Donde ...
Guia
LA COFRADíA EXIGE A LOS TRES GRUPOS DEL GOBIERNO UN "PRONUNCIAMENTO CLARO" CONTRA EL PUERTO DE MASSó09-07-2009
Evaristo Ferñández advierte que la promotora empezó el viernes a apilar piedra junto a la antigua nave conservera con la intención manifiesta de realizar rellenos y vallar un espacio peatonal de unos 400 metros. En esa zona, añade, está vigente una autorización pesquera y marisquera a la cofradía donde se extraen recursos por valor anual en lonja superior a un millón de euros, y da empleo a medio centenar de personas. El máximo representante de la cofradía entiende que la Autoridade Portuaria "non puido nin pode" otorgar concesión legal alguna, ya que ese ámbito carece de los "preceptivos e imprescindibles" Plan de Utilización de Espacios Portuarios y Plan Especial do Porto de Vigo en Cangas.
También echan en falta desde la cofradía San Xosé la "preceptiva licenza municipal de obras", exigible a las actuaciones de interés general, y la aprobación de un Plan Xeral de Ordenación (PXOM) que ordene la zona y sirva de base para tramitar las correspondientes licencias.
non mais recheos na ria


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: LA COFRADíA EXIGE A LOS TRES GRUPOS DEL GOBIERNO UN09-07-2009
O de "exigible a las actuaciones de interés general" é de colleita propia de Gonzalito. O escrito da confraría dí:
"esixible ás obras que non sexan estritamente portuarias, de interese xeral, e que ademais sexan acordes cun plan de usos e un plan especial"
Un porto deportivo é unha obra privada destinada a lucro privado e aínda que estea dentro de un porto "de interese xeral" o porto deportivo NON É de interese xeral. Hai xurisprudencia dabondo encol disto.
sen licencia
RE: LA COFRADíA EXIGE A LOS TRES GRUPOS DEL GOBIERNO UN10-07-2009
A Cofradia de Cangas, o que se tiña que preocupar é das queixas dos veciños que ten diante da porta. Parece que lles están construindo unha mole en pleno centro de Cangas.
Isto sí que é unha "cagada", estragar a fronte marítima, e tapar todas as vistas de Cangas. Como si non houbera mais sitios donde fazer estas instalacions.
Ademais, supon que haberá trafico pesado entrando e saindo das instalacions, ou sea mais caos para o centro de Cangas. A verdade que lle podemos dar as grazas os Sr. Villar e a sua complice Muchiña...
Morrazo
RE: LA COFRADíA EXIGE A LOS TRES GRUPOS DEL GOBIERNO UN10-07-2009
Ohhh!! qué horror!!! unha lonxa que tapa as vistas!!...
E che parece ben que destrúan 250.000 m2 de ría, afecten ás correntes e poñan en perigo a vida da ría enteira facendo un parquin de pago para iates...
muita hipocresía
RE: LA COFRADíA EXIGE A LOS TRES GRUPOS DEL GOBIERNO UN10-07-2009
porto deportivo ilegal psoe, pp, bng vendidos
oin
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados