Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://wcces2010.org/
Indispensables
Donde ...
Guia
"PARROQUIA DE O HIO" DE LOCOS HACER UN PARQUE NACIONAL17-01-2009
Se estan dando unas charlas sobre parques nacionales en la parroquia de O Hio, la informacion que dan no esta mal, pero intentar meter a esta zona en parque natural, sinceramente es de locos. Estamos hablando de zonas urbanas o rurales, no de un monte o una zona verde o una isla que no va a prosperar como zona para vivir, expandirse y montar negocios.
Parece ser que a la antigua directiva de montes de esa zona, alguna administracion le propuso incluirse en Parques Nacionales y la respuesta mas logica fue NO. Mi curiosidad fue, por que esta nueva directiva acepto a hacer estas charlas sin preguntar a los que supuestamente son los afectados. Soy vecino de Cangas y lo fui de Masso y como todos conocen parece ser que Masso ya no va a ser zona verde o protegida porque el proyecto de un tal "Foster" puede ir a delante. Si eso es asi las ayudas que darian al pueblo de Cangas(si fuera Masso zona protegida) se estan esfumando o ni se van a "cheirar". El problema es que si fuera lo contrario tampoco se "cheirarian porque por "arte de magia" del dinero que llega al Ayuntamiento no se ven avances. Y ahora ciertos politicos intentan beneficiarse de otra zona donde durante mucho tiempo es y fue una zona productiva que deberia progresar mas, manteniendo cuidado su entorno nutural que ya es cuidado por vecinos y comuneros de esa zona y que no tienen ayuda de ninguna administracion ni de su propio ayuntamiento. Y cuando se trata de cuidar algo hay que dejar fuera los intereses politicos cosa que la directiva de montes no esta haciendo, siendo su presidente, de uno de los partidos politicos que "dominan" este ayuntamiento que tenemos. Me gustaria que la gente de O Hio piense bien en esto, sobre todo en Donon y Viño que estan aun mas afectados. Adios carnavales, adios furanchos, adios navajas, adios percebe, adios fesca con caña, adios visitas informales al Facho... etc.
No estoy hablando de un sitio donde solo hay verde y fauna, primeramente hay PERSONAS, negocios, esas personas que trabajan sus propiedades, playas, vistas, "verde y fauna(aunque alguna no sea autoctona)

"hay que cuidar lo que tenemos y que los politicos o encargados de cuidar se conciencien y ayuden, no arruinar la vida de nadie

O Hio tiene la palabra

GRACIAS
exvecino de masso


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE:17-01-2009
Totalmente de acordo
Aurelio
RE: GRACIAS POR PONER ESTA DENUNCIA17-01-2009
Soy de una de las zonas mas afectadas y asisti a la conferencia en el ayuntamiento de cangas.
mi sorpresa fue cuando salio la pregunta mas inteligente que le hicieron al señor que vino a dar la charla (creo que era alguien de Parques Nacionales)
Pregunta... Cree usted que es logico o posible que esta zona urbana o rural sea Parque Nacional...

Respuesta... NO...

Si la respuesta de este señor fue "no" todo esto que intentan hacer es pura politica para quitar pasta sin importarle la gente afectada y la culpa es de los incompetentes de la Comunidad de Montes que tenia que dar la cara "Lino" que es el presidente.
Es decir que el exvecino de masso este que hace la denuncia creo que va bien encaminado y todos conocemos lo que tenemos el el ayuntamiento
Viva Donon y su gente... con dos cojo...
uno de Donon
RE:18-01-2009
Primeiro aclararlle o “exvecino de masso” algunhas cousiñas:

1º) A Costa da Soavela, os areais de Barra, Viñó e Nerga e os seus sistemas dunares XA están incluídos dende decembro do ano 2004 nun espazo protexido, concretamente catalogado como Zona de Especial Protección dos Valores Naturais (ZEPVN) (Decreto 72/2004, do 2 de abril) e Lugar de Importancia Comunitaria (LIC) da Costa da Vela cunha superficie de 1384 ha. Para máis información consultade a páxina web da Consellería de Medioambiente da Xunta de Galicia.

2º) Non confundamos os termos “Zona protexida” e “Zona verde” porque non teñen nada en común. A Zona protexida ou espazo natural protexido son aqueles espazos naturais con características biolóxicas ou paisaxísticas especiais e gozan dunha protección administrativa, un exemplo sería a Costa da Vela catalogado como (ZEPVN) e (LIC). Por outra banda teriamos a zona verde ou parque urbán, un claro exemplo sería o parque de Castrelos en Vigo, este último non ten protección administrativa nin recibe axudas económicas. Por favor, non confundamos a xente, Massó será declarada como ZONA VERDE e non como ZONA PROTEXIDA.

Ben, despois destas dúas aclaracións gustaríame seguir profundizando na realidade actual das zonas de Donón, Viñó e Nerga na parroquia de O Hío:

1º) Áreas de Donón, Viñó e Nerga XA están incluídas, en parte, na Zona de Especial Protección dos Valores Naturais (ZEPVN) e na Rede Natura 2000, como resultado neses terreos calquera actuación incompatible coa preservación dos recursos naturais queda totalmente prohibida (iso significa que a data de hoxe as edificacións, infraestruturas, polígonos industrias, portos de calquera tipo, etc. Non están permitidos).

2º) A Lei de Costas contempla os sistemas dunares de Nerga, Viñó e Barra como terreo público marítimo-terrestre, e a partir do deslinde, outros 100 metros de afección de servidume de protección, o que implica que a data de hoxe as edificacións, infraestruturas, polígonos industrias, etc. Non están permitidos.

3º) O outro 80% de terreo non afectado pola Zona de Especial Protección dos Valores Naturais (ZEPVN), e pola Lei de Costas, resulta que é propiedade dos comuneiros de O Hío.

Chegados a este punto a pregunta é evidente: ¿Adhesión ou non do terreo XA protexido e XA afectado pola lei de Costas no Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas de Galicia?

Pois que cada un saque as súas conclusións…

Un dato máis, no ano 2008 o concello de Cangas recibiu 8100 € pola Rede Natura 2000, o equivalente en axudas a Parques Nacionais poderían multiplicar esa cifra por 100.

E por último, deixade de confundir a xente, que barbaridade é esa de que se prohibiran os carnavales, furanchos, navallas, etc. Se o que procuran os Parques Nacionais é preservar a identidade cultural dos seus poboadores, un bo exemplo é a festa de “El Rocío” en pleno Parque Nacional de Doñana.

Menos demagoxia…

Un saúdo.
Aquila
RE:18-01-2009
gracias Aquila por informarnos eficientemente, non con demagoxia , o tema esta bastante claro...
un saudo dun veciño de pintens
kiko
RE:18-01-2009
ánimo aos comuneiros do Hío e que consigan parar as contínuas usurpacións de terreo comunal que aínda non paran de producirse.
Por un terreo comunal de calidade e que sexa verdadeiramente de tod@s.
raviñaldes
RE:18-01-2009
A los 5 minutos de empezar la charla en el Concello, algún erudito, o el mayor furtivo de la historia de Cangas, habló en nombre de los presentes, o lo intententó.
Non nos veñas a comer o tarro. ¿a ti y quien más? a si. Creo que eres el representante de algo. Hasta creo que leyó un pregón. Hay que joderse.

Avergonzado
RE:18-01-2009
Pero que nos esta contando este de masso, que pretende dicindo que nos van quitar os carnavais, os furanchos, etc.
acaso quere meternos medo a todos para poñernos en contra?
ou sera que politicamente lle interesa crear confusion entre a xente do Hio?
un do Hio
RE: PENSARSELO BIEN18-01-2009
Yo no se si este de masso representa a alquien o no, Aquila tampoco se si representa a alquien, eso si, politicamente te expresas muy bien, demasiado bien, el que salto en medio de la charla en cangas es "pescador" y cada uno tendra sus intereses. La realidad es, en que Parque Nacional se da el caso que se puede dar aqui. Y perdon si me equivoco pero el señor de la charla en el ayuntamiento dijo que lo del Parque este no era normal, incluso lo dijo con otra frase mejor. Y sinceramente los mas afectados serian de donon o viño y los que quieran el parque que se lo pongan en su zona y dejen a los que no quieren en paz y si de verdad hay intereses politicos es una verguenza. Ahora, me puede explicar alquien lo de la movida de la comunidad de montes
de cangas
RE: PERDON ALA PERSONA DO HIO18-01-2009
Perdon por meter el carnaval y los furanchos, pero pregunta a los de la zona de donon si estan seguros de tener carnaval o cualquier otra fiesta o lo que quieran, esto no afecta por igual
exvecino de masso
RE: ESPACIOS PROTEXIDOS18-01-2009
muy ben escrito o de Aquila, asi de ben escrito tiñan que estar as axudas e cartos pa coidar todo isto, donde estan Aquila? Non se miraron nin se miraran
un da parroquia do Hio
RE: DECIDEN OS VECIñOS, NON OS COLECTIVOS AFECTADOS!18-01-2009
Véxome na obriga de volver intervir para aclararlle a “exvecino de masso” que a DÍA DE HOXE (18 de xaneiro de 2009) os veciños con propiedades na Zona de Especial Protección dos Valores Naturais (ZEPVN) da Costa da Vela, sendo ESTE terreo e non outro, o que se incorporaría no Parque Nacional (ver lindes na páxina web da Consellería de Medioambiente da Xunta de Galicia), teñen totalmente restrinxido calquera actuación incompatible coa preservación dos recursos naturais, con isto quero decir, que as únicas limitacións e restricións coa adhesión serían grosso modo a prohibición da caza DEPORTIVA, da pesca RECREATIVA, e a limitación no número de visitantes, porque o resto de restricións xa as ten o espazo natural dende decembro de 2004.

Por conseguinte, os únicos afectados serían os cazadores deportivos, os pescadores deportivos e os empresarios turísticos de “gama baixa” (persoas con chiringuitos ilegais a pé de praia, que procuran un turismo de masas e non de calidade).

Ben, a ver se me explico mellor, o paisano con propiedades no actual espazo natural (ZEPVN da Costa da Vela) xa non pode facer o que lle dá a gana no seu terreo, porque xa NON pode edificar, NON pode plantar calquera cousa, NON pode montar un polígono industrial, etc. PORQUE A ZONA XA ESTA PROTEXIDA!!!

A cuestión agora é, ¿queren ter as vantaxes de estar incluídos dentro de un Parque Nacional ou non? Porque as desvantaxes XA AS TEÑEN A DÍA DE HOXE!!!

Aclarar a “de cangas” que eu represéntome a min mesmo. Esta claro que non son apolítico, pero reto a calquera persoa, que atope só unha referencia política na miña redacción. E tamén está moi claro, que non pertenzo a ningún dos colectivos afectado pola inclusión no Parque Nacional, porque se tivese unha casa ILEGAL nas dunas de Nerga agora estaría moi estriñido, ou se foxe un pescador NON PROFESIONAL que me dedicase a esquilmar o mar durante o fin de semana pois andaría preocupadiño…

A pregunta é ¿De que colectivo sodes vós?

Un saúdo.
Aquila
RE:18-01-2009
Ya se ha dicho por algun forero que la intención de estas charlas o conferencias es hacer reflexionar al ciudadano de Cangas y en particular a los vecinos de la parroquia de Hio, sobre la conveniencia o no de que sus terrenos puedan pertenecer al futuro ente PARQUE NACIONAL ILLAS ATLANTICAS. Parece que los argumentos paisajisticos, medioambientales, panoramicos, turisticos, etc estan ya reconocidos por otras figuras como la RED NATURA 2000, la LEY de COSTAS y el REGLAMENTO para su desarrollo, ¿Cual es por tanto lo que puede llegar con la inclusion de tales suelos en el PARQUE?. Esta claro que no es mas que el DINERO, la PASTA, que el Estado, la comunidad Autónoma u otros organismos puedan detrminar, ese DINERO, llegara a la parroquia a traves del CONSELLO RECTOR DEL PARQUE, en el que tendra representacion, claro esta. LA COMUNIDAD DE VECINOS DE HIO, no es asi, es decir, lo que quiere la comunidad de vecinos de O HIO es MAS PASTA. Que conste que mi opinión es que toda la parroquia deberia estar incluida en el PARQUE ILLAS ATLANTICAS, por razones obvias que se manifiestan por si solas, no por dinero, este lo dejaria en un segundo plano, mas bien buscaria la concienciación de todos y todas para que entendamos que EL FUTURO SOSTENIBLE del que se habla en los medios de comunicacion, pasa porque respetemos nuestro medio ambiente y nuestro habitat porque es el soporte de nuestra vida, y si tenemos que dejar de cazar y pescar de forma deportiva, debera ser porque estemos convencidos que nuestro futuro SOSTENIBLE, nos lo aconseje y no debe ser creo yo por ninguna otra razon y menos por dinero para unos pocos, este unicamente debe servir para compensar de alguna manera a los vecinos y para la conservacion, puesta en funcionamiento y desarrollo del parque natural.
LIMENS
RE:18-01-2009
Ou sexacomo di Aquilia,desaparecerían "os chiringuitos,o "turismo de masas",por un turismo de calidade,ou sexa tipo Marbella,seguramente van vir os arabes cos seus yates ,e toda a xente "guapa" es os veciños de Cangase os propietarios dos terreos non poden poñer"un chiringuito" porque os turistas "de calidade" o Axuntamento ,e os "promotores " das ILLAS ATLANTICAS"van manter e facer ricos os do Hio.
Pois pareceme estupendo ,verdaDEIRAMENTE E UN CHOLLO.
Chicote
RE:18-01-2009
Y los buzos deportivos cada vez con menos sitios donde poder practicar nuestro deporte. Primero Cíes, despues Ons y ahora la costa de la vela. Pues menuda mierda, este mundo se está volviendo intransitable.
buzo
RE:18-01-2009
Y los buzos deportivos que se jodan, y los pescadores deportivos que se jodan y los dueños de galpones ilegales que se los van a tirar que se jodan.
Ya está bien de interesaes particulares.
Si hay un bien común, hay que luchar por él.
Buzos deprotivos
RE: SI SE PUEDE BUCEAR EN UN PARQUE NACIONAL18-01-2009
Si se puede bucear en el parque nacional, lo que no se puede es furtivear....
http://www.iatlanticas.es/index.php?option=com_content&task=view&id=120&Itemid=60#buceo
Outro de Cangas
RE:19-01-2009
Eu tamén penso que o parque debería coller toda a península do Hío, e que iso soamente beneficiaría aos veciños. Tamén se debera faciltar o transporte colectivo para que non houbera a masificación actual de veículos privados.
breobreo
RE: UNA DE DOñANA19-01-2009
Desde Luego, las limitaciones de actividades en las zonas de Parque Nacional son muy grandes. En Doñana, hay visitas restringidas (y caras), nulas edificaciones, escasa actividad ganadera, etc. Además, está totalmente cercado y en su interior no hay poblaciones estables. Por ésto pienso que incluir la Costa da Vela como Parque Nacional sería casi imposible. Pero, también está la figura del Pre-Parque, que es una zona de influencia directa, también protegido, pero no de forma tan estricta: Aquí hay poblaciones (El Rocío, Matalascañas, etc.), actividad turística e industrial (Siempre sostenible). Supongo que las subvenciones serán menores, pero puede ser una buena solución para mantener el Medio Ambiente y controlar la construcción indiscriminada.
Tenéis una tierra preciosa¡¡¡¡
Bikiños a todos.
Nubas
PARA OUTRO DE CANGAS19-01-2009
¿ Si se puede bucear dices ? Para bucear en apnea, ya no te digo con botellas, poco menos que hay que enviar una instancia y hacer 1400 papeleos, esto obviando las restricciones que no son pocas, entre otras:

Se prohíbe extraer plantas o animales, y recoger conchas u otros restos biogénicos, así como alterar la fauna bentónica, mover o voltear piedras o materiales en el fondo.

No está permitido alimentar a la fauna marina.
No deben perturbarse refugios como grietas o cuevas.

En caso de encontrar restos de interés arqueológico, no deben moverse, sino señalizarse y dar parte del hallazgo a las autoridades del Parque Nacional.


Debe de cumplirse la normativa de seguridad en las actividades subacuáticas.(B.O.E. 22/XI/1997)
Las embarcaciones usadas para transporte y apoyo de buceadores debe estar inscritas en la lista 6ª salvo las usadas a nivel particular que pueden estarlo en la 7ª.

Deben disponer a bordo de al menos de un Plan de Evacuación, un equipo de suministro de oxigeno normobárico y un botiquín.

Deben tener desplegada la bandera Alfa mientras permanezcan buceadores en el agua.

Para los que nacimos con la playa a los pies y practicamos el buceo desde crios sin ninguna condición ¿ No te parece mucho pedir ?

Lo dicho, este mundo se está volviendo intransitable
buzo
RE:19-01-2009
a lo mejor es como bien dices: Haberlo hecho así desde niño y sin CONDICIÓN. Me alegro mucho!
alucino buceador
RE:19-01-2009
a lo mejor el problema es eso quiero decir ( haberlo hecho..)
alucino buceador
RE:19-01-2009
Yo lo quiero resaltar las ganas que tiene la asociacion de montes vecinales de que lo del parque nacional vaya adelante, y estoy de acuerdo de que sobre todo el dinero es lo que mas les importa, nada demuestran respecto a la defensa de nuestros valores paisajisticos y medioambientales y tambien incluyo aqui a los representantes tanto electos como de la oposicion en el concello, no hay mas que ver la pantalla que representa la construccion de la galescola de Hio hacia la ria, se pierdes las referencias territoriales del paisaje, yo antes bajaba a mi casa en Nerga y tenia referencias naturales como el mar y la ria, ahora, un mamotreto de hormigon que esta diciendo que es mas importante que lo que antes habia, esto es una sinrazon, aprovecho tambien para decir que estoy totalmente en contra del parque acuicola que se quiere construir en Nerga eso es insostenible, ¿no hay mas lugares ria adentro donde se puea ubicar?, eso va asignificar camiones de gran porte circulando por un nucleo cono Nerga ademas de la alteracion del perfil terrestre de la ria.
nerga
RE:19-01-2009
Aquila.Vexote moi bén informado de regulaméntos e mais de informacións do D.O.G. ¿Acaso eres politico?? Que tampouco non me importa cada ún ten a sua apinión e si se deixan envaucar po la palabrería de calqueira (problema del) O que si che queria aclarar é que con respeto a o Parque de Doñana meteches ún pouco a pezuña porque ó Rocio nón está dentro do parque senón que esta separado do mismo por un rio e mais por unha alambrada po-lo tanto non e tan sinxelo ir de un sitio para o outro xa que esta ben delimitado e pra ir de visita o parque case que tés que ter un pasaporte de boa conducta e aparte de pagar que nón este ese dia ningún Politico de visita senon vuelva usted mañana
un
RE:19-01-2009
Coma di Nubas:
Teneis una tierra preciosa...¡Pois por iso mesmo! Temos unha terra preciosa,e non podemos permitir que non nos a "escagallen"
"Edificaciones indiscriminadas..." tamen,Ao mellor a un "paisano veciño" do Hio ou Viño,non lle deixan facer unha casa pra vivir,pero si ven un de fora "habilidoso" e pon unha empresa de talasoterapia,ou algo po lo estilo,como é "de bien comun",pode montar o que lle pete ,con un añadido de hotel ,porto deportivo,e o que se lle poña por diante...Pero claro,iso e PROGRESO.
Aurelio
RE:19-01-2009
totalmente dacordo co buzo,este mundo estase volvendo intransitable,o tempo que pagas por todo.eu quero saber si podo ir ver os temporais.facer fotos,sentílo vento e o mar,sentirme ceibe como esa paisaxe,ou todo vai depender dunha lista de visitas.?
lois
RE:19-01-2009
Pois nín mais nín menos tí pides cita pra ver como o mar vate contra as rochas no mes de Decembro e con seguridade e con un pouco de sorte poderas ver As nenas en Top Les no mes de Agosto Iualiño ca a seguridade Sosial
un
RE:19-01-2009
Aquila chapó. Saber non ocupa lugar. E por outro lado poñer en tea de xuizo o que apunta o denunciante con respcto a que o de Foster en Massó "puede ir adelante". Se partimos de que foron anulados os convenios e de que o pre-avance que se prevén para esa zona é a antítetese do que procuraba Caixanova e acólitos tal cometido non pode prosperar. Agora ben, a actuación que se faga alí será máis ou menos beneficiaria para o pobo en función do que decidan os colectivos veciñais e asociativos. De se van proceder con razocinio ou non quero dicir.
Bolxevique
RE:19-01-2009
Como naturalista e apaixonado dos valores biolóxicos, ecolóxicos e paisaxísticos da Costa da Vela penso que o actual nivel de protección que goza este espazo natural e suficiente para manter a integridade do mesmo. O grave problema que vexo, é a actual falta de planeamento e ordenación dos seus recursos, penso que para todos nós é evidente a presión humana que soporta este espazo durante a primavera e o verán, que provoca a degradación dos hábitats polos que foi declarado espazo natural, un exemplo son os múltiples “sendeiros”, provocados polos visitantes que degradan as dunas costeiras de Barra e Nerga, o que resulta totalmente contraditorio ¿Cómo podemos permitir a degradación das dunas, se pola súa vexetación a Costa da Vela está catalogada como (LIC = Rede Natura 2000)? Temos múltiples exemplos coma este na Costa da Vela, pero ningún tan “sangrante” como a costume de levar os cans a pasear polas praias deste ESPAZO NATURAL PROTEXIDO, nestas praias TODOS OS ANOS unha especie de ave (da que non vou dicir o seu nome) catalogada a nivel galego como VULNERABLE (o que significa que ten moitas posibilidades de extinguirse) intenta criar os seus poliños, con tan mala sorte de que TODOS OS ANOS multitude de ignorantes (ou polo menos analfabetos, porque non saben ler os carteis e as sinais QUE PROHIBEN EXPLICITAMENTE O ACCESO DE CANS AS PRAIAS) soltan os cans nas praias e estes espantan os pais deses poliños que acaban morrendo de fame ou cun pouco de sorte morrendo entre os dentes deses cans… Cando rematen prohibindo o acceso a todo o mundo a praia diremos que “el mundo se está volviendo intransitable”, pero non, o que acontece e que non respetamos nada e a única forma de conservar ALGO e mediante as restriccións…

Ben para arranxar este problemita e tan doado como esperar ata o 2012, data límite para que a administración autonómica aprobe os OBLIGATORIOS Plans de Xestión dos Lugares de Importancia Comunitaria (LIC = Rede Natura 2000), no que a Costa da Vela como xa dixen anteriormente está incluído. Estes Plans, veñen sendo ferramentas legais que utilizan tipiños coma min, para impedir que iluminados como os dos cans poidan seguir accedendo as praias e acabar cunha especie protexida, en definitiva xestionar e ordenar o espazo protexido.

A outra opción, é a adhesión no Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas. Pero neste caso, como naturalista podo dicir que todos os camiños levaran a Roma, porque por unha vía ou pola outra a Costa da Vela conseguirá a súa protección e ordenación que procure a conservación da súa flora, fauna e paisaxe. Os únicos que decidiran a VÍA son o veciños de O Hío.

Por último, que sempre me perdo, decirlle a “un” que son demasiado conservacionista, que non conservador, para pertencer a un partido político, co cal NON SON POLÍTICO. Co tema do Rocío, eu referíame a festa de caravanas e toda a parafernalia cristiá que si pasan por dentro do Parque Nacional de Doñana. A “un da parroquia do Hio” dicirlle que a Consellería de Medioambiente realizou unha obra de eliminación de Pan de espiño (Acacia negra) nas dunas de Nerga, que chegaron o concello axudas por valor de 8100 € no 2008 que non sei onde os meteron, e que se os veciños queren a adhesión, seguramente chegaran máis cartos. Dicirlle a “chicote” que precisamente o exemplo de turismo “de masas” e o que se realiza en Marbella, un bo exemplo de turismo “de calidade” é o que se realiza en Peneda_Gerês, ademais “os chiringuitos” ben ordenados son unha fonte de ingresos para os veciños, eu facía referencia só os ilegais.

Un saúdo.

Aquila
RE:21-01-2009
tes toda a rasón aquila
comuneiro
PARA ALUCINO BUCEADOR22-01-2009
No es ningun problema haberlo hecho, antes no era problema hacer casi nada: se podia pescar, se podia bucear y hasta te podias ir a coger un calderito de croques para hacer una paella.

Ahora todo son permisos, licencias y zonas protegidas por todos lados, eso si tanta protección y está todo mucho más jodido y descuidado que hace 40 años. ¿ Alguien recuerda lo bonita que era Moaña cuanda la playa estaba al pie de las casas ? Algunos practicamente nacimos en el mar y tuvimos la suerte de disfrutar de el, la mayoría no tenéis ni idea de lo que es eso.
buzo
RE: (AQUILA)28-01-2009
Es mentira que haya chiringuitos ilegales, todos pagan su IAE su corespondientes impuestos, HAcienda, Sanidad y impuestos directos al ayuntamiento de Cangas desde el 1 de Junio al 30 de sptiembre inclusive.

Lo de "gama baixa" y "que se jodan" lo dice ya todo de ti, somos autonomos y damos puestos de trabajo tambien.
empresario
DIFICIL, PERO SE PUEDE HACER COMPATIBLE01-11-2010
La zona es increíble y los que la conocemos desde hace muchos años, hemos visto la degradación sufrida: zona de Nerga, dunas de Viñó sin cuidar y limpiar, edificaciones piratas ( por ejemplo esa que se ve desde Viñó y Barra y está entre Barra y Cabo de Home, cuando la tirarán? ). Sería cuestión de que los Comunieros tuvieran un buen asesoramiento y que el Aytmto de Cangas contactar con la Comisión Europea para que vean en qué estado está.
Podría ser fuente de riqueza para los vecinos de la zona. Otras cosa, me temo, no hay.
Saludos.
Miguel
CASA ILEGAL ENTRE BARRA Y CABO DE HOME01-11-2010
Cierto, esa casa que se ve tan descaradamente me pone de los nervios ( al lado del antiguo muelle de la salazón ), si hasta se ve el cesped que han sembrado.
Qué verguenza que no la hayan derribado!
Luis
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados