Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
more
Indispensables
Donde ...
Guia
MARNOTES POWER13-03-2009
Haz click para ampliar "En todo caso, Ángel Santamariña llama la atención sobre dos puntos de los informes del jefe de urbanismo, Alfonso Marnotes, y de la secretaria. En el primer caso se alude a las propuestas de los seis convenios urbanísticos presentadas en la fase de avance que el pleno de la corporación aprobó y ratificó el 30 de julio de 2004, ordenando su remisión al equipo redactor para ser incluidos en la documentación del planeamiento general."

Os señores do ladrillo, que estaban bastante apesadumbrados ultimamente, parece que se comezan a animar coa vitoria de Feixóo, para voltar a súa teima destrutiva (responsable en grande parte da crise actual) e aleccionan a os seus esbirros de sempre para continuar co avance das súas máquinas de guerra.

Señores do tripartito, para cando o pleno no que se anulen definitivamente os convenios?
con valentía, sen ataduras


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: MARNOTES POWER14-03-2009
mentres o "sr." Marnotes estea "traballando" no concello de Cangas, estate tranqui que os convenios non se daran anulados. ¿para que votamos nas urnas se despois os que realmente mandan son os secretarios e os "collesobres" de turno?
thor-i.bio
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados