Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Que a estas alturas sigan existiendo los asesinos de ETA y que halla que crean que estos defienden la libertad del pueblo Vasco, no es de recibo, pero que en Galicia y más concretamente en el Morrazo existan exaltados que pregonen en una página de la Red "las magnificencias" de estos asesinos, eso le ronca el carajo.
http://zutabedecangas.wordpress.com/category/eusk/ , no tiene desperdicio por supuesto como el pro etarra que lleva dicha página cree justificar los actos de estos hijos de Puta, vamos la cantera de ETA, así como el mozo se une a estos asesinos .
Que una parte del Gobierno local de Cangas no condene los atentados de estos elementos pues por mi parte pienso que son como ellos y había que desterrarlos.
eljua


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Bos días meu, rabioso por algo en concreto? quizáis por algo do sábado?
Zutabe
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
O do sábado e máis "un estricto sentimiento del cumplimiento del deber!"

http://www.youtube.com/watch?v=mWQlXTDPh0c&feature=fvst
Bolxevique
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
por lo visto la basura tarda poco en aparecer.
eljua
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Puaggggg esa página de zutabe es vomitiva
putabe
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
O de escribir ti mesmo dúas veces seguidas é patético, seino porque estaba aquí gora mesmo. De tódolos xeitos non che vou da-lo gusto de desvia-lo tema en canto á MANIFESTACIÓN do sábado, que no fondo é o que buscas só pola frustración que tes enriba. Por certo grazas pola publicidade gratuíta.

O que se pase, xa que vai, que mire a categoría sobre Massó. Saudiños!
Zutabe
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
é increible como se nota a incidencia que tivo a manifa do sábado. por un lado, algún friki dedicouse a pegar carteles dicindo que catro non representan a cangas parando as obras. por outro lado, este especimen, posiblemente uniformado, desviando o tema cara outros lugares dos que, por certo, e moi a noso pesar, non se pode falar porque asi que se pon unha nova sobre algo de fóra, axiña se elimina.
algún psicólogo na sala??? eljua necesita superarlo!!! mira terroristas que amenazan coas suas pancartas exterminar á humanidade. ainda que para terroristas algún neonazi que pasa por aqui e algúns de verde vidos de pontevedra a zorrogarlle os veciños que defenden a legalidade.
teño que seguir facendo cousas, espero non verte por aquí ou te teremos que seguir recordando o da manifa e terás pesadelos polas noites:)
HM
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
una pregunta, dejando al margen la denuncia del biempensante este. ¿A nadie le parece raro que Clara Millán no salga en los medios haciendo una valoración de la manifestación??
Lo normal, hasta donde yo se, es que se la prensa le pregunte a un alcalde cuando la mobilización va en contra de lo que el regidor local defiende. Aquí es tambien donde se ve hasta que punto colaboran prensa e intereses politico-economicos. Por lo menos que publiquen su opinión, aunque sea una mentira:

"LOS MARINEROS, EL COMERCIO Y EL FORO SOCIAL FRACASAN: EL PUERTO DEPORTIVO SE ACABARÁ EJECUTANDO"
porque se lo calla!!???
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
A lástima e que non vos zurregaron nada tiñan que mazarvos ben a mais de catro paiasos que andades a romper a tranquiludade dún pobo con mentiras e con trapalladas si por min fose non existiades ningun nin vós nín os outros que estan alá asasinando e sementando o terror e o medo
si wana
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Claro que non van dicir nada, igual están a pensar na seguinte folla parroquial porque se veu que a primeira non colou.
¿Onde está que non se ve?
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Como se che mira o plumeiro Putb só saes pra soltar veneno (levalo na sangue) ¿Porque non te vas pró norte? asi estades todos xuntos ¿ou estas cumplindo unha misión???
o tirano
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Si a misión é lembrarvos a manifa do sábado e restregarvos o pique que tedes polos fuciños.
Plumerito
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Beeee.Beeeeee.Beeee...BeeeeBeeeeBeeeeee
si wana
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Lo tuyo es carga argumental y lo demás son tonterías
Aburres
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
aqui los que los que piensan diferentes yA son etarras VIVA LA DEMOCRACIA
PASSS
22-06-2009
Que tiene que ver los cojone para comer trigo?, Proetarra zutabe, eres tan espabilao que quieres desviar el tema a otro terreno, quizas por que no te interesa que esto que tu pregonas en tu página que para mi empieza a rayar las trazas del delito, por cierto, lo voy a consultar. Bueno, por lo que veo no sabes leer, este hilo no habla para nada de una manifestación convocada por la cofradía de pescadores, habla sobre la vergüenza Etarra que tu pregonas y de lo que haces apología, ¿ entiendes ? pues eso machote, a ver si la consulta va bien y alguien te mete en vereda .
eljua
22-06-2009
Ti o que tes moito pique. E o que che digo, tes todo ano para plantar as túas frikidenuncias pero xusto o fas hoxe para tentar tapar o da manifestación do sábado. Consulta o que che pete que vas levar un bo disghusto :P
Zutabe
22-06-2009
El que tiene culo tiene miedo, te diste prisa en quitar lo que te comprometía ¿eh? zutabe machote, ya te cagaste encima como tus amigos de ETA cuando los pillan ¿verdad?, lo digo por que hay un tufillo que huele por todo Cangas
eljua
STOP!22-06-2009
STOP TERRORISMO MENTAL!

Francotiradores, Wanas, Tiranos, eljuas e frikis analfabetoides en xeral... Dades pena e noxo a partes iguais. Gardade as vosas opinións e todos gañaremos, sobre todo en saúde mental. Cansinos, coño!
El cansino
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
En quitar o que me comprometía? De verdade pensas que vou quitar contidos por ti? Creo que tes a autoestima moi alta, coitadiño.
Zutabe
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Que cansino ers socio del cagon del zutabe?, osea otro como el, pues ala sigue así.
eljua
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
Ala veña descansa un pouquiño que dende o sábado estás eléctrico...
Non se vende
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA22-06-2009
É moi grave que nesta web se deixe a calquera chamar etarra ou proetarra á xente e non pase nada, pero para censurar comentarios respecto de políticos e por tanto cargos públicos (estoume lembrando concretamente de Enrique Sotelo) haxa unha rapidez nunca vista á hora de moderar. Tamén é intolerable que se permita o acoso sistemático a certas persoas sen que ninguén mova un dedo. Digamos que non é nin responsable nin ético pero pode que lles interese manter o circo para ter audiencia.

Engadir a maiores, agora que leo máis detidamente a denuncia, que é unha pena que alguén maltrate dese xeito lingua algunha ("que halla que crean que estos"). Unha cousa é un erro puntual pero esa incapacidade para construír unha frase é difícil de clasificar, iso por non falar de que aí hai unha tremenda patada ortográfica que ningún neno de primeiro cometería.

Realmente a deste individuo é unha forma de desviar a atención de temas que non lle interesa que destaquen.
Game over
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA23-06-2009
¿ Que llamen etarra o proetarra al individuo ese que firma como zutabe es para escandalizarse ?
Lo escandaloso es que no hayan tomado medidas contra este individuo todavía. Apología del terrorismo y apoyo a banda armada, nada menos: ¿ Que pasó con lo que estaba publicado aqui ?http://zutabedecangas.wordpress.com/category/eusk/

Que yo sepa manifestar una opinión en democracia no es delito, y llamar a los proetarras proetarras, a la vista de lo que larga el angelito en su blog y de lo que reivindica con su firma tampoco.
iuris
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA23-06-2009
Ah bien porque tu eres un fascista que pretende erradicar a todo aquel que opina distinto. Perfecto así ya nos conocemos todos.
Demócrata
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA23-06-2009
su firma luris, no es otra que una palabra que tiene un significado común, "columna" o algo así. No tienes más que buscarla en un diccionario de eúskaro. Tiene razón el denunciante de otra denuncia aquí hay homofobia hacia pueblos enteros y su lengua autóctona. Que verguenza, pijos.
nainonainoná
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA23-06-2009
Iuris/eljua ouséxase a mesma persoa. Xa cho dixen, segue todo no seu sitio coas súas direccións únicas, pensas de verdade que vou sacar algo por ti pasmón? Pensas tamen que me ía "comprometer" nun blog? Sabía que eras curto, pero non que chegabas a tanto. jaja

Ten cuidado co que dis, que se che pode volver na contra...
Zutabe
23-06-2009
Sempre estas a ameazar.
Que covarde!!!
EL FRANCOTIRADOR
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA23-06-2009
Eu voume para as fogueiras que che cunda.
Bye
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA24-06-2009
¿ asi que non sacache nada da tua web ? Xa que ti non atopas o que sacache vouche axudar eu :

http://web.archive.org/web/20080207135839/zutabedecangas.wordpress.com/category/eusk/

Ale, que che cunda, borrano de aqui tamen.
Ou botalle un par de collóns e sigue decindo que non borrache nada que nos vamos a botar unhas risas a conta tua jajajaja

La policia no es tonta
24-06-2009
Jajajajaja vas ata archive.org poidendo ver o caché de google?
Zutabe
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA24-06-2009
E si sigo a dicir que non borrei nada. Se tiveses o máis mínimo coeficiente saberías atopa-lo.Eu mentras, sigo escachando coa risa.
Super agente 86
RE: VA SIENDO HORA DE TIRAR LA BASURA24-06-2009
Ostias ! Ahora el Zutabe es el super agente 86 ¿ tu cuantos nicks tienes tio ? jajaja me parece que se te vio el plumero pajarito.
observador
25-06-2009
Por fin aparece alguén intelixente e desenmascara a este FARSANTE!!!!
Gracias "observador"
PD/ Os "vascos cangueses" "os miserables pro-etarras" "os que fan apoloxía do terrorismo" Os que utilizan niks. que nos lembran os terroristas de eta, e todos aqueles que nos queren meter medo( e dicir,aterrorizarnos) asteñervos de dar consellos, e si poden autoinmolense.


Nota del administrador del foro.-

Parte del mensaje ha sido editado según la norma 6º del foro :
No publiques mensajes para pedir explicaciones sobre el funcionamiento del foro, los criterios a la hora de moderar o las actitudes de otros usuarios. Para cualquiera de estas cuestiones puedes dirigirte a webmaster@delmorrazo.com
EL FRANCOTIRADOR
25-06-2009
El hilo ha sido cerrado por el administrador del foro.

Webmaster
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados