Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://www.ttaventura.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?20-05-2009
Haz click para ampliar Bueno me gustaría saber a estas alturas si alguien tiene alguna duda que lo que se quiere hacer en Masso es ILEGAL, me gustaría decir a estos que defienden las obras de Masso sin tener ni puta idea de lo que hay quieren hacer que si eso fuera LEGAL y todos los tramites fueran correctos esas obras ya estarían muy avanzadas, como un grupo de vecinos pueden parar esas obras durante siete años, no pensáis que si eso fuera legal llamarían a los antidisturbios y las obras se realizarían como hacen en muchos casos, pero en este caso es tanto el descaro de ILEGALIDAD que ni eso pueden hacerlo, lo que me parece vergonzoso es que tanto el PP EL BNG Y EL PSOE sigan callando y apoyando a estos mafiosos especuladores los que antes se echaban las manos a la cabeza en el caso del BNG ahora de un día para otro todo está normal es exagera la sinvergüencería y la poca vergüenza que tienen algunos politiquillos y caciques del pueblo de cangas y alrededores, creo que la población de cangas no está nada informada de la realidad de Masso y eso se lo debemos también a los medios de comunicación que están haciendo un muy buen trabajo de desinformación y se dedican en muchos casos a criminalizar a los que defienden la legalidad y a fortalecer aun mas a los que tienen el dinero y quieren pasarse las leyes por el forro de los cojones, lo que está quedando muy claro en Masso es que la justicia no es para todos igual que el don dinero y el amiguismo es lo que triunfa y es lo que cuenta para poder hacer aberraciones como la que quieren hacer en Masso. Desde aquí me gustaría pedirle al foro y ACE que informen bien de lo que está pasando en Masso que informen al pueblo de la verdad de Masso de una vez por todas que ya está bien que nos estén tomando el pelo tan descaradamente
veciño de cangas


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?21-05-2009
onte na paxina de inicio habia unha denuncia parecida a esta e hoxe non a atopo????? No meu comentario de onte dicia que eu estou a favor de que fagan algo en masso, xa que forma parte da historia da comarca e deberian arranxar a zona para disfrute do pueblo; pero non de calquera maneira, facendo aterrados e demais. Creo que se poderian aproveitar as infraestructuras existentes para facer un porto deportivo, paseo, xardins, etc. Ademais se realmente non teñen permisos para facer obras, que fan as autoridades que non actuan de oficio directamente? Por qué a corporacion municipal non da a cara e vai ás obras e están ali cos veciños?? eu supoño que sera porque todos estan untados, e a policia que fai? porque identifica os veciños que paralizan as obras e non os obreiros, que son quen estan infrinxindo a lei? donde esta a policia, e de que lado esta? A POLICIA ESTA NO BAR DO LADO DE FORA DE BARRA.
censurado
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?21-05-2009
A ver censurado, que parece que vas de espabilado, entérate, que non queremos porto deportivo en Massó¡¡
nin censurado nin sin censurar
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?21-05-2009
en el proximo plemo quiero ver lo que van a decir los del BNG y los del PSOE, como se le mira el plumero amigos
jaliña
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?21-05-2009
¿Como non vai a haber en Cangas un porto depotivo? enton ¿Onde van a meter os yates os cangueses?,¿en Varalonga?Non van levar os yates para Vigo ou Sanxenxo ¿Non?.Con tantos yates que hay en Cangas,boa falta hay de un PORTO DEPORTIVO que vaya desde Tiran a Donon.
Chicote
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?22-05-2009
eu non digo que se fagan as cousas de calquer maneira, senon que se fagan con xeito e modificando o minimo posible o existente, pero claro, esta mellor como esta verdade? cheo de ratas e de merda. Se por vos fora o pueblo seguiria como hai vinte anos. Que non digo que hai vinte anos estivera mal, seno que os tempos cambian e hai novas necesidades...Ou nas vosas casas seguides tendo o baño fora da casa? ou vades directamente ó cortello?
Non sei para que me mato dando explicacions a xente xustiña. Ala ide a misa que o cura si que conta as mismas cousas dende hai vinte anos
censurado
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?22-05-2009
Home, eu creo que o xustiño es ti. Iso é ILEGAL, parece que non o colles.
EU
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?22-05-2009
Censurado, pero se o que ti dis, e o que opinamos o 90% dos Cangueses, que Massó tense que arransar para o pobo, non pode seguir sendo unha ruina. Nunca se estivo en contra das instalacións portuarias para un porto deportivo. Sempre se dixo que a darsena de Cangas é deficitaría en plazas de amarre, é máis, entre Frigorificos do Morrazo e Massó xa existe un dique que facilmente se podería aproveitar para facer unha instalación deportiva, con rampa de varada e accesos. Pero esta empresa quere facer un pelotazo urbanístico e aterrar centos de metros cadrados no mar, penso que aí está a diferenza. Ninguén quere ver Cangas como fai 20 anos.
Berto
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?22-05-2009
Quen ninguén estaba en contra do porto deportivo? Pois a confraría por exemplo, pero como non che foden a ti o traballo pois nada.
O que hai que oir
22-05-2009
Adelante machotes el lunes a Massó!!, ja,ja,ja,ja!, a unos pocos espabilaos les ha caido un purito, ahora que se lo pague Abalo y San Gabriel, lo dicho a echarle huevos, ¡¡Ah!!, pero si no había caido que sois cuatro necios los que quereis pararlo.

Lo dicho quiero ver transalanticos y yates guapos allí atracados, y hoteles de 5 estrellas, así como gente con pasta paseando por Cangas, que estoy hasta los huevos de los amiguitos de Batasuna y de toda la morralla que circula por Cangas.

ala, lo dicho el lunes a Masso.
hasta los Huevos del Foro social.
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?22-05-2009
a los picoletos van a tener que entrar con clave en este foro de debate me parece a mi
kampora
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?22-05-2009
Este o que está é fodido e mooooooooi picado porque a INICIATIVA INTERNACIONALISTA vai arriba!!

Por certo Massó é ILEGAL e O POBO VOTOU. A acatar demócrata.
AJO Y AGUA
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?22-05-2009
Con lo de Massó tal vez deberiamos apelar al Tribunal Constitucional ya que están que tiran por la casa por la ventana... Son buenos chavales, nunca romperían un plato :)
Alfonso Sastre
RE: LO QUE ESTA PASANDO EN MASSO NO TIENE NOMBRE ¿DONDE ESTA LA JUSTICIA?22-05-2009
Deixovos o artigo do Faro de Ferrín de hoxe. Titúlase "II-boomerang"


Publiquei eu hai moito un conto titulado "Ela, boomerang" que agoa me vén á acordanza. Escribo esta columna despois de o Tribunal das Salesas ordenar a disolución da candidatura ás eleccións europeas Iniciativa Internacionalista-A Solidaridade dos Pobos (II-SP en diante). Eu pensó que esta ilegalización constitúe un disparate político en forma de boomerang mal dirixido. A arma australiana, usada para ferir o que eles chaman "entorno abertzale", ao voltar ao cazador bátelle a este na testa en lugar de ocupar o seu lugar mansamente na man.
Un periódico a fin ao PSOE, El País, editorializa poñendo en dúbida a corrección e necesidade da ilegalización e, nos artículos de fondo, Javier Pradera e algunha notabre asinatura máis sosteñen que o fallo do Supremo é feble e non se base amáis que en indicios non demasiados racionais da afinidade dalgúns compoñentes da listas coa antiga Batasuna. Na realidade, El País e o vello raposo de Javier Pradera están moi preocupados pola ilegalización xa que esta se encontra denunciada no Tribunal de Estrasburgo ao o cal II demandou amparo. Se o Tribunal Constitucional non bota abaixo o fallo do Supremo, sen dúbida Estrasburgo condenará a ilegalización e España amosará de novo diante do mundo a faz sinistra de Torquemada e da Santa Inquisición.
Ninguén cre en España que II sexa unha candidatura encoberta de Batasuna. Moito menos en Galicia. E non falo da FPG, que partipa nas listas, senón de intelectuais como Fernán-Vello ou Dionisio Pereira, este seguido de trinta asinaturas en Vieiros e noutros sitios de internet, nin tampouco da Aula Castelao de Filosofía, entidades e persoas que condenan con firmeza o que consideran un atentado aos dereitos civís, incluidos os dereitos civís dos galegos.
En efecto, II está integrada por persoas e colectivos de todas as nación e territorios do Estado Español e reflecte moi ben unha esquerda realmente existente, no plano intelectual, nos movimentos sociais, na esquerda obreira xenuína, que inclúe os nacionalismos galego, vasco e catalán pero que os reborda e anchea. Se cadra o medo a unha verdadeira esquerda solidaria en todo o Estado servise de estímulo para esta ilegalización. En todo caso II non é unha Galeuzka segundo o modelo histórico tan caro a Castelao, nin unha Galeuscat. II é unha alianza dos pobos de e nacións de España anticapitalista en tempos de crise. Alianza que defende o principio de autodeterminación que non está na Constitución española pero si no consenso democrático internacional e na letra e no espírito das Organización das Nacións Unidas. Os componentes de II son cosiderados perigosos polo goberno de Madrid e este move os órganos xurídicos que dependen exerarquicamente do executivo (Avogacía do Estado e Ficalía) os cales lle apresentan a unha sala ad hoc do Supremo un documento mal construído, apresurado e redactado, con palabras de cafetín (fálase de "infección", de "banderín" de engache" lexionario…).
Ora ben: esa sala, especializada en grandes disidencias, cunha Lei de partidos ben anti-democrática na man, non consigue unanimidade no seu fallo. De 16 membros, 5 maxistrados votaron en contra da ilegalización de II. Non houbo unanimidade. O boomerang, no intre mesmo do fallo do Supremo, comezou a virar na dirección da testa do goberno de José Luis Rodríguez Zapatero.
HM
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados