Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://ridingbitchblog.com/sexiest-asian-babe-galleries/
Indispensables
Donde ...
Guia
FESTA NO CONCELLO24-12-2008
Son un traballador do concello e a día de onte ainda non caçobraramos as nominas pero para pinchitos si que ahi cartos, o de sempre os que antes criticaban ahora fan o mesmo e o concello mais endeudado. Hai bloquiño bloquiño, quen te viu e que te ve.
S.J.C


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: FESTA NO CONCELLO24-12-2008
bloquiño, bloquiño... eu paseime o FPG
pois tes razón
RE: FESTA NO CONCELLO24-12-2008
nesta páxina sempre criticando ó concello, parece ser que sempre son as mesmas persoas as que escriben nesta páxina
psssss
RE: FESTA NO CONCELLO24-12-2008
E por que carallo tiñades que ter cobrada a nómina a día 24. Onde tal se viu? Os traballadores normais (que por riba traballamos) cobramos a fin de mes. E vós que?
Non aforrastes en todo o ano para a cea de Noiteboa? Pois pedide un crédito!! Agora seica están baratiños.
Protestade se non cobrades a día 1 de xaneiro, e mentres, meter a lingua no cú.

Bo nadal, traballador!
Currante
RE: FESTA NO CONCELLO24-12-2008
¿Porque non pides (TRABALLO) de albanel a mirarías como a lo millor si tés sorte cobras prá ceár ó dia de Reis ,porque ós que traballamos a veces estamos a dia 7 .ou.8 é seguimos esperándo Vagos que sodes uns vagos
outr
RE: FESTA NO CONCELLO24-12-2008
Ahhh!!!! ë pregoche por favor que non insultes a clase traballadora autodenominandote (Traballador) si acaso vas a fichar rascar os hovos e a cobrar Bon Nadal pra toda a clase traballadora (E pra tí tamén) que carallo
outr
RE: FESTA NO CONCELLO24-12-2008
unha duda para cobrar hai que traballar ¿n0n? e ¿traballa alguen no concello de cangas?
dud0s0
RE: FESTA NO CONCELLO25-12-2008
S.J.C ya te vale majo!! de que carallo que te quejas??? no haber cobrado a día 24? anda y qué te coman! los currantes normales, con suerte, hasta primeros no cobramos... así vas, y le lloras a tu alcaldesa!
Lola
RE: FESTA NO CONCELLO26-12-2008
canta envexa!
joder!
RE: FESTA NO CONCELLO26-12-2008
Resulta vergonzoso leer vuestros mensajes. Es más, cuesta creer que un trabajador pueda poner en duda el trabajo de otro como haceis vosotros. Si hay que criticar a alguien será a los "jefes" del ayuntamiento, sean políticos o sean funcionarios de mayor rango que deberían ser los encargados de organizar, dirigir y controlar el trabajo de sus subordinados, pero naturalmente, aquí todos se lavan las manos y las culpas siempre para los trabajadores. Cuesta creer que un trabajador pueda comportarse de forma tan miserable con otros cuando estos reclaman su sueldo, o su paga extra de Navidad, que es lo que imagino estaba reclamando el trabajador del ayuntamiento. Tienen derecho a ello, y tienen derecho a cobrarlo cuando corresponde. Y la obligación de los políticos que dirigen el ayuntamiento es cumplir con sus trabajadores. Resulta irónico que con el actual gobierno tripartito, teóricamente formado por izquierdistas, socialistas, comunistas, marxistas-leninistas, en fin, la creme de la creme de la progresía, haya menos respeto a los trabajadores que con el mismísimo demonio del PP.
José
RE: FESTA NO CONCELLO26-12-2008
De verdad que si, eu estou con José que non traballan vale... pode ser pero pasa en moitos traballos non solo no concello.
Meu abó que xa hai moitos anos que morreu dicia que no concello pola mañan non traballan e pola tarde están cerrados e meu avo sabía o que dicia.
Pero o caso está claro, creo que no fondo a todos nos gustaría así esa vida que pasan os do concello, senon como se explica que para as listas de sustitución que puxeron no concello nos presentaramos tantos centos de persoas, eu unha mais tamén... a todos nos gustaría un posto así non... e si algun teñen a sorte de cobrar o día 20 mellor pa eles, pero o que está claro e que si cobran o 20 teñen que esperar ata o 20 do proximo mes para cobrar outro mes, e si o resto cobramos o 1 para o outro mes tamén o un o que quero decir e que todos temos que esperar un mes de paga a paga, osea que todos temos que facer contas por que o mes ten os mesmos dias,
Así que non queimedes a este traballador do concello o pobre está enfadado por que non o invitaron os pinchos non é así amigo???? si te invitaran seguro que non estarias tan enfadado.
una
RE: FESTA NO CONCELLO27-12-2008
Lo dicho, muy triste. Cada uno sabe lo que trabaja y lo que tiene que soportar en su trabajo para que otros pretendidos trabajadores hagan burla o intenten ridiculizar a unos semejantes que sólo están reclamando sus derechos. Si no recuerdo mal ya en el mes de octubre los trabajadores del ayuntamiento tardaron en cobrar por culpa de unos desajustes técnicos. Yo sólo espero que esos trabajadores puedan cobrar su paga extra, como muchos otros trabajadores, y su nómina, de manera puntualísima, que es como debe ser. Antes eran algunos patrones los encargados de someter y humillar a sus trabajadores, ahora parece que ya hay quien hace el trabajo sucio por ellos.
Jose
RE: FESTA NO CONCELLO27-12-2008
Y que me decis de las empresas que trabajan para el concello y que no cobran ni el 20 de este mes, ni del pasado ni del anterior o desde hace mas de un año. A mi me resulta insultante que se vayan de pinchitos con el dinero destinado para cualquier otra cosa. Mas miserables que los que estan en el concello no hay.
Y los trabajadores del concello, si quereis cobrar en el dia acordado, empezad por no ir a esos pìnchitos y hacer boicot a ese tipo de iniciativas que nada mas que sirven para chuparse la nariz unos a otros. Mucho protestais que no cobrais en su dia pero estais todos ahi comiendo como cerdos y poniendo a parir a vuestros jefes.
Aunque lo de los jefes teneis razón: hay que estudiar para ser tan cabrones.
Malditos hipocritas
Meda Larrisa
RE: FESTA NO CONCELLO28-12-2008
Totalmente de acuerdo, pero no son los trabajadores los responsables de tener unos jefes incompetentes que no sólo no gestionan bien el dinero público sino que en ocasiones lo despilfarran de manera hiriente.
Jose
29-12-2008
porque non vos deixades de andar a facer o parvo, o carallo e que o axuntamento non ten un peso pa nadie, pero po sueldo de papa pitufo e demais pitufitos sempre aberá o que faja falta, mentres tanto en moaña todo sigue coma sempre.

un mais
RE: FESTA NO CONCELLO29-12-2008
eehh!!! que o Concello da festa é o de Cangas. Mira como se aprobeita.
moañes
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados