Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://www.sports-publishing.ch/
Indispensables
Donde ...
Guia
PREFERENTEMENTE PEONIL03-06-2009
Haz click para ampliar Alguén non se enterou de que o concello puso o domingo un sinal nun camiño DA SÚA PROPIEDADE?
Determinadas forzas da orde deberan estudar ben as súas competencias e non permitir que haxa camións que vulneren a legalidade en vez de ameazar con deter aos veciños que sí a están defendendo.
tempo atrás


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: PREFERENTEMENTE PEONIL03-06-2009
Isto é unha vergonza o PSOE e o BNG estanse a reir dos veciños de cangas descaradamente, vaise a montar unha moi boa polo de Masso, agora a ver se alguén me puiden explicar se esta prohibido o paso a camións por que se detén aos veciños que non deixan pasar aos camións e aos camións non se lles multa e aínda por encima son protexidos pola garda civil ¿alguén entende isto? Isto é unha vergonza ESTE VENRES NOVA CONCENTRACION DE MARIÑEIROS FRONTE AS NAVS DE OJEA todos por terra a defender a legalidad POLITICOS PREPOTENTES E VENDIDOS FORA DE CANGAS
XA ESTA BEN TODOS A RUA A DEFENDER A LEGALIDADE
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL03-06-2009
Coido que non estaría demais que algún responsable da administración deste sitio, comprobara a veracidade desta foto. Hoxe estiven no lugar e non esta esa sinal, si se minte ata nisto, cantas máis mentiras estaredes dicindo. Podo descubrir moitas máis falseades, pero de momento voume reservar porque isto e un cúmulo de tantas mentiras que me parece de moita gravidade o que estades facendo aparte do dano que lle podedes causar o pobo de Cangas en particular, e ó Morrazo en xeral.
EL FRANCOTIRADOR
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL03-06-2009
queirades o no esas obras van a continuar, e o voxo comportamento vai dar lugar a unha loita, porque se vos poñedes asi a G.C solo ten que chamar os antidisturvios se vades a optar pola loita como a pedra do outro dia etc..
un do morrazo
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
pues mira tu amigo del morrazo como va todo cuando una obra ilegal sigue adelante pasandose las leyes por el forro de los cojones esta demostrado entonces quien tiene el dinero puede hacer lo ke le de la gana, venga vamos a rendirnos e que mexen por nos que al fin lo van hacer vamos a ser todos sumisos vamos entrar todos por el aro vamos a dejar que unos pocos se enriquezan y los demas suframos sus consecuencias es igual que se carguen el litoral al fin tienen dinero y todo lo pueden comprar si no ya veis a los politicuchos del BNG que antes ese puerto era de lo peor y ahora que estan en el poder bajan la oreja y entran por el aro TODO ESTA CURRUPTO Y AQUI MANDA DON DINERO eso si si ese puerto se llega hacer eso no va a dar puestos de tabajo a nadie como mucho a un vigilante ya que esos puertos hoy en dia estan vigilados por camaras si eso se hace el impacto en la ria tendra consecuencias muy graves por que las corrientes no van a ser las mismas, y me gustaria que la gente pensara una cosa si algien conoce un poco la zona donde quieren hacer ese puerto veran que cuando baja la marea queda todas las piedras al aire libre esa zona que la van a dragar, no la van aterrar, el calado para el tipo de barcos que ahi quieren meter tienen calado apartir del final del muelle roto asi que el puerto deportivo seria apartir de ahi por que antes no lo podran hacer por que no hay calado es todo piedra ahora imaginaros lo que va a sobresalir ese muelle para fuera para poder proteger sus barquitos inaginaros el impacto mediambiental que tendra toda esa zona, ahi estudis que asta dicen que una parte de la playa de rodeira podria perder arena por que se cambiaria brutalmente las corrientes, para los que piensan que estoy dando un mensage catrastofico y desolador los invito que se vayan a la playa de pescadoira en bueu o a la de beluso, que desde que se hicieron esos diques esas playas se quedaron sin arena y tienen que ser repobladas de arena en verano para poder ir a la playa ese es el caso de la playa de belusos que se cargaron un entorno paradisiaco, eso esta ahi hoy en dia para quien quiera verlo y me gustaria que estos que se llenan la boca diciendo desde la ignorancia y el garrulismo que esas obras de masso son buenas para cangas que se hacerquen a beluso y vean la gran cagada que hicieron en el mandato de fraga, cuiña y compañia... la verdad es lamentable ver a gente apoyar este tipo de aberraciones que se le esta haciendo a la costa gallega asi que desde aqui animo a todos que defiendan lo que es de todos y no de unos pocos que se quieren enriquecer.
ya estoy arto de mentiras y aberraciones al litoral gallego
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
franco tirador tu si que no te enteras de nada bobo que la señal se la llebaron algun garrulo como tu para poder seguir entrando los camiones y hacer lo que le entra en gana y mientras el BNG y el PSOE le hara falta otros 4 meses para poder poner otra señal o a finales de mes cuando haya otro pleno para que la gente piense que estan contra ess obras y asi seguir engañando al pueblo, este es el interes que tienen estos pardidos en parar esas obras ilegales
peligro perros sueltos
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
mira, francotirador para que non sufras vouche poñer unha foto do sinal, antes de que algún animaliño o arrancase.
http://fpgcangas.blogaliza.org/2009/06/02/rouban-o-sinal-que-impide-o-acceso-dos-camions-a-punta-balea/


o sinalador
04-06-2009
O sinal é o de menos. Clara ten OBRIGA de paralizar as obras xa que se están executando ILEGALMENTE SEN LICENZA MUNICIPAL.
A alcaldesa esta non pode escudarse na autoridade portuaria. Está PREVARICANDO.
CLARA MILLÁN DIMISIÓN
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Non son de Cangas e sigo o asunto con atención dende a prensa e este foro. Creo que se estan a dar informacións absolutamente sesgadas con CLARAS intencións.
Estou en contra dos aterrados sempre e dos portos deportivos icando sexan innecesarios, como neste caso.
Por tanto non o porto deportivo. Que o Concello actue dificulte o máximo posible (xa manifestaron que estan en contra: BNG e PSOE no pleno e ACE directamente na movilización), pero o Concello ten que actuar dentro da lei: o que non podo pedir e que non se aplique neste caso e logo sí a calquera cidadán como corresponde...
Pero quen autoriza o porto deportivo, que ten competencias na lámina de auga...e a AUORIDADE PORTUARIA, eles si que teñen capacidade inmediata para parar directamente as obras, ainda que sexa con carácter cautelar e tendo en conta a alarma social. Sen esquecer o papel do Concello, que é máis indirecto e simbólico que outra cousa...porque as obras poderían seguir por mar...entón que lle pediríamos ó Concello?. Insisto sen esquecer o Concello, as presións hai que dirixilas a Autoridade Portuaria...
Porque no fondo, o que se albisca é unha intención política de ACE , ou FPA ou Mariano Abalo de sair do goberno como un héroi sen importarlle as consecuencias da sua irresponsabilidade nestes dous anos xestionando o urbanismo en Cangas, e concretamente os acordos de recalificación urbanística nos terreos de Masso...que é o que move toda esta cuestión...pero eu disto non sei ...seguramente outros saberán e deberían dicir máis...Mentras tanto Sotelo e Corina a frotar as mans.
fuco
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Menos mal!! que ó fuco douse conta das verdadeiras intencions dese señor é explicao moi sinxelamente nó ultimo parrafo do se post.AHÍ HAY CAZO é en canto a sinal que desapareceu foi unha pena que cando a quitaron non lle deran con ela nas costelas a algún deses LOITDORES de pacotilla que esta a facerlle-lo caldo o ún que xa todos sabemos quen é e q
o tirano
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
E que o unico que pretende e convertirse en Martir porque non quere darse conta que a sua carreira politica rematou e sobre todo despois de dous anos o frente do urbanismo ¿Que foi o que fixo?? só enrredar as cousas e darlle voltas é mais voltas pa que todo este cada ves pior ¿Que pretende? Acaso espera algo??
mais que un ascenso politico???¿Algun beneficio material quizais?? Bueno tempo ó tempo pero desde aquí só vos digo que MASSO VAI A SEGUIR ADIANTE
o tirano
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Para fuco:
O tema legal é moi simple, hai dúas leis referentes a portos, unha do 92 e outra do 2003, as dúas falan de que portos como o de Vigo, teñen que ter um plan de usos e um plan especial formulado para cada concello em particular, em este caso para o de Cangas, e estes plans terán que ser informados pólo concello. Con isto, para as obras ESTRICTAMENTE PORTUARIAS e DE INTERESE XERAL , o concello xá non terá que emitir licencia, PORQUE XA ESTABA DE ACORDO NOS PLANS DE USOS E ESPECIAL.
Pero, en este caso, como estes plans non existen, ESTANSE A FACER OBRAS SEN O CONTROL MUNICIPAL.
Se Clara non é capaz de saber as súas competencias, entre as que están a de conceder unha licencia PARA PORTO DEPORTIVO e non é capaz de defender os intereses de Cangas, que se dimita e se vaia.
IN-COM-PE-TEN-TE
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Grazas pola información. Despois de ler teu post, fixen algunha chamada para contrastar a información (Porto de vigo). E me din:
- O Plan de usos é un documento que se aproba con ou sin consentimento dos Concellos, eso sí poden alegar como calquera cidadan no período de exposición pública. Pero podería existir un plan de usos que establecera un porto deportivo en Masso contra a opinión ou alegación do Concello, polo que non é un documento que habilite ou deixe de habilitar a Autoridade portuaria para facer obras na lámina de auga ou domininio propio, non necesitaría en calquer caso licenza municipal ( outra cousa é que o sentido común o faga necesario para garantir accesos, servizos, aparcamentos...para o que sí necesitaria autorización do concello).
- Sempre necesitaría licenza municipal, en consecuencia, para calquer obra en terra firme de carácter complementario: pabillón, marina seca,...cafeteria...etc.
- En Vigo é o que nos está a pasar coas ampliacións, por exemplo a do Areal, que ó final como pasou coa denuncia da Cofradía en Cangas, os tribunais veñen a dicir o mesmo. A autoridade portuaria sen plan de usos pode facer obras relacionadas coa actividade propia.
Esto e o que me dín na Autoridade Portuaria de Vigo.
Grazas por informar.
fuco
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009

Ë esta a lei do 2003 da que se fala? Si é esta non deixa lugar a dúbidas do que me dín no Porto de Vigo respecto os plan de usos...


96. El Plan de utilización de los espacios portuarios.

1. El Ministerio de Fomento delimitará en los puertos de titularidad estatal una zona de servicio que incluirá los espacios de tierra y de agua necesarios para el desarrollo de los usos portuarios a que se refiere el artículo 94.1 de esta Ley, los espacios de reserva que garanticen la posibilidad de desarrollo de la actividad portuaria y aquellos que puedan destinarse a usos no portuarios mencionados en dicho artículo. Esta delimitación se efectuará a través del plan de utilización de los espacios portuarios.

2. El espacio de agua incluido en la zona de servicio comprenderá las áreas de agua donde se realicen las operaciones de carga, descarga y transbordo de mercancías, embarque y desembarque de pasajeros, construcción y reparación de buques, atraque y reviro, los canales de acceso y las zonas de fondeo, incluyendo las márgenes necesarias para la seguridad marítima, practicaje y avituallamiento de buques. También comprenderá los espacios de reserva necesarios para la ampliación del puerto. El espacio de agua se subdividirá en dos zonas:

Zona I, o interior de las aguas portuarias, que abarcará las aguas abrigadas naturalmente que comprendan las dársenas destinadas a operaciones portuarias, incluyendo las zonas necesarias para maniobras de atraque y reviro, y los espacios de agua incluidos en los diques de abrigo.

Zona II, o exterior de las aguas portuarias, que comprenderá el resto de las aguas.

3. La Autoridad Portuaria elaborará el plan de utilización de los espacios portuarios que incluirá los usos previstos para cada una de las diferentes zonas del puerto, así como la justificación de la necesidad o conveniencia de tales usos, según criterios transparentes, objetivos, no discriminatorios y de fomento de la libre competencia en la prestación de los servicios.

Así mismo, se incluirán en el plan de utilización los espacios necesarios para que los órganos de las Administraciones públicas puedan ejercer competencias tales como las de seguridad, inspección, control u otras que, por su relación directa con la actividad portuaria, deban desarrollarse en el puerto conforme a lo dispuesto en el artículo 94.2 de esta Ley.

La Autoridad Portuaria solicitará informe de las Administraciones urbanísticas y de la Administración pública con competencia en materia de pesca en aguas interiores, ordenación del sector pesquero y deportes, así como en aquellos otros ámbitos sectoriales sobre los que pueda incidir el plan de utilización de los espacios portuarios, que deberán informar en los aspectos relativos a sus propias competencias.

Simultáneamente a la solicitud de los informes procedentes, la Autoridad Portuaria someterá a información pública el plan elaborado por un plazo de un mes, durante el cual los interesados podrán formular alegaciones. Tras la conclusión del plazo de información pública, la Autoridad Portuaria dará respuesta a los interesados incorporando al expediente que habrá de remitir a Puertos del Estado la documentación resultante del trámite y procediendo a las modificaciones del plan que, a la vista de las alegaciones, sean oportunas.

Cumplimentada dicha tramitación, se remitirá la propuesta del plan de utilización de los espacios portuarios a Puertos del Estado quien convocará a la Autoridad Portuaria y a la Dirección General de Costas a un período de consultas durante el plazo de un mes, a fin de que por esta última se formulen las observaciones y sugerencias que considere oportunas para que, en su caso, sean tomadas en consideración.

Posteriormente, Puertos del Estado recabará informe de la Dirección General de Costas sobre la protección del dominio público marítimo-terrestre y, en su caso, informe del Ministerio de Ciencia y Tecnología en aspectos relacionados con la construcción naval. También informarán el Ministerio de Defensa, desde la perspectiva de su posible incidencia sobre los intereses de la defensa nacional, y el Ministerio del Interior, en lo que se refiere a los aspectos de seguridad pública y de control de entradas y salidas de personas del territorio nacional.

Los anteriores informes deberán emitirse en el plazo de dos meses desde la recepción de la propuesta, entendiéndose en sentido favorable si transcurriera dicho plazo sin que el informe se haya emitido de forma expresa.

Recibidos los informes o transcurrido el plazo para su emisión, Puertos del Estado emitirá informe que lo elevará, junto con el expediente, al Ministerio de Fomento. En el caso de que el informe de la Dirección General de Costas resulte desfavorable, Puertos del Estado hará constar expresamente en su informe esta circunstancia, debiendo motivar las razones por las que éstas deban ser tomadas en consideración, así como aquéllas que no puedan aceptarse.

Corresponde al Ministro de Fomento la aprobación del plan de utilización de los espacios portuarios.

4. Cuando la propuesta de delimitación incluya terrenos y bienes patrimoniales de la Administración General del Estado destinados a usos y finalidades distintas, Puertos del Estado la someterá a informe vinculante del Ministerio de Hacienda, que se entenderá favorable si transcurren tres meses desde la recepción de la documentación sin que el informe se haya emitido de forma expresa.

5. La aprobación del plan de utilización de los espacios portuarios llevará implícita la declaración de utilidad pública a efectos expropiatorios de los bienes de propiedad privada y de rescate de las concesiones que requiera el desarrollo del plan, así como la afectación al uso portuario de los bienes de dominio público y de los bienes patrimoniales incluidos en la zona de servicio que sean de interés para el puerto.

6. Aprobado el plan de utilización de los espacios portuarios, el texto íntegro del acuerdo se publicará en el Boletín Oficial del Estado.

7. Con carácter previo a la formulación por la Autoridad Portuaria del plan especial o instrumento equivalente que ordene su zona de servicio deberá encontrarse aprobado el plan de utilización de los espacios portuarios del puerto.

Asimismo, recibido por la Autoridad Portuaria el contenido del plan especial de acuerdo con lo establecido en el párrafo primero del artículo 18.2 c de la Ley 27/1992, de 24 de noviembre, de Puertos del Estado y de la Marina Mercante, ésta lo remitirá a Puertos del Estado a fin de que formule las observaciones y sugerencias que estime convenientes.

Artículo 97. Modificación del Plan de utilización de los espacios portuarios.

fuco
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Fuco: copias soamente ou lees o que copias?
7. Con carácter previo a la formulación por la Autoridad Portuaria del PLAN ESPECIAL o instrumento equivalente que ordene su zona de servicio deberá encontrarse aprobado el plan de utilización de los espacios portuarios del puerto.
O porto de Vigo non ten aprobado nin ún nin outro.

Lee este artigo da lei do 92:
Artículo 18. Consideración urbanística de los puertos.

1. Para articular la necesaria coordinación entre las Administraciones con competencia concurrente sobre el espacio portuario, los planes generales y demás instrumentos generales de ordenación urbanística deberán calificar la zona de servicio de los puertos estatales como sistema general portuario y no podrán incluir determinaciones que supongan una interferencia o perturbación en el ejercicio de las competencias de explotación portuaria.

2. Dicho sistema general portuario se desarrollará a través de un plan especial o instrumento equivalente, que se instrumentará de la forma siguiente:

1.

La Autoridad Portuaria formulará dicho plan especial.
2.

Su tramitación y aprobación se realizará de acuerdo con lo previsto en la legislación urbanística y de ordenación del territorio, por la Administración competente en materia de urbanismo.
3.

Concluida la tramitación, y con carácter previo a la aprobación definitiva de dicho plan especial, la Administración competente en materia de urbanismo, en un plazo de quince días, a contar desde la aprobación provisional, dará traslado del contenido de aquél a la Autoridad Portuaria para que ésta, en el plazo de un mes, se pronuncie sobre los aspectos de su competencia.

En caso de que el traslado no se realice o de que la Autoridad Portuaria se pronuncie negativamente sobre la propuesta de la administración competente en materia urbanística, ésta no podrá proceder a la aprobación definitiva del plan especial, debiendo efectuarse las consultas necesarias con la Autoridad Portuaria, a fin de llegar a un acuerdo expreso sobre el contenido del mismo.

De persistir el desacuerdo, durante un período de seis meses, contados a partir del pronunciamiento negativo de la Autoridad Portuaria, corresponderá al Consejo de Ministros informar con carácter vinculante.

La aprobación definitiva de los planes especiales a que hace referencia este apartado deberá ser notificada a la Autoridad Portuaria con los requisitos establecidos en la Ley de Procedimiento Administrativo.

3. El plan especial deberá incluir entre sus determinaciones las medidas y previsiones necesarias para garantizar una eficiente explotación del espacio portuario, su desarrollo y su conexión con los sistemas generales de transporte terrestre.

Ves como o Concello SÍ que ten que dicir algo?
a lei está aí
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
1º.- Unha licenza é un acto administrativo, non unha norma, e un Plan de Usos tampouco é unha norma senón un acordo ou programa de actuación dentro da Administración que se fai público.

2º.- A Carta Europea de Autonomía Local, Estrasburgo 15 octubre 1985 (que se aplica en España, pais da UE), di claramente; art 4 "... Las competencias a las Entidades Locales, deben ser normalmente plenas y completas. No pueden ser puestas en tela de juicio ni limitadas por otra autoridad central o regional, más que dentro del ámbito de la LEY".

3º.- Esa Carta Europea fixo reformar a Ley de Bases do Réxime Local, e a do Tribunal Constitucional para que os concellos poidese ir a él.

4º.- A min non me gusta ver nos distintos xornais (e xornais de diversa ideoloxía) ver como a señora Alcaldesa reixeita día tras día facer declaracións. Cada cargo lévase coa sua carga, e en todos os Concellos hai un servizo xurídico a prol del. A Autoridade Portuaria non ten nin a primeira nin a derradeira palabra no tema do Salgueirón.

Hai que gobernar e non botar balóns fóra.
Bóveda
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009

Imos todos aprendendo un pouco. Supoño que a lei do 92, segue en vigor no apartado que ti me sinalas...sendo así tamén seguiría o artigo 19 que paso a "copiar" (leo, corto e pego), que deixa total autonomía a Autoridade Portuara en defecto de plan especial e de usos....



Artículo 19. Obras a realizar en el Dominio Público Portuario.

1. Las obras que realicen las Autoridades Portuarias en el Dominio Público Portuario deberán adaptarse al plan especial de ordenación del espacio portuario. Para la constatación de este requisito deberán someterse a informe de la administración urbanística competente, que se entenderá emitido en sentido favorable si transcurre un mes desde la recepción de la documentación sin que se hubiera evacuado de forma expresa.

2. En el caso de que no se haya aprobado el plan especial a que se refiere el número anterior, las obras de superestructura e instalaciones que realicen las Autoridades Portuarias en el dominio público de su competencia deberán ser compatibles con los planes de utilización de los espacios portuarios.

3. Las obras de nueva construcción, reparación y conservación que se realicen en Dominio Público Portuario por las Autoridades Portuarias no estarán sometidas a los actos de control preventivo municipal a que se refiere el artículo 84.1.b de la Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases de Régimen Local, por constituir obras públicas de interés general.

fuco
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Parece que lees pero non comprendes:
O di ben claro, DEBERÁ haber un plan especial DEBERÁ haber un plan de usos.
Se os houbera, que non é o caso, o concello xá non tería que emitir licencia para as obras ESTRICTAMENTE PORTUARIAS e DE INTERESE XERAL, PORQUE XA ESTABA DE ACORDO NOS PLANS DE USOS E ESPECIAL.
Según ti, a autoridade portuaria incumpre a lei, ao no ter os plans que tiña que ter, e iso lle da TOTAL AUTONOMÍA...Fala con Marnotes e vos presentades os dous para maxistrados do tribunal supremo..
ora pro nobis
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Limitome a ler e interpretar seguindo o teu guión, e sobre todo contrastando a túa interpretación coa realidade: na ría de Vigo non hai plans de usos nin especiais, e se construe do terreo portuario cos avais xurídicos...ou non o ves diante de ti?
Insisto recho do areal, ou as plataformas para carga de granito en Rande agora mesmo....
En calquera caso seguimos tirando de leis... someterase a plan especial...(e si non o hai) ...será compatible con plan de usos (e si non o hai)..as construccions novas, etc. etc. seran de interés xeral polo que no estarán sometidos o artgo. 84, 1 b que dí:



Artículo 84.

1. Las Corporaciones locales podrán intervenir la actividad de los ciudadanos a través de los siguientes medios:

Ordenanzas y Bandos.

Sometimiento a previa licencia y otros actos de control preventivo.

E dicir non necesitan "previa licencia nin outros actos de control preventivo"

fuco
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Ah, e outra cousa, a lei non dí que deberá haber un plan de usos, nin dí que deberá haber un plan especial....o que dí literalmente (aconselloche a relectura) que as obras ´DEBERÁN someterse o plan especial...ou DEBERÁN ser compatibles co plan de usos ...se os houbera, non quer decir que si non hai plans non hai obras: si hai plans, as obras teñen que respetalos...
fuco
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL04-06-2009
Que ben que haxa tanta xente que controla de leis, así podedes comentar moitas cousas das que eu non teño nin puta idea.
Do que si sei é de obras que tiran para adiante saltándose as denuncias, os procesos e que cando están feitas xa non hai dios que as bote abaixo. Iso é o que aquí acontece.
Que imos facer cando dentro de 5 anos se diga que todo isto é ilegal? tragar. Eu non estou por tragar nin por apoiar partidos covardes que agochan a súa falta de valentía nos envurullos legais. Por iso apoio totalmente a xente que todos os días se mobiliza.
En Vigo co metal e en Cangas cos mariñeiros!
jamakuka
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL05-06-2009
Veñen da outra banda da ría tentar facer o que os compañeiros desta banda, por incompetentes, non dan feito,quizais porque a cousa é, dende logo, complexa: Defender o indefendíbel. Ben. Mágoa de 2 ou 3 fucos pola viño, as cousas non irían como van...
Iso si mal comezamos, por moito que o corta-pega legal posterior queira agachalo, se as análises parten da prensa!?, este foro e...unha chamada á Autoridade Portuaria!!! Sinceramente, que agardabas fuco, que un amable funcionario che dixese que no Salgueirón a AP delinque? Ou quizais que a prensa non defendese as grandes empresas e reflectise as cousas tal e como son??
O asunto non é se Plan especial si, non ou ás veces... A señora alcaldesa está facendo o que lle criticaba a Sotelo na anterior lexislatura, EXACTAMENTE O MESMO! Escudarse na INcompetencia no mar para non facer nada. Ela e os seus compañeiros de partido manifestáronse na rúa acanda min para esixir dun alcalde o que agora eles non fan...Por que? Ineptitude? Intereses ocultos? Financiación de partidos? Gana de ter un iate? Quen o sabe... ou mellor dito, quen o puidese dicir.
Falas de leis e leis, de facer obras por mar...hai varias maneiras de impedir as obras, de opoñerse a elas dende a acción política, de facer ver a Caixanova e Grupo Puentes que a maioría da poboación de Cangas apoiou os partidos políticos que se opuñan ao porto deportivo, pero claro, para iso hai que querer.
lavesedo
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL05-06-2009
Ordiá que maneira de voltar nejro o branco!!!!

art 18.2. Dicho sistema general portuario SE DESARROLLARÁ a través de un plan especial o instrumento equivalente, que se instrumentará de la forma siguiente:
a. La Autoridad Portuaria FORMULARÁ dicho plan especial.
b. Su tramitación y aprobación SE REALIZARÁ de acuerdo con lo previsto en la legislación urbanística y de ordenación del territorio, por la ADMINISTRACIÓN COMPETENTE EN MATERIA DE URBANISMO.

A lei obriga a facelos, e todo o que non esté acorde coa lei É ILEGAL, neste caso todas asobras do porto de Vigo dende o 92 e este atentado ecolóxico que queren facer en Cangas.

Pensade ben o de presentarvos a maxistrados do Supremo, ao mellor sodes capaces de simplificar radicalmente a lexislación actual..
non hai peor sordo que..
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL05-06-2009
Estou contra dos aterrados, dos portos deportivos innecesarios e da especulación (que é o que se agacha seguramento detrás desta historia). Somentes dicir que non se pode afirmar alegremente se unha cousa é legal ou ilegal simplemente porque non me guste ou non concorde con ela, e cando hai sentezas-preguntarlle a cofradía- porque sobre argumentos falsos non se pode construir unha loita sería e con recorrido.
Outra cousa é que queiramos pasar facturas políticas co asunto, o cal tamén vale pero non confundir.
Sexa legal ou ilegal debe darnos o mesmo se estamos convencidos de que ese porto non se debe construir. Pero apuntemos correctamente, non non vaia a sair o tiro pola culata....
Para bos entendedores....
fuco
RE: PREFERENTEMENTE PEONIL06-06-2009
Si claro, pero é que aparte de ser unha aberración é ILEGAL
Nanai
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados