Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://csnleague.co.uk/
Indispensables
Donde ...
Guia
PLAZAS DE MINUSVáLIDOS PARA POLíTICOS16-10-2008
ahora que aparcar en plazas de minusválidos va a ser penalizado con dos puntos... van a hacer caso los señoritos del ayuntamiento de Cangas. Os cuento:
resulta que una chica que conduce una furgoneta de estas grandes de minusválidos quiso apacar en las plazas de minusválidos que hay al lado del ayuntamiento para dejar una persona que la recogen allí y se encuentra con las plazas ocupadas. Le pregunta a un policia local si puede entrar un momento en la zona de tierra que hay detrás del concello que tienen reservados para ellos y le contesta de malos modos que ni hablar. Entonces ella le sugiere que llame a la grúa para desocupar las plazas del minusválidos y al acercarse el munipa y al conocer los coches le dicie que sí, que aparque en dicha zona de tierra. Resumiendo: las plazas de minusválidos del concello que creo que son tres si no recuerdo mal son para que los señoritos tengan donde aparcar... y si no fijaos a ver si tienen la identificación el el cristal de minusválidos.
orquidea


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: PLAZAS DE MINUSVáLIDOS PARA POLíTICOS16-10-2008
Estou de acordo con todo o que dis na mensaxe. Eu vivo nunha rúa onde aparcar é unha odisea, a Asociación de Disminuidos do Morrazo tamén ten a súa sede aquí. Hai duas plazas de minusválidos pegadas, que case sempre están libres. Teño visto ós furgóns de A.D.M. dar voltas a rúa buscando sitio onde aparcar e tendo o seu "sitio reservado" valeiro. Non aparcan alí sen non é para deixar ou recoller algo ou a alguén e eses sitios están só para eles.

kra
RE: PLAZAS DE MINUSVáLIDOS PARA POLíTICOS17-10-2008
La policía local no se acerca a controlar estas plazas de ni coña. Cualquiera diría que tienen miedo de encontrarse con el coche de algún concejal, compañero, familiar, amigo...
andrés
RE: PLAZAS DE MINUSVáLIDOS PARA POLíTICOS19-10-2008
Todo eso de las plazas de minusvalidos es un nido de corrupcion de ese tipo. Ademas, hace unos años no tenian ni una sola plaza, y como en tantas cosas, se paso de un extremo al otro extremo, porque en moaña yo siempre veo esas plazas libres, y si alguna vez esta alguien no tiene la identificacion de minusvalidos, es que yo creo que hay muchas mas plpazas de minusvalidos que coches de minusvalidos en moaña, como si todos fueran a slir a la misma hora al mismo sitio
Dani
RE: PLAZAS DE MINUSVáLIDOS PARA POLíTICOS19-10-2008
Ó de Moaña nón ten nome asa prazas de minusvalidos case que están sempre valeiras e si miras algún coche co letreiriño de Minusvalido sempre o miras en dobre fila ou enfronte a praza e non lles pasa nada e mentras tanto os demais a seguir buscando é entre prazas de minusvalidos e mais vallas das obras que non traballan os fins de semana pero quedan gardando o sitio deben de ter ocupadas po-lo menos unhas 15-ou 20 prazas que non son muitas pero axudarian dalgun xeito a arranxar a metedura de pata dos politicos de turno que so pensan neles e as poucas prazas que avia quitaronnas pra deixar nacer silvas e mais toxos (Que tamén di bonito)
un
RE: PLAZAS DE MINUSVáLIDOS PARA POLíTICOS23-10-2008
PARA DANI, LEETE, EL DOGA. O SEA EL D.O.G. Y VERAS COMO NO SON TANTAS LAS PLAZAS DE MINUSVALIDOS. POR SI NO LO SABES PARA ESO HAY UNA LEY.-... A VER NOS ENTERAMOS.
DE MOAÑA
RE: PLAZAS DE MINUSVáLIDOS PARA POLíTICOS26-10-2008
Si vos parece que os discapactados (non minusválidos, non valen menos que ninguén) teñen poucas barreiras arquitectónicas agora engadímoslle estes cerébritos insensibles, representados perfectamente por DANI, para que lle poñan máis impedimentos.
A estes adoradores do “diós automóbil” e do “progreso” parécelles que teñen dereito a ter plaza de aparcamento a onde queira que vaian.
Si van á romería, teñen que chegar co coche ó lado do Santo, si van ó mercadillo, teñen que aparcar no medio dos “tenderetes” e, claro, como ademáis non queren madrugar, chegan a botarlle a culpa da falta de plazas ós discapacitados.
Xa veremos si mantedes o mismo punto de vista cando rompades unha perna e vos teñades que desplazar apoiándovos nunha muleta.
O Vello rosmón
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados